З середини березня цього року на прилавках українських магазинів з’явиться нова горілка під назвою “Мілевська”. Виробник нового горілчаного бренду – українська алкогольна компанія “Олімп”, а власник нового бренду та лице рекламної кампанії – відомий футболіст Артем Мілевський.
“Після останніх невдач у футболі, Мілевський вирішив зайнятись тим, з чим його усі асоціюють, – розповідає Віталій Сорочинський, прес-секретар української алкогольної компанії «Олімп», - Він придбав у нас технологію виробництва ТМ “Біленька”, яку тепер чекає ребрендінг у новий горілчаний продукт під назвою “Мілевська”. Згідно даних дослідницької компанії MEMRB, доля ринку “Біленької” становить 7,2%. За нашими прогнозами, після ребрендінгу її у “Мілевську” і проведеної рекламної кампанії з Артемом, доля ринку зросте мінімум в три рази.”
Відомо, що незабаром розпочнеться масштабна рекламна кампанія під назвою “Випий з Мілевським”.
Сам Артем Мілевський впевнений, що реклама “Мілевської” прийдеться до смаку не лише телеглядачам, але й поширюватиметься вірусно в інтернеті, як і всі попередні відео-матеріали про нього.
Також буде запущено акцію, головним призом якої стане можливість провести цілу ніч в елітних столичних клубах у компанії Мілевського.
Нагадаємо, надмірне вживання алкоголю шкідливе для вашого здоров’я.
Андрій Савчук спеціально для UaReview
Опубліковано у Економіка, Шоу-бізнес // Теги: алкоголь, Артем Мілевський, Біленька, бренд, горілка // Постійне посилання: На українському ринку з’явиться новий горілчаний бренд – “Мілевська”.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена