Регистрация, после которой вы сможете:

Писать комментарии
и сообщения, а также вести блог

Ставить прогнозы
и выигрывать

Быть участником
фан-зоны

Зарегистрироваться Это займет 30 секунд, мы проверяли
Вход

Гол Тецла не зарахований абсолютно правильно: розбір епізоду

2018-08-15 01:16 Виявляється, що польський арбітр Даніель Стефанський на пару з помічником на лінії Давидом Голісом на 38-мій ...

Виявляється, що польський арбітр Даніель Стефанський на пару з помічником на лінії Давидом Голісом на 38-мій хвилині матчу правильно не зарахували гол Тецла, забитий в наші ворота... Якщо уважно проаналізувати відеозапис цього моменту... Ми побачимо, що один з беків нашого суперника, Делі (що прийшов на стандарт в нашу штрафну), знаходився в офсаді в той момент, коли хав Славії (десятка, здається) з підбору повертав м'яч "на одиннадцять".

І все би то нічого, але Делі заблокував Бурду, який намагався зграти в верховий м'яч. Бурда до м'яча не добрався, і цим дозволив Тецлу (який в офсайді не був) пробити в ворота Бойка. В такому випадку, виявляється, відповідно до змін правил футболу від 2015-го року, повинен фіксуватися офсайд в Делі.

Я нагадаю цікаву аналогію... Пригадуєте, в сезоні 2015/16 наше Динамо грало в групі ЛЧ, в першому матчі приймали Порту... Пам'ятаєте, як забив гол Буяльський, зрівнявши на 2:2? Там Кравець знаходився в очевидному офсайді - але він так виходив з нього, щоб нікого не зачепити, нікому нічим не завадити... А португальці - зупинились... Буяльський же підхопив другий заброс Рибалки, і забив. Пригадуєте?

І ще пригадайте, як Колліна потім на ТБ на цьому прикладі показував, що такий офсайд в Кравця - "не враховується"; а натомість показував епізод з іншого матчу тої ж Ліги Чемпіонів. Коли форвард, що знаходився в очевидному офсайді, хоч і стояв непорушно і пасивно, але був на траєкторії руху захисника, який намагався завадити іншому форварду заволодіти м'ячем. І вже тоді Колліна показав різницю; і вказав, що відповідно до згаданих змін в правилах судді мусять трактувати такі випадки не інакше, як офсайд...

Висновок: забитий чехами гол - нелегітимний і абсолютно правильно скасований бригадою арбітрів київського матчу ЛЧ. Єдинна їхня лажа в цьому епізоді полягає в тому, що вони секунд п'ять приймали рішення, хто саме з них має фіксувати порушення правил: чи головний на полі порушення від Делі на Бурді (блокування); чи лінійний через оте блокування показувати "Делі в офсайді". Вирішили, що по другому варіанту... Але чехам, психологічно зрозуміло, показалось, що арбітри тут якщо не підсудили, то налажали... І почалися розборки... Втім - це вже інша історія...

Виктор Вацко: «Шапаренко набрал шедевральную форму»

15.08.2018, 01:16

Еще на эту тему

Самое интересное:

Лучшие блоги
Loading...
Пополнение счета
1
Сумма к оплате (грн):
=
(шурики)
2
Закрыть