Притулок негідників
Відому фразу про те, що «патріотизм є останнім притулком негідників» було сказано ще 1775 року у Великобританії. Можливо тому ця країна досі є однією із найбагатших у світі. Ми до цього ще не дозріли. Ми цитуємо Семюеля Джонсона, боячись сказати це саме від власного імені. Саме тому так і живемо.
Уперше із «патріотами» я зустрівся 1989 року. Це були люди, які горлали провокаційні для того часу речі і, що цікаво, це все миттєво опинялося на шпальтах московських газет, хоча Інтернету тоді в СРСР ще не було. Москві було тоді дуже треба зобразити українських патріотів кровожерливими бандитами. Цю роль перед камерами їхнього ТБ залюбки грали підлітки, які, як я думаю, просто не розуміли, до чого їх підштовхували. На щастя, розпалити в Україні міжнаціональну війну Москві тоді не вдалося.
Але Москва не полишає цих спроб. За кожної нагоди за допомогою провокаторів російські ЗМІ продовжують нас розділяти на тих, хто «хоче назад до Росії» та тих «хто готовий на насильство заради відділення від Росії». Насправді усе це не має нічого спільного із нашою дійсністю. Українцям завжди не вистачало єдності, ми завжди давали себе розділити нашим ворогам.
Після 1991 року мені здавалося, що питання вичерпане. Україна стала незалежною. Прийшов час самим налагоджувати життя на своїй землі. Як воно налагодилось – усім добре відомо. За ці двадцять років я дійшов цікавого висновку – щойно у влади щось не йде, щойно народ близький до соціального протесту, як одразу звідкись виникають суперечки з приводу української мови, ОУН-УПА, Бандери-Шухевича та інше. Народ одразу забуває про владу і починає чубитись між собою. Що і потрібно було владі. Бо всі ми знаємо, що суперечка щодо мови та Бандери безперспективна. Кожен все одно залишиться зі своєю точкою зору, але купа сил та енергії буде витрачена плюс буде посіяне взаємне нерозуміння.
Поясніть мені чому навколо загибелі уболівальника на стадіоні «Металіст» у Харкові галасу у сто разів менше аніж навколо конфлікту між «патріотами-уболівальниками» і «не патріотом Саламатовим» на стадіоні «Динамо» у Києві? Відповідь проста – цей галас дуже вигідний нашим ворогам.
Скажете, що у всьому винен провокатор-Саламатов? Невже? Конфлікт стався на футбольному матчі. Уболівальники «Карпат» принесли на гру портрети шанованих ними Бандери і Шухевича. Навіщо? Хіба Бандера та Шухевич мають якесь відношення до футболу? До команди «Карпати»? Звісно, у вільній країні кожен вільний носити ті прапори і портрети, які хоче. Гадаю, що портрети Бандери і Шухевича були б доречні на політичній демонстрації чи на мітингу. А на футболі?
Не ображайтесь, але як зреагували б люди якби хтось прийшов із портретом Бандери на пляж, в ресторан, в театр чи в лазню? А на стадіон? Складається враження, що усе було зроблене за певним сценарієм, написаним у Москві. І «Динамо» стало центром міжнаціональної ворожнечі.
Насправді все було не зовсім так. Але спостерігаючи за виступами патріотів з цього приводу хочеться запитати у них, за що їх вигнали із попереднього місця роботи? З якого часу Женя Щелкунов, який соромиться сказати слово українською мовою став таким завзятим прихильником Бандери та Шухевича? Не знайомий із Андрієм, якого тягали вчора до міліції, але і від нього досі не було чути жодного українського слова. Ніколи раніше ці двоє не позиціонували себе як бандерівці. Що ж сталося з ними 7 серпня?
Далі. Що би зробив 7 серпня справжній патріот? Він би знайшов привід дати Саламатову гідну відповідь без насильства. Чому ні? Ніхто ж не кинувся бити міліціонерів 29 серпня біля Печерського РВВС. Замість цього покликали депутатів, журналістів, політиків. Чому не було так само зробити 7 серпня? Навіщо було робити примітивного українофоба Саламатова телезіркою?
Ще минулого року зустрічаючись із представниками так званих «ультрас» я пропонував їм спрямувати свою енергію у мирне русло. Клуб з моєї подачі в усьому пішов їм назустріч. Умова була лише одна – не скандувати матюків та расистських закликів. Хто порахував скільки порядних людей назавжди відмовилось ходити на стадіон, почувши з трибун голосне «х..й положим»? А може такою була мета? Вигнати матюками нормальних людей із трибун, щоб залишитись там самим? Заради чого було наражатися на конфлікти? Заради можливості голосно покричати слово «х…й»?
На одному із телеканалів я пропонував «заряджаючим» прийти на програму і повторити у ефірі свої «заряди». Не прийшли і не повторили. Виходить, що на телебаченні не можна а на стадіоні скільки завгодно? Скільки раз вас попереджали по-хорошому? Тільки не треба прикриватися подякою жителям Донбасу. Якщо група хуліганів нападає на беззахисних людей і горланить матюки, подальші вигуки «Слава Україні» по-перше, не позбавляють їх від відповідальності, по-друге, породжують сумніви і примушують згадати слова незабутнього Семюєля Джонсона про те, чим є патріотизм для негідників.
Тому давайте залишимо патріотизм у спокої. Тому що серед нас немає не патріотів. Слід шукати те, що нас об’єднує, а такого, повірте, дуже багато. Звісно, якщо заздалегідь не мати на меті спровокувати конфлікт. Якщо фанатський сектор не буде хором матюкатись, а буде кричати щось справді дотепне, люди потягнуться до фанатів, підтримають їх. Це ж так просто. Чи не так?
Кстати, есть версия, что Саламатова выпустили специально для такой провокации, чтобы забить информационный фон от Спасибо жителям... Не исключено, что вы сами, как ответственный за работу с фанами провожали кабана на дело из подтрибунного
-
Alex G(galex)
- Старожил
13.09.2011 21:12
- 0
-
Влад Б.(igemon)
- Наставник
31.08.2011 15:04
В принципе, со многим согласен. Бандеру с Шухевичем, также, как и Сталина, Ленина, Януковича, Ющенко и прочих политиков никто на стадион не приглашал. Я хочу, чтобы болельщиков объединяло Динамо, а не разъединяла политика.
- -1
-
Алексей Бурлаченко(Alejandro9)
- Наставник
31.08.2011 14:48
Игорь Михалыч,огромная просьба,увольте этого хама!Он не достоин работать в Великом Клубе ДК.Хотя он и не работает,а оскорбляет нас,болельщиков.Вы играете для кого?Николай на ТВ опозорился,и опозир ДК,а зато в интернете этот "дописувач" герой.ИМ,а вы знаете хоть что творит саламатов?А как разговорился опять рабинович?Вы собираетесь что-то делать,или опять будете извинятся перед уже саламатовым,как раньше перед ахметовым?Вы президент Великого Клуба,не забывайте.Я,как и многие болельщики ДК,очень разочарован Вами.Очень надеюсь Вы это прочтете,я человек прямой,привык правду прямо говорить.Я не могу Вам указывать,конечно,но я очень Вас прошу,наведите порядок в структуре Клуба.Простите,крик души,очень больно смотреть как поливают Наш Клуб грязью,а НН оскорбляет Нас,фанов.
- 0
-
Andrzej Valencia(Val.Dynamo)
- Наставник
31.08.2011 14:08
В теме блога обыгрывается ситуация с намеком на негодяйство тех, кто норовит прикрываться патриотизмом.
- 2
-
neseniuk mykola(neseniuk)
- Начинающий писатель
01.09.2011 11:30
Хто заважає завзятому уболівальнику "Динамо"
- -6
-
Да, оно есть.(neppo)
- Старожил
01.09.2011 14:24
Почему вы, явный баран, отвечаете не на все вопросы?
- 3
-
Bob Green(dimka666)
- Начинающий писатель
01.09.2011 18:38
Вот ответ настоящего профессионала своего дела. Мда, жесть. Ну извините, что мы тут все раззявы, засранцы страдающие енурезом, жмоты не способные купить абонимент и разгильдяи не могущие заранее прийти на матч.
- 1
-
Олександр Кравченко(Smoked)
- Начинающий писатель
01.09.2011 19:55
Ви що, зовсім із глузду з"їхали? Із таким ставленням до людей не дивуйтесь, що все більше людей дивляться футбол вдома - без недолугих стюардів, без міліції, без рагульних сортирів. У вірному напрямку працюєте, якщо вам платить гроші Шахтар. Якщо Динамо - то не працюєте зовсім.
- 0
-
Олександр Вовченко(V.A.N.)
- Начинающий писатель
01.09.2011 23:49
Совок 4ever.
- 2
-
neseniuk mykola(neseniuk)
- Начинающий писатель
02.09.2011 16:21
І що? Допомогли Арсеналу його банери? Я ходжу на футбол ще з тих часів. коли вас не було на світі. Тому розумію реалії. Ви що, думаєте що на стадіоні раптом почнуть будувати туалет біля кожного сектора, як у Мюнхені. Проект стадіону зроблений у 1930 році. До війни ходило по тридцять тисяч. І, перепрошую, не усцялись. Практично усе, щоб максимально покращити умови для глядачів на цій арені вже зроблено. Відкрито шість додаткових кас, верхні вхід-вихід. Коли автомобілі стоять у пятницю ввечері на виїзді із Київа у напрямку Житомира, це означає що усім водночас захотілося їхати. Проспект перемоги заради цього розширювати не будуть. Хто не хоче стояти, виїжджає раніше чи пізніше. так само і з футболом. Пятнадцять тисяч входів для кожного ніхто не збудує. Хіба не ясно? Називати незнайому вам людину поза очі бараном не ввічливо. Це означає що ви сцикун.
- -7
-
Андрей Берёзкин(beryozkin)
- Читатель
31.08.2011 11:22
Пане Несенюк, а як ви прокоментуєте той факт, що на прес-конференції в Обозі Саламатов назвав саме вас замовником та організатором цієї провокації та кричалки про жителів Донбасу.
- 0
-
neseniuk mykola(neseniuk)
- Начинающий писатель
31.08.2011 13:53
Більше того. Співмешканка Саламатова подала до міліції заяву щодо порушення проти мене кримінальної справи за кричалку про жителів Донбасу. Міліція розбирається.
- -1
-
Ирина Киевлянка(Ira_65)
- Опытный писатель
31.08.2011 11:02
Пане Несенюк, в черговий раз прочитала с цікавістю Ваш блог. Як завжди,. в чомусь підтримую, в чомусь ні.
- 0
-
Nik Tor(tornik)
- Старожил
31.08.2011 02:45
Пане Несенюк ви в чомусь і маєте рацію, але в той же час ви оминаєте інші важливі проблеми. Описана вами проблема з Каломатовим сталася також через безвідповідальність працівників клубу. Працівники клубу мають бути розумніші і прораховувати ці ситуації наперед. Також ці події показали низьку дисципліну працівників. От наприклад, не зрозуміло як і хто призначає стюардів на матч. Якщо клуб Динамо Київ проти політичних плакатів на стадіоні, значить клубна служба безпеки повина мати чіткі інструкції на цей рахунок і чітко їх виконувати. Мають бути стандартні і прозорі процедури у роботі клубу з вболівальниками.
- 1
-
Андрей Андрей(analiteg_android)
- Эксперт
30.08.2011 23:35
Почему на месте Саламатова не оказался Несенюк? Наверно, потому что у него друг- Болюх.
- 4
-
G. N.(cautious)
- Наставник
31.08.2011 14:01
Это из серии "я бы ещё немножечко шил".
- 0
-
Наталья Редько(dinamonata)
- Начинающий писатель
30.08.2011 23:22
Давно не шановний пане Несенюк! Звертаюся до вас на рідній українській мові. Хоча я зі сходу і в буденному житті розмовляю російською, але мені це не заважає бути патріотом України, любити і вболівати за ДК і поважати і також вболівати за Карпати. Ви закидаєте львів'янам ПОЛІТИКУ, мовляв би Шухевич, Бендера не мають відношення до футболу! Так я хочу запитати - а до чого тут Москва?Чи ви не закидаєте нам ПОЛІТИКУ? Ви з тих людей, які стикають наших громадян один проти одного! А щодо до відношення Шухевича і Бендери до футболу, то спробую вам пояснити. Певне ці імена асоціюються в них з боротьбою та перемогою будь де, тобто і на футболі! І свої перемоги вони присвячують їм, так уже склалось... Вибачте, не в моїх правилах ображати людей,але це ви ПРОВОКАТОР і ЖУРНАЛІСТ низького гатунку. В котре спортили настрій... Зарікалась читати ваші блоги!
- 2
-
какая разница?(keithrichards)
- Наставник
30.08.2011 22:46
Сказавши "А" ("За ці двадцять років я дійшов цікавого висновку – щойно у влади щось не йде, щойно народ близький до соціального протесту, як одразу звідкись виникають суперечки з приводу української мови, ОУН-УПА, Бандери-Шухевича та інше. Народ одразу забуває про владу і починає чубитись між собою. Що і потрібно було владі."), принято говорить "Б". Так, всё-таки, кто кого и от чего отвлекает, общительный Вы наш?
- 2
-
neseniuk mykola(neseniuk)
- Начинающий писатель
02.09.2011 16:12
Відповідаю. Відволікає від соціального протесту, від захисту своїх законних прав, від боротьби проти влади. Хіба не ясно? Владі треба щоб ми билися маж собою. Шкода, що ви не справжній Річардс. Це один із моїх найулуюбленіших музикантів.
- 0
-
Сергей(flayer19)
- Начинающий писатель
30.08.2011 22:43
Забираю слова про монолог назад - нашел таки пару ответов. Щас и проверим)
- 1
-
Андрей Андрей(analiteg_android)
- Эксперт
30.08.2011 23:36
Он же вроде на больничном. Больного не могут уволить.
- 0
-
Да, оно есть.(neppo)
- Старожил
30.08.2011 22:24
Саламатов еще работает в структуре Динамо?
- 1
-
Сергей(flayer19)
- Начинающий писатель
30.08.2011 21:53
Уболівальники Карпат "російські провокатори")))))))))))))))) хаха!!!! Тут поряд є блог з цитатою Жванецького - Вам недалеко до метра!)))
- 3
-
Алексей Бурлаченко(Alejandro9)
- Наставник
30.08.2011 21:51
Засранец Несенюк,хватит ахинею писать.Увольняйся!!!
- 2
-
V R(third_man)
- Опытный писатель
30.08.2011 21:39
Вот почитал я г-на Несенюка и вижу: ультрас ему не нравятся - много шумят и вообще, праздные болельщики - редко ходят и тоже как-то не очень.
- 3
-
Сергей(flayer19)
- Начинающий писатель
30.08.2011 21:55
Кстати, да. Но не ответит - это обчно монологи.
- 2
-
Олександр Кравченко(Smoked)
- Начинающий писатель
30.08.2011 22:07
Идеальный болельщик Несенюка не пьет, не курит, не матерится, поддерживает несенюка, не ходит на стадион, чтоб не напрягать несенюка, и не существует.
- 5
-
Денис(denist)
- Старожил
31.08.2011 11:16
Нет тела, нет дела)))
- 0
Еще комментарииучетная запись этого пользователя была удалена
Только вот врагов мы должны искать, прежде всего, в нас самих, а не в Москве или где-нибудь еще.
Господин Несенюк! Несмотря на то, что многие Ваши блоги весьма интересны, мы, как болельщики и посетители стадиона, ожидаем от Вас блоги на другие темы, напрямую связанные с Вашей деятельностью в Динамо. Турникеты, билеты и т.д. и т.п. А про лингвистику и патриотизм мы и на других сайтах почитать можем.
Но как быть с ситуацией, когда руководство именитого клуба выстраивает политику работы с болельщиками на допотопном уровне, уповая при случае на патриотическую привязанность болельщиков?
Дескать у нас сервис не на уровне, с WC прошлое тысячелетие, проход/вывод со стадиона жуть, рекламы и индивидуальной работы с болельщиками не ведем, кассы в дни матчей сплошной совок, но ... и дальше мощный нажим на патриотизм, который должен магнитом тянуть людей на стадион вопреки всем неудобствам.
Так те, кто вместо современного уровня сервиса уповают на понятие патриотизма - они негодяи?
Это в духе замысла автора блога, или как?
по-перше, купити абонемент, який коштує зовсім недорого і назавжди забути про каси?
по-друге, сходити перед матчем до вбиральні щоб не "прихопило"?.
по-третє, прийти на футбол хоча б за півгодини до гри і спокійно зайняти місце на трибуні?
Якщо у вас немає хронічного енурезу усі названі вами проблеми легко вирішуються без усяких додаткових зусиль. Вам, читачу сайту уболівальників потрібна додаткова реклама матчів? Так вона є на радіо, білбордах та інших носіях у достатній кількості. Із сервісу у нас немає лише даху над трибунами. Усе інше, якщо зважати на архітектуру стадіону на цілком прийнятному рівні. Чи може вас занести на трибуну на руках?
1. ВОзможно человек е хочет покупать абонемент. На это могут быть сотни причин. Зачем задавать такие глупые вопросы?
2. Болельщик - не ребенок, чтобы перед сном ходить "до вбиральнi". Когда хочет - идет, не хочет - не идет. го право. Ваше дело - сделать так, чтобы нам было комфортно.
3. Опять же, как можно быть таким ограниченным бараном? А если человек не может прийти за пол часа до матча - это раз. Сделайте за пол часа до игры шоу, чтобы хоть кому-то было интересно 30 минут сидеть на грязных сидениях.
Если у вас нет восполнения мозга, вы можете все осмыслить и больше не отвечать людям в таком тоне.
Да, нам - болельщикам Динамо нужна дополнительная реклама. Я не про себя, но и про других людей думаю, в отличии от вас. Которые могут не иметь интернет, а радио банально не слушают (к примеру, как я). Где на билбордах есть реклама матчей? у Арсенала К есть, у нас - нет.
"Усе інше, якщо зважати на архітектуру стадіону на цілком прийнятному рівні"
Убили. Просто убили комментарием. Действительно, у нас все есть. Супер стадион. Обосраться просто. Спасибо вам г-н Несенюк. Вам подлизать за идеальную работу, или сами как-то управитесь?
В очередной раз мне очень грустно что в клубе за который я болею работают такие бездари и хамы.
Ти кажи чорне - він каже біле, кажеш туалети не дуже чисті, він каже, що то роса божа.
Ви, пане Несенюк, такий же директор департаменту по роботі із вболівальниками, як Липенко - шоумен. І результати у вас однакові. Займайтеся своєю справою, редагуйте клубний журнал. А іншим нехай займаються професіонали. Зокрема, маркетингом і PR.
А відговорки на всі випадки життя для вболівальників - це зовсім не робота з ними. Повчання і висміювання - це теж не робота з прихильниками клубу, такі дії не додають позитивного іміджу клубу.
Власне, найголовніше питання - чому на матчах стадіон лише наполовину повний? (це щоб не сказати, що наполовину пустий:)
Звичайно, ви не можете змінити цю ситуацію, але тоді логічно випливає висновок - Микола Несенюк не відповідає посаді, яку займає.
Ну а ваше інтерв'ю даному сайту - це СОРОМ! Так не можна, нам просто співчувають...
P.S. Якщо дуже цікавить моє ім'я - дивіться у профайлі, можете погуглити :)
По-перше, щодо мовного питання
- - -
За ці двадцять років я дійшов цікавого висновку – щойно у влади щось не йде, щойно народ близький до соціального протесту, як одразу звідкись виникають суперечки з приводу української мови.
...
Але спостерігаючи за виступами патріотів з цього приводу хочеться запитати у них, за що їх вигнали із попереднього місця роботи? З якого часу Женя Щелкунов, який соромиться сказати слово українською мовою став таким завзятим прихильником Бандери та Шухевича? Не знайомий із Андрієм, якого тягали вчора до міліції, але і від нього досі не було чути жодного українського слова.
- - -
Я народилася та виросла в Києві в російськомовній родині, але з бабусею завжди розмовляла українською. Я вчилася і весь час пропрацювала в російськомовному середовищі, проте завжди намагалася відповідати людям тією мовою, якою вони до мене зверталися, особливо, якщо для них це було принциповим. Так склалося, що ще з дореволюційних часів Київ став переважно російсько- та суржикомовним (вибачте за неологізм). Так, на щастя я вільно володію обома мовами і для мене є виявом поваги до співрозмовника говорити однією мовою з ним. Але давайте не будемо опускатися до влади і піднімати мовне питання з точки зору російська чи українська щоб заговорит інші проблеми. Але в чому я Вас підтримую, так це щодо матюків. Я розумію, що вирування емоцій... Але коли вони затихають, то повинні затихати і матюки. ИМХО (вибачте за інтернет-сленг).
По-друге, щодо патріотизму.
- - -
Що би зробив 7 серпня справжній патріот?
- - -
Не судіть... Сталося те, що сталося. Так може подивитися на інший бік проблеми? Порівняйте вік провокатора і вік тих, кто йому відповідав. Чи вважаєте ви припустимим, що доросла людина провокує емоційно розігріту молодь? Чи вважаєте ви гостинністю зх боку штатного працівника так поводитися щодо львів'ян, адже по суті провокацію було спрямовано саме проти них, а наші хлопці (нажаль саме так, як це відбулося) спробували розв'язати цей штучно створюваний конфлікт?
І останнє. Життя тече в такому напрямку, що найяскравіше виявити патріотизм можна буде саме на футбольних матчах чи інших спортивних заходах. Нажаль скоро можна буде виявити свій партріотизм тільки футбольних матчах...
Зрозуміло що керівники ДК не мають старого впливу на процеси в державі. Раніше було б достатньо одного дзвінка щоб загасити конфлікт. Працівники клубу мають зрозуміти нові реалії і мобілізуватися або звільнити місце іншим, хай прийдуть молоді, ініціативні і дисципліновані.
Мне вот интересно: то, что Вы, Николай, тут пишите- это официальная позиция клуба или Ваше устное народное творчество?
Без уважения к вам обоим, Андрей Плаксин.
І все-таки питання: яка ваша стратегія(на майбутнє), плани роботи з уболівальниками? Що плануете вводити, змінювати?
Чому так негативно ставитеся до ультрас? І останнє: чи працює ще Саломатов?
Сподіваюся на відповідь.
(Г-н Несенюк, как бы вам было неприятно отвечать на мой вопрос, уделите внимание простому смертному болельщику Динамо. Пускай я и подонок, сволочь, потому что болею за этот клуб и заставляю вас этим самым хоть как-то отрабатывать зарплату). Спасибо.
Саломатов ваш співробітник - от і уся відповідь.
Николай, как руководитель соответствующего департамента, опишите, пожалуйста, образ идеального болельщика ДК по вашему мнению. Портрет, так сказать.
Думаю, многим будет интересно.