Гадаю, що подібне хоча б один раз траплялося із кожним. Кожен із нас хоча б один раз наражався на чиїсь матюки. І у кожного було на вибір два принципово різних варіанти поведінки. Вихід перший, найбільш розповсюджений, полягав у тому, щоб зробити вигляд, що ви нічого не чули. Коли це просто на вулиці – піти подалі, коли у компанії - почати матюкатися самому, коли у розмові із начальником або просто із тим, хто сильніше – стерпіти і потім самому обматюкати тих, хто нижчий або слабший. Вихід другий, який обирають не так часто – поставити того, хто матюкається, на місце. Це зробити набагато складніше, інколи це просто ризиковано, але той, хто робить саме так, заслуговує на повагу.
Отож, приміряли ситуацію на самих себе і пішли далі. У кожної мови є свої особливості. Наприклад, англійською можна цілком вільно вживати дієслово «фак», але цією мовою з усіма слід говорити на «ви». Тобто закінчити фразу словами «твою мать» по-англійськи неможливо. Виключно «вашу мать». На відміну від англійської, у російській та українській мовах існують так звані «табуйовані» слова. Слова – табу. Їх усі знають. Але вживати їх привселюдно або у пресі не прийнято.
Тому люди, які виправдовуючи скандування матюків на трибунах, приводять приклади із іноземного досвіду, щонайменше лукавлять. Перевірка на лукавство дуже проста – запропонувати такій людині повторити матюкальну віршівку із трибуни у присутності, наприклад, власної матері чи дочки. Якщо хтось із читачів на таке здатний – мені його шкода.
А тепер про головне. Чи не здається вам, що дехто «нагорі» навмисне підштовхує окремі групи уболівальників до «матірного» уболівання. Задум простий – нехай краще матюкаються ніж висловлюють з трибун колективні подяки мешканцям окремих регіонів.
Як бачите – все у них вийшло найкращим чином. Починаючи з 7 серпня жодних подяк із фанатських трибун не чути. Як я вже писав раніше – це наслідок роботи, проведеної певними органами із певними людьми. Результатом маємо мовчазну домовленість – матюкайтесь скільки завгодно лише не дякуйте ніяким жителям. Можливо все це не так, тоді чому матюкатись «ультраси» продовжують, а дякувати бояться? І хто, тоді, виходить, замовляє музику на певних секторах?
Дуже хотів би помилитися. Дуже хотів би переконатися, що справжні «ультраси», які заслуговують на повагу, не матюкаються у присутності своїх батьків і своїх дітей (у кого вони є).
Ви розумієте, що про організацію сімейного сектора на стадіоні можна буде говорити лише після того, як трибуни назавжди будуть очищені від колективних матюків. Або так – або так. Вибирайте.
І останнє. Вчора на матчі «Динамо-2» - «Металург» (Запоріжжя), який пройшов на базі в Конча-Заспі, колишній міліціонер-невдаха спробував організувати бійку, привізши туди групу любителів «махачу». Коли не вийшло, як завжди втік.
-
Алексей Какаду(Vorobushek)
- Опытный писатель
13.09.2011 11:43
Я люблю поматериться на трибуне.Это круто,эмоции,накал страстей.А что,сидеть и кричать - эй,сударь,извольте дать желтую карточку команде соперника..Я буду материться и я не хочу,что бы мою свободу ущемляли детьми.Дети,они прикольные,но не тогда,когда хочеться высказаться.Для чего мы идем на футбол?Посидеть пощелкать семки?Нет!Я иду развлечься.Ибо билет стоит так же,как вход на дискотеку.Я иду на сток сити и буду там кайфовать..и материться.Дети пускай учатся,все равно все маты уже в пять лет все знают.Вопрос в их (детей) адекватности.и их родителей.А ,забыл сказать про курение.Если запретят курить - ноги моей не будет на футболе.И еще,да когда же уже начнут продавать хотя бы пиво??????Я люблю выпить.Блин,футбол+алкоголь+курение+мат= удовольствие!!!
- 1
-
VoValdo UA(VoValdo)
- Наставник
13.09.2011 11:52
"футбол+алкоголь+курение+мат= удовольствие!!!"
- -2
-
Алексей Какаду(Vorobushek)
- Опытный писатель
13.09.2011 11:56
Просто я люблю так болеть.У каждого своя стратегия вболювання!Я бывает как отмачу что то веселое,весь сектор смеется.Это же хорошо,правильно!
- 1
-
VoValdo UA(VoValdo)
- Наставник
13.09.2011 16:00
З ваших слів, я так і зрозумів "..то я только и делаю,что матерюсь...".
- 1
-
Алексей Какаду(Vorobushek)
- Опытный писатель
13.09.2011 16:06
Я согласен,стараюсь держать себя в руках.Матерюсь только по делу.И дым не в лицо выдуваю людям,а вверх.Ну что ж поделаешь если таков устрой мира.Мы все части социума так сказать))
- 0
-
Олег Щукин(olegol)
- Начинающий писатель
13.09.2011 11:06
вот это фантазия... !!!
- 0
-
Влад(yarema)
- Старожил
13.09.2011 10:22
Колективний мат нічим не відрізняється від індивідуального. Мат від бидла, п"яного і тверезого, всі 90 хв. без зупинок на решті секторів - це теж справа рук когось "з гори"? Мабуть на них із супутника на орбіті посилають хвилі безкультур"я
- 2
-
Zho Vel(velur)
- Наставник
13.09.2011 08:23
- 3
-
Алексей Бурлаченко(Alejandro9)
- Наставник
13.09.2011 01:28
Абибула,я тоже стараюсь быть на всех матчах.Наведу вам пример.Я о матче Легенд.Общался со знакомой.Говорю,что на футболе был,народу мало было.Вот её слова:
- 1
-
VoValdo UA(VoValdo)
- Наставник
13.09.2011 11:54
Реклама була нормальна : і по ТВ і в інеті також! Хто хотів - той прийшов.
- 0
-
Алексей Бурлаченко(Alejandro9)
- Наставник
13.09.2011 12:40
СНормальная?Не согласен.Афиши по всему городу,в метро,на транспорте!У меня вопрос к Николаю,если вы мужчина,вы ответите.Почему мне,болельщику ДК было стыдно за то,что на ТАКОЙ МАТЧ,не собрался полный стадион?Почему мне стыдно,а вам нет?И где борьба с перекупщиками?(я писал эти вопрос в блоге фкдимати,но вы,Николай,видимо запудрили им мозги,и опять пишите блог-"отмазку",чтобы не делать семейный сектор).Надеюсь,вы мужчина,и ответите на мой вопрос.А теперь минусуйте...
- 0
-
Алексей Бурлаченко(Alejandro9)
- Наставник
13.09.2011 00:58
Очередной бред Несенюка.Николай,вы критикуете "ультрас",от них есть РЕАЛЬНАЯ польза для нашей команды-ПОДДЕРЖКА!Не один раз был в 21м секторе,срывал горло,поддерживая любимый клуб.А какая польза от вас?Вам не стыдно за полупустой стадион, на матче Легенд?Я сидел на трибуне,и мне было стыдно,что так мало людей,а вы блоги пишете о матах.Позор вам!!!
- 0
-
v a(abibulla)
- Наставник
13.09.2011 01:07
Не защищаю Несенюка...но скажу так, позор жителям Киева и всем остальным, которые не пришли на игру..Это первостепенно, а не Несенюк...Реклама по ТВ была, в журналах была.... А пришло тысяч 8...Еще одно док-во, что на Илличевец или Зарю хрен кто пойдет, т.к. у нас ходят на соперника..На Барсу, на Реал, даже на Шахту... но не на Динамо! Позор!!!
- -1
-
v a(abibulla)
- Наставник
13.09.2011 01:09
Имелось ввиду игру Матча всех звезд...
- -1
-
Алексей Бурлаченко(Alejandro9)
- Наставник
13.09.2011 14:24
Абибула,а я вам не минусовал.Я редко минусую.Согласен с вами,в нашем городе люди могли бы и придти на такой матч.Но,кстати,многие не знали.Есть знакомый из Белогородки,так он говорит что многие не знали о матче,время и т.д и т.п.Я агитирую многих своих знакомых идти на футбол.
- 1
-
v a(abibulla)
- Наставник
13.09.2011 00:55
Изя Абраму...
- 1
-
WBC fanatDK(wbc)
- Читатель
13.09.2011 00:44
А тепер головне питання: А ХІБА ВЧОРА НА МАТЧІ БУЛИ МАТЮКИ З СЕКТОРУ УЛЬТРАС? Я за матч почув лише 1 раз, коли Шовковський пропустив гол. І після цього одразу ж був заряд "Вечно первый Саша Шовковский!" Автор пише так, ніби вчора мат прямо рікою лився з трибун, а проблеми то по суті немає... здається це вже не лікується
- 1
-
v a(abibulla)
- Наставник
13.09.2011 00:56
А еще кричали Бутко, Бутко ))))
- 0
-
(nillarium)
- Опытный писатель
13.09.2011 12:47
Вчера нет, но все таки это довольно частое явление
- 0
-
WBC fanatDK(wbc)
- Читатель
13.09.2011 16:10
але ж блог зявився після вчорашнього матчу? і автор докоряє фанатам за вчорашній матч?
- 0
-
Semen Merkin(pechersk007)
- Опытный писатель
13.09.2011 00:05
Про семейный сектор.
- -1
-
Александр Сергеевич(Meteorit78)
- Наставник
12.09.2011 22:47
Ви розумієте, що про організацію сімейного сектора на стадіоні можна буде говорити лише після того, як трибуни назавжди будуть очищені від колективних матюків
- 1
-
Доктор Борменталь(Funt)
- Эксперт
12.09.2011 22:35
- 2
-
Ирина Киевлянка(Ira_65)
- Опытный писатель
12.09.2011 22:27
Ви розумієте, що про організацію сімейного сектора на стадіоні можна буде говорити лише після того, як трибуни назавжди будуть очищені від колективних матюків. Або так – або так. Вибирайте.
- 0
-
григорій опанасович(murlo)
- Опытный писатель
12.09.2011 22:13
Чи не здається вам, що дехто «нагорі» навмисне підштовхує окремі групи уболівальників до «матірного» уболівання. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 0
-
Игорь(IgorDK86)
- Начинающий писатель
12.09.2011 21:57
От ви, шановний, кажете: "Що поки на стадіоні будуть матюки...и т.д.". Так матюкатись не гарно і я с цим погоджуюсь. Також, я погоджуюсь, що на стадіон не прийдуть батьки зі своїми чадами, поки там буде лунати брудна лайка. З тим, що краще співати пісні - це дуже приємно чути і так підтримують свої команди вболівальники в країнах де рівень підтримки на багато вище ніж у нас. Але дайте, будласка відповідь на таке питання: Чому на секторі №9, де засідає, так званий офіційний фан-клуб лунають матюки, якщо це ваш "карманний" клуб фанатів і ви в першу чергу маєте на нього вплив?Чи ви цього не знали? Я там був на матчі першого туру Динамо - Металліст і був свідком того бардаку який там творився. Спочатку наведіть у себе на секторі порядок, а вже потім і в інших мысцях. А взагалы, на мою думку, це є не головна проблема, щодо заповненості трибун. Риба гниє з голови...
- 1
-
Игорь Диденко(iskraeb)
- Эксперт
12.09.2011 21:30
очередной блог ни о чём
- 3
Еще комментарииПомню ходили мы на реал в 99,так я пластырем две чакушки приклеил к ногам.Мы тогда хорошо время провели)))Что то я написал и не понял что,как и пан Несенюк...пойду в журналистику
________________________________________________________
З такою постановкою питання,краще сидіть вдома ((( Ато враження таке, що ви не вболівати приходити,а "пити, курити та матюкатися"(((((
Вы не думайте,что я только и делаю,что матерюсь,но без крепкого словца жить не могу.Сорррри,ну простите меня,добрые дядьки
В мене є своя позиція відносно висказаного Вами:
1) Мати. Думаю - це досить нормально на трибунах впринципі (сам цим грішу потроху) свого роду емоціональний виплеск - погоджуюсь. Щодо дітей - то для них потрібні сімейні сектори , а батьки нехай контролюють себе.
2) Паління! Не палю сам і нетерплю диму. То чому маю дихати їм? І невже 45 хв. не можна почекати ,щоб покурити потім поза трибунами???
3) Алкоголь. Вживаю рідко т.с. по святам. Тому ,впринципі мені для гарного вболівання і настрою головне гра команди. Тому, зрештою можна і без алкоголю обійтися.
Ну власне, кожен вболіває по-своєму але в громадських місцях всі мають притримуватися певних норм ...
Гаррисон с Кингом в стороне стоят...
Товарищ Суркис мл., вам не кажется, что держать в своем клубе на довольно высокой должности полного шизофреника не совсем правильно???
учетная запись этого пользователя была удалена
"Как на такой матч можно не собрать целый стадион!?И почему не рекламировали?Афиши должны по всему городу висеть!!!"
Это часть того,что она сказала.А в футболе она,разбирается неочень,НО девченка понимает,и знает что реклама важна.Те кто не пришел,согласен,не понимаю их(Если у них получалось,но лень)
Минусуйте...
п.с. Я на всех матчах стараюсь быть....
Изя, представь киевские фанаты обозвали президента пи..расом!
Абрам Изе :
- Да какой же он пи..рас, у него же двое сыновей...
Изя Абраму...
- Вот видишь, и пи..рас из него хреновый ..
))))))
сорри, если баян.
По-моему, все наоборот. Если будет семейный сектор, то будет контингент болельщиков, который будет поддерживать борьбу против мата на трибунах. А формула: сначала побороть мат, а потом будет семейный сектор - нереалистичеа.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Тут Вы не правы, господин Несенюк. Первый шаг за клубом! Если будут семейные секторы, то маты они не будут слышать, или слышать очень далеко. Поэтому надо начать именно с секторов.
В 90-е слышал маты еще на подходе к стадиону Олимпийский, причем кричали футболисты, так что лучше заполняйте трибуны, чтобы этого не слышать!
Або так – або так. Вибирайте.
---------------------------------------------
А вот тут Вы совсем не правы!!!
Не надо ставить болелам ультиматум, ибо скоро клуб Динамо Киев может остаться без поддержки абсолютно, просто в знак солидарности между болелами. И, кстати, клуб все делает для этого :) Начиная от президента, и заканчивая водителями!
И по работе с болельщиками. Если так дела пойдут и дальше, болельщиков просто не останется. Это грустно, но будете играть для одного И. Суркиса. Люди по всей Украине и так смеются, почему мы не можем заполнить 16-ти тысячный стадион. А клуб такое ощущение хочет сократить это количество до 2-3 тысяч.
ПОЗОР!!!
P.S. Если хотите услышать доводы вроде "приведите аргументы и выход из ситуации", читайте блоги, их тут достаточно!
учетная запись этого пользователя была удалена
------------------------
Щось я не в'їжджаю в логіку. Люди хочуть ходити на матчі з дітьми і займати місця в секторі, де присутні не матюкаються. Вони все одно ходять з дітьми на футбол, але сидять серед тих, хто застосовує ненормативну лексику, не зважаючи на присутність неповнолітніх. Ніхто ж не пропонує розташувати сімейні сектори поряд з секторами ультрас.
Як на мене, то замість котити порожню діжку на матюки чи натякати на згадування окремих регіонів та щиру подяку їх мешканцям, пан влаштував би краще конкурс на найдотепнішу чи найсмішнішу кричалку.
Хто цей зловісний "нагорі"?