Регистрация, после которой вы сможете:

Писать комментарии
и сообщения, а также вести блог

Ставить прогнозы
и выигрывать

Быть участником
фан-зоны

Зарегистрироваться Это займет 30 секунд, мы проверяли
Вход

Правильный подход Ярославского (маркетинг в футболе).

2009-12-20 17:22 "Власники клубів мало працюють над комерціалізацією футболу. Необхідно зосереджувати зусилля на своїх клубах, покращувати їх інфраструктуру. ...

"Власники клубів мало працюють над комерціалізацією футболу. Необхідно зосереджувати зусилля на своїх клубах, покращувати їх інфраструктуру. Але найголовне - залучати глядача, адже основне джерело доходу - це вболівальники", - сказав Ярославський.

"Металіст" буде робити ставку на вболівальників. Наше завдання - забезпечити на матч 40 тисяч глядачів. Завдяки цьому зацікавляться і телевізійні канали, і рекламні компанії, виросте дохід і від продажу квитків, і від реалізації футбольної атрибутики. Якщо на трибунах сидять 500 чоловік, то такі клуби нікому не потрібні.

Я вважаю, що у футболі, як і в будь-якому іншому бізнесі, можна засипати проект грошима, а він виявиться збитковим. Питання гарного менеджменту є головним. Важко сказати, коли українські клуби можуть стати прибутковими. Напевно, років через десять", - вважає президент харківського клубу. 

До речі, за даними порталу Transfermarkеt, трансферна вартість "Металіста" - близько 46 млн. євро.

http://news.finance.ua/ru/~/2/0/all/2009/12/19/181245

Подписывайтесь на Dynamo.kiev.ua в Telegram: @dynamo_kiev_ua! Только самые горячие новости

20.12.2009, 17:22
20.12.2009, 17:22
21808 0
YuriySA
Автор:
(YuriySA)
Статус:
Начинающий писатель (186 комментариев)
Подписчиков:
0
Топ-матчи
Чемпионат Франции Лилль Ланс - : - 29 марта 22:00
Чемпионат Испании Кадис Гранада - : - 29 марта 22:00

Еще на эту тему

Лучшие блоги
Loading...
Пополнение счета
1
Сумма к оплате (грн):
=
(шурики)
2
Закрыть