Колишній прес-секретар збірної України з футболу, спортивний аналітик Ігор Мірошниченко вважає, що необхідно настійливо звертати увагу російськомовним футболістам збірної України, щоб вони спілкувалися українською мовою у публічному просторі.
Відповідну заяву журналіст зробив під час відеотрансляції на своїй сторінці у Facebook.
“Чому я не вболіваю за збірну України з футболу так, як я робив це раніше?, – запитується спортивний аналітик. – Тому що я вважаю, що національна збірна має відтворювати все відчуття того, що таке Україна”.
Мірошниченко пояснив своє розчарування: “Вперше мою святу віру підірвав плей-лист з 10-ти пісень, які є улюбленими для гравців збірної України, з яких лише одна є українською мовою, більшість – російською мовою, а одна з них стосувалася того самого Моргенштерна.
По-друге, те, що це не зовсім моя збірна, я усвідомлюю, коли чую, як говорить тренер національної зібрної Андрій Шевченко та його підопічні. Наша збірна України – це унікальна збірна, яка, окрім мабуть, Білорусі, яка не говорить своєю рідною державною мовою, яка говорить і послуговується у побуті і на прес-конференціях мовою країни окупанта.
Останнє, що спровокувало мовний скандал, це інтерв’ю Артема Довбика, який забив гол, що вивів Україну у чвертьфінал Євро. Футболіст всупереч сподіванням українців дава інтерв’ю російською мовою”.
Журналіст переконаний, що за 30 років незалежності ті, хто не володіє українською мовою є або невігласами, або ідіотами, або окупантами. Артем Довбик, на думку спотивного аналітика, відноситься до іншої категорії українців, які переживають комплекс меншовартості черз свою україномовність.
“Хейтити наших футболістів – це завдання кожного україномовного свідомого громадянина. Ми маємо створювати умови, де кожен, хто соромиться говорити українською чи не може говорити українською, має відчувати себе неповноцінним.
Тому я вважаю життєво необхідним товкти писком кожного Довбика і всіх інших довбаків у національній збірній України, серед співаків і музикантів, псєвдоінтелігенції, яка демонстративно не використовує української мови у публічній сфері, що вони є неповноцінними, що вони є людьми з обмеженими розумовими здібностями, що вони підігрують російській пропаганді”, – підкреслює Мірошниченко.
-
~ I n c o g n i t o ~
- Эксперт
03.07.2021 19:15
Добре, скажу більш толерантно, а то тут дехто ображається. Судячи з мінусів і коментарів, на сайті дуже багато любителів "великого и могучего", які так нічого не зрозуміли... Ще й кращим зробили коментар, який їм потрібен. А я залишаюсь при своїй думці. Гравці збірної України і взагалі усі публічні персони, мають давати інтерв'ю виключно українською мовою!!!
- -1
-
мисливець
- Наставник
03.07.2021 20:48
Повністю підтримую! Слава Україні!
- -1
-
александр футбол(alexander1964)
- Эксперт
03.07.2021 21:57
Ватани, сектанти "какаяразница" та совки об'єдналися, є серед них зальотні з-за парєбріка, загримірувалися та строчять українською через гугл-передкладачів, деякі коверкають та паплюжать, не маючи навіть української розкладки!!!!, але суть питання на поверхні- ненависть до всього українського, тому вони найбільш небезпечними, іноді неозброєним оком і не зрозумієш хто є хто)
- -1
-
Роллан Вентура(FanDin)
- Эксперт
03.07.2021 23:06
Вы просто больной. Такие, как вы, сходу записывают в стан врагов всех, не согласных с вашими измышлениями, готовы объявить их людьми второго сорта, врагами и даже (!) предателями, хотя предатели, скорее - вы, только это никогда до вас не дойдёт. Некоторые свихнулись на почве майдана и с какого-то перепугу почувствовали себя богами, а своих оппонентов - никчемами, которых "богам" можно безнаказанно оскорблять и унижать.
- 0
-
александр футбол(alexander1964)
- Эксперт
04.07.2021 00:05
малоросс, ты ж внизу буровил на ТЫ, или вежливым типо за ночь стал)шо никогда в жизни, знать не хочу, обращаться не буду)))
- -2
-
Роллан Вентура(FanDin)
- Эксперт
04.07.2021 00:13
Вам не нравится вежливое обращение? Тогда отвечу на твоем хамско - блатном базарном наречии: "Закрий свого поганого рота і не смерди тут."
- -1
-
александр футбол(alexander1964)
- Эксперт
04.07.2021 00:24
так ти, як виявилося, ще старічок- дрищ не товстошкірий, а малесенький хлопак
- -1
-
комментарий удален
-
Old Akkerman(bizhelp)
- Наставник
03.07.2021 18:06
Кожен має право на свою думку, але це не означає, що відстоюючи свою думку, він має право ображати і принижувати опонентів, тому що цим він, по-перше, показує свою невихованість, а по-друге, розділяє країну і ллє воду на млин ворога . Подумайте про це, може бути, щось і зрозумієте.
- 1
-
~ I n c o g n i t o ~
- Эксперт
03.07.2021 18:12
Я одне не розумію. Яким боком він розділяє країну і льє воду на млин ворога, коли закликає українських громадян спілкуватися державною мовою, хоча б у публічному просторі? Це ж не так важко. Чому я не соромлюся рідної мови, а вони соромляться???
- -3
-
Old Akkerman(bizhelp)
- Наставник
03.07.2021 18:28
Як я розумію, з приводу того, що Ви дозволяєте собі ображати людей за національною ознакою (а це і розколює країну), у Вас питань немає? Виходить, що Ви вважаєте це нормальним? Добре, нехай це залишається на Вашій совісті.
- 1
-
~ I n c o g n i t o ~
- Эксперт
03.07.2021 18:37
Коли і кого я образив за національною ознакою?
- -2
-
Old Akkerman(bizhelp)
- Наставник
03.07.2021 19:15
"Зайвохромосомні" - це як? Комплімент або похвала? Або це у Вас такий стиль ведення дискусії. Особисто я, наприклад, як російськомовний громадянин України, сприймаю це тільки як образу. І впевнений, що таких навіть на цьому сайті більшість. Так зрозуміліше?
- -1
-
~ I n c o g n i t o ~
- Эксперт
03.07.2021 19:18
Я змінив коментар.І висловився більш толерантно. Ви задоволені? Тепер ви краще спати будете? Хоча я не вважаю, що когось образив. Я констатував факт...
- -1
-
Old Akkerman(bizhelp)
- Наставник
03.07.2021 19:34
Я радий, що Ви зрозуміли, що дискусію можна вести цілком цивілізовано, без образ. Продовжуйте в тому ж дусі. Принаймні до Вашої думки в цьому випадку люди будуть відноситься набагато серйозніше. А за побажання спокійно спати спасибі. Сподіваюся збірна цьому сьогодні посприяє.
- -2
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
02.07.2021 22:22
Що радує - навіть на цьому російськомовному сайті все більше з'являється української...
- 1
-
Шнёма Пейсахович Альдшуллер(sergant59)
- Наставник
02.07.2021 21:11
“Чому я не вболіваю за збірну України з футболу так, як я робив це раніше?, – запитується спортивний аналітик. – Тому що я вважаю, що національна збірна має відтворювати все відчуття того, що таке Україна”.
- -1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
03.07.2021 15:30
Не "сбірної", а "Збірної". Ще один замаскований москалик тут є ;)))
- 1
-
Old Akkerman(bizhelp)
- Наставник
03.07.2021 18:11
Шановний, в Ваших постах періодично теж бувають граматичні помилки, але ж Вас ніхто не ображає і не називає замаскованим москаликом. Толерантніше треба бути!
- -1
-
Old Akkerman(bizhelp)
- Наставник
02.07.2021 20:21
Бог с ним, с этим Мирошниченко, недодепутатом от ВО Свобода, "прославившимся" тем, что снёс ограждение вокруг Верховной Рады, а затем в компании с такими же "патриотами" избил гендиректора Первого национального в его же кабинете. По крайней мере, его время уже прошло.
- 4
-
Геннадий
- Читатель
02.07.2021 19:54
Так, палиця на двох кінцях. Звісно, потрібно, щоб наші хлопці на загал спілкувалися українською! З іншої сторони, що зробив для України той Мірошниченко , якого ніхто не знає, а Шевченка І Довбика знають всі, хто цікавиться футболом!
- 1
-
Юрий Романович
- Наставник
02.07.2021 19:27
Еще одна причина отталкивающий украинский язык это навязывания волынсько-галыцького диалекта. Я учился и заканчивал украинскую школу а сейчас получается я учил другой язык. За технические термины я уже молчу. Раньше в одном юмористическом журнале была рубрика страшне перо не в гусака. Так эти термины можно там размещать.
- 3
-
Джонни Птеродактиль(Rowdy)
- Наставник
02.07.2021 18:09
"спортивний аналітик Ігор Мірошниченко"???
- 0
-
Олег Олег
- Эксперт
02.07.2021 20:20
Ну не только читал...Не умаляйте его достоинств. Каждые несколько секунд он вдохновенно рекламировал генерального спонсора водку Nemiroff.)))
- 1
-
Джонни Птеродактиль(Rowdy)
- Наставник
02.07.2021 20:51
Кстати да, этот момент был не только по памяти, но и от чистого сердца)
- 1
-
Олег Олег
- Эксперт
02.07.2021 20:53
При этом алкоголизация нации этого "патриота" не слишком заботила.)))
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
02.07.2021 17:39
До речі, Бущан також учора дав інтерв'ю українською. Взяв приклад з Ярмоли.
- 1
-
~ I n c o g n i t o ~
- Эксперт
02.07.2021 17:56
Тобто, після того як кіпіш піднявся, вони вирішили зробити нам послугу і почали давати інтерв'ю українською.. Але і на цьому спасибі. Це вже щось !!
- -1
-
Shapych
- Эксперт
02.07.2021 17:23
Не люблю Ніцой і недолюблюю Мірошніченка, але, напевно такі люди потрібні, раз Малиновський заговорив українською.
- 1
-
Ihor(IAKosta)
- Наставник
02.07.2021 17:19
На росії вже сказали, що українці досягли успіху завдяки тому, що Шевченко давав установку на гру російською мовою.
- -2
-
~ I n c o g n i t o ~
- Эксперт
02.07.2021 17:24
Це ще одна причина, чому наші гравці і тренер повинні спілкуватися українською. Вони підігрують російській пропаганді...
- -3
-
Ihor(IAKosta)
- Наставник
02.07.2021 17:45
Так, про це і мова.
- -2
-
Alexander Pashkov(asmodey2577)
- Читатель
02.07.2021 16:45
А что, Мирошниченко разве еще не в психушке?
- 1
-
~ I n c o g n i t o ~
- Эксперт
02.07.2021 17:02
Закінчуйте цю маячню нести про психлікарню. Він все правильно сказав ... Голову потрібно перевірити тим, хто за 30 років не в змозі вивчити українську мову... І починають приводити дебільні доводи. Типу "яка різниця" на якій мові говорити і так далі...
- -5
-
Стугна
- Опытный писатель
02.07.2021 17:44
И ,что- готов идти товкти усих наших збирникив та гравцив Динамо? Купити тоби билета до Рима- вспиеш перед матчем,допоможеш ,герой- провокатор...
- 2
-
влад чигорин(morskoy71)
- Старожил
02.07.2021 16:24
Не понимаю,зачем на сайте очередной вброс болезненной языковой темы,да ещё и от такого ничтожества как Мирошниченко.
- -2
-
Oleg Govras(govras)
- Начинающий писатель
02.07.2021 17:08
Видно в контексті вдалого виступу збірної КОМУСЬ ЦЕ ВИГІДНО.
- 1
-
Роллан Вентура(FanDin)
- Эксперт
02.07.2021 15:39
Непогано знаю українську мову і нормально спілкуюся, але нехай мені цей т.зв. журналіст пояснить, що означає "товкти писком." Що таке "товкти" зрозуміло. Перебрав кілька словників, а відповіді не знайшов. Може це взагалі галицький діалект, який, ламаючи через коліно, насильно впроваджують в якості української літературної мови? Здається класичним варіантом українського завжди був полтавський, але ніяк не галицький.
- 2
-
александр футбол(alexander1964)
- Эксперт
02.07.2021 15:53
Мірошніченко родом з м.Лебедин, що на Сумщині.
- -3
-
Роллан Вентура(FanDin)
- Эксперт
02.07.2021 16:14
Ви, мабуть, сам галичанин, до того ж хамовитий, до того ж детсадівського віку. Чому я так кажу?
- 4
-
александр футбол(alexander1964)
- Эксперт
02.07.2021 16:29
так все ж таки нассяли, дітсадівський вік)))
- -2
-
Роллан Вентура(FanDin)
- Эксперт
02.07.2021 18:09
Я в вас не ошибся. Таких хамоватых примитивов, как вы, я спинным мозгом на расстоянии чувствую. Вы тут ударились в надоевшую мантру о том, кто чего должен, но ни в какую не желаете включать мозг. Наша страна по факту была и осталась двуязычной, но "суперпатриоты" решили, что примеры Швейцарии, Канады и прочих (Финляндия) - не для нас. Шароварные патриоты решили, что надо исковеркать украинский и запретить свободное общение на русском, тогда будет великое счастье. Именно о таких я и написал, что они могут только разъединять и разрушать. По большому счёту, им безразлично в каком направлении идёт страна и почему она деградирует. Они почувствовали силу (власть ведь целиком на их стороне) и гордятся своей "силой." Только сплочённей народ с такими "вожаками" не станет. Я не хочу с вами вдаваться в полемику из-за вашего примитивизма.
- 4
-
александр футбол(alexander1964)
- Эксперт
02.07.2021 18:24
Відроджена армія ,захищена мова,створена Українська церква підсвинкам та упоротій ваті зрозуміло, не подобається....
- -4
-
Роллан Вентура(FanDin)
- Эксперт
02.07.2021 18:32
Я другого и не ожидал. А теперь читай моё сообщение от 18-28 и делай выводы, если можешь.
- 0
-
александр футбол(alexander1964)
- Эксперт
02.07.2021 18:50
кем ты себя возомнил, изображая Иисуса Христа)))).......
- -4
-
011010010001
- Наставник
02.07.2021 23:07
А еще гражданство Марлосу и Мораесу в нарушение украинского законодательства. Ринато попросил, как отказать?
- -1
-
Shapych
- Эксперт
02.07.2021 17:29
щоб Ви знали, у Словнику українсько мови (редакція Грінченка), виданому в 1907 році фігурує слово "мапа". Якщо маєте доступ - 2 том.
- 2
-
Роллан Вентура(FanDin)
- Эксперт
02.07.2021 18:23
Рассмешили. Этого слова в украинском не бы - ло. Если б вы были повнимательней, то узнали б, что в этот словарь вносились диалекты. Так вот это слово и отмечено, как взятое из галицкого диалекта.
- 6
-
Shapych
- Эксперт
02.07.2021 18:56
Якої війни? нічого не зрозумів
- 0
-
Роллан Вентура(FanDin)
- Эксперт
02.07.2021 19:42
Я не сомневался в вашем "блестящем" (в некоторых местах) уме.
- 0
-
Shapych
- Эксперт
03.07.2021 00:10
Райкіна я теж пам'ятаю, і як зрозумів, Ви відправили "дурочку".
- -3
-
Роллан Вентура(FanDin)
- Эксперт
03.07.2021 15:56
Дійсно, ви не заслуговуєте на некоректне відношення. Я з вами не погоджуюсь, але це не привід ображати один одного. Мене вивели з себе деякі неадеквати. За змістом я впевнений у своїй правоті, але за форму вибачаюсь, був неправий. Усього доброго.
- 0
-
Shapych
- Эксперт
03.07.2021 17:21
Прийнято. Шануймося.
- 0
-
Роллан Вентура(FanDin)
- Эксперт
02.07.2021 16:22
Про тварей, которые убивают страну сказал, считаю, понятно, но вы и здесь ухитрились попасть пальцем в небо.
- 0
-
александр футбол(alexander1964)
- Эксперт
02.07.2021 16:35
вивчити українську російськомовному - як два пальці відтанцювати. Єдина причина цього не зробити - небажання.
- -3
-
Стугна
- Опытный писатель
02.07.2021 17:41
То,что вы больной на голову человек видно по вашим писаниям.Вы для начала бы Конситуцию страны внимательно прочитали,а вы все про свои хотелки.И больная жажда переломить через колено всех русскоязычных,людей которые выросли в такой среде,думают и разговаривают на русском.И разговор не про их незнание украинского- это неприлично для нормального человека,разговор про ПРАВО разговаривать на языке на котором разговаривают миллионы соотечественников.А если вы отказываете им в этом праве- то вы глупец и человек прошлого времени.И нормальное будущее с такими не построишь.
- 2
-
александр футбол(alexander1964)
- Эксперт
02.07.2021 18:08
ты шото "начинающий" попутал...назад в ватное руськомирное будущее)
- -6
-
Роллан Вентура(FanDin)
- Эксперт
02.07.2021 18:28
Таким хамским "слогом" будешь на дешёвом базаре общаться. Нормальные люди вряд ли захотят с тобой разговаривать.
- 4
-
александр футбол(alexander1964)
- Эксперт
02.07.2021 18:35
вы даже не представляете, как это взаимно не общаться с дешевками из прошлого ....
- -5
-
Стугна
- Опытный писатель
02.07.2021 20:25
Сначала научитесь культурно разговаривать в обществе неуч и примитив.С вашими писульками знаком- убогость .Не кажите мени шо писати- я не буду казати куди вам йити.В сааад!
- 1
-
Роллан Вентура(FanDin)
- Эксперт
02.07.2021 18:25
Я этому "умнику" написал, что неплохо знаю украинский , но такие ведь, если понесёт, остановиться уже не могут.
- 0
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
02.07.2021 22:19
Якщо ви "непогано володієте" українською, то мали б знати, що "товкти" і "писок" - чисто українські слова. Подивіться у академічному словнику. Ну, а про "галицьке засилля" краще промовчати - якби не вони та села України, то, можливо, в Україні українську забули б... всі спілкувалися б на "общепонятном" і "пукіну" взагалі б не було причини щось вигадувати і плести про "єдиний народ" і "єдину мову"... Народу без власної мови не буває. А діти, батьки яких україномовні (як у Довбика і Малиновського), не розмовляти українською просто не можуть - тут інша рдичина...
- -1
-
Стугна
- Опытный писатель
03.07.2021 00:36
Уважаемый ,настоящий правильный украинский язык сохранился именно в центральных областях- ибо все приграничные,в том числе и галличина ,придбали дуже багато заимственных слов вид сусидив.Та шо не галличина рятивник справжньои украинскои мови.
- 2
-
Роллан Вентура(FanDin)
- Эксперт
03.07.2021 16:10
Ніколи не погоджуся з вами. Теж мені, знайшли "совість нації." Саме звідти йде не збереження, а руйнування (в тому числі і "через коліно").
- 0
-
Руслан
- Читатель
03.07.2021 02:23
Я з Поділля. Власне з Кам*янця-Подільського. Розумію що таке "писок". Вважаю, що пересічний подолянин знає і користується цим словом.
- 1
-
Кривбас КР(bodr12)
- Наставник
03.07.2021 07:48
- -1
-
Роллан Вентура(FanDin)
- Эксперт
03.07.2021 16:01
Будьте ласкаві розшифруйте це слово, тому, що в словниках я нічого подібного не знайшов.
- 0
-
Роллан Вентура(FanDin)
- Эксперт
03.07.2021 19:14
Мінус замість відповіді? Тоді з вами все ясно. Співчуваю.
- 0
-
Сергей .(Ded1)
- Эксперт
03.07.2021 21:20
ПИ́СОК, ска, чол., розм.
- 1
-
Роллан Вентура(FanDin)
- Эксперт
04.07.2021 00:06
Дякую.
- 1
-
Карма поруч
- Наставник
02.07.2021 15:22
- 5
Еще комментарииЦе зрозуміло, коли проукраїнські комменти гуртом мінусять, деякі навіть працюють групами, деякім так званим українцям галичани- "шароварні патріоти", так він їх називає), на лобі якого набито - КПРС)))
Автор "кращого коменту"такий собі чєл з ніком Анд Рей - ця істота була раніше "Андрей Рой" з фоткою "ботаніка", яка була у часи Майдану заблокована за антиукраїнську пропаганду, а тепер спливла. Я на сайті 12 років, тому знаю, що пишу....
Тому ватанів та це кодло треба виводити на світ Божий як тарганів, щоб їх знати в обличчя, але багато ще не повилазило, та тихенько мінусять )
(Только не обольщайтесь, что я забыл об обещании и снизошёл до разговора с вами).
старичок......возомнивший себя богом, интересно с какой стати) и футбол бросил смотреть)
Ты тут не проХфессор и тебя слушать с открытым ртом никто не собирается, тем более по истории КПСС))) Майдан ему видишь ли не нравится, нарушил его, краснопузого ватный покой)
Ты свои красные трюселя с серпом и молотом хоть иногда на ночь снимай) снизошёл он)
Ничтожный писсатель)))
Значит достали тебя тут, ватника, что есть ГУТ....
Тепер більш зрозуміло?
с тонкой чувствительной натурой, которую нанесли психологическую травму".....)
попердивай далі,
--------------------------------------
Так, так.
Раніше гравці сбірної України спілкувалися і давали інтерв*ю виключно українською мовою
А зараз звідкилясь "понаехали".
Мабуть ,то кляті москалі грають у формі сбірної України!
А вот нынешняя власть... Буквально вчера депутат от "Слуги народа" опубликовал в Facebook пост, где откровенно порадовался, что русские в Украине теперь будут ущемлены в правах - по сравнению с крымскими татарами, караимами и крымчаками, которых внесли в список коренных народов.
"Россияне на законодательном уровне - не коренной народ, поэтому не смогут в полной мере владеть всеми правами человека и основными свободами, определенными нормами международного права, а также предусмотренными в Конституции и законах Украины. В отличие от украинских, крымских татар, караимов и крымчаков", - написал депутат. При этом он не упомянул, что законопроект, вопреки Конституции Украины, лишает прав не только русских, но и проживающих в Украине греков, болгар, венгров, румын, поляков и многих других.
Т.е. по факту граждан Украины уже законодательно разделили на правильных и неправильных. А мы тут о футболе и Довбике дискутируем.
Помню, этот перец читал бегущую строку в спорт.новостях по ICTV, но не помню когда он мог в аналитику
Більш менш спокійно відношуся до людей, що виросли в російськомовному середовищі при совку і не оволоділли українською. Можливо вони, просто фізично не в змозі вивчити ще одну мову...
Але ті, хто в сім'ї спілкувався українською, а в Києві їм соромно бути україномовним, м'яко кажучи викликають жаль.
Зверніть увагу, що досить адекватні, аргументовані коментарі мають досить низькі оцінки. Таке враження, що їх спеціально занижують щоб підігрівать мовне питання в цій статті. Щей на сайті який можна вважати російськомовним ((
Слідкуйте за оцінками мого коментаря ))
Щодо галичан, вам вони в борщ нассяли, чи що?)
Пишете, що деякі "Такие твари убили страну", це як розуміти??? тим часом киваючи на галичан,що робите самі?
Тому, що українська мова напевно за 100 років не зазнала стільки змін, скільки за останні років 10.
І "впроваджують" (через коліно), перш за все, галицький діалект і всякі дурні "мапи" (краще спаплюжити англійське слово і видати його за українське, ніж залишити старе тому, що воно (жах!) співзвучно російському).
Саме політика москвитів по русіфікації призвела до тотального омоскалення України, і вони майже домоглися цієї мети, русіфіцируючи майже всі великі міста, видавивши українську в маленькі містечки та селища.
К тому же мне интересно, почему вы не ответили на мой вопрос, а сразу начали верещать по методичкам?
Я теж зрозумів, с ким маю справу спілкуватися....)))
Я знать тебя, "шароварного патриота" не желаю.
предлагаю - читай мой коммент 02.07.2021 18:35
Борис Грінченко родом з Харківщини, так що Ви з "галицьким діалектом" попали пальцем в небо.
Так, что пальцем в небо попали вы, а не я.
Второе: не переводите стрелки с "александром футбол" и не подменяйте понятия.
Никакой войны я никому не объявлял, я против коверкания украинского (особенно в угоду диалектам с "самым патриотичным" населением, я против деления людей на сорта, я против насильственного выкручивания рук, я против двойных стандартов. Точка.
А вы, эксперт, тоже не ответили на мой вопрос. И не ответите по существу.
Зрозумів лише, що по-Вашому з 1907 року до сьогодні пройшло всього 10 років
Был уверен, что вы ничего не поймёте. Так и случилось. Могу помочь только тем, что отошлю вас к самому первому моему сообщению в этой перепалке. Может вы ещё не до конца потерянный?
Спецом вліз в Словник - дійсно, "Мапа" йде як галицький діалект. Але на цьому припиняю, бо від Вас пішло хамство.
Таковыми я назвал псевдопатриотов (типа этого "журналиста"), которые в упор не видят того, что происходит вокруг, но, вытаращив глаза, орут о борще, вышиванках. мове и т.п. Их бы энергию, да в мирных целях: созидать, а не разрушать, объединять, а не разобщать, не делить людей на сорта, не кичиться своим показным патриотизмом, по крайней мере тогда, когда народ нищает, а некая "прослойка" (довольно многочисленная, кстати) откровенно жирует.
Рускаязічная челюсть заважає мабуть)
а может это воняют обос*анные штаны зеленой шмаркли, сектанта какаяразница)))
Я тоже не хочу тебя знать. Ты не собеседник, а недоразумение (мягко говоря).
Це бачать усі зрячі, мабуть, крім вас.
А щодо збірної я і був упевнений, що після верещання Ніццой та Креміня Шевченко отримає прочуханку і вони швиденько перейдуть на українську мову. І відразу в нашій країні настане злагода, взаєморозуміння і любов.
Загалом краще сказати , що літератуна мова також діалект, який використовують як зразок
учетная запись этого пользователя была удалена
1. Те саме, що обличчя
// вульг. Потворне, бридке обличчя. — Авжеж, він. Такий писок один раз побачивши, — глузливо думав зараз Грицько, — не скоро забудеш потім. Цур йому! (Андрій Головко, II, 1957, 560).
♦ Не з нашим (з невмитим і т. ін.) писком — про кого-небудь, хто береться не за свою справу. — Не з нашим писком! — гордо одказав Василь. — Як йому прохати.. — і так як-небудь переб'ємося (Панас Мирний, IV, 1955, 211); — Хочеш на гілляку за такі слова?.. То це недовга річ. Ви тільки гляньте на нього. З невмитим писком, а й собі до політики пнеться... (Семен Журахович, Опов., 1956, 180).
2. Те саме, що морда 1. Немов якимось чаром повіяло на тварину од ясних очей [Штефана] — вона полохливо закліпала безвійними очима, повернула писок убік і незадоволено гупнула обома ратицями зразу з лави додолу (Степан Васильченко, II, 1959, 8); Трут уже тлів досить яскраво, але Микола й досі не знав, навіщо він його палить. Хіба тицьнути вовкові в писок? (Павло Загребельний, Шепіт, 1966, 13).
3. діал. Рот. Вже 6 годин хочу води, — а проклятої води дрогобицької до писка не можу навернути — і смердить, і солена [солона], і густа (Василь Стефаник, III, 1954, 23); — Чого сопеш? Купуй щось. Хоч би й оцю ось мисочку... — Порожня миска не вабить писка, — відповів хлопчина (Олександр Ільченко, Козацькому роду.., 1958, 181);
// Губи тварини. Пас свої два пишні молоді волики, не пас, а пускав їх лише, щоби нюхали траву, бо ж вона була ще заніжна і мохната, щоб їх грубі писки могли її скубати (Ольга Кобилянська, До світа, 1905, 63).
♦ Затуляти (затулити, стуляти, стулити, замикати, замкнути і т. ін.) писок (писка) кому — те саме, що Затуляти рот (рота) кому (див. рот). [Канупір:] Тобто ти такий розумний, що я мушу проти тебе затуляти писка? Де ж ти його, того розуму, набрався? (Марко Кропивницький, II, 1958, 138); — Таже говори, Мільку, чого мовчиш, якби тобі писок замкнув на колодку?! (Лесь Мартович, Тв., 1954, 190); Робити з писка халяву — те саме, що Робити з губи халяву (див. губа 1). — Чого ти чванишся? Старці, злидні.. Кажу, наймай [Гафійку], каятимешся потім. — Е, я такого не люблю. Нащо робити з писка халяву? (Михайло Коцюбинський, II, 1955, 17).
Виходить "толочь мордой"? Це вульгаризм, який ображає.
учетная запись этого пользователя была удалена