Шанс Реброву дати треба - це безсумнівно. Щоправда, 6 чи скільки ігор - шанс малуватий, но з поправкою що він не чоловік сторонній тренерському штабу ДК - достатньо, імхо.
Чуда від Реброва я особисто не чекаю, но є якась невеличка надія що Блохін і Ребров все робили правильно, окрім якихось нюансів, наприклад, невдалої поведінки ГТ чи тіпа того.
І тоді, можливо, стан команди стабілізується і гравці покажуть що вони таки чогось варті не лише по зарплатній відомості а й по спортивних чи ігрових якостях. Це мабуть єдине, що можна реально отримати від Динамо до кінця сезону.Ну а далі - х.з. Якщо Динамо ГРАТИМЕ при ССР і видасть результат, то ясно що нема сенсу робити кардинальні зміни - треба буде продовжувати гнути все ту ж лінію. А результати наступного сезону, та скоріш уже навіть літа-осені покажуть Реброва як ГТ Динамо.
Якщо ж нинішнє піке Динамо продовжиться, то значить що курс тренерського штабу (при участі ССР) був цілком хибним чи недосконалим і сенсу в участі Реброва головним на містку буде мало.
Тоді звісно треба буде шукати нового ГТ. Кого би хотів я? Чесно сказати - навіть не знаю. Із українських кандидатів Грозний, Григорчук, Маркевич, Калітвінцев - всі не без недоліків. Головний із яких - дефіцит управління топовою командою. Те саме можна сказати й про Кучука, Калітвінцева.
Не хотілося би транерства від "тіней минулого" - Бишовця, Павлова, Фоменка і пр. Попри певні успіхи у цих тренерів, не вважаю що у команди з ними буде перспектива - буде лише тимчасовий результат а закінчиться все як із Сьоміним. Тобто їх нехитру тактику швиденько прорахують і команда після ривка здується надовго.
По іноземцях щось сказати важко. Найуспішніші тренери у Європі працювали у сильних чемпіонатах. А це означає, що їх тренерський успіх в значній, дуже значній мірі залежить саме від великої кількості ігор високого рівня. Плюс - від колосальних європейських бюджетів.
Як на мене, Ахметов правильно вибрав собі Луческу. Він взяв тренера, що близький до нас менталітетом, має деякий авторитет у єврофутболі, має досвід керування європейською командою і досягав успіхів на європейській арені із клубами НЕ-ТОП чемпіонатів.
Кого тоді шукати? Імхо, треба рити в чемпах Туреччини, Бельгії, Греції... Можливо ще подивитись на команди Голандії, Португалії, Італії. Подивитись які команди з цих країн чогось досягали в єврокубках протягом останніх 5-ти років і далі аналізувати роботу тренерів цих команд.
-
The Wall Petriv(xSavingGracex)
- Наставник
23.04.2014 17:20
я все же за Григорчука....он своим трудом заслужил стать тренером Динамо.... а не "по блату" и не "за былые заслуги"
- 0
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
23.04.2014 17:41
Думаєте динамівська "тусовка" його нормально сприйме?
- 0
-
Shuryk Sapsay(Shultz1985)
- Старожил
23.04.2014 14:38
Однозначно и вне конкуренции Ральф Рангник!!!! Не понимаю почему Суркис тупит пока тот свободен. Рангник в любой команде добивался успеха уже в первый сезон работы..
- 0
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
23.04.2014 14:46
Хм.
- -2
-
Михайло Климюк(MichaelKross)
- Начинающий писатель
23.04.2014 11:23
Динамо должен возглавить Мирон Маркевич!!!
- 1
-
Pavlo Kvach(DinamoandUkraine2)
- Эксперт
23.04.2014 04:37
Кандидатур- достаточно! Было бы желание у Суркиса заниматся их поиском.
- 0
-
fan Dynamo(noctua)
- Опытный писатель
22.04.2014 22:46
хочу Маркевича или Кучука,Маркевич нравиться тем что он может поставить действительно хорошую,умную,атакующую,быструю игру команде,какой был футбол при Маркевиче в сборной,ну просто заглядение как по мне,не хочу Григорчука,не нравиться он мне ИМХО
- 2
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
23.04.2014 09:46
Мені особисто всі троє десь приблизно рівні.
- -1
-
Владимир Курцев(borschiv1963)
- Эксперт
22.04.2014 21:28
- 3
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
23.04.2014 09:53
Ну ми ж не пишемо що Ребров поганий тренер чи щось таке.
- -1
-
V Guron(Guro)
- Опытный писатель
22.04.2014 20:49
Еще один претендент,http://matchday.com.ua/news/2014-04-14-9866.html.
- 0
-
V Guron(Guro)
- Опытный писатель
22.04.2014 20:26
В идеале,это Марчело Липпи,но нереально денег много надо.
- 0
-
Александр Македонский(raven)
- Старожил
22.04.2014 19:28
Тренер с большим именем и, соответственно, запрос по бюджету на развитие команды может стать непосильной ношей для ИМСа, да и не каждый "условно" Анчелотти к нам приедет. Считаю, что есть смысл присмотреться к тренерам греческого "Олимпиакоса" - Мичелу и швейцарского "Базеля" - Мурату Якину. У них неплохая пресса(по результатам работы), их команды демонстрируют хороший футбол, при этом они еще не избалованы опытом работы в топ-клубах Европы, т.е. могут обойтись нашему президенту в не самые большие деньги.
- 0
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
22.04.2014 19:46
Так, я саме до такого висновку й прийшов, що тренер з відносно маленького чемпіонату, але з успіхами в єврокубках - це кандидат для Динамо.
- -1
-
олег дунаевский(amasefer)
- Старожил
22.04.2014 18:43
Нужно перетянуть Кучука.Работал в Украине и в Арсенале и в Локо сделал команду из того кто был.Его команды играют в качественный футбол и дают результат.
- 2
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
22.04.2014 19:44
Кучук - цікавий варіант, трохи сумнівний але малоймовірний із чисто пацанячих причин.
- 0
-
виталий шемуда(wdsh56)
- Эксперт
22.04.2014 18:26
О каких тандемах вы говорите? ГТ должен быть один. Тем более, что сейчас в клубе есть испанец по тактике. Ребров имеет много плюсов перед Блохиным. Коммуникабельность, знание английского, европейский опыт, желание учиться. Так что при удачном стечении обстоятельств он вполне может остаться. все остальные наши тренеры(кроме Маркевича) , не командовали маститыми иностранцами и как это у них получиться- неизвестно. Так что особо загадывать не надо, а нужно решать задачи по мере их поступления.
- 2
-
виталий шемуда(wdsh56)
- Эксперт
22.04.2014 18:26
О каких тандемах вы говорите? ГТ должен быть один. Тем более, что сейчас в клубе есть испанец по тактике. Ребров имеет много плюсов перед Блохиным. Коммуникабельность, знание английского, европейский опыт, желание учиться. Так что при удачном стечении обстоятельств он вполне может остаться. все остальные наши тренеры(кроме Маркевича) , не командовали маститыми иностранцами и как это у них получиться- неизвестно. Так что особо загадывать не надо, а нужно решать задачи по мере их поступления.
- 5
-
alecsandr r5eg(alec)
- Опытный писатель
22.04.2014 17:43
Насчет Фоменко не согласен что его можно просчитать ,просто он не бросит сборную.Насчет Калитвинцева тоже не согласен ,он хароший футболист и человек но с тренерством не очень сложилось пока.
- 0
-
Nikita L(tolerant)
- Наставник
23.04.2014 02:54
с тем, что ему доверили (Волгу НН) он очень даже неплохо справляется. я про Калитвинцева. но главным в ДК я его все-равно не вижу
- 0
-
(msgroup)
- Наставник
22.04.2014 17:28
- 0
-
Vova VoVa(Vovanatb)
- Старожил
22.04.2014 17:11
Из именитых, Манчини вроде как скоро будет свободным тренером, но "не поедит к нам Флькао" (Валера Карпин)
- 0
Еще комментарииМаю на увазі ветеранів і пр люд, що працює в клубному і навколо-клубному менеджменті?
Спочатку з Шальке срібло, потім повний алес капут.
Далі непогано з Хофенхаймом (хоча.. 7-е місце- не знаю чи це успіх).
Далі непогано стартував із Шальке знову і уход "за станом здоровья" - непонятно.
Стрьомний він якийсь...
По назначению Реброва такого желания явно нет. Причины? "Все вопросы к президенту" :))
Маркевич зараз вільний - бери-не-хочу.
Но 1) Маркевич заробив достатньо щоб не паритись проблемами команди коли вони трапляться 2) у Маркевича є якийсь напряг проти Суркісів 3) у МХ не понятно чий там був успіх - МБМ-а чи Краснікова який назбирав хороших латинців по світу.
Кучук зайнятий, но Локо не та команда звідки не можна забрати тренера - було би бажання.
Але. Якби Суркіс хотів Кучука, то той би вже був тренером ДК давно.
До того ж Кучукові команди надто ветеранські, надто тренерські. Попри результат гра у них бідніша навіть аніж у РГ.
Григорчук в плюсах має 1) молодість, а це - бажання працювати, вчитись і голод до перемог 2) у нього в складі є молоджняк 3) його команда нині має якраз те, чого бракує Динамо - стандарти, захист і як наслідок максимальний результат який можна отримати із гравців ЧО.
За РГ говорить ще й то, що він не ситуативний тренер, а "системний" - у нього завжди є план, є розуміння де його команда і де вона має бути. Думаю, що система Динамо йому сподобається і підійде.
Тобто із наших РГ мені видається цікавішим, хоча футбол Маркевича веселіший а Кучук більш досвічений.
учетная запись этого пользователя была удалена
Якщо у нього вийде - ну й файненько, будем вболівати далі за d:)
Кучука переманить тоже практически невозможно,кошелек Локо не меньше нашего.
Из перспективных Томас Тухель из Майнца,сильно напоминает Клоппа.
Ми ж памьятаємо словесні пікіровки Суркісів і Смородської при переході Гадьониша та й Сьоміна.
Щоб взяти Кучука, суркісам потрібно піти до С, наговорити їй компліментів, трохи потерпіти її форси - а воно таки буде, бо ж як не як - баба))
Суркіс схилить перед нею голову? Хм..
Щоправда, можливо у Кучука контракт правильний, з легким способом злиняти - тут уже не знаю. Но до кучука теж підходи шукати треба, дадько суворий схоже, їздити на собі не дозволить.
Карочє, не дуже я вірю що в одному клубі мирно співіснуватимуть аж два альфа-самці)))
учетная запись этого пользователя была удалена