Не пам'ятаю, щоб за якогось іншого тренера київського Динамо так часто застосовувалась ротація складу. Навіть за Великого Лобановського була основа, до якої підпускались дублеритільки у випадку травм гравців основи, або у матчах, коли турнірна задача була вирішена.
Тим більше, Валерій Васильович дотримувався формули: грати мають найсильніші.
У нинішній першості, яка ще не завершилась, київське Динамо серед лідерів по гравцях, які приймали участь у матчах першості.
Я не тренер, я уболівальник із 35-річним стажем.
Однак я не можу зрозуміти природу постійної ротації гравців основного складу у нинішній першості, яку регулярно застосовує Олег Володимирович?
На мою думку, така ротація складу за відсутності об'єктивних підстав (травм, дискваліфікацій) негативно впливає як на зіграність команди, так і на психологічний стан в середині колективу.
Як вважаєте?
-
Вадим Устименко(CripToniT)
- Эксперт
03.11.2013 17:29
- 1
-
Алекс Ярославский(alyar)
- Эксперт
03.11.2013 16:17
Поддержу цитату из комментария Sergej Rudenko (Jegres).
- 0
-
Колян Михайлович(kolian)
- Наставник
03.11.2013 16:00
С такими игроками ротация вообще должна не ощущаться. А кто сильнейший тренеру виднее,он видит их на тренировках,знает кто в какой форме.Но для сыгранности состава это конечно не очень желательно.
- 0
-
Балодя Бергер(qse2010)
- Наставник
03.11.2013 15:56
- 0
-
Колян Михайлович(kolian)
- Наставник
03.11.2013 16:05
Это что б не было недовольных
- 0
-
Pasha wonderwall(wonderwall)
- Эксперт
03.11.2013 15:44
- -2
-
Ник Бондяра(DoctorNo)
- Эксперт
03.11.2013 15:31
"Хряки" гепоградские сыграли с Полтавой-1:1.Считаю,что не воспользоваться "кротячьими" и "хряковскими" лажами-преступление.В случае победы в Луганске,мы включаемся в чемпионскую гонку.
- 7
-
Pasha wonderwall(wonderwall)
- Эксперт
03.11.2013 15:54
- 4
-
Serhii Rudenko(Jegres)
- Наставник
03.11.2013 15:14
А как вариант что на каждый матч ставится более готовый функционально и психологически в данный момент игрок? Тем более где происходит это тасование? Коваль и СаШо. Когда Шовковский готов-он в рамке. ЦЗ-наконец стабилизировались. Силва основной правый защ, но когда он выпал играл Гусев или Вида. Тремулинас наигрывался слева,но на данный момент проигрывает конкуренцию Макаренко. Ярмоленко,Ленс ,Гусев которые спорят за фланги выходят регулярно. Дуду конкуренцию им проигрывает. У Мюокани с Идейе периодические спады. Сидорчук только завоевал основу-травмировался. Велозу на время сдал и его место занял Вуко,но постепенно возвращает свои позиции. Лично у меня осталось лишь два вопроса: хотелось бы чтобы Безус получал больше игрового времени,а Аруна меньше. Так что имхо такая ротация вполне закономерна для клуба играющего в трех турнирах и в котором большинство еще и ведущие исполнители своих сборных.
- 6
-
Юрий Эксфутболист(dgorg)
- Наставник
03.11.2013 14:50
По большому счету эти вопросы решает ГТ.Меня волнует качество игры и результат,но ни одного ни другого нет.А главное,душа болит,что проиграли все матчи конкурентам.
- 0
-
Герберт Уэст(herbert)
- Старожил
03.11.2013 14:42
Несколько с опозданием написан вопрос, потому что начиная с игры с Метадоном, ротация (за исключением кубкового матч) минимальна. Впору спрашивать - не проблема ли это, отсутствие ротации при таком плотном графике.
- 7
-
Роллан Вентура(FanDin)
- Эксперт
03.11.2013 14:35
Уважаемый профессор. Ссылки на Лобановского считаю не вполне уместными. "Это было недавно,это было давно."
- 3
-
Вітя Не знаю(ProFFesor)
- Эксперт
03.11.2013 14:50
Якщо проаналізувати склади таких команд, як Челсі, Баварія, ПСЖ, Барселона та Реал, то ви помітите, що в цих клубах, які приймать участь у єврокубках, мають сході проблеми із проблемами Динамо (травми, дискваліфікація), ротація складу не є такою великою, як у нас.
- 0
-
Роллан Вентура(FanDin)
- Эксперт
03.11.2013 15:47
Там просто раньше определились с основой. В том же Реале и той же Баварии в основе не играют практически все новички, а у нас их, ни много, ни мало, - чуть не полкоманды.
- 0
-
Таран Владимир(Krotoboyka)
- Наставник
03.11.2013 14:32
- 4
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.11.2013 14:24
Очень сложно давать оценку и причины ротации, не владея всей информацией о физическом и моральном состоянии игроков. А ведь есть же ещё травмы, карточки и план на игру с конкретным соперником. Кроме того, очевидно, играет роль то, как провёл предыдущий матч тот или иной игрок. Но самое главное, по-моему, это то, что Блохин ещё не определился с так называемой основой. Особенно, это касается средней линии. Она нестабильна, как по составу, так и по игре, а следовательно, нестабильна и игра всей команды. Собственно, поэтому мы и занимаем пятое место в турнирной таблице первенства УПЛ и набрали так мало очков в ЛЕ...
- 0
-
Микола Шевченко(Shved)
- Наставник
03.11.2013 13:55
Введення одномоментно в основу 5-6 нових футболістів веде до розбалансування, нестабільності, дисонансу в грі. Одна лише літня трансферна кампанія мола би дестабілізувати будьяку команду, а не лише Динамо. Я не кажу, що купили поганих футболістів, навпаки це був придбаний чи не найбільш якісний комплект за останній довгий період.
- 3
-
Revan(Master_Revan)
- Наставник
03.11.2013 14:04
Но позвольте, 5-6 игроков покупались просто так, или под тренерское видение, под его схему игры?
- 0
-
Микола Шевченко(Shved)
- Наставник
03.11.2013 14:27
5-6 футболістів купили класних, під бачення тренера (а до того - 5-6 футболістів бачення іншого тренера, до того ще іншого), але обєктивна реальність в тому, що проста арифметична сума нового великого комплекту з вже існуючим складом на перших порах не дає збільшення якості і класності, а навпаки розбалансовує команду, а коли команда попадає в штопор, то кого не став, позитиву не буде. Це дуже складна ситуація для будьякого тренера і вийти з неї вкрай важко. Мені здається, що цей нюанс явно не враховувався при масштабних закупках футболістів.
- 4
-
Вітя Не знаю(ProFFesor)
- Эксперт
03.11.2013 14:19
Микола Шевченко (Shved) | запретить комментирование | 03.11.2013 13:55
- 1
-
Вітя Не знаю(ProFFesor)
- Эксперт
03.11.2013 14:20
До речі, ні плюса, ні мінуса я Вам Микола Шевченко (Shved) | запретить комментирование | 03.11.2013 13:55 не поставив
- 0
-
Микола Шевченко(Shved)
- Наставник
03.11.2013 14:56
Та знати він знає, але потенціал футболіста і його практична реалізація то - різні речі. От Тремулінас хороший захисник, класно увійшов в гру нової команди, потім пішов спад, помилки, втрата очок. То що тримати його в основі далі для стабілізації? Вийшов Макаренко і добре грає. А Тремулінас хай посидить подумає.
- 3
-
Леонид Комаровский(LYBITELERUDIT)
- Старожил
03.11.2013 13:35
Якби не ця ротаці ми б не побачили на полі ні Макаренка, ні Сидорчука! От якби не накупили легіонерів то і основа була б і Цуриков грав би краще Ленса!
- -7
-
Вітя Не знаю(ProFFesor)
- Эксперт
03.11.2013 14:16
Досить суб'єктивно! Тут, на мою думку, треба розглядати це у комплексі. Навіщо накупляти легіонерів, витрачаючи немалі кошти, щоб вони сиділи з такою зарплатною відомістю на лавці? А по-друге, не думаю, що Макаренко, Сидорчук і Цуріков можуть розвиватися, коли на їхніх позиціях грають легіонери. І ще... Що важливіше: результат, чи ігрова практика українських гравців Динамо?
- 2
-
Pasha wonderwall(wonderwall)
- Эксперт
03.11.2013 13:32
- 3
Еще комментарииучетная запись этого пользователя была удалена
"Так что такая ротация вполне закономерна для клуба играющего в трех турнирах и в котором большинство еще и ведущие исполнители своих сборных".
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Раньше, как вы помните, вообще без замен играли. Футбол развивается. И мечта каждого тренера иметь два равноценных состава (раньше подобное могло только присниться).
К тому же, у Блохина, на мой взгляд, ещё нет твёрдого понимания: кто больше достоин основы. То,что он излишне долго экспериментирует, - согласен. пора было бы уже и определиться. Да, и костяк основы должен составлять не 4-5 футболистов. а не менее 8-ми.
В целом же то,что ротация состава сегодня намного выше,чем 10 или 20 лет назад, считаю плюсом,а не минусом.
При всём, при том я - не защитник Блохина. Просто я считаю, что по-настоящему ротация ещё не использовалась нигде, а это - очень мощный инструмент (конечно, только в умелых руках).
учетная запись этого пользователя была удалена
Одначе ситуація погіршується тим, що команда вже кілька років не має стабільної усталеної основи, весь час ідуть вливання легіонерів пачками, по два рази на рік відбувається "пєратрахіванія"((с) бацька Лукашенка) складу, за принципом: "вєсь мір...ми разрушім до основанья, а затєм: ми наш ми новий мір построім..."
Тож думаю ротація - то не прихоть О.Блохіна, а сувора необхідність пошуку якраз стабільного складу. А от наскільки правильно Олег Володимирович то робить, чи можна було би раціональніше і швидше проводити той процес в умовах глобального хаосу, мені здається зі спеціалістів мало хто скаже.
Или наоборот, купим пачку игроков, и посмотрим, что мы сможем с ними "замутить"?
Перший раз на таку ситуацію я звернув увагу ще в 70-ті роки. Тоді Брюгге дуже класно грав і дома, і в Європі, був навіть фіналістом КЄЧ та КУЄФА і ось влітку до існуючого складу на підсилення закупили чи 6, чи навіть 9 дуже класних футболістів, ну думаю: тепер вони всих порвуть. А в реальності команда з початком сезону посипалася і опинилася внизу турнірної таблиці чемпіонату Бельгії.
За першу частину Вашого коментаря - плюсував би, бо погоджуюсь, а за другу - мінусував би, бо сьогодні завершується перше коло чемпіонату. Невже головний тренер не має уяви про силу будь-якого гравця, щоб стабілізувати склад команди?
Зараз Макаренко потрапив у дуже напружений графік, як витримає, то ось і знайшовся стабільний гравець основи, а ні - знов вийде Тремулінас.Те саме і з Брауном, Відою, Ковалем, Аруною і багатьма іншими. Просто коли склад нестабільний, коли в основі багато новачків, таких ситуацій багато.
учетная запись этого пользователя была удалена