Виїхали з Києва з самого ранку біля шостої, бо до Донецьку таки 730 десь км, а в мене найоптимальніша витрата палива на 100 км/ч. Тож добралися біля п'ятої вечора. Дороги зроблені частково в основному в напрямку Київ-Харків, а після повороту на Дніпропетровськ пішла звичайна дорога, хоча це по ідеї головний шлях на Донецьк.
А те що почалося з 20 кілометру за Дніпропетровськом і аж до кордону з Донбасом можна назвати тихим жахом. По всьому видно, що дорогу клали ще німці під час окупації, потім там проходили запеклі бої з використанням важкої артилерії та масованого бомбордування і з того часу нічого не змінилося. А от щойно ми в'їхали в Донбас почалася крута чотириполосна дорога километрів так на п'ятдесят. Із Зімбабве ми раптом в'їхали в Німеччину.Машину поставили трохи нижче арени на спеціальну стоянку безкоштовно, лише за пред'явленням квитка. Вболівальників в місті менше не стало (тобто українці знову взяли Донецьк), але поводилися вже більш спокійно і трохи навіть втомлено. Зрозуміло, ми чекати довго не стали і пішли за пивом спочатку в Сіті-бар, а потім в Юзовську пивоварню. ЮП взагалі вразило неймовірною смакотою пива з пластикового стаканчику за 29 (!!!) гривень. Смачно, але дорогувато навіть для Києва.
Стадіон було заповнено трохи менше ніж на Францію, до тогож англійці захопили одразу три сектори, а не половинку одного, як французи. Тож на Англію таки приїхало менше наших, мабуть багато хто не зміг справитися з розчаруванням від минулого матчу. Також англічане приїхали не самі а притягли з собою групу професійних заводил, які весь матч били в барабан, дули в труби та заводили свою масовку.
І от гра почалася!
Що сподобалося одразу в наших, так це те, що цього разу вони вийшли з бажанням трохи пограти в футбол, а не тупо відбути номер, як це було з французами. До того ж англійці одразу окреслили своє бажання грати другим номером і вперед особливо не лізли. На цьому відмінності з попереднім матчем пропали і ми знову стали спостерігати за натужними потугами повільної, млявої та безідейної СбУ. Виходив якийсь сумбур, втрати м'яча, безнадійні навіси, безадресні передачі та інші подібні технічні прийоми, які ми зазвичай можемо спостерігати в іграх аматорських команд. Було добре видно, що англійці проводять розгрузочну гру, і СбУ не може їм запропонувати нічого, що б примусило їх хоч трохи напрягтися. Напрягалися ж гравці збірної України, які ніяк не могли зрозуміти, що їм робити з м'ячем, хоча десь відчували, що щось зробити таки треба.
В очі кидалася разюча відмінність і в культурі пасу, і в командній грі, і в роботі з м'ячем (і без нього!!!), і в загальнокомандному русі, і в єдиноборствах. В усьому. Може по ТБ воно виглядало інакше, але на стадіоні ти не тільки бачиш частину картинки, а і відчуваєш загальний настрой немовби. Одна команда "снісходітельно" гралася з відверто і значно слабкішим суперником, якого хтось надурив, що той може боротися з англічанами. Лише один незаперечний факт: того часу який у гравця СбУ уходив на прийом, обработку м'яча, поворотів голови по сторонам, обдумування, що з м'ячем зробити, з послідуючим пасом або втратою м'яча, англічанам вистачало для того, щоб в три паси просунутися вглибину української оборони на 20-30 метрів (коли вони цього хотіли звісно).
Становилося трохи спекотніше, коли англійці починали грати. В три паси проходилася вся збірна України після чого йшов акцентований навіс і кожного разу серце тривожно стискалося в передчутті неминучого. Добре що це ставало не часто, в основному, коли англічане відчували, що українці починають надто вже борзєть, і трохи попускали зарванців.
Але неминуче таки сталося. Англічане вийшли на другий тайм із завданням забити гол, одразу захопили ініціативу, притисли СбУ до воріт, Ярмола не встояв на ногах, підстраховувати його ніхто не став, два гравці промахнулися повз м'яча, а для П'ятова стало загадкою, як взяти м'яча який летить прямо тобі в руки. Руні теж не став ніхто накривати і тому вже не залишалося нічого, як тупо підставити голову. Вважаю, що в такій ситуації, Мілевський, наприклад, зіграв би більш варіативно і непередбачувано, а не так шаблонно (що він, до речі, продемонструє в другому таймі бездарно зарубивши 100% гольовий момент).
На блактиному екрані могло склатися враження, що гол залетів внаслідок кошмарних випадковостей та помилки воротаря, але перший тайм чітко показував, що в тому епізоді усі зіграли на своєму рівні.
Роботу зроблено і англійці знову втратили інтерес до гри, а оскільки грати треба було ще цілих 45 хвилин, вони вбивали час як могли. Щоб особливо не скучати.
Після пропущеного голу сталося маленьке диво, СбУ вперше за весь час Євро почало бігати, правда не всією командою, а окремими гравцями. Чому англічане, здавалося, були тільки раді, бо отримали нагоду трохи розмятися і відпрацювати захисні схеми. На жаль СбУ знову не змогло нічим їх здивувати, хоча здивувало особисто мене. Невже окрім попасуватися ззаду та навішати на авось, гравці більше нічого не відпрацьовували і не вміють. Вони ж таки професійні гравці, з роками футболу за спиною.
Спроби ж українців пройти більш швидких та атлетичних (чомусь!!!) англічан по центру виглядали б зовсім кумедно, якщо б не виглядали так ганебно. Ну куди? Куди ви пхаєтеся вдвох на шістьох? Ще були удари з далеких відстаней, як констатація очевидної неспроможності СбУ грати в футбол.
Раптом сталася швідкісна контратака (!), Конопля зіграв чітко, Девіч зіграв дуже чітко, пробивав вже трохи невдало і м'яч парашутіком долетів до пустих воріт звідки його вибив Террі. На стадіоні виглядало що м'яч не перелетів лінію, хоча повтор показує що таки перелетів. Потім Блохін скаже, що почалася б інша гра і я з ним абсолютно згодний. Англічане б пішли вперед і ми б побачили ще пару голів в своїх воротах і, можливо, перлів Пятова. Повторюся ні індивідуальної, ні загальнокомандної спроможності СбУ щось протиставити СбА просто не було. Згадався давнішній матч ДК проти Лівера в ЛЧ, 1-2, коли Лівер забив, вбивав час, ДК тужилося забити і забило, Лівер пішов вперед і за пару хвилин відновив перевагу.
Що характерно, після цього моменту Блохін зняв Девіча (мабуть, щоб потім раптом не забив), а не ніякого Мілю, вийшов Шева і гра в атаці у збірної принципово припинилася. Ще були якісь заміни, але матч відверто катився і таки докатився до свого логічного і цілком справедливого фіналу.
Лягли спати прямо в машині. Прокинулися біля четвертої ранку і поїхали в Київ. Була ще шальна думка махнути в Маріуполь на море - там всього 100 км по чотириполосній дорозі. Але було холодно, голодно і витрачати 3-4 години аби доїхати до холодного моря, окунутися і поїхати назад не було ні сил ні бажання.
П.С. В усій цій історії з проваленим Євро гріє душу лише те, що на наступних виборах ніхто не може пропіаритися за рахунок Євро. Існуюча влада так точно.
учетная запись этого пользователя была удалена
-
Вахтанг Техашвили(vakhtangt)
- Начинающий писатель
21.06.2012 18:37
Грибов объелся автор!!!
- -1
-
Игорь Дидок(dydoc)
- Начинающий писатель
21.06.2012 16:25
Начну издали:
- 4
-
Maria(mashunja)
- Наставник
21.06.2012 14:13
ДобриДень!:)
- -5
-
В. В. Л.(valya1204)
- Эксперт
21.06.2012 15:14
- 0
-
Maria(mashunja)
- Наставник
21.06.2012 15:47
ОК!:) Я мені ще важко на украінській мові!:)Но! Я вчу! Я дуже-дуже способная! Ось-так!:)
- -1
-
В. В. Л.(valya1204)
- Эксперт
21.06.2012 16:56
- 2
-
Maria(mashunja)
- Наставник
21.06.2012 17:32
Дякую!:)
- 0
-
Тарас Бондаренко(dimicandum)
- Старожил
21.06.2012 17:54
- 1
-
Taras Taras(Torro2007)
- Опытный писатель
21.06.2012 13:52
До чого цей опус? Поділитися своїм враженням від поїздки? Ну шкода, що поїздка негарна вийшла.
- 0
-
Опенько Мухоморович(Openko)
- Наставник
21.06.2012 13:38
блог никакашка
- 3
-
Тарас Бондаренко(dimicandum)
- Старожил
21.06.2012 13:30
- -2
-
a a(grasshopper1)
- Старожил
21.06.2012 14:12
1 Все верно. Нужно следить и анализировать. И я утверждаю, что вы это не умеете делать.
- 3
-
Тарас Бондаренко(dimicandum)
- Старожил
21.06.2012 17:42
- -1
-
grand sigizmund(grandsigizmund)
- Читатель
21.06.2012 13:16
Ни для кого не секрет. что любая команда играет ровно на столько, насколько ей позволяет соперник. Сыграли как могли. Другое дело, что не многое могли и не все сыграли.
- 0
-
ИГОРЬ(val2010)
- Наставник
21.06.2012 13:14
Есть Германия, Испания, Португалия и т.д., болейте за них, раз Украина для Вас не подходит. Наша команда показала добротный футбол, в большенстве моментов переиграла Англию, а читая Вас складывается впечатление что вам еще и заплатить нужно за авторейд в Донецк. Научитесь уважать труд людей, в данном случае нашей команды, которая повторюсь выдала хороший матч и к сожалению на большее пока команда не способна, почему то верится что это пока. А то я ехал, ждал Барселону, а вышла какая то Украинаи проиграла
- 0
-
Тарас Бондаренко(dimicandum)
- Старожил
21.06.2012 13:24
- 1
-
Сергей Неважный(Legioner)
- Наставник
21.06.2012 13:10
Написано хорошо и интересно, но по духу совершенно против моего мнения.
- 1
-
Тарас Бондаренко(dimicandum)
- Старожил
21.06.2012 13:19
- -3
-
виталий шемуда(wdsh56)
- Эксперт
21.06.2012 13:08
Много с чем согласен(культура паса, держание мяча), но много с чем - нет. У самого складывалось впечатление, что англичане играют в пол- ноги, но видать это уже не те англичане, да и тренер у них явно брат Семина.
- 0
-
(ANTIKACAP)
- Наставник
21.06.2012 13:08
Со многими моментами не согласен, но в ОБЩЕМ...
- 2
-
Орест Лютий(FCVL)
- Начинающий писатель
21.06.2012 13:02
автор, відкрийте MS WORD, виділіть свій твір, натисніть CTRL+A --- CTRL+C ----F7 (перевірка орфографії) і взнаєте багато цікавих та нових для вас слів
- 1
-
Тарас Бондаренко(dimicandum)
- Старожил
21.06.2012 13:08
- 0
-
Орест Лютий(FCVL)
- Начинающий писатель
21.06.2012 13:12
"англічане" ріже вухо як пінопластом по склу
- 0
-
Тарас Бондаренко(dimicandum)
- Старожил
21.06.2012 13:21
- 4
-
Орест Лютий(FCVL)
- Начинающий писатель
21.06.2012 14:17
ок,
- 0
-
Сергей Неважный(Legioner)
- Наставник
21.06.2012 13:11
Когда пишешь от души длинный текст - не до орфографии. А еще бывает такое, когда на работе выкроил 10 мин., а написать столько всего хочется. Просто некогда по ворду копировать и проверки затевать.
- 2
-
Тарас Бондаренко(dimicandum)
- Старожил
21.06.2012 13:20
- 1
-
Игорь Антиданецк(Vnorutvari)
- Опытный писатель
21.06.2012 12:57
Не пишите бред,розгрузочный матч на этом евро,играла только сб.россии.Которая после легкой прогулки успешно улетела домой.
- 0
-
Сергей Неважный(Legioner)
- Наставник
21.06.2012 13:12
Россия в этом году вообще пример того, как не нужно относиться к футболу.))
- 1
-
Тарас Бондаренко(dimicandum)
- Старожил
21.06.2012 13:12
- 1
-
Roman S(semaa)
- Начинающий писатель
21.06.2012 12:46
Я тоже ездил на футбол на машине, за такую дорогу, господина Колесникова нужно как минимум уволить. Один неполный сектор англичан болел лучше чем весь стадион Донбасс арена.
- 0
-
Тарас Бондаренко(dimicandum)
- Старожил
21.06.2012 12:55
- 0
-
Сергей Неважный(Legioner)
- Наставник
21.06.2012 13:05
Согласен. Организованные 400 болел легко перекричат 50 тыс. кузьмичей. Толпа всегда проигрывает порядку, хоть и менее многочисленному.
- 2
-
Je suis Zozulya(vvgulko)
- Старожил
21.06.2012 12:32
Блог в духе "нет пророка в своём отечестве"! Когда же мы наконец-то изменим свой менталитет после Совка и прекратим сами себя принижать?! Вы слепой, если не видели, что команда сыграла действительно хорошо! И не собиралась Англия играть вторым номером, наши их заставили, перебегали! Никакой разгрузочной игры Англия не планировала! Посмотрите сколько ТТД выдал Джеррард, это его лучший матч на Евро! И, на минуточку, он один из лучших полузащитников мира, и при этом наш молодой Гармаш смотрелся на его фоне очень прилично! А хвалёного и свежего Руни Вы много видели, кроме момента, когда он протолкнул удачно выскочивший мячик?! СбУ сыграла очень достойно и Англия отскочила! И если бы не ублюдок-судья, который, стоя полураком, с 5 метров наблюдал, как мяч пересёк линию, но зассал взять на себя ответственность "патамуша сама АНГЛИЯ" может обидеться, то Украина и победу вырвала бы!!!
- 4
-
Андрей Dushes(Dushes)
- Наставник
21.06.2012 12:59
Вот Вы уповаете на смену менталитета, а сами:
- 4
-
Тарас Бондаренко(dimicandum)
- Старожил
21.06.2012 13:02
- 1
-
Je suis Zozulya(vvgulko)
- Старожил
21.06.2012 13:15
Вы пишете на украинском, и слово "принизити" имеет смысл "унизить", но я совсем не это имел в виду, поскольку писал свой пост на русском: слово "принижать" в нём имело смысл "преуменьшать". Я думаю, что Вы это прекрасно поняли, но пытаетесь перекрутить смысл сказанного мной. Так вот, я призываю не преуменьшать достоинства нашей сборной! Да, у нас суммарный класс игроков ниже, чем у англичан, у нас нет Джеррарда и Руни(привет Dushes - признаю, что Руни ТОП нападающий, и в СбУ такого нет), но команда сыграла этот конкретный матч лучше Англии и должно была выигрывать, но не хватило удачи!
- 0
-
Андрей Dushes(Dushes)
- Наставник
21.06.2012 13:43
Ну не хватило удачи и бог с ней ;) Мне игра понравилась!
- 0
Еще комментарииВ нашей стране вся жизнь построена на эмоциях:
ВОНА - подобаэться,
ВИН - покращив соби життя вже вчора!
А на реалии мы закрываем глаза: доехать до Донецка, не потеряв пару дисков с авто, - проблема!
Даже после того, как все поверили в покращення дорог вже сьогодня!
Но мы верим бравурным отчетам покращунам вже сьогодня!
Аналогично со сборной: все понимают, что уровень украинского футбола - среднеевропейский!
Но мы верим, что если бы не судьи в игре с Англией, не буря в игре с Францией, то Украина - ЧЕМПИОН!
Давайте немного послушаем не круглосуточные марши семьи Дерюгиных по всем правильным каналам о покращенни игры сборной вже сьогодня, а и иные, пусть субъективные, но реальные оценки игры нашей сборной!
А кто сказал, что если свою хромую на обе ноги любовь ласково называешь "Моя хромоножка!", то ты не достоин звания "Настоящий болельщик!?"
За нашу победу!
Я все-все трошечкі зрозуміла! Да!:)
Ось-це - я так сміялася со слова - борзєть!:) Да!:) Ой!:)
Становилося трохи спекотніше, коли англійці починали грати. В три паси проходилася вся збірна України після чого йшов акцентований навіс і кожного разу серце тривожно стискалося в передчутті неминучого. Добре що це ставало не часто, в основному, коли англічане відчували, що українці починають надто вже борзєть, і трохи попускали зарванців.
_________________________
Да!:) Дуже-дуже класно Ви сказали!
З повгою,
Маша
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Про футбол хочете поговири? Ну так розбирайте футбол ... а не "той кращий іншого" ... В Осасуни пацани набагато гірші бігають ніж в Барселони. І шо? І нічого. Перемогу здобули.
Не можуть всі грати як Барса, Реал чи Баварія. Але протиставляти щось потрібно. Вот і протиставляєм те, що можемо.
Це раз. А два - після вльоту наших північних друзів ніхто більше не позволяє грати в пів, 2/3 чи 3/4 сили. Чєрєвато. Так що ... звиняйте.
учетная запись этого пользователя была удалена
Вот например Гармаш. Если бы не заменили, то он проделал объем работы такой же как и Джерард. С примерно таким же процентом брака.
Или Хачериди, который выиграл наверное 90% своих единоборств
Или Ярмоленко, который не умеет держать мяч - лучший среди обеих команд по количеству успешных обводок. Я первый раз в жизни увидел как это "возить мордой об газон" причем в буквальном смысле
Или Коноплянка, которого странные шведы и англичане держали вдвоем и это не всегда помогало.
Вы лучше разбираетесь в футболе, чем защитники сборной Англии и их тренер.
Блоггер, у вас есть шляпа? Я предлагаю вам ее съесть, если после этого чемпионата Ярмоленко, Коноплянка, Хачериди все же дивным образом окажутся в топ клубах
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Я не согласен по двум принципиальным позициям.
1. Англия не МОГЛА играть лучше.
2. Украина МОГЛА выиграть.
По остальному - правда: и техника, и мысль, и культура работы с мячом у нас гораздо хуже, но мы могли за счет самоотдачи победить. К сожалению самоотдача просматривалась мин.20-25 всего игрового времени.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
По игре украинцы просто разачаровали. Ярмола и Конопля мне показались самыми тупыми футболистами в мире. Милевского срочно нахер в Динамо -2 или вообще во вторую лигу. Он двух метров пробежать не может.
Все остальные старались.
Судья который не засчитал гол пусть горит в аду, пидарас.
В общем от поездки только усталось и негатив, не знаю почему.
от любого похода на футбол в Киеве или в другом месте даже в случае поражения всегда позитив.
учетная запись этого пользователя была удалена
"А хвалёного и свежего Руни Вы много видели, кроме момента, когда он протолкнул удачно выскочивший мячик?! "
Как Вы считаете, чем высококлассный форвард отличается от посредственного?
На мой взгяд, у ТОП нападающего 1 момент за игру и 1 гол. Ну или как вариант - 3 момента 2 гола.
У посредственных - может быть 5 моментов - и в итоге штанги, вратарь не там стоит, навесили криво, стадион не тот.
В ТОП команды отбирают именно первых, поэтому Руни в МЮ.
И дело не потому что у нас менталитет совковый ;) а потому что у нас есть возможность смотреть настоящий футбол по телевизору.
учетная запись этого пользователя была удалена
На удаче одной жеж не уедешь, в следующем круге на Францию выходит Испания. "А ведь на их месте могли быть мы" - оно нам надо...еще разгромов нам не хватало. Матч с Францией - это ориентир. Надеюсь после Евро на государтсвенном уровне задумаются о состоянии украинских ДЮСШ, о делах в украинском футболе. Подобно тому, как немцы взялись за это дело, после 1996-2000.