Вітаю динамівці!
Маю власний досвід "купівлі" квитка на матч Динамо за допомогою анонсованої ПриватБанком опції у його ж терміналах.
Отже, вчора (11.07) підійшов до найближчого відділення ПБ, знайшов у терміналі пункт "Квитки" -> "Футбол"(або "Квитки на футбол") -> "Динамо". Далі був вибір Динамо - Волинь, а також квитки на два матчі збірної( так саме в динамівській "закладці").
З Ізраєлем та Англією. Але на данний момент їх немає в продажі. Просто заявлені.Обираю матч Динамо - Волинь. На екрані бачу схему НСК з пронумерованими секторами/блоками. Намагаюся тицьнути на вподобаний мною сектор. Нічого не виходить...бо на це не розраховано :) , отже тисну "Продовжити" під схемою. Переді мною список з секторами, 62-го не знаходжу, справа є лента прокрутки, пару маніпуляцій і сектор знайдено і вибрано. Відкривається схема сектору, спершу не можу зрозуміти як я дивлюся на сектор (тобто, де поле) тому як на цьому етапі меню пронумерувань рядів/місць ми не бачимо. За допомогою підказки на екрані розумію, що мені треба натиснути на приблизну зону в якій я хотів би придбати квиток. Тисну три -чотири рази з різним інтенсивом, на п`ятий відривається певна зона 62-го сектору де вже я бачу номери рядів та місць. Стрілки по фронтам вибраної ділянки дозволяють підкоректувати ваш вибір (тобто перейти на декілька рядів нижче, тощо).Обираю місце... (до цього моменту все було відносно добре:) ) Меню просить мій мобільний. Вводжу. Приходить СМС з трьохзначним кодом-підтвердженням який також треба ввести в наступному етапі купівлі. Вводжу. Меню свариться "Невірний номер телефону". Прицьому мені надходить наступна СМС із ще одним кодом. Повторюю операцію. Знов "Невірний номер телефону" і знов приходить СМС...(операцію провів 5-8 разів підряд). Вчора купити квиток я не зміг. Саме цікаве те, що місця які я вибирав були вже недоступні при наступній спробі купівлі, хоча оплаченими не були.
Всі оперіції які я тут описую були проведені на 6 терміналах за 2 дні.
Сьогодні (12.07) йду знову у ПБ. Роблю все вище перечислене. О диво, код пройшов і мені відкрилася закладка оплати. Бачу, що банкнотоприймач не активний зовсім (власником карти ПБ неявляюся, тому описане саме з точки зору розрахунку за готівку). Дивно. Питаюся у співробітниці банку WTF? (що таке?) :) Каже спробуйте інший. Мені не в новинку, але... те саме! Пішов в інше відділення - ті самі яйці.
Я сподівався, що за ніч з 11 на 12 термінали встигнуть перезавантажитися пару разів щоб "глюк" з зайнятими мною місцями які не доступні в продажу зникне. Та, нажаль ні. Ці місця і тепер зайняті. Їх порядку 10-ти -12-ти. Пішов до касс на стадіон Динамо, і під час придбання квитка спеціально глянув на "зайняті місця", вони і в їхній базі були зайняті.
До чого я вів: нащо запускати систему не тестуючи її 10-20 разів? А якщо тестували, то чому не працює в 6 різних терміналах та 2 віділеннях? Тому коли я чую про таку дійсно класну опцію у терміналах ПБ перша думка - супер! молодці! Але наразі "пшик". Сподіваюся поки...
Отже, мені не вдалося за два дні придбати квитки на матч через ПБ. Якщо комусь вдалось - це добре! Діліться досвідом!
P.S. подзвонив в ПБ на службу підтримки, пояснив ситуацію. Наголосив, що місця які не продані - недоступні. Мене вислухала дівчина в настрої "Говорите-говорите! Я всегда зеваю когда мне интерестно!" Тим все і скінчилося:)
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена