«Відповідальність за порушення закону про мову відклали на 3 роки. “Ми на три роки перенесли введення в дію адміністративної відповідальності за порушення закону, а за цей час безкоштовно в усіх областях України будуть створенні центри, які навчатимуть української мови”, – сказав Голова комітету з питань культури і духовності Микола Княжицький сьогодні. Кримінальної відповідальності, згідно внесеним правкам, не буде» (Рубрика).
Реакція з Росії вже звична, яку можна охарактеризувати одним словом – фашизм. Але якщо росіяни так вважають, тоді їм слід визнати, що у них вже давно фашизм. Бо в Росії одна державна мова, і далі все по списку, як і в законі про українську мову. За розмови в повсякденному житті не українською ніхто нікого наказувати не збирається. А саме так закон про українську мову подається в Росії. Причому вже давно.
Моя думка – в країні повинна бути одна державна мова. А інші, хто хоче, нехай вивчає в школах та інститутах факультативно. Ніхто не забороняє. Хоча, я згоден з Зеленським – такі закони повинні прийматися після всенародного референдуму. Нагадаю, поки що новообраний Президент ще не приступив до своїх обов’язків.
А тепер цікаво, як же вплине даний закон на футбол. Тепер що, гравцям також потрібно між собою спілкуватися під час матчів виключно українською мовою? Адже вони приймають участь в офіційних турнірах, в основному українських. Так і бачу, як натуралізовані українці, Марлоси-Мораєси в вільний від роботи час корпіють над вивченням мови, а хлопці, які звикли балакати російською, або ось суржиком, думають, що його сказати своїм партнерам під час поєдинку українською, і не знаходять потрібних слів. Бо всі інтернет-перекладачі залишилися в роздягальні. Тому передрікаю в матчах українських клубів, особливо з центральних, південних та східних регіонів (тобто, більшості команд), мертву тишу під час матчів. Бо тренерам також потрібно давати ЦУ українською. Немає ні матів-перематів, та інших російських слів-паразитів. Судді також мовчать. Благодать…
Але ненадовго. Футболісти швидко навчаться українським словечкам, зміст яких замінить вирази з інших мов. І знову пішло-поїхало. До речі, знамените ПХ, яке продовжують фанати на стадіонах співати, також потрібно українською перекладати? Бо тут, як не крути, за друге слово, яке розпочинається на літеру «Х», з «о» по закінченню, можна притягти до адміністративної відповідальності в вигляді штрафу.
А якщо серйозно, то я обома руками за цей закон. Звичайно, йому потрібні ще поправки, які, не сумніваюся, будуть внесені вже за чинності нового Президента.
Ви читали Санич закон про референдум? Ні справді... Я маю сумніви що майбутній Президент його читав.
В загалі, я дуже рад що Ви повернулись. Таракани не бігають без світла.:-)
-
helphelp
- Наставник
29.04.2019 01:33
Я обома руками за даний закон... Без подібного закону протистояти російсько-фашистській експансії просто неможливо...
- -2
-
koaal Санич
- Наставник
29.04.2019 08:26
100%
- 0
-
Stepan Ariy(Ariy1)
- Наставник
29.04.2019 00:23
Розмови гравців не є офіційними. А от інтерв"ю - є. Але і вони можуть бути з перекладачем
- 0
-
koaal Санич
- Наставник
29.04.2019 08:26
Згоден
- -2
-
Андрей Кан
- Наставник
28.04.2019 01:42
- 2
-
koaal Санич
- Наставник
28.04.2019 09:55
Звичайно не вплине, бо від мене про футбол був стьоб) Нічого не поміняється в нашому футболі, як було, так і буде
- -4
-
Stepan Ariy(Ariy1)
- Наставник
29.04.2019 00:26
Не наплювали. Дали три роки на вивчення.
- -1
-
Вячеслав Марченко(slaventiy_m)
- Наставник
29.04.2019 23:26
Так вроде 3 года без штрафов как раз стимуляция и есть, нет? Да и никто не запрещает общаться на любом языке, но государственный обязан знать и понимать!
- 0
-
koaal Санич
- Наставник
30.04.2019 10:35
Повністтю згоден!
- -1
-
Buba Timoshenko
- Опытный писатель
27.04.2019 19:51
Новый закон ещё никто не видел и никто не читал.
- 0
-
koaal Санич
- Наставник
27.04.2019 20:13
Ви, шановний, наш український народ явно переплутали з населенням рашистану. Хоча і у нас подібних субчиків вистачає
- -6
-
sir.david. beckham75
- Опытный писатель
27.04.2019 18:19
- 5
-
koaal Санич
- Наставник
27.04.2019 18:54
Ох, як ви праві
- -4
-
Serge1365 Serge
- Наставник
27.04.2019 17:24
Ну вот уже давно лень спорить на языковую тему... мы все болеем за ДК и сборную Украины и никакие депутаты и их законы не помешают нам любить ДК... и футболисты, и тренеры, и болельщики будут использовать наиболее удобные для дела выражения из доступного словарного запаса )))
- 1
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
27.04.2019 17:17
Чого найбільше боюсь - так це "поправок" до законів. Після них від законів зазвичай лишається тільки назва... І ще - прийняття законів на референдумах. Тоді про будь-які зміни можна тільки мріяти...
- 2
-
Андрей Каневский(Andry_1)
- Эксперт
27.04.2019 17:14
Все буде добре.
- -2
-
vit bon(Vit1966)
- Наставник
27.04.2019 17:09
И что теперь пенисов с леоном делать будут на кротоканале?
- 2
-
koaal Санич
- Наставник
27.04.2019 18:07
розмовляти українською, що))) Хоча, Леон же не ведучій, може на якій завгодно мові рєчі толкать
- -5
-
Юрий Эксфутболист(dgorg)
- Наставник
27.04.2019 16:35
Тільки так .
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
27.04.2019 15:51
Закон "про мову" було прийняти ще кілька років тому. І я радий, що нарешті цей закон прийняли, хоча Президент його ще не підписав, бо блок гопників на чолі з вілкуламі та бойками блокують цей закон :(
- 0
-
koaal Санич
- Наставник
27.04.2019 16:50
Так, цыкаво б було почути українську мову в виконанні Шеви. А так, повністтю з вами згоден
- -9
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
27.04.2019 19:29
Не догнав, а за що Вам 9 мінусів свиноруси наліпили ?
- -4
-
koaal Санич
- Наставник
27.04.2019 20:10
Уде 10. То ты свиноруси, які себе тут елітою Шуриків вважають, і які почули від мене або правду про себе від мене, або отримали відповідь такою ж мовою, якою вони до мене звертались. Їм це не сподобалось, ось і гадять тепер, як можуть
- -4
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
27.04.2019 22:37
Так усі Ваші коменти у мінусах. Свиноруси не поважають українську мову ?
- -5
-
koaal Санич
- Наставник
28.04.2019 00:29
Я ж вам пяснюю, шо то шуріки на всю голову, яких я поставив на їх істинне місце, так меня шкодять, бо інакше не можуть))) А скільки серед них рашистів - запитайте у мінусовальників самі
- -5
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
27.04.2019 17:19
Чекайте... набридне чекати...
- -2
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
27.04.2019 12:15
Санич...
- 2
-
koaal Санич
- Наставник
27.04.2019 12:20
Причем тут матчасть? Вы шуток и стЁба, что ли, не понимаете? Та как было все у нас в футболе, так и останется)))
- -6
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
27.04.2019 20:00
Ну с шутками и стебом у меня действительно ужОс.
- -3
-
koaal Санич
- Наставник
27.04.2019 20:17
Тільки повний ідіот, та кончений порохобот в даному відео бачить те, що ви тут набредячили
- 0
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
27.04.2019 01:01
"Хоча, я згоден з Зеленським – такі закони повинні прийматися після всенародного референдуму.'
- 5
-
koaal Санич
- Наставник
27.04.2019 08:08
Перед прийняттям таких важливих закнів не завадило би спитати й думку народу
- -6
-
koaal Санич
- Наставник
27.04.2019 08:10
А я то який радий вас всіх знову бачити. Дякувати модераторам, відновили мій видалений заліковий запис, і розбанили мене, коли я заходив сюди під іними ніками.
- -7
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
27.04.2019 10:29
Ви тепер виключно україномовний, чи можно з Вами спілкуватись мовою загарбників і сепарів?
- -4
-
koaal Санич
- Наставник
27.04.2019 12:11
А ТО!
- -6
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
27.04.2019 12:33
Я бы руський, именно так называется древне Киевский диалект положенный в основу "російскої мови", не путал сов ременным имперским росийским диалектом.
- 3
-
koaal Санич
- Наставник
27.04.2019 13:12
Я уже давно помітив цю закономірність. Російська мова - тільки на перший погляд - слов'янська. А насправді, дуже часто - пряма протилежність. Наприклад, врода - це краса, і тільки в російскьій урод - це страховисько в різних інтерпрітаціях. Країна - це країна, з різними наголосами, російського слова "окраіна" нема ні в одній слов'янській мові, є околиця. Та й взагалі, сам корифей придумування російської історії Кармзін, на питання, якою мовою розмовляли в стародавній Русі, відповідав, що на тій, якій зараз розмовляють в селах під Києвом, Черніговим та Полтавою...
- 0
-
Сергей .(sk7)
- Начинающий писатель
27.04.2019 22:26
Не был Киевский диалект в основе "російскої мови" хотя бы потому, что украинский и русский языки разошлись за несколько сот лет до Киевской Руси (а украинский и белорусский - через несколько сот лет после). Меня не удивляет тотальное незнание украинцами современных лингвистических исследований, поскольку для нынешней власти дебилизация страны и уничтожение науки поважнее самообогащения.
- 4
-
koaal Санич
- Наставник
28.04.2019 00:27
Начнем с того, что Киевской Руси не было априори, а была просто - Русь, где разговаривали на теперешнем украинском языке, что и признал Карамзин, главный придумывальщик российской истории в царское время. Лично я особо не изучал, как споріднені славянские языки. Но давно уже вижу, что русский отличается от всех славянских, я уже приводил пример врода - урод, країна в разных словянских языках означает край, страну, и только рашисты все щеголяют, мол окраина - а вот такого слова уже в славянских языках нет, есть околиця, в то время как российское - страна от слова сторона))) В общем, много интересного. НО зато я знаю историю, которой кремля..и крутят, как хотят. Одно назначение белогвардейско-власовской ленточки символом Победы чего стоит
- -7
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
27.04.2019 20:47
- -1
-
Сергей Б(sergey27)
- Наставник
26.04.2019 21:47
Тут вчера один товарищ написал гневный пост о том, что если в его блоге будут комментарии на русском, то он авторов этих комментов будет банить сразу и нещадно…
- 4
-
koaal Санич
- Наставник
26.04.2019 21:57
Здесь согласен на все сто. Я вот в жизни тоже общаюсь с другими на том языке, на котором ко мне обратились. Имею в виду украинский и русский. А насчет банов и так дальше. Так вот, здесь под этим постом модераторы вывели в лучший коммент: "Закон отражает всю отсталость людей которые за него голосуют. Уже не 17 век в мире все спокойно смотрят на различные языки в стране кроме государственного. И только тупостью чиновников можно объяснить различные языковые запреты", на что я ответил, печатаю финал: "...И модераторам, которые подобные комменты вносят в лучшие - нужно тоже начать головой думать, какие именно комменты стоит выделять, иначе потом как бы не пришлось перед властью за антиукраинские настроение отвечать)))". Тут же лучший коммент поменяли на один из моих, котрый уже сменили)))
- -12
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
27.04.2019 12:42
Законо языке Государственном...
- 3
-
koaal Санич
- Наставник
27.04.2019 13:14
Згоден, в повсякденному житті говори на якій завгодно мові, і тут також пиши - одби тільки інші розуміли
- -2
-
Денис Великий(katolik2012)
- Эксперт
26.04.2019 20:07
- 1
-
koaal Санич
- Наставник
26.04.2019 20:12
У нас уже считай два поколения выросло, кто живет в независимой Украине. Тех, кому было под немцами и поляками хорошо, уже почти не осталось, под правлением москвы, да, много еще живет. И я в том числе. Но не скажу, что мне тогда жилось супер. Хорошо, да, но только потому, что молод был)))
- -6
-
Денис Великий(katolik2012)
- Эксперт
26.04.2019 20:17
- 1
-
koaal Санич
- Наставник
26.04.2019 20:32
О какой генетической памяти речь? Нет такой априори))) Работа - большинство из тех, кто работал в России, теперь в Польшу подались, это из молодежи. Ну, а из моих годков, да, в России остались, многие на пмж там. Потому что старые ужо, менять и обновлять уже нету ни сил, ни здоровья, ни желания. Спорные территории? Это только рашистан предъявы делает, всё о притесняемом русском мире верещит, подготавливая свой плебс для возможных захватов так называемых спорных территорий, чтобы потом оправдать свою агрессию. Например, как в случае с Крымом и Донбассом. А так, что-то я не слышал претензий на госуровне к России из-за земель, где компактно проживает украинскоговорящее населения Кубани, Воронежской, Курской и Белгородской областей, да и полДона тоже.
- -8
-
Денис Великий(katolik2012)
- Эксперт
26.04.2019 21:27
- 0
-
koaal Санич
- Наставник
26.04.2019 21:52
Та нет, у меня сведения что ни на есть самые свежие, из уст тех, кто раньше ездил работать в рашку, а теперь резко переметнулся в Польшу. Все без исключения говорят, что в Польше в разы лучше и условия работы, и оплата, нежели в рашистане. Так что вы или врете, или просто желаемое за действительное выдаете
- -3
-
Денис Великий(katolik2012)
- Эксперт
26.04.2019 22:48
- 0
-
koaal Санич
- Наставник
26.04.2019 23:43
Врете вы, причем беспардонно. У меня боле парочки десятков молодежи, которая работала в рашистане, а теперь в Польше, вот у них и спрашивал. Они не одни, а вместе со своими друзьями. Причем друг друга почти не знают, или знают, но плохо. А отвечали все, как один, без заминки - в Польше условия работы лучше, чем в России, а тем более- оплата.
- -2
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
27.04.2019 20:57
Ну "йди до біса" ще краще!
- -1
Еще комментарииучетная запись этого пользователя была удалена
А ко врємєні чи ні - історія покаже
Более того, уверен, что никто и читать не будет.
Слышал, что там даже прописаны штрафы за незнанние и неиспользование украинского в определенных случаях.
Могу только сказать, что создателям и авторам закона просто нечем занятся.
Xотелось бы виртуально представить, как будет происходить доносительство, что где-то звучит неукраинская речь.
То, что стукачи появятся незамедлительно, не сомневаюсь. Впрочем в истории таковое уже было, правда не по поводу языка.
Но народ у нас такой - главное, что бы у соседа корова сдохла.
А, следуя рассуждениям молодого псевдопатриота, теперь интервью у игроков сборной Украины, не говорящих бегло по украински, браться вовсе не будут.
Неважно, что сказали в интервью, важно на каком языке.
Вот вам и люди второго сорта появляются также, как не умеющие пост написать подлежат бану, а все твердят, что закон объединяющий.
учетная запись этого пользователя была удалена
А гравці Збірної інтерв'ю повинні давати тепер виключно українською. Бойко, Миколеноко та Ярмола спокійно можуть давати інтерв'ю українською.
І я раджу усім почати переходити на українську. А усі ці відмазки, що я усе життя розмовляв мокшанською, і мені важко зараз переходити на українську, не конають. Усе життя жити в Україні, і не вивчити українську - це просто якийсь сором :(
І я дуже хочу почути інтерв'ю Андрія Миколайовича українською.
ты у Княжицкого последнюю версию запроси....
Скандировать речевки на стадионе можно хоть "марсьянскою" это Приватная сфера применения языка!
Судья и игрок соглано Закону могут "розовляти Українською", но если игрок ответит на любом другом языке судья ( как представитель сферы обслуживания) "может" перейти на этот язык или например англиский ...
В другую сторону по "грубее", если игрок, говорит судье что либо по украински, тот ОБЯЗАН ответь ему "солов'їною" ( как представитель "сферы обслуживания")...
Учим МАТчасть...!
Все буде добре!
Особенно если стебется "тототкоторогопрячутбулаву" над смертью миллионов жителей Украины, во время искуственного Голодомора.
Смотри !
https://youtu.be/1kga9ZzhPuI
Ви читали Санич закон про референдум? Ні справді... Я маю сумніви що майбутній Президент його читав.
В загалі, я дуже рад що Ви повернулись. Таракани не бігають без світла.:-)
Еще при Украинском писателе Гоголе руський язык в написании и произношении был близок к языкам древнему корню, но царской империей, советской империей, и современной диктаторско-капиталистической импреией уничтожаются остатки корней связывающих, древний ( не древне) руський язык с группой словянских языков.
Человек знающий "рідну Українську мову" легко понимает и хорвата и серба и совака и чеха и поляка о белорусе и слов нет.
Но современный "россиянин" мариец, чучка, ичкер, друг степей калмык, да и "мутанты" имеющие себя русскими ( здесь даже корень не русь) вредли поймут братьев словян ... вот болгар да, но они то не "словяне"...
"Ось така х...ня, малята!"
Не "дед Панас", что-то таки знал...
"вонозвідео" щось вирішую самостійно?
може лише знімати шани у туалеті або ні...
Я поинтересовался, а что если человек жаждет общения, против языкового закона ничего не имеет но украинским не владеет?
Мне ответили, что все равно в бан, как говорится, неХ..чего шастать…
Так как я писал на украинском, но, видимо, с ошибками, мне сказали, что если я безграмотный, то тоже нечего писать было. Но так как была хоть попытка, то снизошли до ответа..
То что сам сайт на русском, автор тоже поинтересовался у администрации об их дальнейших планах, но уже конечно не так грозно, типа – просто спросил по между прочим..
А сегодня к обеду пост пропал, то ли администрация удалила, то ли попросила удалить, то ли автор сам убрал - это уже не важно..
Я это к чему, что закон законом (закон кстати нужный, сам поддерживаю) а люди будут общаться между собой так, как им будет удобно, что в футболе, что не в футболе..)
в быту ...
т.е на Нашем Сайте пиши хоть иероглфами корейско японско китайскими, хоть арабскими, оть ивритом...
...
Этого запретить нельзя согласно того же закона...
А вот версия сайта должна быть на Гос языке обязательно, и дальше на любых каких угодно.
...
Большая просьба не вестись на 'вбросы' у нас здесь роССий ( дава с - "совпадение?недумаю") консервов.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена