Перед матчем з Метлургом потрапив в дуже неприємну ситуацію і закликаю обговорити шляхи виходу з неї, бо припускаю, що не я один витратив через це купу нервів позавчора ). Причому давайте не просто огульно писати, що хтось там неправий чи взагалі паскуда остання )), а пропонувати робочі варіанти вирішення проблеми.
Кращі ідеї всіма доступними способами буду намагатися донести до відповідних служб клубу.Відбувалося наступне: погожого суботнього вечора я з близькими мені людьми, "озброївшись" прекрасним настроєм, вирушив на відкриття сезону щоб насолодитися грою улюбленої команди, подивитися у дії іменитих новачків клубу і отримати задоволення від якісного футболу. Знаючи, що матч не самий рядовий і можливо буде ажіотаж, на стадіон прибув за дві години до початку гри щоб встигнути купити квитки, спокійно без тисняви зайняти своє місце на трибуні і подивитися розминку Динамо.
Підходячи до Олімпійського насторожив той факт, що каси Палацу Спорту зачинені. На Троїцькій площі біля кількох працюючих віконець витяглися 30-40 метрові черги, між якими снували хлопці, котрі пропонували купити квиточки в 1,5 рази дорожче від номіналу. Чим ближче до матчу, тим напруженнішою ставала атмосфера біля кас, почали відростати альтернативні хвости у черги, таким чином склалася наступна ситуація:
Почалася тиснява, пішла в хід нецензурна лексика, спалахнули дрібні конфлікти з застосуванням фізичної сили. Все це на фоні спеки і усвідомлення того, що матч вже починається, а стояти ще хвилин 20! Тобто, щоб купити у день матчу квиток, необхідно прийти до каси за 2,5 години до початку гри. На довершення всього у віконці повідомили, що комп'ютер зламався і що стояти далі немає cенсу. Порахувавши, що відстояти ще одну таку чергу, означає потрапляння на стадіон в кращому випадку на середину другого тайму-я швиденько поїхав додому і побачив повністю половину гри.
На закономірні зауваження, мовляв треба потурбуватися про квитки за кілька днів до матчу відповім, що для мене це нетипова ситуація, оскільки кілька років підряд купував абонемент, а в цьому році просто не встиг. Але далеко не у всіх є можливість вирішувати питання з квитками заздалегідь (наприклад, спонтанно вирішили піти сім'єю на матч, хвороба або відсутність в місті). І чому наш рідний клуб повинен втрачати тисячі вболівальників через недостатній рівень сервісу? Чому люди, котрі привчають дітей до походів на стадіон з ранніх років повинні паралельно привчати їх до радянського типу черг з безладом і матами?
Динамо задекларувало курс на збільшення кількості вболівальників на стадіоні, тож озвучуйте свої пропозиції з приводу боротьби за вболівальника в коментарях. Отож:
1) Привести в робочий стан систему онлайн купівлі квитків на сайті Олімпійського (зараз вона заблокована через проблеми з пересиланням електронних документів поштою). Крім того є пропозиція щодо вдосконалення системи по аналогії з залізничним транспортом: виділити для обміну електронних квитків на звичайні окрему касу.
2) Як варіант, почати продаж квитків у декількох відділеннях банку по Києву (як це робить інший усім відомий клуб Прем'єр Ліги).
3) Або взяти на озброєння передовий досвід ще одного клубу (немає нічого поганого в запозиченні розумних ідей) та продавати квитки через термінали поповнення рахунків мобільних опереторів. Таких терміналів по місту сотні. Розддруковується чек зі штрих-кодом, сектором, рядом і місцем, який одночасно є повноцінним квитком.
З етичних причин не називаю назви клубів але ці системи працюють, чому ж їх не запровадити у нас?
P.S. Найголовніший фактор, який допоможе збільшити відвідуваність стадіону-гарна переможна гра Динамо але це більше питання до тренерського штабу )).
Впевнений, що якби у нашого рідного клубу був такий самий сервіс-чимало вболівальників стали би користуватися його перевагами.
учетная запись этого пользователя была удалена
Є у Динамо титульний спонсор - банк, як усім відомо...
У них є подібна система оплати залізничних,авіаквитків і тому подібне... чому б і не реалізувати???
відкриваю букінг.сом, бронюю готель, потім знаходжу квиток на літак, купую по візі. так само купую квиток на аероекспес (у Москві), так само оплачую страховку, отримую на почту підтвердження. за годину повністю забацав собі гульню за кордон!
а киянин не має змоги купити квиток на Динамо, хіба не абсурд? Якщо у Вас є можливість донести інфо до людей, що впливають на ситуацію, то дуже на Вас сподіваємось)
підтримую повністю - особливо щодо окремого віконця в касах для обміну електронних білетів, та продажу квитків через термінали - чим більше шляхів реалізації квитків - тим більше вболівальників!!!
крім того - пропозиція - все ж таки збільшити кількість кас - і особливо біля стадіону - так як особисто в мене є декілька знайомих, які живуть недалеко від стадіону - і із задоволення придбали б квитки на матч - але побачивши чергу ввімкнули телевізор