Уболівальники бачать голи форварда в німецькій «Герті», тому у протистоянні «гравець – тренер» стають на бік першого. А що з цього приводу думають фахівці? Кореспондент «ВЗ» порозмовляв «за Вороніна» з найдосвідченішим тренером України 77-річним Анатолієм Заяєвим. Він і донині плідно працює в «Таврії», з якою переміг київське «Динамо» у Львові (1992 р.) і став першим чемпіоном України.
- Не вважаю, що Андрій Воронін може бути корисним збірній України, — відразу дивує Анатолій Заяєв. — Він забиває у німецьких клубах, але у збірній — зовсім інша річ. Андрій Шевченко, скажімо, вже кілька сезонів не дуже відзначається у своїх клубах. Проте з дивовижною стабільністю забиває важливі голи за збірну. У Загребі знову відзначився у потрібний момент… На корисність гравця для національної збірної потрібно дивитися з точки зору його бажання віддати «синьо-жовтій» команді усе. А тут в Андрія є проблеми. І конфлікти з наставниками це доводять.
Усі пам’ятають приклад у Львові. Про яке справжнє бажання можна казати, якщо гравець вступає у суперечку з тренером під час гри і покидає поле, жбурляючи футболку з національною символікою?! Олег Блохін сказав, що потрапить на чемпіонат світу з першого місця, і зробив це. Наставник мав право на будь-які рішення для досягнення цієї мети. У команді тренер – це батько, вчитель, психолог і найвідповідальніша персона. І крапка. Вони після того інциденту ніби потиснули руки один одному. Але я засумнівався у тому, що Андрій змінив своє ставлення до національної збірної, коли почув його слова в одному з інтерв’ю: «Під час чемпіонату світу двічі хотів покинути збірну, настільки діставав мене Блохін». Найголовнішого гравець так і не зрозумів…
Я дуже прихильно ставлюся до інтелігентного Михайличенка. Він як гравець був чемпіоном трьох країн. Тренером має досягнення у молодіжній збірній. Наставнику було видніше, в якому психологічному стані перебував гравець, адже Михайличенко не мав права на ризик у обох матчах з хорватами. У такі моменти фахівцю ближче дисциплінований гравець, а не «зірка».
- Але далеко не усі зрозуміли рішення Михайличенка у Загребі. Хіба було б гірше, якби замість Шевченка вийшов не Селезньов, а Воронін?
- Гірше, можливо, не було б, але й краще – також! У нас взагалі з форвардами велика проблема. Селезньов і Гладкий грають у клубі, що здобув Кубок УЄФА , але до рівня збірної не дотягують. Мілевський проводить чудовий сезон у «Динамо», а у збірній ми наразі бачимо його бліду тінь… Тренер збірної за кілька днів зборів має роздивитися, хто з виконавців підготовлений не лише фізично, а й психологічно, патріотично. Тому я був на боці Блохіна, а тепер підтримую й Михайличенка.
- Можливо, з Вороніним тренери конфліктують тому, що він виховувався не тут, а у Німеччині?
- Це мій правнук з трьох років виховується у Німеччині (сміється). Він з прадідом ламаною російською спілкується… Воронін же виховувався в Україні, а у Німеччину поїхав ставати футболістом вже у зрілому віці. Суть не у цьому. В Андрія не було б жодних проблем, якби він визнав від самого початку право тренера збірної визначати стартовий склад не за клубними заслугами. Ми бачили чимало прикладів, коли збірні без зірок били фаворитів — завдяки готовності віддати усе за країну. У клубі тренер має час, а у національній збірній – ні. Тому й має право вимагати дисципліни, повного і спокійного сприйняття своїх рішень. До речі, мас-медіа виявили б неабиякий патріотизм, якби напередодні матчів збірної не мусували тему Вороніна. В Андрія від цього з’являється внутрішнє переконання: преса і вболівальники бачать мене у складі, лише тренер не бачить«.
Ігор КОРОЛЬОВ
Воронін насправді в клубі грає классно а от у сбірній - він справді 0 - я раніше думав інакше а от тепер сам переконався.
-
Aнатолий K.(agave)
- Старожил
15.06.2009 02:54
> Анатолій ЗАЯЄВ: «Не вважаю, що Воронін приносить збірній користь»
- 0
-
Дима Мудрак(KRAFIK)
- Читатель
14.06.2009 22:02
Селезнёв-ето синоним к слову СТОЛБ, ДЕВИЧ стал УКРАИНЦЕМ чтобы играть в сборной. А МИХА-ето синоним к слову ТОРМАЗ.
- 0
-
Роман Дінамоман)(rumund)
- Наставник
14.06.2009 02:39
100% дід загнав порожняк!!а ви давай по калячити!!!Селезень незаміна Вороні!!!хай він незабиває!!але він грає!!старається!!!!він чудово виглядає 2 нападаючим або Піднападаючим!!так як Алієв!!.
- 0
-
Сергей Бондаренко(Bondyara)
- Старожил
13.06.2009 22:48
А вот у Заяева маразм старческий уже наступил.
- -1
-
Павел Кайтанюк(bombardier82)
- Читатель
12.06.2009 22:16
МАРКЕВИЧ наш тренер!!!!!
- 0
-
Yury Putilov(Yury__)
- Наставник
12.06.2009 22:55
А сколько ему лет? А в 2012 сколько будет?
- 0
-
Евгений Зая(zaya)
- Старожил
12.06.2009 19:08
думаю,что Воронина не нужно было вызывать,и вопросов не было бы.Ну.не вписываешься парень ты в мою тактическую схему...И никаких обидок!
- -2
-
(Lesnoy1961)
- Начинающий писатель
12.06.2009 19:16
И вызывать не надо . И схем никаких нет .
- 0
-
Yury Putilov(Yury_P)
- Наставник
12.06.2009 19:23
А еще можно Милю в ворота поставить, а Богуш головой хорошо играет - так в нападение его....
- 0
-
(Lesnoy1961)
- Начинающий писатель
12.06.2009 19:31
- 0
-
Yury Putilov(Yury_P)
- Наставник
12.06.2009 19:41
Спасибо, это не комменты, а крик души.
- 0
-
Ярослав Мусиенко(sputnik)
- Опытный писатель
12.06.2009 18:54
Мудрый Заяев!!!
- 0
-
комментарий удален
-
Евгений Зая(zaya)
- Старожил
12.06.2009 19:05
зачем хамить.....Ты знаешь,что ждет тебя???
- 0
-
комментарий удален
-
Евгений Зая(zaya)
- Старожил
12.06.2009 19:29
тем более...
- 0
-
Ґриґір Полефський(Greg)
- Старожил
12.06.2009 18:15
знову погоджуюся з ASSA-D56 ...і ше одна ремарочка-
- 0
-
Yury Putilov(Yury_P)
- Наставник
12.06.2009 18:30
"Гений и Тактик" - Лесик как раз сказал, как "робити"...
- 0
-
Дмитро Григорович(DM25G)
- Опытный писатель
12.06.2009 18:09
:)
- 0
-
Евгений Зая(zaya)
- Старожил
12.06.2009 16:55
Народ,по-моему и с игрой и со сборной все понятно....Вопрос по Чехову:-Что делать????
- -2
-
Микулов(Mikulov)
- Наставник
12.06.2009 17:07
Это вопрос по Чернышевскому, а не по Чехову :)
- 0
-
Евгений Зая(zaya)
- Старожил
12.06.2009 18:08
Чернышевский,так Чернышевский-ничего не имею против!:))Не думаю,что Лесик так уж читал прессу и переживал-вот выпустить мне Воронина...или не выпустить.Все очень просто,как по мне...-логика была такая:Воронин претендует на игру в СбУ,казахи не так сильны,ну что ж-пусть покажет и убедит меня,что может?!!!
- -2
-
Евгений Зая(zaya)
- Старожил
12.06.2009 16:43
Великим же мастером считается тот, кто регулярно играет и постоянно подтверждает свое реноме-интервью Решко.Вопросы по Воронину еще есть???
- -4
-
Евгений Зая(zaya)
- Старожил
12.06.2009 16:26
И что же есть?Воронин??Ау?Где он???
- -4
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
12.06.2009 15:37
""У команді тренер – це батько, вчитель, психолог і найвідповідальніша персона.""
- 1
-
Диего Армандо Марадона(Veteran)
- Наставник
12.06.2009 19:19
Полностью согласен!
- 1
Еще комментарииА если - как в анекдоте: "а вы не пробовали дать ему сыграть?". Зотя бы полноценный тайм?...
Якщо у гравця не йде гра - навіщо його "тягнути за вуха". Потрібно давати шанс новим людям (наприклад Сачку)
Чем не тактическая схема...
Честно , мне очень нравятся твои комментарии .
Не согласится нельзя.
А за Воронина я писал перед игрой.
Всё совпало.
Это проблема только Воронина, и никого
больше.И пусть никого не грузит.
пирдунам тіпа товаріща заяєва,котрі виросли під пресом комуни,краще рибку ловити десь,а не пихтіти тут своїми роздумами,котрі навіюють нафталіном...
коню понятно,шо Воронін з казахами не грав ,як тра...але ЧОМУ,га???...а може тому що геній тактик і стратегій лєсік так само,як і Назаренку з Ротанем забув сказати шо вони на полі мають робити???...чи не ЗАВДАННЯМ тренера є знайти ПОРОЗУМІННЯ з гравцями???..чи товаріщу заяєву треба пояснити,шо не гравця завданням є ПІДТИРАТИ СОПЛІ трєнєру?
а хто жив,чи живе на заході розуміє ясно,шо совдєповськими методами людину,котра подихала іншим повітрям не ЗАШУГАТИ...і я бачу саме в тому причину тих непорозумінь-ЖАЛЬ...дуже жаль,що такому класному гравцю,як Воронін не дають розвернутися....бо потенціал в нього і якості бійця ше ті...
ЧИ МОЖЕ МЕНІ ТУТ ХТОСЬ ЗАПЕРЕЧИТЬ,ШО В ХІДДІНКА ТІ САМІ АКТОРИ ГРАЛИ Б ПО-ІНШОМУ???
Толик или Гай отбирают мяч и начинают "голосование": пас Чигринскому, потом Русолу, а потом начинается: идет перепасовка между защитниками, Гай подсчитывает пасы направо и налево, выбирает каким флангом - идет пас на Назаренко или Ротаня, пробежка по флангу... в это время в штрафной уже 8 казахов - дождались(((
ЗА ВСЮ игру НИ ОДНОГО быстрого перехода к атаке!!!! ВСЯ ИГРА через фланги с навесом в штрафную... Результат сделали после фолов со штрафных..
Полный аут!
А ничего не делать - ответственность лежит на ГТ, он и будет решать. А вот за результат уже стоит спрашивать...
А то тоже все требовали Ворону на игру с Англией. Выпустил. После матча все плевались...
Та же ситуация с Хорватией - опять требуют. Выпустил на казахов - опять ни о чём.
Просто надо перестать давить через прессу на тренера, а спрашивать за результат.
Не убедил!!!
Пусть себя покажет Русол с Чигиринским-как они? Налажали!
Конечно,вешать всех собак на Михайличенко неправильно,но один едет на Мерседесе и приходит первым,другой на том же Мерседесе приходит 5?!!!
А за иностранного специалиста для сборной я потому,что он может навсех наших футболистов посмотреть не замыленным глазом!
Ну, наверное, сначала отец, учитель, психолог, ответственный человек и только в силу этих качеств - тренер. А не потому что тренер, потому и отец родной. Заслужить надо. У нас пока с этим проблема.
""Я дуже прихильно ставлюся до інтелігентного Михайличенка. Він як гравець був чемпіоном трьох країн.""
Даже у нас не только Лесик был чемпионом трех стран. Это не аргумент в пользу тренерских качеств. Теперь вот Шеве лепят тренерское будущее. Есть еще и Ребров - чемпион трех стран. Ну и что? Рехагель, Эме Жаке, Роже Лемер, Фогтс, Арагонес не были чемпионами трех стран. Но все это тренеры чемпионов мира или Европы.
""У такі моменти фахівцю ближче дисциплінований гравець, а не «зірка»"".
Так нам нужны футболисты или послушные? Ну не играл Воронин несколько матчей, играли "послушные". Где игра?
""у Німеччину поїхав ставати футболістом вже у зрілому віці""
Ну, допустим не в зрелом возрасте. И произошло это потому, что селекционеры и тренеры типа Сабы, Заяева профукали игрока. Воронин в Сборную пришел, как зрелый футболист, поиграв в чемпионате высшего уровня. Конечно с такими сложнее, чем с послушными, но большие дела делаются только с такими.
""Ми бачили чимало прикладів, коли збірні без зірок били фаворитів.""
""а тепер підтримую й Михайличенка."
Самая большая радость у Лесика была не оттого, что выиграли, что не успели пропустить гол от казахов (а были очень близки к этому), а оттого, что не смог забить Воронин. Может поэтому и заменил быстро-быстро на деревяного Селезня, чтобы Воронин не забил.
ЕСЛИ БЫ ПРОБЛЕМЫ У ТРЕНЕРА СБОРНОЙ БЫЛИ ТОЛЬКО ВО ВЗАИМООТНОШЕНИЯХ С ВОРОНИНЫМ, ТО Я СОГЛАСИЛСЯ БЫ С ЗАЯЕВЫМ.
А так у него проблемы с качеством игры команды. И "отбеливатель" Заяев не должен сворачивать от настоящих проблем сборной к Воронину (если только он хочет успеха нашей команде). А так уже нашли оправдательную причину для Лесика. Такое ощущение, что если займем почетное призовое третье место в группе, то виноват в этом будет Воронин.
Мы потому и помним ярко эти случаи, что это исключение, а не правило. А как правило выигрывают лучшие, а не дисциплинированные. Недавно был в Сев.Корее, смотрел у них футбол. Более дисциплинированных игроков в мире не видел. Да и вся страна такая дисциплинированная. Ну и что?
""До речі, мас-медіа виявили б неабиякий патріотизм, якби напередодні матчів збірної не мусували тему Вороніна.""
СМИ проявляют интерес, когда пишут то, что есть, а не то, что хочет тренер сборной.
Такими интервью, как Заяева, людей, как стадо, отворачивают от настоящей проблемы - проблемы слабого тренера.
Тот, кто нюхал футбольную кухню, понимают, что дисциплинированый труп никогда не будет лучше постоянно играющего ведущие роли в далеко непоследних клубах Германии настоящего футболиста.
Например Семин сделал такую же херню с Гусевым, Кореа, Кравченко и Гильерме. Передержал, присадил на мандраж... Кореа так вообще практически и не играл на своей привычной позиции. Мне было смешно смотреть на морду Семина после игры с Крпатами, когда Гильерме четко показал "супертренеру", кто здесь футболист. Тащите, заслуженный ЮП!
Нельзя сваливать отвратительную игру команды на игроков. Тренера им дают индивидуальные задания, определяют позиции, ставят или не ставят их на поле, тащат, помогают раскрыться или засовывают в задницу и т.д.
Ну что это за тренера? То же, что и Сабо! Снимают ответственность с себя и вешают ярлыки на футболистов!
Не можешь управлять, тренеровать - распишись в непригодности и свали!
Ребята! Уважаемые болельщики! Ну не давайте себя дурить этой поскудной системе! Имейте свое мнение! Верьте своим глазам!
Посмотрите, что сделал Хидинк со сб. России и Челси, Адвокаат с Зенитом, Газзаев с ЦСКА.... и все сразу поймете.