Коментів на матч навіть не читав. Переглянув - все зрозуміло. Але, з дозволу публіки, – декілька слів.
Річ в тім, що "Шурік" - пошкоджений сайт. Популярності тут здебільшого набувають не ДУМКИ, а репліки кармованих корифеїв і підспівувачів. Якщо умовний, я НАГОЛОШУЮ, умовний сєдой чи йорк шіп, чи дідо дуднік вирішили, що Фоменко - анахронізм, значить вся орава дописувачів буде дружно гудіти в унісон з корифеями.
Про фахову підставу суджень не йдеться й близько. З подачі «знавців» (мля) – ми твердо знаємо, що всі свої не забиті голи Ярмоли, Гармаша, і Гуся, який не грав, є виключно виною Фоменка. Більше того, доволі відчутна маса «спеців» голосно і переконливо просвистіла, що позитивні моменти в грі з білорусами і хіспанами – не що інше, аніж бунт на кораблі. Себто, гравці так добре грали всупереч тренерським настановам.
Короче, палата номер шість, як писав українець Чехов.
учетная запись этого пользователя была удалена
-
Arctic Fox(Visio)
- Начинающий писатель
16.10.2015 13:02
""Шурік" - пошкоджений сайт" - Чёт я не заметил этого )
- 0
-
владимир никитенко(nikitenkovolodya)
- Наставник
15.10.2015 09:25
Странно. Комментариев не читал, а "Про фахову підставу суджень не йдеться й близько". И дописувачив всех записал в подпевалы. И никто МИФа не обвинял в незабитых мячах.
- 0
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
15.10.2015 10:32
Ви, Володя, частіше на землю спускайтесь - буде менше "странностей".
- 0
-
Вадим vadvlad(vadvlad)
- Наставник
15.10.2015 08:01
Странно, сколько здесь пишу/читаю никогда не обращал внимания на "регалии". Считал их вообще не нужными детскими забавами. И мне всегда было пофиг плюсуют или минусуют мои комментарии... Как скучно нужно жить, чтобы так убиваться за эти кармы... Цирк
- 4
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
14.10.2015 21:11
Автор порівняйте сьогоднішній пост і це http://dynamo.kiev.ua/blog/218290-na-dne.
- 0
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
14.10.2015 21:19
І що?
- 1
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
14.10.2015 21:22
Прочитав! І можу повторити слова автора найкращого коментаря до Вашого поста - не стикується!:)))
- 0
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
14.10.2015 21:30
Це іронія. Сумна. З підтекстом.
- 0
-
комментарий удален
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
14.10.2015 20:08
Здорово.
- 2
-
godar 17.01.2038.(godar)
- Эксперт
15.10.2015 00:21
дикую картинку приложить не могу (жалко запаса) а видео извольте
- 2
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
15.10.2015 01:24
Весело.
- 1
-
godar 17.01.2038.(godar)
- Эксперт
15.10.2015 11:50
Тонкая работа. Азнавура не любить нельзя
- 1
-
Vadim Radu(keter)
- Наставник
14.10.2015 19:21
Я не считаю себя специалистом по выбору тренера, но все таки , как и большинство корифеев и по моему не только их, считаю что время Фоменко закончилось. Нужно поблагодарить его , он все таки взял команду после ухода Блохина в не очень то хорошем психологическом состоянии и дал ее совсем так уж свалиться в яму. Но ИГРА меняется а он уже нет. Яркий пример изменения, ДК при Блохине и Реброве. Это , как говорят в Одессе, две большие разницы. Так почему я , имея такие мысли, не должен поддерживать большинство на этом сайте , а переть против, только потому , что это же мнение имеют эти самые кармованые корифеи. Или же я не имею права высказывать поддержку отставки ГТ, потому что таки помню матчи 75 и 85 годов. В общем странное какое то определение критериев пошкодженого сайту.
- 1
-
Vadim Radu(keter)
- Наставник
14.10.2015 19:22
Опечатка . Я имел ввиду НЕ дал совсем свалиться в яму
- 1
-
Андрей Николаев(stepanovskiy)
- Старожил
14.10.2015 19:42
- -1
-
Андрей Николаев(stepanovskiy)
- Старожил
14.10.2015 19:38
- -1
-
Vadim Radu(keter)
- Наставник
14.10.2015 20:05
Андрей , вот посмотрите сколько букв Вы написали в защиту Фоменко. Это целиком Ваше право защищать его, у Вас такое видение и слава Богу, уменя оно другое , что абслютно не мешает мне читать и прислушиваться к Вашему, оставаясь при этом при своем. Не буду повторять свои аргументы. Вы видете белое там где я черное , мы просто смотрим по разному и это абсолютно нормально и приемлимо.Но мой пост писался не столько , как одобрямс или не одобрямс Фоменко, а как ответ топистартеру о корифеях и пошкодженом сайте. Я повторю банальность, но каждый имеет свое видение и каждый имеет право не соглашаться с видением другого. Для этого и существует сайт . И на мой взгляд обвинения автора черезмерны.
- 4
-
Егор Кухарский(aprikol)
- Наставник
14.10.2015 19:15
згоден з автором.. дискусії на цьому сайті втратили адекватність.. перетворились на певний формат колективного тролінгу.. скріш за все, керованого..
- 1
-
Андрей Николаев(stepanovskiy)
- Старожил
14.10.2015 19:10
- 1
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
14.10.2015 19:48
Дякую, пане Андрію. Ваш коментар блискучий. Браво!
- 1
-
юрий(papanya)
- Старожил
14.10.2015 15:53
Ну все автор . Вам кирдык. Это ж как Вы посмели критиковать сайтовских гуру . Наше сайтовское ГУРУ - это футбольные спецы которые видели матчи 40-50гг и некоторые комбинации у них как сейчас перед глазами .Ну оно и может быть . Ведь некоторые ГУРУ сидели в шикарных кабинетах заводов редакций парткомов и пока трудяги пахали могли себе позволить просмотр матчей . А сейчас сидя на пенсии которая и не снится большинству простых украинцев с высокомерием учат как бить как тренировать и.т.д..Вот в ихнее время все было четко и правильно . Ну да ладно держитесь .
- 8
-
комментарий удален
-
юрий(papanya)
- Старожил
14.10.2015 16:18
Так в этом же весь прикол . Как писал один пенсионер я мол в футбол не умею играть но достиг крутого уровня в другой сфере и в праве критиковать тренеров .
- 2
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
14.10.2015 17:32
Дякую. Сподіватись на загальний "одобрямс" в даному випадку як мінімум наївно. Але мене це мало хвилює.
- -1
-
Konstantin V(chees2104)
- Наставник
14.10.2015 14:53
Сережа, т.е. Вы хотите сказать, что подавляющее большинство посетителей этого сайта - тупое безмозглое быдло? Без собственных мыслей, так и ждущих "правильных" идей от местных "корифеев" и "авторитетов"?
- 2
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
14.10.2015 15:47
- 0
-
Konstantin V(chees2104)
- Наставник
14.10.2015 16:56
А это кто написал?
- 2
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
14.10.2015 17:20
Я.
- -2
-
A Kр(yyx)
- Наставник
14.10.2015 14:22
Так і хочеться звернутися до автора словами з кінокласики: «нєхороший ти чєловєк, Косой. Злой как собака»(С). Ну а як інакше оте написане пояснити? Як пояснити це намагання скривдити більшість з коментаторів.
- 4
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
14.10.2015 20:41
Я порадив би Вам набратись терпіння і перечитати коментарі онлайну матчів з Словаччиною і Іспанією. Я думаю, тоді б у Вас не виникло питань, про яку ораву йдеться.
- -1
-
A Kр(yyx)
- Наставник
14.10.2015 22:27
ну я Блохіна щиро не взлюбив набагато раніше - ще коли той, здається, в Москві працював ( чи вірніше - не працював, адже він - не тренер, та й хам - хамом ) і був шокований ще його найпершим призначенням тренером збірної. і навіть успіх на тому Мундіалі не похитнув моєї антипатії до нього. а наступні призначення, що в Динамо, що в збірну, мене просто добивали.
- 1
-
A Kр(yyx)
- Наставник
14.10.2015 22:31
...не так категорично робити висновки - "мають думку, що співпада з думкою "авторітєта" - значить сформова під впливом того "авторітєта" і не інакше..."
- 0
-
Юрий Моисеенко(MYY)
- Наставник
14.10.2015 13:52
Ой какая тема. Ну автор сейчас отгребет. А чехов таки да. Украинец из Таганрога.
- 7
-
Valer Valer(Little_Gogi)
- Наставник
14.10.2015 13:43
Вооще-то Чехов был еврей, и Вы это отлично знаете, только почему-то провоцируете здесь людей на не адекватные ответы. Вы не случайно упоминаете некоторых допысувачей в контексте Чехова. Вы мне отвратительны...
- -8
-
S V(skif-s)
- Старожил
14.10.2015 14:17
Судя по безапелляционности заявления Вы в вопросах генеалогии - дилетант!
- 3
-
V.E. M.(evm_92)
- Наставник
14.10.2015 15:51
- 3
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
14.10.2015 20:56
Valer Valer (Little_Gogi).
- 0
-
Valer Valer(Little_Gogi)
- Наставник
15.10.2015 00:56
Ваш "толстый" намек на некоторых известных блогеров, проживающих вне Украины все, кому нужно поняли...И Вашу этническую неприязнь к ним тоже... Почему бы просто не сказать им это в лицо? Кишка тонка?
- -4
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
15.10.2015 01:43
Щось аргументи у Вас геть слабонькі, навіть коментувати не хочеться. Лягайте краще спати, пізно вже. Може завтра щось ліпше придумаєте...
- 0
-
Олег Д(P.S.)
- Эксперт
14.10.2015 23:22
Valer Valer (Little_Gogi)
- 2
-
Valer Valer(Little_Gogi)
- Наставник
15.10.2015 01:09
Вот бы Чехов поржал, когда узнал, что он украинец... Хотя недавно читал на сайте от клиента, похожего на автора этого блога, что "Вишневый сад" в оригинале назывался "Вышневый садочок" и написал его Тарас Шевченко. Вот поржали бы Шолом Алейхем вкупе с Вуппи Голдберг. Они, ведь тоже оказались украинцами, как и Спилберг с Моше Даяном.... А вооще-то извиняюсь...Не ожидал, что на мой стеб, так живо откликнутся...
- -4
-
сергій Яр(sergakk)
- Наставник
15.10.2015 01:30
Так люблять Вас тут...
- 0
-
Valer Valer(Little_Gogi)
- Наставник
15.10.2015 13:28
Меня любить не нужно, я не девушка. Но точно "просекаю", Вам подобных. Любителей этнической чистоты... за версту чувствуется...
- 1
-
Андрей Каневский(Andry_1)
- Эксперт
14.10.2015 13:33
Cогласен с автором, всё так и есть, такие корифеи описанные автором (против Дудника ничего не имею), признают только своё мнение, у них логика проста, я начальник ты дурак, а несогласных в баню.
- 4
-
комментарий удален
-
V.E. M.(evm_92)
- Наставник
14.10.2015 15:57
- 3
-
комментарий удален
-
комментарий удален
-
V.E. M.(evm_92)
- Наставник
14.10.2015 18:15
- 2
Еще комментарииРозжувати Вам про що йшлось у ньому? Чи самостійно подужаєте?
Ок. Підказка. Читайте коментарі до сьогоднішнього посту.
Ви знаєте, Ваша інструкція універсальна. Трошки підрихтувати - і прошу дуже: "Як успішно просуватись по службовій драбині", "Як успішно вести бізнес", "Як здобути вагу у партії" і т.д. Головне - добре засвоїти алгоритм.
https://www.youtube.com/watch?v=pQ3mhrPWQ9w
ща глянем на карму
А пісня взагалі кльова. Пам'ятаю, після першого ж перегляду фільму вивчив її напам'ять.
PS И еще мне очень интересно как поведут голландцы.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Додам декілька слів.
Смішно.., хоча, мабуть і не смішно зовсім, скоріше - дико, але ніким не прогнозована фантастично успішна серія Фоменка минулого відбору зіграла з ним злий жарт. У більшої частини дописувачів "Шуріка" це викликало дивний стан хворобливої ейфорії. Ми схопили бога за бороду, буденно опустили Францію в Києві... і раптом програли в Парижі. Де це бачено???!!! Продути якійсь там задріпаній Франції в Парижі. Ну і почалось. Хоча почалось трохи скоріше, ще після нічиєї з англійцями. Але зграю остапів уже понесло. Мудрі голови на сайті миттю скинули з Фоменка королівське вбрання (яке перед тим самі ж і презентували), оголосили короля голим, а націю по-зрадницьки обкраденою, як виявилось, шулером Фоменком.
Фоменка тепер модно совком обзивати. Хоча саме обзивачі совками і є.
Отакі то справи.Не смішні. Дикі.
Тішить інше. Розуміючих мою позицію не так вже й мало. І це добре.
Вы не в политик ли часом?
І про "безмозглое быдло", зауважте, сказав не я. На цей момент на матеріал УКРАЇНА 0-1 ІСПАНІЯ є 976. З них, думаю, 975 (жартую, мабуть все таки менше) є критичними по відношенню до дій в першу чергу Фоменка. Здебільшого ці люди вважають ГТ профаном, і що з його обовязками справились би куди як успішніше. Причому є випадки, коли думки виражені в нецензурному вигляді.
І ні, Костя, я не політик.
Ви там щось казали про "тупое безмозглое быдло?.."
"Якщо умовний, я НАГОЛОШУЮ, умовний сєдой чи йорк шіп, чи дідо дуднік вирішили, що Фоменко - анахронізм, значить вся орава дописувачів буде дружно гудіти в унісон з корифеями"
Навіщо? З бажання якось виділитися, «воспаріть» над «сєрой масой»? та хто Ви власне такий , щоб влаштовувати отут оці «показатєтьниє виступлєнія»? причому, ображаючи людей, про переважну більшість з яких, якщо не про всіх, Ви нічого-нічогісінько не знаєте і судите про них лише з кількох, часто в поспіху писаних, рядків коментаря…
Вже не зупиняюсь на притягнутих за вуха «аргументах» - на кшталт, ніби є якісь претензії до Фоменка за те, що Ярмоленко в ворота не попав… сміх та й годі…
Ну чи, хіба що, шановному, як зараз модно говорити, топік-стартєру хтось з «кармованих корифеїв», … чи ні, скоріше, хтось з «підспівувачів» яєчко дверцятами прищемив.
Тому що інакше як якоюсь власною образою не можливо пояснити відверту спробу принизити загал, звинувативши той у відсутності власної думки. Причому, лише на тій підставі, що та думка не співпада з власною думкою дописувача і, навпаки, тотожна думці когось з т.з «авторитетів». Але ж якщо завтра хтось з останніх заявить щось а-ля «квадрат гіпотенузи дорівнює …», то що не погоджуватись із цим аби «нє прослить» «оравою»?
Коротше кажучи, маєте власну думку – будь-ласка, висловлюйте її, обґрунтовуйте її. А «переходіть на лічності», підміняючи цим відстоювання власної позиції, зовсім не обов’язково
А якщо би були ще більш прискіпливі і захотіли б поритись на "Шуріку" - змогли би знайти відповіді на питання: з чиєї конкретно подачі створюється "думка" сайту зокрема щодо рівня фаховості Фоменка.
А ще, можливо б, наштовхнулись на запитання для себе: а на кого ж, власне, міняти Фоменка? Ну щоб хоча б у Франції то вдома виграв?
І так, особисто для Вас. Я був у числі тих, хто щиро не взлюбив Блохіна (десь через півроку роботи) на посаді ГТ ДК. Поясню: за хамство насамперед. Спочатку був нещадно мінусований "оравою", потім сам опинився в "ораві". Але до Блохіна свого відношення не змінив би, не дивлячись ні на більшість, ні на меншість прибічників мого бачення.
щодо тренера збірної - давно - ще до Блохіна-Фоменка-етс - і щиро вважаю, що тренувати збірну мпє інозимний фахівець. єдиний з наших, на кого б іще погодився, це Маркевич. той Маркевич, металістівський, жодним чином не сьогоднішній
та я не проте: Ви, звичайно, маєте право "свойо суждєніє імєть". та висловдювати його, мені здається, потрібно якось толерантніше і не так категорично...
Вас даже не смущает тот факт, что сам Чехов называл себя хохлом?
Если Вы все-таки считаете, что Вы не дилетант - скажите-ка нам, любезный, кто по национальности такой исторический персонаж, как Ленин? :)
учетная запись этого пользователя была удалена
Ще б пак! Після того всього, що я Вам написав, важко сподіватись на Ваші ніжні почуття щодо мене.
І ще. Ми з Чеховим не євреї. Українці.
Вооще-то Чехов был еврей
-------
Спасибо, поржал :)))
То-то я и смотрю, всех моих знакомых евреев так и зовут: кто из них по имени-отчеству не Антон Павлович, тот непременно уж Павел Антонович :)))
Отдельный момент - что мы вообще-то строим цивилизованное европейское государство, и один из основополагающих принципов при таком строительстве - принцип гражданской нации. Принцип, по которому Зидан - без вопросов француз, Эзил - без вопросов немец, Ибра - без вопросов швед, и так далее. Именно так и должно быть в любой цивилизованной стране. Мы, чай, не роисся вперде какая-нибудь.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена