Уже двое суток на главной ленте висит пост некоего "константина ворвика" о украинском футболе, времён немецкой оккупации.
15 "лайков", в том числе, уважаемых на сайте блогеров. Пост - перепечатка статьи историка из Черкасс. Автор задался целью описать все футбольные матчи периода оккупации в Украине.
Судя по статье, их было достаточно много... Соперниками украинцев выступали команды из войск оккупантов: немцев, румын, венгров. Что ж, была оказывается и такая страница в украинском футболе - не самая, скажем, достойная...Ну была и была, тем более, что было и сопротивление, - партизанили Ковпак, Сабуров, Вершигора.... Были подпольщики... Воевал ОУН...
Понятно, ни Голодомор, ни репрессии 1933 - 1937 гг, ни массовые аресты в Галичине в 1939 году, не прибавили любви украинцам к советской власти.
Прозрение пришло потом, вместе с концлагерями, расстрелами, Бабьим яром, угоном людей в Германию.
Но надо ли так смаковать дела более полувековой давности? Надо ли с пеной у рта, в сотый раз обличать команду "Старт", и по сути, Динамо Киев? Был ли "матч смерти", или это легенда советской пропаганды, вообще-то ясно. В том изложении события не было.
Но ведь расстрелянные футболисты были! Да и обыгрывать немцев надо было иметь мужество.
Нет. Любая строчка хороша в нынешней травле Динамо!
Что касается статьи о Украине в целом, то тут тоже не все просто.
Само исследование несет привкус поиска сенсации. Похоже писал покойный Бузина, смакуя грязное бельё гениального Тараса...
Публикация этого поста, как-бы ненавязчиво намекает на космополитизм украинцев и склонность их к коллаборационизму!
И это на четвертый год войны с оккупантами-агрессорами россиянами! Хорошенькая пропаганда... Как раз то, что нужно путлеру!
Откуда это стремление вытягивать на свет Божий не лучшие эпизоды украинской истории, да еще без анализа причин событий?
Или господин "ворвик" демонстрирует гостям свои кальсоны, со следами внезапной диареи? Почему же он злорадствует над Украиной?
Действительно, Украина страна с непредсказуемой историей. А история, наука, которой нет!
Интересно, при следующем режиме, что будет в тренде?
Расстрелять за победу в футбольном матче ? Вы искренне считаете немцев дибилами?
-
Юрій FCDK
- Эксперт
14.08.2018 20:38
sergej moroz, будь ласка, розблокуйте можливість писати konstantin ( warwick ) в своєму блозі.
- -2
-
sergej moroz(ste60)
- Эксперт
15.08.2018 04:45
Я з повагою відношусь до Вас, Юрію, але цієї погані, хамла, московського троля, ніколи не буде в моєму блозі! Я і так жалкую, що вступив з ним в діалог.
- 1
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
14.08.2018 18:25
Здравствуйте, Олег! Сразу прошу прощения! Во-первых, не смог проявиться вчера (а увидев Ваш диалог - хотел!), так как после написания моего блога, появилась срочная бытовая занятость (тем более, что последний блог «варвика» я с удовольствием даже не читал! Во-вторых, я не хочу проявляться в «их» блогах (хочу обратить внимание: не ухожу от контакта, а считаю его не рациональным!): обычно я «их» игнорирую (хотя был блог у «варвика» с которым я согласился), так как написанное там, зачёркивается нахрен жёсткими и уничижительными пассажами авторов и их адептов в отношении всех тех, кто «вне секты».... Я не раз говорил, для меня очень важна «корректность»!!!!! Мне есть с кем устраивать тёрки и конфликтничать, поэтому я хочу находиться на сайте, вместе с людьми, с кем мне интересно, а это % 95 коллег (включая конечно и Вас!). Прошу Вас об одном, не ведитесь на провокации! Помните: видя Вашу реакцию, кто-то испытал неконтролируемое, самопроизвольное, многократное семяизвержение! Игнорируйте! С уважением!
- -2
-
sergej moroz(ste60)
- Эксперт
14.08.2018 18:52
Спасибо Сергей! Сколько метушні из-за группки набундюченых "гуру".... Право, вспоминая ложку дёгтя, испортившую бочку мёда, убеждаешься в верности и точности пословицы. Правда, я бы говорил о ложке дерьма !
- 0
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
14.08.2018 19:04
Золотые слова! Абсолютно точно: адекватный человек не имеет права быть «волчарой позорным» не только к ТОП-10 (откуда я уже благополучно вылетел))))) и блогерам, но и к просто коллегам и комментаторам!
- 0
-
Юрий Эксфутболист(dgorg)
- Наставник
14.08.2018 17:30
За поребриком , аплодируют автору . Браво .
- 1
-
sergej moroz(ste60)
- Эксперт
14.08.2018 17:55
Вы вменяемы?
- -2
-
Юрий Эксфутболист(dgorg)
- Наставник
14.08.2018 22:51
При чем здесь история Динамо и советская пропаганда ? Там на каждом шагу распятые мальчики . Это надо забыть , как страшный сон .
- 0
-
Дэви Аркадьев(Devi)
- Эксперт
14.08.2018 16:35
Но ведь расстрелянные футболисты были! Да и обыгрывать немцев надо было иметь мужество.
- 1
-
Vis Vis(vertolyk)
- Эксперт
14.08.2018 14:51
Лично для меня оккупация Вермахта сродни оккупации СССР, так что же нам теперь открещиваться от матчей в период пребывания Украины в составе совка?
- 8
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
14.08.2018 14:13
Ребятки Историю закончить нельзя!!!
- 4
-
Андрій "Мерс"(Andreas78)
- Наставник
14.08.2018 12:29
А от мені особисто цікаво, де ви в тому тексті побачили травлю Динамо?
- 12
-
sergej moroz(ste60)
- Эксперт
14.08.2018 12:52
Уважаемый Андрей "Мерс"(Andreas78) - Наставник!
- 5
-
Андрій "Мерс"(Andreas78)
- Наставник
14.08.2018 22:13
Ось закінчилась нарешті гра зі Славією (Дякую хлопцям за перемогу), можна написати відповідь тут.
- 0
-
Андрій "Мерс"(Andreas78)
- Наставник
14.08.2018 22:18
Да, і щодо "совкового" стажу. В мене він набагато менший за Ваш, хоча я й встиг застати навіть "сосиски сраны" (с). І я, розуміючи, що Ви істотно старші за мене, в своєму посиланні Ваш "радянський стаж" поставив як деяке виправдання Вашим, помилковим на мою думку, висновкам.
- -2
-
A G(Toha111)
- Эксперт
14.08.2018 23:08
Все ж, пане Андрію, впевнений що саме Ви помиляєтесь.
- 0
-
Андрій "Мерс"(Andreas78)
- Наставник
14.08.2018 23:18
Цілком згоден з Вами, навіть поставив +, єдине чого не зрозумів, а в чому саме я помиляюсь?
- 1
-
Андрій "Мерс"(Andreas78)
- Наставник
14.08.2018 23:24
Єдине, якщо це "війна алої та білої троянд", яка триває вже не перший рік, тоді я пас - до неї я не маю жодного стосунку. І наразі дискутую лише щодо ціх 3-х блогів (2-х про старт, та цього).
- -1
-
A G(Toha111)
- Эксперт
14.08.2018 23:41
Я саме про останнє!
- 0
-
Андрій "Мерс"(Andreas78)
- Наставник
15.08.2018 00:13
Добре, зара перечитаю більш уважно саме другий блог про багато матчів. Може в чому й помиляюсь. Спробуємо розібратись :)
- -2
-
Андрій "Мерс"(Andreas78)
- Наставник
15.08.2018 00:34
Ну і яке мурло мінуснуло без пояснення причин, ще й абсолютно нейтральний комент? Не інакше якась підземна істота.
- -2
-
Андрій "Мерс"(Andreas78)
- Наставник
15.08.2018 00:31
Шановний A G(Toha111) - Эксперт.
- 2
-
Владимир Захарченко(woldemar868)
- Наставник
14.08.2018 13:08
Так что,"Молодой гвардии" не было? Может и Краснодона и шурфов и сгоревшей биржи не было и нет? И в Луганске с немцами в футбол играли?
- -7
-
sergej moroz(ste60)
- Эксперт
14.08.2018 13:28
Вы меня спрашиваете, или моих оппонентов?
- 0
-
Владимир Захарченко(woldemar868)
- Наставник
14.08.2018 13:33
Нет ,Олеж,выше на 1 комент.
- -2
-
sergej moroz(ste60)
- Эксперт
14.08.2018 14:23
Я скажу своё мнение. Была "Молодая гвардия", был пожар биржи, были, к сожалению, шурфы... Погибли молодые ребята.
- 0
-
Владимир Захарченко(woldemar868)
- Наставник
14.08.2018 14:52
Навертели-правда.Но с другой стороны,правильно Вы говорите,подвига это не умаляет. И не стоит судить нам,современным мэрсам,что те пацаны делали-за Родину или из хулиганских побуждений.Мне приходилось немного пожить в Краснодоне,пообщаться с потомками тех ребят.Как всегда всё неоднозначно,но обливать дерьмом с дивана -просто несолидно.
- -1
-
Север Помнит(korsar_vo)
- Опытный писатель
14.08.2018 16:56
- 5
-
Владимир Захарченко(woldemar868)
- Наставник
14.08.2018 17:42
Таки да,герои вырастают, в основном, из разбойников,из "ботанов"-редко...
- -5
-
A G(Toha111)
- Эксперт
14.08.2018 22:52
Яскравий приклад - януковощ.
- 1
-
A G(Toha111)
- Эксперт
14.08.2018 23:26
А "Молодої Гвардії" і справді не було!
- 1
-
Андрій "Мерс"(Andreas78)
- Наставник
14.08.2018 23:01
Доречі, дозвольте невеличкий офф-топ. Щодо французів. Я довго думав, що мені нагадує нещадавна гра Ворскли проти кротів. Так ось що. Це було майже один в один, як французи "воювали" в 1940 році проти німців. Теж "пані лягли і просють".
- 2
-
Андрій "Мерс"(Andreas78)
- Наставник
14.08.2018 23:04
Ой, чую зі своїми порівняннями, я ступив на хиткий шлях Юрія Вернидуба :D
- 2
-
Макс Анатольевич(makes00710)
- Эксперт
14.08.2018 11:50
Теория всеобщего заговора здесь развивается и совершенствуется. Скоро уже любой чих будет расцениваться как недружественное действие по отношению к Динамо. Дурдом совсем рядом.
- -2
-
sergej moroz(ste60)
- Эксперт
14.08.2018 12:12
Многие знания - многие печали..... Блажен, кто верует в благочестье волков и гиен... Так оно удобнее!
- -3
-
Макс Анатольевич(makes00710)
- Эксперт
14.08.2018 12:57
Ув. Сергей, я в принципе не то что не верю, а даже не думаю над подобными вещами. В жизни есть вещи гораздо более важные для меня, соответственно есть над чем думать.
- -2
-
sergej moroz(ste60)
- Эксперт
14.08.2018 13:33
Да и у меня проблем хватает, уважаемый Макс Анатольевич.
- 1
-
Макс Анатольевич(makes00710)
- Эксперт
14.08.2018 13:44
Может вы просто слишком близко к сердцу воспринимаете...
- 0
-
sergej moroz(ste60)
- Эксперт
14.08.2018 14:26
Наверное, Вы правы...
- 0
-
комментарий удален
-
sergej moroz(ste60)
- Эксперт
14.08.2018 17:58
Вы томек, абсолютный болван и провокатор!
- 2
-
владимир никитенко(nikitenkovolodya)
- Наставник
14.08.2018 11:22
Я часто слышал от своих родителей и от своих бабулек разные эпизоды из их жизни в оккупации, которые они запомнили. Разное было. Но дрова были, еда была, зарплата была, отношение румын к сельским жителям было обычным, но лучше, чем при советах. Ни румыны ни советы им не нравились. Чужих и бандитов никто не любил. На мой взгляд это тоже история. Кому она нужна? Точно никому, кроме меня. Никому не нужна будет и моя жизнь. В прахе всё исчезнет. Был ли матч "смерти" или его не было? Кого это трогает? Никого, кроме таких, как я. Видимо у меня прогрессирующий маразм.
- 7
-
Юра
- Опытный писатель
14.08.2018 15:05
Мне кажется это не маразм. На свою историю необходимо смотреть трезвыми глазами. У нас история, к сожалению, грустная почти весь 20-тый век была. Втюхивали нам таких героев как Зоя Космодемьянская, Павлик Морозов. Взгляд как в Собачьем Сердце или например как у Стругацких доступен стал когда чихать злостная машина, перетирающая судьбы, начала. Мы должны иметь право на правду, но не пропагандистскую только, пожалуйста. Только в таком случае можно выводы из истории делать, да и человеческую натуру понимать можно.
- 5
-
Мр Эбенезер Дорсет, эсквайр(kna)
- Эксперт
14.08.2018 10:47
Был ли матч смерти? Матч был, игроков расстреливали - значит был. Нет кричат противники не было матча смерти. А что тогда было? А вы, кричащие не было, вышли бы на поле , где вместо стюардов автоматчики а соперники оккупанты? Врядли.
- -4
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
14.08.2018 11:21
Правильно. Давайте ще підтримаємо "фейки" радянської пропаганди, яка так "погрузла" в них, що і "потонула". Справді, навіщо нам знати істину, коли нам сказали "правду"? Згадайте радянські "міфи" - і про "героїв-панфіловців", і про "подвиг Гастелло", і про "краснодонську "Молоду гвардію", і по "звірине лице ОУН-УПА", і ще про багато що... Невже нам буде краще не знати істини, а "довольствуватися" міфічним сурогатом, "звареним" на радянській пропагандистській кухні? Скільки можна про той "матч смерті", якого, як можна судити з історії футболу в роки війни - не було? Очевидно, "Ведь, если звезды зажигают - значит - это кому-нибудь нужно? Значит - кто-то хочет, чтобы они были?" (Маяковський, 1914 р.) Напевно, все-таки дехто ну дуже хоче...
- 6
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
14.08.2018 12:31
Странная логика. Был ли конец света? Однозначно. Свет был, выключатель клацнул. Те, кто сами могут и умеют искать информацию, знают - матч был, матча смерти не было.
- 5
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
14.08.2018 10:35
Уже была когда то волна на Шурике отвечать блогом на блог по типу - я оглянулся посмотреть не оглянулась ли она (с)
- 1
-
kostyanayanoga
- Наставник
14.08.2018 09:37
Пора бы конечно закончить давно эту тему "матчей смерти" . Всегда удивлялся ограниченности восприятия оккупации . Вы что , искренне думаете что все немцы это сплошняком СС , а население оккупированных территорий поголовно сидело либо в партизанах и взрывало оккупантов , либо тряслось от страха в подвалах? Так вот Вам мой ответ: население оккупированных районов работало , кушало и даже вполне себе неплохо размножалось , а так же развлекалось в выходные дни. А футбол в то время был одним из лучших развлечений , наряду с кино . И наверно скажу уж совсем крамольную вещь мой дед мне всегда говорил , что при румынах в Одессе жилось намного лучше чем при советах , КГБ то не было , а все службы города работали исправно , ремонтировали дороги ( кстати пленные красноармейцы) . Школы , больницы , городская администрация , порт . И платили исправно , и по сравнению с СССР очень хорошо.
- 17
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
14.08.2018 09:53
Некоторые да, причем искренне)))
- 3
-
Міхіїл Юріч Лєрмонтов
- Наставник
14.08.2018 10:27
- 5
-
sergej moroz(ste60)
- Эксперт
14.08.2018 13:38
Вы что , искренне думаете что все немцы это сплошняком СС .....
- -1
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
14.08.2018 14:00
Сергей, а кем была советская власть?
- 5
-
sergej moroz(ste60)
- Эксперт
14.08.2018 14:28
Да такими же оккупантами. Вернее, не оккупантами, а рабовладельцами.
- 1
-
kostyanayanoga
- Наставник
16.08.2018 08:28
А вот с этим думаю никто не спорит . Даже я )))
- -1
-
Юрій FCDK
- Эксперт
14.08.2018 15:32
Я додам те, що розповів мені мій товариш: його батько був остарбайтером, вивезли в Німеччину, батрачив в сільському господарстві, на їхнього землевласника. Отримав років 15 тому навіть компенсацію від німців, Небагато, 4000 марок.
- 5
-
sergej moroz(ste60)
- Эксперт
14.08.2018 18:03
Поверьте, там об этом даже не помышляли. Главное в том посту, показать "продажность хохлов"....
- -2
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
14.08.2018 09:08
Не соглашусь. Вурдалак-Шевченко ни с чем не перепутаешь. А эпизоды истории - они не лучшие и не худшие, они просто были.
- 4
-
sea sea(sea1)
- Старожил
14.08.2018 09:06
Любое историческое исследование разоблачающее кремлевскую ложь заслуживает уважение, в соответствие с международным правом Украина как независимое государство в 1921 была официально оккупирована и поделена между ранее признавших его независимым рсфср, Польшей, Румынией и Чехословакией, главой присоединённой к рсфср части территории Украины и названой УССР стал председатель российской делегации на переговорах с Украиной, этот же глава и подписал от имени УССР договор о создании союза, поэтому в дальнейшем сотрудничество любых украинских политический сил или гражданских лиц с любыми державами или провоцирование между ними войны для освобождения своей страны от оккупантов абсолютно богоугодное дело, и глубоко наплевать что будет думать рашисткий оккупант, тем более что там пропаганда против Украины идёт с 92 года, никакие заверения в вашей неколлаборцианистости не поможет
- 5
-
Міхіїл Юріч Лєрмонтов
- Наставник
14.08.2018 08:57
- 1
Еще комментарииСто раз себе обещал не ввязываться...., и опять срываюсь. Но больно уж нагло себя ведут "эти", сбежавшие за бугор, толерасты....
Оказывается можно безнаказанно оскорблять людей, определённых редакцией в текущую Топ-10, можно хамить и "наезжать" на несогласных с ними блогеров, на Динамо, Суркиса, украинцев...
Грустно всё это... Дух большевизма неистребим: "Весь мир (насилья) мы разрушим, до основанья, а затем...." - вот их лозунг!
Да не будет для них никакого "затем"! Сдрыснули со страны, а теперь гавкают, давясь от злобы...
Такие вот дела...
==============================================================================
И это, с моей точки зрения, главное, о чём не следует забывать...
Удачи сегодня команде легендарного клуба на поле НСК "Олимпийский"...
Ее надо знать и понимать!
А тех кто ЭТОго не желает она -
История очень жестоку наказывает!
І ще одне питання - чи впевнені Ви, що футболісти Динамо були страчені саме за те, що вони - футболісти, чи за те, що вони у когось виграли в футбол?
Чи може причина арешту і страти все ж в чомусь іншому?
Тепер щодо того, наскільки достойною була та сторінка в історії України? Це надто неоднозначне питання.
Є непоодинокі свідчення того, що населення територій України, які опинились під німцями (румунами, італійцями) відносилось до них значно прихільніше ніж до радянської влади. Або ж як мінімум, сприймало їх як той факт, що один окупант змінив іншого.
І це, до речі, було не тільки з Україною. Такіж саме процеси були в країнах Балтії, та навіть у Франції. Поцікавтесь, скільки англійських розвідників та льотчиків було видано до Гестапо "патріотичними" французами. Але це все тмяніє перед кількістю росіян, що пішли служити до вермахту. Одні казаки чого варті. Та й всякі там РОА ,КОНР та інші. Іх було кілька мільйонів.
50 з лишком років до нас історія доносилась абсолютно однобічно, до того ж з безліччю мифів ("вєроломний напад, про який ніхто не знав" "прєвосходящие сіли супротивника" "панфіловці", "молода гвардія" "жуков - геніальний полководець" і т.ін). Тому спроба переглянути ті події під іншим боком на мою особисту думку має лише вітатись.
В Вашому ж тексті я побачив набагато більше радянських патернів, ніж думок про Динамо чи про Україну.
Нажаль. Втім я схильний це відносити до того, що Вам не пощастило прожити у совку більше ніж мені.
По порядку.
Этот пост не первый. Был пост о конкретно "Старте", да и в названии этого поста присутствует "Старт", читай Динамо. А дальше простой ассоциативный ряд: лгали о "матче смерти"? Лгали! А кто был инициатором, кому выгодно? Динамо! Экстраполируя дальше - значит, вся слава Динамо - дутая и лживая!
Вот чего добивается "ворвик" и иже с ним!
Судя по последним изысканием, футболистов Старта расстреляли НЕ за участие в победном матче. Но всё же расстреляли... Футболистов. И это тоже трагедия.
Я ненавижу "совок", и, думаю, в отличие от "ворвиков" был в "Рухе" еще при союзе... Но оккупант остается оккупантом, и немцы пришли не освобождать народ Украины от кровавых коммунистов, а освобождать для себя "жизненное пространство".
От того, что коллаборационизм был и в Европе, Украине не легче... хоть он так здесь и не процветал... Но гордится тут нечем.
Выпячивание своих недостатков, равно как и паразитирование на своих поражениях - это не лучший способ сплотить и воспитать нацию....
Я прожил "при советах" 39 лет... Если вы старше - желаю Вам здоровя и много лет жизни!
(Если не старше - желаю того же)
Вельмишановний Сергію (жодного сарказму чи іронії - я справді з великою повагою та інтересом читаю маже всі Ваші блоги, хоча і відповідаю не завжди).
Мені дуже приємно спілкуватись з розумним співрозмовником, навіть якщо й наші думки на окреме питання й не співпадають.
Як-то кажуть, краще з розумним загубити, ніж з дурнєм надбати.
Так ось, в продовження дискуссії. В цьому блозі взагалі, та й у цій конкретній відповіді зокрема ви трошки помились у висновках.
Наскільки я зрозумів автора того блога, який ви критикуєте, то він не мав не меті якимось чином сплюндрувати історію Динамо. І оскільки багато його думок (хоча й не всі) збігаються з моїми то спробую пояснити нашу позицію.
Отже так. Є футбольний клуб Динамо Київ, за який мі всі вболюваємо. І в нього є своя історія. Десь славна, десь не дуже.
За цю історію в клубі пограло багато футболістів та тренерів. Також хтось яскравий, хтось не дуже.
Були навіть такі, які були дуже талановитими та блискучіми гравцями, але виявились такими "що у воді не тонуть" по життю. Дозвольте без прикладів, ви їх знаєте не гірше ніж я.
Так от щодо так званого "матчу смерті"? Про нього було багато брехні. Це факт.
Але Хто цю брехню розповсюджував? Ви вважаєте що це було вигідно Динамо?
Можливо, хоча й не безапеляційно.
Але ось Вам аргумент: Чи був це єдиний радянський міф про 2 світову війну?
Звичайно ж ні. Їх було безліч. Деякі з них я перелічив вище, не буду повторюватись.
І що до всіх них був причетний клуб Динамо Київ? Звичайно ж ні.
То чому ви зробили висновок, що і цей міф вийшов зі стін клубу?
Тут відчувається рука агітаторів трохи з іншого відомства.
Тому єдине, що можна ну хочь якось (відверто притягуючи за вуха) поставити в вину клубу Динамо Київ, так це те, що клуб, вже за часів незалежності України, не зруйнував цей міф. Але ви відчуваєте "тяжкість" цього проступку.
Тепер щодо колабораціонизму українців у 2 світовій війні. Це, нажаль і є одним із радянських патернів.
Точніше не сам термін, а Ваше негативне до нього ставлення. Тому що відношення Українців до радянської та німецької влади - це вкрай складне питання, і його аж ніяк не можна по-радянськи рубити з пліча.
Я взагалі неодноразово проводв уявний експеримент, ставлячи питання, а от якби я б в 1941 році мешкав десь у Києві. Як би я себе вів, чи співпрацював би я з німцями? чи приєднався би до радянського підпілля?
І знаєте який був результат? Я не зміг отримати чіткої відповіді. чому? Тому що я так і не зміг визначитись, що було б краще для України (як би пафосно це не звучало).
І ось це і є найскладнішим в оцінці історії. Радянськи підручники нас вчили, що німці прагнули знищити всіх "не арійців", і украінців в тому числі. Але, як я дізнався вже у теперішній час, було багато прикладів добросусідства українців і окупаційної влади, коли німецька адміністрація навіть не втручалась в справи деяких господарських об'єднань.
Тому наразі треба вивчати історію нашого народу з різних боків, а вже потім давати будь-які оцінки.
І ось це і є моя єдина до Вас так би мовити "претензія".
Шануймося.
Ще раз шануймося.
Не спеціально, а через те що мабуть пропустили початок і розвиток цієї тривалої дискусії.
Тут справа не у двох останніх блогах опонетів.
Історія не наука. Тут не можна перевірити експериментально жодну із тез.
Оцінка фактів залежить від величезної кількості об'єктивних і суб''єктивних чинників.
Хрещення Руси(до росії не має жодного стосунку), Договір Б.Хмельницького, Мазепа, перша Світова, УНР, друга Світова, Самостійна Україна, вибір Кучми і провал Чорновола, Другий вибір Кучми(Чорновола уже знищили) іт.д.
Хтось дасть однозначну оцінку цих подій? Ніколи!!!
То чи варто сперечатися? Варто.
Тільки у суперечках поступово полова вимітається, а залишаються зерна.
Я опоную (сподіваюсь, тримаючи себе в рамках) конкретним тезам з конкретного блогу шановного sergej moroz(ste60) - Эксперт.
Блоги про Старт читав. Перший - дуже уважно, і навіть відповідав там. Другий - менш уважно. Але суть мені зрозуміла.
І проблема не у війні, а у акцентах на усім уже зрозумілі історичні факти, їх "подачі" та інтерпретації.
Тонко і умисно вибрана тема "матчу смерті", розвинута у вигляді "масовості" подібних матчів саме на теренах України.
В Білорусі, Російській Федерації таких не було, таксамо як не було РОА власова, дивізій чорного козацтва і т.д.
Підводиться тонкий(на їх думку) натяк про продажність українців.
Саме про це сперечається steo60.
Спочатку я ще раз перечитав блог Костянтина, і не зрозумів що ж такого в ньому не так.
А потім я перечитав коменти і мені стало багато ясніше.
Втім я принципово не буду встромлятись у чвари між sergej moroz(ste60) та костянтином. То їх особисті справи.
А от у цьому блозі автор висловив кілька суперечливих думок, ось саме їм я і опоную, залишаючись при повазі до нього ;)
И это беда, что потом, взрослые дяди, и Фадеев первый, навертели всего разного.
Что совершенно не умаляет подвига.
учетная запись этого пользователя была удалена
Героїчний ублюдок, правда?
Був супротив! Було підпілля, кероване деканом філологічного факультету(українська мова і література) Донецького університету. Але це було підпілля ОУН.
Був "засланий козачок", арешти і катування ССівцями із складу Козацької армії, що воювала на боці німецького рейху, були розстріли і шурфи.
Але не було комсомольського підпілля.
Усе це художній вимисел Фадєєва. Заказуха!!!
Зате коли трохи пізніше англійці зажадали у своїх колишніх офіційних союзників гарантій непереходу їх флоту до рук німців (що поставило би хрест на морському пануванні Британії), ті (французи) встали у позу. Наслідком чого стала показова порка у Марс-ель-Кабірі.
Доречі саме події весни 1940 році мав на увазі Вільгельм Кейтель, коли, підписуючи капітуляцію 7 травня 1945 року побачив ще і французів і запитав: "А що, ці теж нас перемогли?"
Про це радянська історіографія теж мовчить як риба об лід.
Только вот всякие граждане, вроде "ворвиков" и "йорков" постоянно цепляются.... век бы их не видать!
Но за державу обидно! (с)
Старт молодцы, но зачем увязывать дальнейшие события если связи на самом деле не было?! И как по мне, это камень в огород никак не футболистов, а в пропагандистскую машину
Еще одно а зачем это постоянно вбрасывается? еще одна лопата дерьмак на вентилятор? То красников кум бога, то Суркис нечестно деньги выиграл. Cui prodest?
Расстрелять за победу в футбольном матче ? Вы искренне считаете немцев дибилами?
учетная запись этого пользователя была удалена
===============================================================
Нет, я так не думаю. Но то, что немцы, румыны, венгры, итальянцы, - были оккупантами "сплошняком", да, считаю. А раз оккупант, то захватчик - враг!
Так ось він стверджував, що то були не самі погані роки його життя.
Фашизм і комунізм - це різні полюси одного вселенського зла.
Блог "...Не Стартом единым..." я розглядаю, перш за все. як викриття радянської пропаганди.
учетная запись этого пользователя была удалена