Вельмишановний на сайті добродій «Sedoj» запропонував: Григорчук.
"Тот же Григорчук. А почему нет? ..Только свистни, и он в этот же день будет в Киеве:-)))"
Здорово! Креативно і обґрунтовано. Ура!!! Голосуємо за Григорчука.
Дозволю собі поцікавитись.
А якщо Григорчук в першому ж матчі не виправдає наших сподівань?
З тріском не виграє у тієї ж Франції, і безвольно скатає безперспективну нічию з тою ж таки Словаччиною (а хтось дасть стовідсоткову гарантію, що буде рівно навпаки)?Нема питань. Ми моментально змішаємо його з г...ном, звинуватимо у всіх можливих і неможливих гріхах, доб'ємо порівнянням з совком Фоменко, якого ще й в приклад поставимо, і відразу почнемо шукати нового, більш достойнішого.
Такі малозрозумілі теми, як кредит довіри, повага до особистості, зваженість, об’єктивність, елементарне терпіння, і кінець-кінцем усвідомлення, що гречкосій, даючи поради спеціалісту з нанотехнологій ризикує бути м’яко кажучи не зрозумілим в середовищі фахівців – нам по барабану.
А бо нам все одно, хто керує збірною. Нам головне - поміняти.
І тільки команда «Фас!» - ми у всеозброєнні!
Так от: голосуй за Григорчука!!!
…тримаючи за пазухою баняк з лайном для нього ж…
Вообще-то, в мировом футболе сменяют тренеров. В зависимости от результатов и невзирая на имя и авторитет тренера, на его прошлые заслуги.
Вообще-то, я никогда не лил и не лью дерьмо на тренеров и игроков. А просто высказываю своё мнение о их работе. И как правило, аргументирую своё мнение. Имею на это право, как и любой болельщик - футболисты и тренеры, особенно сборной, это люди публичные, а "публичка", мы с Вами, вправе обсуждать всё, что связано со сборной. Тем более, что сборная - это команда не Фоменко и ФФУ, а самая, что ни есть, народная команда.
И ещё. По-моему, впервые в истории сайта, администрация присудила корону за пост, автор которого, по большому счёту, устроил разборку с другим пользователем. Да, такие посты, как этот, на сайте не редкость, но повторюсь, на моей памяти, это первый такой пост, которому присуждена корона. Как я понимаю, редакция сделала свой выбор, приняв позицию одной из сторон. Причём, явно и демонстративно. Ну, что же... Судя по всему, админам нравится, как Фоменко работает со сборной, нравится игра команды и её результаты. Осталось посмотреть, как отреагируют на этот пост простые посетители сайта...
-
(redz)
- Эксперт
14.09.2015 12:57
Любой тренер, который не выведет команду на чемпионат Мира\Европы должен быть уволен. У нас прекрасная очередь тренеров: Григорчук, Маркевич, Вернидуб, Головко, да даже Шевченко.
- 0
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
14.09.2015 20:56
Ну можна і посперечатись. Стосовно "должен быть уволен".
- 1
-
Nytik(Nytik)
- Наставник
13.09.2015 12:10
мдя...
- 1
-
Игорь Горбачев(ivigo)
- Опытный писатель
13.09.2015 10:28
Давайте дождемся конца отбора, а потом готовте банки, биты... Пока мы на переправе все это преждевременно.
- 0
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
12.09.2015 17:49
Всіх, кого так хвилює корона!!!
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
12.09.2015 19:37
Опції по передачі корони немає. Але можете просто за неї доплатити не передаючи. Розліковий рахунок скинути?)))
- 1
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
12.09.2015 19:53
"Ади, і хто ті, вар'ята, тігнув за язик за гроші пашталакати?"(с)
- 0
-
Тайлер .(TylerDarden)
- Старожил
12.09.2015 17:41
- 1
-
Тайлер .(TylerDarden)
- Старожил
12.09.2015 18:11
- -1
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
12.09.2015 20:02
Особисто я - так. Більше того, підтримую (не жарт).
- -1
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
13.09.2015 01:19
можно защищаться глухим блоком.
- 1
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
12.09.2015 17:15
Насамперед мушу вибачитись за свою мовчанку стовно коментарів. Причина банальна: в мене сьогодні просто обмаль вільного часу для інтернет спілкування.
- 0
-
Артем Сергеев(Dkiyv)
- Эксперт
12.09.2015 17:00
Все просто, если сборная Украины не показывает достойной игры и результатов, то необходима смена тренера, только она должна быть своевременной, вот когда Фоменко проиграл вторую игру Франции 3-0, тогда сразу стоило его увольнять, а не давать ему играть отборочные матчи на Евро 2016, теперь пора решающих матчей и менять коней на переправе крайне глупо.
- 1
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
12.09.2015 22:48
Згідний з Вами.
- 1
-
Артем Сергеев(Dkiyv)
- Эксперт
13.09.2015 08:24
Назовите мне хоть одного тренера в мире, который гарантировано даст результат? Тот же Моуриньо провалился с Реалом и сейчас повторяет это же с Челси. Менять тренера однозначно необходимо, кандидатов хватает, для меня основных 2-3, Маркевич, Григорчук, Максимов, Гончаренко, Кучук, последние два - это риск, большой риск, но кто не рискует, тот не никогда не выигрывает.
- 0
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
12.09.2015 15:52
Автор! Хто Вам замовив цей пост!? Попробую вгадати: Суркіс, ні, Павелко - теж ні, Сам ГТ - ні, бо він почувається як "ударний авіаносець 6-го флоту"!!! Тоді хто? Ось тут... Нешановний авторе уже "мєня тєрзают смутниє сомнєнія" (с) Ходіть уважно, щоб вам корона голову не розчавила!:!))
- 2
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
12.09.2015 17:16
От вам точно не скажу. Ви ж перший у мене халтуру і перехопите.
- 1
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
12.09.2015 19:16
Я стараюся "халтурою" не займатися!:))
- 0
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
12.09.2015 22:51
Ну от і слава Богу, на одного найманця буде менше. Сказати скільки мені бабла насипали зе цей пост? - боюсь не переживете.
- 0
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
13.09.2015 00:19
Я бабло переживу, бо в мене його нема!:)))
- 0
-
Igor BIGUNok(BIGUNok)
- Старожил
12.09.2015 15:35
Уважаемый автор, ваша статья звучит, мягко говоря, несколько резко!!!
- 3
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
12.09.2015 17:19
ВІдповім на думку стосовно Григорчука. Роман Йосипович як тренер і як людина викликає у мене неприховану симпатію. Саме тому не зичу йому розділити участь Фоменка.
- 2
-
Vladimir M(woz23)
- Наставник
12.09.2015 15:04
Странный вопрос - что выиграл Григорчук? Латвия, Азербайджан - это не то. Да, не то. А что выиграл Фоменко? ЧУ 92-93гг? Так он там и остался, в начале 90-х, его футбол не просто пахнет - он воняет 90-ми. Он способен самых креативных игроков Украины (Коноплянка, Ярмоленко) превратить своей тактикой (если это можно назвать тактикой) в ничто, а потом повернуть так, что все как один "специалисты-эксперты" станут твердить, что лидеры не оправдали надежд. И хоть бы один из этих горе-экспертов откинул к чертовой матери корпоративную солидарность и вдумчиво проанализировал - почему в клубах эти игроки играют в одну игру, а в сборной - в другую. Но, зачем? Проще ведь сказать, что в Украине нет форварда, нет атакующего полузащитника и еще много чего нет. Что ТШ строит игру вовсе не из трусливого самосознания Фоменка, а исходя из набора игроков. Что Фоменко и не обещал обыграть Словакию любой ценой (а зачем тогда такой тренер нужен). Так что давайте не будем вспоминать что и чего до этого выиграл Григорчук и Фоменко. Нужен новый тренер, нужен сейчас, а не на отбор ЧМ-2018. А кто это будет - Григорчук, Вернидуб, Калитвенцев , Маркевич или еще кто решать исполкому ФФУ!!!
- 3
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
12.09.2015 15:55
Фому нео залишився не на початку 1990-х, а в далеких 1970-х, коли грав захисником у великій команді, він так і залишився захисником - тільки зараз він більше захищає свою кишеню, призначивши собі досить пристойну зарплату, як керівник комітету національних збірних!
- 2
-
Мр Эбенезер Дорсет, эсквайр(kna)
- Эксперт
12.09.2015 13:56
А что выиграл Григорчук? Или второе место где ? или хотя бы третье?
- -3
-
A Kр(yyx)
- Наставник
12.09.2015 14:14
3-кратный чемпион Латвии, дважды обладатель кубка Латвии, бронзовый призер чемпионата Азербайджана, финалист кубка Украины, дошел до 1/16 ЛЕ с Черноморцем, участник группового турнира ЛЕ с Габалой...
- 6
-
Мр Эбенезер Дорсет, эсквайр(kna)
- Эксперт
12.09.2015 14:19
Латвия и Азербайджан- это круто! Кстати у Фоменко - чемпион Украины, сколько раз не помню.
- 2
-
A Kр(yyx)
- Наставник
12.09.2015 14:27
ага, 92/93 года. .. не удивлюсь, если он еще отмене крепостного права поспособствовал..
- 2
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
12.09.2015 23:03
Ви маєте рацію. Просто вибір в нас ганебно коротенький.
- 1
-
Natalie Natalie(NatalieM)
- Наставник
12.09.2015 13:48
Видите ли, форма изложения *А почему нет?.....*(с), сама по себе является опционной, но не императивной.... Посему, не понимаю, почему автор поста воспринял слова уважаемого Седого именно так.... Кроме того, некоторые выражения сравнения в тексте данного поста просто неполиткорректны(
- 3
-
комментарий удален
-
Natalie Natalie(NatalieM)
- Наставник
12.09.2015 13:57
Да...Действительно *сверх*....а более точно - *вне*(
- 1
-
комментарий удален
-
Natalie Natalie(NatalieM)
- Наставник
12.09.2015 14:32
Простите...но я высказалась по поводу данного, конкретно взятого поста...Не углубляясь в историю отношений, взаимоотношений и прочего сопутствующего) «Добром нужно отвечать на добро, а на зло нужно отвечать справедливостью»(с)... Невозможно искоренять хамство хамством....Хамством можно только *перехамить*, но не переубедить...IMHO....
- 1
-
комментарий удален
-
Natalie Natalie(NatalieM)
- Наставник
12.09.2015 14:42
Принято) Тем более - то, что Вы извинились является дополнительным бонусом в Вашу пользу))) А уж на эмоциях....тут, иногда, можно и *на французском* заговорить) Хорошего дня!)
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
12.09.2015 14:44
Вы тут недоумевали, почему я всполошился? А какое отношение ко мне имеют "старый маразматик", "совок", "футбольный импотент"? Вы где-то прочли, что именно я оперирую такими выражениями? В то же время, никаких других пользователей в своём посте, кроме меня, автор не упомянул. Как это понимать? Что я олицетворяю всемирное зло на этом ? Да ещё и корону за это?
- -2
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
12.09.2015 15:56
Невже тільки за участь у творенні історіі ДК ми маємо співати оди МІФу?!
- -2
-
комментарий удален
-
комментарий удален
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
12.09.2015 19:12
А це до чого!?:))
- -2
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
12.09.2015 22:12
Отут Ви добре сказали. Цей флюгер інколи бринить набридаюче. Він думає, що кількість окличних знаків наприкінці речення компенсують відсутність думки в цих самих реченнях.
- 2
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
12.09.2015 19:11
Так я його поважаю як людину і динамівця! Але не бажаю, щоб він тренував національну збірну України! Хай займається сім'єю та внуками! Іноді може коментувати як Стефан Михайлович, його партнер по великому клубу. Тут він сам себе призначив і рулить як хоче! Не його це!
- 0
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
12.09.2015 17:21
Глибоко "під...".
- -2
-
Виталий Баталер(Vitaliy123)
- Старожил
12.09.2015 13:16
Если сам держишь баняк с г..... это не значит что остальные тебе подобны.
- -2
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
12.09.2015 13:13
Панове, скільки б ми не пропонували кандидатур на посаду ГТ збірної - вибирати все-одно не нам. І ніколи ні один кандидат усіх вимог і побажань футбольної не задовольнить - дуже вже широкий їх спектр. Тому ми можемо говорити скільки завгодно - вибиратиме все одно ФФУ за своїми критеріями. Ось у виборі цих критеріїв наша думка ще могла би, здається, щось важити для тих, хто вибиратиме. І не більше. Так що ні про які голосування вболівальників по кандидатурі можливого претендента на цю посаду не може йти мова. Ми можемо лише висловлювати свою думку - і то, як бачимо, не завжди (навіть часто навпаки) ця думка збирає більшість голосів і, як показує досвід, не завжди буває слушною. Адже скільки людей - стільки й точок зору. Єдине, що об'єдную більшість з нас - що МІФа потрібно звільняти. А кого призначати на цю посаду - то вже, на жаль чи на щастя - не наша компетенція.
- 2
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
12.09.2015 17:34
"Адже скільки людей - стільки й точок зору". Додам: і кожна має право на існування. Звичайно, в рамках цивілізованості.
- 0
-
Павел Велешко(Velik)
- Наставник
12.09.2015 13:07
Главная претензия к МИФу даже не такая вот игра, а то, что он никого не подготовил на замену тем 13 игрокам, которым он доверяет. НИКОГО! Он включил того же Рыбалку скорее под давлением. Я не вижу будущего у сборной, у которой нет резерва. Он есть, но его не проверяют.
- 4
Еще комментарииАле річ не в тім. Я писав дещо про інше. Адже якщо будь-хто, запропонований Вами, не виправдає наших сподівань, ми ж з ним розправимось рівно в такий же спосіб, як і з Фоменком, не добираючи виразів і висуваючи звинувачення, що інколи межують, або і є в чистому вигляді маразмом.
Безперечно, всім поголовно я цього не закидаю, але основна маса коментів з приводу МІФа саме в такому тоні.
От про це я й писав.
у меня возникло ощущение дежавю... кажется, вопрос "менять ли коней на переправе" горячо обсуждался на данном ресурсе еще в бытность Семина тренером Динамо...
Послухайте, підкажіть мені. Якщо є така опція - я запросто подарую цю ср...ну корону будь-кому з Вас. Ще й доплачу. Носіть на здоров'я і будьте щасливі.
Втім, не оголошувати суму бонусу клепки все ж таки вистачило.
Кльово! Плюсую.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Хоча написано слабенько, звичайно (алаверди).
Можно клинчем.
Можно уклонами и контратаками.
Некоторые считают лучшей защитой нападение.
Мейвейзер попросту не дает по себе попасть, по сравнению с ним соперники кажутся деревянными недоучками.
Всегда есть более, чем 2 тактики.
А чтоб их реализовать, нужен грамотный тренер, способный управлять имеющимися в наличии исполнителями.
Вы поняли о чем это я?
Тож пробую стисло відповісти мабуть усім відразу одним коментом. Чому стисло і коментом? Бо розгорнута відповідь легко потягне на цілком окремий блог, і якщо він раптом знову здобуде «корону», яка для частини дописувачів, виявляється є багато чимось більшим, ніж звичайнісінький видрук власних думок, то мені тоді дійсно не просто буде переконати дописувачів в «заказнячке". Про «заказнячек" говорити смішно з огляду хоча б на той факт, що я за своїх два з хвостиком років мабуть з добрих місяців десять (не рахував) перебував у «бані». Тому моя кандидатура не витримує жодної критики.
Декілька слів автору найкращого коментаря. Шановний sedoj седой (sedoj), Ви настільки перейнялись згадуванням Вашого прізвища (даруйте, ніка) в блозі, що випустили з уваги основну думку. Як зауважив тут шановний Mr. Gold (Rumpelstiltskin) – «…этот пост не про Фоменко, и даже не про Седого…». А про що ж? Та про ту саму совковість, не Фоменка, а нашу з вами.
Мабуть ще свіжі в пам’яті штормові коливання на сайті з приводу футбольних вандалів на наших стадіонах. Обуренню не було меж: де культура, свідомість, наша омріяна європейськість? Згідний. Справедливо.
Але сьогодні добра частина тих, хто виказував «глубокую озабоченность» з приводу «бігунів» зовсім не переймаються епітетами в оцінці результатів Фоменка. Він у нас тепер і «урод», і «дуболом», і «маразматик» і… і… і… і совок, звичайно (підозрюю, саме тому певна частина коментарів і постів і була видалена модераторами). А тепер скажіть: в чому принципова різниця між тими, хто вибігав на поле, і тими, хто обзиває нині Фоменка? Вчора «пішла струя» возносити умовного N до небес – співаєм дифірамби, сьогодні пішов клич хаяти – змішуємо з лайном. Інколи аж смішно. Просто перебувати у більшості дуже комфортно, це повністю відміняє опцію мислити самостійно. Навіщо? Якщо ВСІ вважають МІФа бовдуром, то так воно і є.
Повертаючись до персони «Сєдого», зауважу: Вас особисто у брутальності не звинувачував, за відсутності підстав. Що стосується хамства, то воно, на жаль, більш притаманне саме мені, а не Вам. Ви розумієте, про що я. Відговорка проста – запальний, не стриманий, хоча справжня причина доволі прозаїчніша: елементарний брак культури, тієї самої, якої тут всіх повчаю.
І на закінчення. Для вияснення особистих стосунків, або «розборок», як висловився «Седой», існує дуже доречна опція: «особисте». Саме в такий, непублічний спосіб найдоречніше виясняти будь-які особисті непорозуміння.
Мабуть не все, що хотів сказати і не дуже переконливо. Але нехай буде вже як є.
Дякую за увагу.
Позволить Фоменко провалить отбор на ЧМ 2018 будет перебором.
Питання в моєму розумінні стоїть дещо ширше. На КОГО його поміняти?
Адже цілком зрозуміло, що "кризової" кандидатури немає. В умовах війни іноземні спеціалісти до нас не поїдуть (хоча і в мирних умовах черг на посаду щось не спостерігалось). Отже, вітчизняні. Хто? Список при бажанні можна заповнити півтора десятком "на вскидку". А хто гарантовано дасть результат, якого всі ми очікуємо?
Та бог з ними, персональними кандидатами. Річ в тім, що коли будь-хто з них поперхнеться першим же суперником, ми відразу піддамо його обструкції. Мовляв, дурило, ти, тренер, ти що, не знаєш, що нам потрібні перемоги? Адже та ж Словаччина - це узбіччя футбольної цивілізації. Нам байдуже, що та ж Іспанія програла в них вдома...
А от провалити невихід на наступне Євро буде дійсно перебором. Фоменку слід буде покинути свою посаду.
Щоправда мене проймає легкий жах. А хто наступний?..
Вам нравится футбол Фоменко? Имеете право сказать - да, точно так же, как и те, кому не нравится - предложить, нпраимер Григорчука!!! Совсем недавно, после некоего матча СБУ, обсуждал гипотетическую смену тренера СБУ и, представте себе, одним из основных претендентов был Григорчук. Что он выигал? По сравнению с ЛЧ - ничего, по сравнению с классом игроков, с которыми он работал - не мало! А что выиграл Ребров??? Судя по значимости такого вопроса, в вашей статье, его даже близко нельзя подпускать к ДК (ведь ни какая-нибудь Габала).
Возможно вы не поняли, почему же рассматривается "кандидатура" Григорчука, позволю раскрыть сей смысл - стиль игры и те "незначительные результаты" команд с которыми он работал, а ведь он работал не с "кудесниками мяча", а середняками ЧУ. Игра команд Григорчука импонировала многим, и нет ничего удивительного, что этого украинского тренера рассматривают как одного из потенциальных тренеров СБУ.
По поводу уважения к Фоменко, никто не умаляет его былых заслуг, но мы живем не только прошлым, но и настоящим. В настоящее время приобретенное "очко" в прошедшем матче ничем не лучше пригрыша в попытке ЗАРАБОТАТЬ, жизненно важные ТРИ очкаи в этом уже "заслуга" Фоменко.
P.S. Просматривается аналогия с ДК. Не совсем недавно, поменяли ОООчень уважаемого, не чужого для ДК, нашего, в прошлом, кумира с поста ГТ. Как они посмели??? Может лишь бы поменять? Интересно, а сколько заготовили баняков з лайном для нового ГТ???
...кстати, а что выиграл Фоменко?
а круто - не круто, но имеет место быть
А по поводу собственно данной проблемы........ *Лучше ужасный конец, чем бесконечный ужас*(с)
Ніби вже й старша людина, а - паяц.