В продолжение хочу сказать, что игра Динамо при Семине, мне была интересна впервые, пускай проигрывали некоторые матчи, зато было не стыдно за игру, стремились, атаковали, был рисунок игры, ошибались но потом поднимались, а такие открытия как Алиев и Милевский сделаны Палычем - меня приятно удивили, особенно первый, был просто удивлен когда Алиева продали, шок. Так вот та самая планка Семина, которую он достиг за короткий срок - Валерий Газзаев не смог удержать, не говорю поднять, впервые сейчас игра Динамо напоминает середнячка ЧУ(думаю в какой-то мере они догонят упущенное - но вот чутье подсказывает что в этом сезоне они опустятся в турнирной таблице ниже 2-го места, я очень долго слежу за Динамо - но наверное такая хаотичная(непонятная) ситуация впервые. Так вот если бы Газзаев пришел после Демьяненко думаю разница этих двух тренеров была бы в пользу Газзаева, но не после Палыча, но не стоит забывать что есть и спады(пример Шахтер с Фулхемом), динамовцы помните Тимишоару и в бой.
-
(Dimasiks_deleted)
- Наставник
15.07.2010 09:46
- 0
-
Рустам Гимадиев(Rustami)
- Опытный писатель
14.07.2010 19:21
А никого не смутило,что после второго пропущенного гола команда начала играть остро и создала несколько опасных моментов? Та же, "разваленная" Газзаевым команда?... Может, дело не только в тренере?
- 0
-
AZ Pushkin(azpushkin)
- Наставник
14.07.2010 19:34
Конечно, не только в нем... :)
- 0
-
Рустам Гимадиев(Rustami)
- Опытный писатель
14.07.2010 19:45
Ну, если бы она играла так 2 тайма, то выиграли бы разгромно, я думаю.
- 0
-
комментарий удален
-
Кирилл Артамкин(KIR)
- Наставник
14.07.2010 18:54
жирным шрифтом следует выделить четвертый пункт, а ломка началась именно с подачи Суркиса, на эту роль и был приглашен Газзаев.
- 0
-
Александр(Alexandr__)
- Начинающий писатель
14.07.2010 15:34
Не претендую на объективность, просто мысли вслух: попадание в полуфинал КУЕФА мне казалось на тот момент САМО СОБОЙ РАЗУМЕЮЩИМСЯ. Прохождение очередной квалификации ЛЧ мне совсем уж не кажется само собой разумеющимся. И только вера и любовь к ДК позволяет смотреть в будущее с оптимизмом. Омраченным, правда, годовалой действительностью. Но после черной полосы наступает белая. Это железно! И эта, кристально чистая белая полоса уже не за горами!
- 0
-
LEG (Oleg)(Leg)
- Наставник
14.07.2010 15:35
- 0
-
Кирилл Артамкин(KIR)
- Наставник
14.07.2010 15:24
Семин подстроил свою схему под то что было, как впрочем и Лобановский в 90-е (сам об этом говорил). И оказалось не такое плохое и было. Да возможно примитивно под пару Алиев- Милевский, но тем не менее это дало хоть какой-то результат. а теперь подстраивают схему под то чего нет. Меня уже больше волнует вопрос как долго это бужет продолжаться?
- 0
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
14.07.2010 15:31
контракт на три роки
- 0
-
LEG (Oleg)(Leg)
- Наставник
14.07.2010 15:34
- 0
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
14.07.2010 16:25
Треба відрахувати з початку його роботи за контрактом.
- 0
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
14.07.2010 14:44
Автору.
- 0
-
комментарий удален
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
14.07.2010 15:32
+
- 0
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
14.07.2010 13:01
Дуже турбує не тільки невиразна гра. Турбує психологічний настрій. В блозі про Уругвай я писав, що сьогодні в ДК нема гравців з Форлановським настроєм на гру, його жагою до гола, до перемоги. Бачу на полі одинадцять (незалежно від стартового складу та замін) розсудливо-розважливих врівноважених флегматиків. Останній раз Форлановське обличчя у гравців ДК бачив у СаАла. А сьогодні? Вуко - беззаперечно добротний ключовий гравець Динамо, без якого важко уявити гру команди - говорить:- Нам треба вчитися долати невдачі. Так і хочеться спитати - А що, ще й досі не навились? Вже їх стільки було (невдач), що треба було б бути всім проФФесорами з невдач. Так ніби вже стомились від успіхів, а тепер за планом розвитку команди всі разом вчимося долати невдачі. А може вже час вчитися успіхам?
- 0
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
14.07.2010 13:13
Ой!
- 0
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
14.07.2010 14:32
Можливо Ви протирічите самій собі.
- 0
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
14.07.2010 14:33
Не виконав обіцянку багато не писати.
- 0
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
14.07.2010 15:30
Таке в мене враження, що це винятковий випадок в нашому спілкуванні, коли відсотків на 90 наші думки співпадають.
- 0
-
Anatoli Grigorenko(grigorenko)
- Эксперт
14.07.2010 13:32
Кстати, именно эта проблема (самоотдача игроков) меня волнует больше всего! Все всё время говорят о "професионализме", а мне кажется, чем больше о чём-то говорят, тем больше того самим и не хватает...
- 0
-
комментарий удален
-
Anatoli Grigorenko(grigorenko)
- Эксперт
14.07.2010 14:18
Простите, не совсем понял, что Вы имеете в виду.
- 0
-
Cергей Кислый(Trener_dublya)
- Наставник
14.07.2010 14:29
Зовите Блохина тот быстро в чувство приведёт....
- 0
-
Anatoli Grigorenko(grigorenko)
- Эксперт
14.07.2010 15:54
Не знаю, не знаю. Мне кажется здесь дело не только в тренере.
- 0
-
AZ Pushkin(azpushkin)
- Наставник
14.07.2010 19:08
+++++ !
- 0
-
Cергей Кислый(Trener_dublya)
- Наставник
15.07.2010 08:29
правильно, потому что если приглашать такого как Блохин то нужно его наделить полнотой власти, а самому (Суркису) сидеть и смотреть как тренер создаёт команду. Жаль, но Суркис не желает делиться полномочиями, он же тоже понимает много в футболе, он же сидел рядом с Лобановским.
- 0
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
14.07.2010 14:40
grigorenko 14.07.2010 13:32
- 0
-
Anatoli Grigorenko(grigorenko)
- Эксперт
14.07.2010 16:33
- 0
-
Yuriy(ExplorerYG_fkDK)
- Эксперт
14.07.2010 23:57
+100 Абсолютно согласен.
- 0
-
AZ Pushkin(azpushkin)
- Наставник
14.07.2010 19:13
Сергей... Толя...
- 0
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
15.07.2010 11:21
????????
- 0
-
Cергей Кислый(Trener_dublya)
- Наставник
14.07.2010 12:10
да какой потолок? после той жопы что была при Сабо, Буряке, Михе, Демьяненко, Динамо выглядело интересней.... ну а сейчас я для себя называю время, или то, что происходит с Динамо, РУИНОЙ. Сёмин прекрасно и быстро понял реалии работы в Динамо или вернее под руководством Суркиса, поэтому очень быстро свернулся с Киева. Суркис тоже понял что Сёмин не дурак поэтому всё очень мирно, под столом, быстренько решили, ну так что бы шум не подымать...
- 0
-
Кирилл Артамкин(KIR)
- Наставник
14.07.2010 11:30
потолок, потолок..... когда же теперь до потолка докоснуться
- 0
-
LEG (Oleg)(Leg)
- Наставник
14.07.2010 11:20
- 0
-
LEG (Oleg)(Leg)
- Наставник
14.07.2010 13:03
- 0
-
Александр(Alexandr__)
- Начинающий писатель
14.07.2010 14:22
+
- 0
-
LEG (Oleg)(Leg)
- Наставник
14.07.2010 14:23
- 0
-
LEG (Oleg)(Leg)
- Наставник
14.07.2010 15:22
- 0
-
Andrzej Valencia(Val.Dynamo)
- Наставник
14.07.2010 10:09
поддерживаю автора блога
- 0
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
14.07.2010 10:26
На счет цикличности - 100% подмечено.
- 0
-
Роман(Dejmon)
- Наставник
14.07.2010 10:51
- 0
-
Andrzej Valencia(Val.Dynamo)
- Наставник
14.07.2010 11:03
> Не Семин выиграл - ШД проиграл
- 0
-
Роман(Dejmon)
- Наставник
14.07.2010 11:14
- 0
-
Andrzej Valencia(Val.Dynamo)
- Наставник
14.07.2010 11:38
> Хотя, естественно, отрицать заслуги победителя - априори бессмысленно :)
- 0
-
ddaa ddaa(ddaa)
- Начинающий писатель
14.07.2010 09:50
По каким параметрам решили, что Семин достиг потолка с ДК? Получи он столько бабла, сколько выкачал Газзаев из Суркиса, Динамо в следующем сезоне скорее всего вышло бы из группы ЛЧ и уж точно не проиграло бы ЧУ. В той семинской команде и защита и полузащита была на уровне, оставалось немного усилить нападение.
- 0
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
14.07.2010 10:16
А что, Семин жаловался на плохое финансирование? Если бы при Палыче постоянно не ломались Диакате и Бангура, то они бы до сих пор играли в ДК....
- 0
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
14.07.2010 09:41
Алиев и Милевский заиграли у Семина ТОЛЬКО ПОТОМУ, что у них было последнее китайское предупреждение!
- 0
-
Yuriy(ExplorerYG_fkDK)
- Эксперт
14.07.2010 23:26
А позвольте спросить - где был Артем прошедшей весной и не с его ли капитанством клуб скатился до самой невыразительной игры за последние годы.
- 0
Еще комментарииучетная запись этого пользователя была удалена
Кстати, остро-неостро, но не заметил, чтоб команда и "после второго пропущенного гола" заиграла ХОРОШО...
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Не думаю, що буде дострокове розірвання контракту.
Хіба що за бажанням Газзаєва з виплатою з його боку, або за невиконання умов контракту (якщо, наприклад прописано, що третє місце - невиконання контракту), знову таки з виплатою. ГМС на дострокове розірвання за своєї ініціативи навряд чи піде.
Андрій. Дуже цікавий ракурс знайшли Ви в темі, що вже набила оскому.
Це Ваш перший досвід, як блоггера. Досить вдало.
Шева, чомусь, не є лідером команди. Так, він на голову вище більшості гравців за самовіддачою, за ставленням, за працездатністю. Але не лідер. Капітанська повязка не надає лідерства автоматично. Щоб мене не звинуватили в неповазі до Шеви скажу, що пишаюсь їм як гравцем на протязі всієї успішної кар'єри (починаючи з того часу, коли їздив в Кончу дивитися на Шеву за дубль). Пишаюсь за тонкий футбольний розум, за вміння. Але ж не лідер. Щоб було зрозуміло - Гаттузо і половини не вміє того, що вміє Шева, однак може повести команду за собою. Можливо Шева ще не прокинувся з часу повернення? Питання тільки на 50% до Шеви. А на 50% до кого?
Чомусь з кінця позаминулого важкого УЄФовського сезону, коли він догравав його не відійшовши від травми, постійно втомленим виглядає Мілевський. Можливо його це влаштовує? А можливо нема сьогодні людини (президента, тренера, лікаря, психолога) яка здатна була б переконливо розказати Мілевському як треба відпочивати, щоб не стояти на полі. Хоча навіть і такий Мілевський став кращим бомбардиром команди (та й чемпіонату) - уявіть - "ніякий", як кажуть, Мілевський став кращим - а що тоді показали інші гравці команди, яких не критикують і які, буцім-то, грали добре? А можливо у Мілевського якийсь особливий організм і потрібен індивідуальний підхід до підводки на пік, на матч? Питання тільки на 50% до Мілевського, а на 50% до кого?
Вуко. Здається мені, що йому необхідно трішечки змінити акценти - треба бути злим на себе, а не на гравців команди-суперника та суддів. Крім того здається, що кілька років тому Вуко грав стабільніше та надійніше. Справа в фізичних кондиціях, чи в психології. І тут на 50% відсотків кого питати?
Гусенок. Можливо єдиний, в кого проглядається Форлановська жага до гри. Після важкої травми досить вдало повернувся до складу. Чому не грає постійно? Ніби то травма? А насправді? А він МОЖЕ своєю присутністю на полі вирішити долю конкретного матчу. Прикладів достатньо. Кому ставити запитання - чому не грає Гусєв?
Нінкович грав тільки тоді, коли був СаАл. Дуже серьозний рівень, креативність, мобільність, бажання. Як тільки Сашко тавмувався, а потім і взагалі його позбулися, Нінкович дуже серйозно здав. Можливо це варіант, коли постіно потрібна свічка під попою? Згадайте який незграбний був, рівня приблизно Брандао, до появи Шеви Дрогба. Як тільки відчув конкуренцію - не стало Дрогбі рівних. Можливо з появою Бертольо (який чомусь не дуже поспішає з'являтися - теж, до кого питання?) Мілаш знову вийде хоча б на минулий, нам знайомий рівень?
Маграо. Може і класний гравець, а може й ні. Кажуть, що він грає не на своєму місці, а в півзахисті заграє. Можливо. А можливо і не заграє. А час іде, перемоги втрачаємо, очі перестають блищати, гравець починає думати про Сент-Етьен (чи то Нант), Рому, Сантос - згадуєте ці варіанти? До кого питання?
Данило. Щось показав. Кілька разів. Але більше не показав. Якщо в нього є потенціал, то чому його не видно? Чи може його спіткає доля великого Динамівського захисника Мандзюка? Якось не видно, щоб від Данили було набагато більше користі, ніж від Мандзюка.
Гармаш. Ніби почав сезон за основу. Але я дуже добре згадую його потилицю на лаві запасних (я в секторі сижу якраз позаду нашої лавки), зігнуту спину на матчах, коли його заявляли, але не випускали. Весь вигляд був якийсь страджально-пригнічений. Добре, якщо перетерпів і витримав. А якщо перегорів-пересидів? Знаєте - як молоденький зелененький огірочок в пупиришках стає жовтяком, що годиться тільки для засолки в діжку на закусь взимку? Невже бразильсько-аргентинсько-македонсько-сербські ровесники настільки кращі за наших чемпіонів Європи, що ми їх знову розіслали по орендах? Кому поставити це питання?
Трішечки втомився перелічувати в такому експромтному аналізі всіх. Та цього і не треба. Маю надію, що з переліченого якось видно серйозну проблему. В психологічному стані команди, у взаємовідносинах тренер/команда, гравців між собою проглядається якщо не прірва, то досить глибокий рівчак. А може все зовсім не так? Може в мене щось десь поїхало, і це тільки я бачу? Радий буду, якщо це так.
Щоб навіть не сумнівалися - в суботу я в 29 секторі. З 19.30 абсолютно забуду все, що написав сьогодні. Дай Боже, щоб після 22 години не хтілося б це згадувати!!!
Побачив як багато написав і злякався.
Більше не буду.
Здається, що Ви писали - Форлан потрібен команді, команда потрібна Форлану. І це заслуга тренера. Я, наприклад, так Вас зрозумів. І вважаю, що як раз така постановка питання дуже вірна.
В нашому випадку (у ДК) я цього не бачу. Або ще трішечки зарано говорити КОМАНДА. Або ж рівчак між лідером та командою все ж таки існує. Зрозумійте вірно - я не про те, що Шева в чомусь винен.
Спробую якось інакше. Абсолютно зрозуміло, що рівень осяжності футболу ВВЛ з одного боку, та гравців з іншого боку навіть не треба порівнювати. Але ж ВВЛ зміг своє захмарне бачення втілити в гру команди, в бажання грати та вигравати. Тактики я не торкаюсь - виключно на психологічному рівні. Більш характерно це для першого зіркового складу Динамо Лобановського (Онищенко, Колотов, Блохін, Буряк, Мунтян та інші). Тут наїжджали на Савіка - погана передача. А я вдячний Савіку за Буряка з Мунтяном. Уважно прислухався до їх розмови. Зайшла мова за ГазМяс (по стародавньому - Спартак). Обидва кажуть - і добре вони грали, і тактика в них своя була, і досить гарно (смотрибельно) така гра виглядала, і навіть ВВЛ багато чого подобалось в Спартаківській грі, але коли треба було - ми додавали фізики, духу, бажання і куди дівалася красива гра Спартака. Розумієте - навіть дуже глибоко в думках гравці не уявляли, що можливо програти ГазМясу. ГазМяс боявся нас, а не навпаки. Приблизно те саме було і в другому заході, і в сучасному українсько-незалежному заході ВВЛ.
Я не порівнюю ВВЛ з Шевою - мова йде тільки за подібність ситуації. Чому сьогодні без заперечень славетний, великий Шева не відображається в грі команди? Форланівський настрій діяв на команду, тут чомусь поки що ні.
Один Шева, який би він не був, ДК на чемпіонство на випхає.
Можливо, що розсудливий флегматичний Шева сьогодні ще не зовсім готовий до лідерства, подібного Форлановському? Я цього не знаю. Можливо він сам цього не хоче - і такий варіант має право бути. Може якусь іншу позицію йому, щоб абсолютно зрозуміла життево-футбольна втома не так давалась взнаки, не принижувала штучно авторитет (Маттеус). Ну не забиває сьогодні Шева так, як 10-15 років тому. Згадайте пас в руки воротарю Оболоні. 15 років тому це був би красава-гол. Згадайте як він головою з рук Байі видряпав мяча.
А головне - не тягнеться команда за Шевою. Всі хороші хлопці, всі на серйозних зарплатах, всі профессійні стоматологи (це я вже в Анатолія трошки нижче запозичив порівняння - вибачаюсь за плагіат). А гри нема. А Форланівського блиску в очах нема.
Зараз взагалі крамолу висловлю. Дуже скрутно прийдеться нашим "друзям", коли від них піде Даріо. Він що, такий вже супер-гравець, що Алвеш змушений курити в кущах? Але його жага до перемоги, спортивна злість заводить команду (ну може за винятком Луісов та Адріанов). В пріснопамятному матчі в Києві дехто з глядачів виставив дуже образливий для Срни банер, на його рідній мові - "подсуєтились" типу хлопці. І Срна його відразу побачив на початку матчу. Добре знаю про що кажу, бо банер був 2-3 метри від мене. Згадайте де був Срна після цього. Вибили з колеї. Луческу замінив Срну. Не нагадаєте де був Сахтер в цьому матчі?
Можливо нечесно, але як приклад в нашій ситуації досить показово.
Власне саме про це хтів сказати з самого початку.
Вікторія, Ви мене заводите. :-)))
З приводу пересмикування. Я тільки припустив можливість в силу СВЄГО ВЛАСНОГО розуміння Ваших слів. Без якихось претензій до Вас та с поясненням своєї позиції.
З приводу виправлення та гарантій. Так я нічого і не вимагав. І я точно знаю, що Ви не навмисно. Навмисно Ви заводите Фунта!?!?!? Вибачте!?!?!? :-)))))
І йому, здається, до снаги.
Никогда не слышал/читал в интервью, например игроков АПЛ выражения "я/мы профессионал/ы"...
Представьте, вы приходите к зубному врачу, а он Вам говорит: "я профессиональный зубной врач"!!!...
Душа болит....
Як казав старий єврей, піднімаючи вказівний палець догори: - О!!!
Десь трошки розписав іще у відповіді для Торі.
Абсолютно погоджуюсь з Вами, Анатолій.
Є людина з дипломом медичного університету, а є Лікар.
Є людина, яка має багатотисячний контракт, а є Футболіст, який профессійно віддається улюбленій справі, яка крім того ще й гроші йому приносить.
Вот вот! Именно отдача любимому делу это то, что хочется видеть. Кстати, как у игроков, так и у тренеров. Без раздувания щёк и произнесения слов о профессионализме, а простого д е л а.
Я прекрасно знаю, что это не просто.
Самое главное чего не достает команде - самоотдачи и горящих глаз.
А тренер который проводит чуть ли не половину времени не в клубе, только подливает воду в этот и так слабо горящий костер.
Как по мне сейчас самое время бросать в бой необстрелянную молодежь - Темиле, Берти, Гармаш, Калитка (пусть не всех сразу) - вот у кого глаза гореть будут и самоотдача будет на уровне - а дальше и результат прийдет.
Хоть кто-нить, к кому сие относится, вас.. (нас).. слышит ?!.. :((((
А поговорити?
Не думаю, что Сабо, Буряк, Миха, Демьяненко и Газаев на столько плохие специалисты, что не смогли поставить игру Динамо. Вы в это верите????? Меняются в Динамо тренеры и все они становятся плохими да ещё и врагами клуба. Кому это выгодно??? Кто у нас в Динамо вечный и бессменный???? Вот с этого и нужно начинать.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
посмешили некоторые версии о ДАВе, бывает и не так черное становится белым :)
заслуга ДАВ в успехах Семина это как заслуга Сабо в успехах Лобановского или предшественника Моуриньо в победе Интера в ЛЧ
"успехи" ДАВа в еврокубках это ДК - Стяуа 1:4, Реал-ДК 5:0, ДК-Лион 0:3
цикличность успехов ДК примерно раз в 9-11 лет продолжает сохраняться
последним светлым пятном в ДК был Семин
он же показал, что с "никудышними игроками" по версии Лужного, можно выйти в полуфинал еврокубка и сделать +15 от Шахтера
учетная запись этого пользователя была удалена
тут трудно что-то возразить
добавлю, не Испания выиграла - Голландия проиграла
не Германия выиграла - Аргентина проиграла
не Интер выиграл - Барселона проиграла
и так по любому матчу и турниру ;)
учетная запись этого пользователя была удалена
100%
"Гаденыша" Суркис не выгнал, только по просьбе Семина! И это не столько заслуга Палыча, сколько то, что сам Сашка испугался скатиться в неудачники и перестал бухать! Милевский исправился немного раньше, но тоже - чуть не вылетел из "Динамо".
Хороший ли психолог Газзаев - другой вопрос, но он "всучил" капитанскую повязку Милевскому, чтобы дополнительно стимулировать его, и это сработало! Сейчас забрал повязку, с "Оболонью" вы видели "отсутствие" Артема...
Я не хвалю Газзаева. Но Семин - еще хуже, как тренер и никогда ни с кем не возьмет еврокубок, хотя иногда будет доходить до четвертьфиналов... (Конечно же ИМХО)