Про мільйони уболівальників

Маю кілька хвилин аби продорвжити інформувати читачів сайту про реальний, а не міфічний стан справ у нашому футболі. Вам, напевно, доводилось чути у телерепортажах з футболу чи футбольних телепередачах про "мільйони глядачів", перед якими вони виступають. На жаль, офіційні дослідження телеаудиторії, за якими формуються рекламні бюджети, свідчить, що це не зовсім так. Згідно досліджень в Україні є 400 тисяч людей, готових дивитись футбол по телевізору. Але не усі футболи підряд і не усі футбольні телепрограми. таким чином реальна телеаудиторія звичайного футбольного матчу становить від пяти до пятидесяти тисяч телеглядачів. Це не стосується матчів світових та європейських фіналів, які виробляють не у нас. Окремі із цих матчів і справді збирають біля телевізорів мільйони українців. Але навіть коли Україна гратиме фінальний матч Кубка світу, чого я їй щиро бажаю, 60-70 відсотків телеглядачів продовжуватиме дивитись серіали. така сумна для нашого футболу реальність.  

Аудиторія, досягнувши якої вітчизняний телеканал стає рентабельним, тобто виходить "в нуль", становить 600 тисяч глядачів і вище. Усі канали, які не дотягують до цієї цифри, є дотаційними. Саме тому збанкрутували українські канали "мегаспорт", а за ним незабаром збанкрутують "спорт-1" та "спорт-2". Немає того числа глядачів, які б зацікавили рекламодавців. Нинішні футбольні транслятори  у особі каналів "Футбол-Україна" та "плюсів" показують футбол собі у збиток. Їхня боротьба за право трансляцій футболу є насамперед боротьбою політичною. Фінансуючі збиткові футбольні клуби головні футбольні олігархи так само фінансують збиткові футбольні трансляції. Насправді прибутковими для ТБ у нас є лише кілька футбольних подій, зокрема Ліга чемпіонів, за яку справді варто боротися, особливо коли там грає український клуб.

 Навііщо я це пишу? Щоб було зрозуміло, що із глядачами на стадіоні ситуація та сама. Що може бути потужніше телевізійної реклами? Але вона не допомагає зібрати рейтинг переважної більшості футбольних трансляцій і програм. А може телеканалам афіші по вулицях розвішувати? Запропонуйте це їхнім топ-менеджерам і послухайте відповідь.

Причини  низької відвідуваності набагато глибше, ніж старі непристосовані стадіони. Новісінькі стадіони у Донецьку, Харкові та Дніпропетровську також заповнюються лише кілька разів на рік. Чому суперсучасна Донбас- арена, де грає клуб, який пропагують "за останніми супертехнологіями", де є усе, що лише заманеться, не збирає повні трибуни?

Ми з вами розуміємо, що винний у цьому Несенюк. Тільки не кажіть про це донецьким. Добре?          

Автор: (neseniuk)

Статус: Начинающий писатель (170 комментариев)

Подписчиков: 0

113 комментариев
Лучший комментарий
  • / /(Mr.T.) - Опытный писатель
    16.08.2011 21:12
    Нас не цікавить: чому ні! Нас цікавить, що ви зробили щоб було ТАК?
    • 20
Еще комментарии
Комментировать Еще комментарии