Я не люблю критикувати і лізти в внутрішні справи клубу… але після прочитаної статті http://dynamo.kiev.ua/articles/78537.html вже сам не витримую і хочу запитати, написати і просто почути. Пане Миколо, якщо Ви прочитаєте цю статтю, то візьміть на замітку, щось з цього та допоможе зробити з «Динамо» сучасний європейський футбольний клуб…
По порядку.
Є такий сайт на який заходить від 40 000 до 100 000 вболівальників Динамо… І якби хоч третина пішла на стадіон… Я один з цих вболівальників і тільки я за день разів 30-35 захожу на сайт, але… я живу в Івано-Франківській області… і встати, і піти на матч просто не можу. А з 40-100 тисяч вболівальників таких як я ой як багато…
Але ще три місяці назад я жив в Київській області. І здавалося що б мені заважало їздити на матчі в Київ? А те що остання маршрутка до мого міста відправлялась о 19.00. Так що, щоб потрапити додому матч повинен був починатися не пізніше 16.30. Скільки таких матчів було за останні 3 роки?????? Я думаю більшість Киян також не ходять на матчі із-за цього!!! Ну така вже натура у нас українців…
В Амстердамі не вішають плакати про матч Аякса… Так не вішають, але ж ми живемо не в Голандії. Скільки б ми не прямували в напрямку Європи – ми ще не скоро туди дійдемо. І мислити ми не будемо так ще ой як довго!!! Так що нам не те що афіши, нам запрошення в поштову скриньку треба кидати!!! Ну така вже натура у нас українців…
Ви бережете копієчку… Як на всяке г-но 8 млн євро витрачати так ніхто нічого не береже, а як витратити пару сотень тисяч на рекламу, так бережемо копієчку…
Ви скажете що по трансферам це питання не до Вас. Але ж… ви працюєте в великому клубі, де є велика структура… Яка б не була структура є таке поняття як колектив. І щонайменше, свою думку висказати можна…
Щодо реклами… Я працюю в рекламному агенстві і… хочу сказати, що без реклами в сучасному світі НІХТО І НІКОЛИ не може розкрути свій проект. Буде це підприємство, видавництво чи футбольний клуб. Якщо не вкладати, ніколи не отримаєш позитивний результат!!!
Чому немає ніякої співпраці з регіональними виданнями???? Є купа спортивних (і не тільки) видань, які безкоштовно розміщали б інформацію і статті про клуб «Динамо». Ви скажете: «Навіщо ж? Є ІНТЕРНЕТ!!!» Нема ІНТЕРНЕТУ, нема інтернету в селах!!! І кабельного там немає щоб дивитись «2+2». Чи Ви думаєте що сільське населення не дивиться футбол і не вболіває за «Динамо»? Та навколо них треба крутитися і думати в першу чергу про них!!! Чому матчі не дублюються на Першому національному чи 1+1?????? Не рейтингові матчі???? Краще Інтерни????? Та з таким підходом ніхто і ніколи не буде дивитись футбол по телевізору, не те що на стадіон ходити!!! Не до Вас питання???? Так передайте тим хто займається цим питанням!!!
Я пам’ятаю матчі за суперкубок в Одесі, коли була організована просто колосальна підтримка для «Динамо». Автобуси за автобусами прямували в сторону моря! Ми платили символічну суму за квитки, по 20-25 грн. Автобуси нам давали безкоштовно і ми десятками тисяч їздили на матчі з регіонів! В чому зараз проблема? В грошах? Та ні, знайти спонсора, який би організував автобуси не складно. Бажаючих було б як риби в воді!! Чому ж тоді??? Із-за неуладок з неофіційними фан-клубами??? Так владнайте ці питання! Хай народ з сіл і райцентрів подивиться на улюблену гру улюбленої команди!!! Тоді у Вас стадіони будуть забиті до відказу!!! Не хочете заганяти нас на стадіони, а треба! Ну така вже натура у нас українців…
І ще трошечки спогадів… Колись до нас в райцентр приїжав Борисфен і на 500 мість стадіону прийшо аж 3 000 народу… Ні я не кажу що Динамо повинно їздити в турне по області і регіонах (хоча дубль, з одним із гравців основи, міг би це робити, я думаю це не так важко, оскільки в Київських школах це робиться з успіхом). Стільки народу прийшло із-за того, що… була безкоштовна лотерея, розігрували, магнітофони, телевізори, DVD… Може варто б було спробувати, щось серйозніше розігрувати окрім книжок? Ну така вже натура у нас українців…
Багато ще можна було б проводити паралелей… але не хочу. Просто дивлячись навкруги розумію, що ті хто хоче щось робити, має ідеї, думки і бажання, чомусь не може їх реалізувати. Просто не дають можливості… А ті у кого є все для того щоб робити, реалізовувати і заробляти на цьому, врешті решт, просто не хоче, не може, або просто не вміє… Прислухайтесь до наших порад!!!
Якщо Вам потрібен помічник, або наступник, то я вже згоден працювати в структурі свого улюбленого клубу!!!! І буду робити все можливе і неможливе для того, щоб «Динамо» стало сучасним європейським футбольним клубом!!! ?
-
Андрій Кондратенко(dasdy1)
- Опытный писатель
21.11.2011 13:06
Я теж з області, і хожу на всі матчі що закінчуються до 21-00.Але в Києві живе й без нас дуже багато вболівальників.
- 2
-
Виктор Брода(viktor_53)
- Наставник
21.11.2011 12:52
Да одни только афиши возле ж.вокзала.привлекли бы на стадион очень много народу,а их там нету,как впрочем и по- Киеву,а может я не там смотрю где надо.
- 3
-
ignat ignat(ignut)
- Начинающий писатель
21.11.2011 12:49
странно но блоги с этим видео удаляются!!
- 0
-
Андрей Галадей(A4TECH2)
- Читатель
21.11.2011 12:40
Автору респект, про ТВ правильно заметил, самого бесит что каждый матч нужно зырить в сопке.Ети Интерны кто-то смотрит? В воскресенье там новые серии, а потом их целую неделю повторяют. Фигня полная. Есть много нарда у кого нету спутника или кабельного ТВ и нету инета. Что им делать?
- 2
-
Олег(zero117)
- Старожил
21.11.2011 12:17
- 3
-
Юра Харьковский(yura_kharkovskiy)
- Опытный писатель
21.11.2011 12:21
россия договорилась потому что по европейскому времени матчи заканчиваются за полночь, если бы у нас не отменили принятый закон про зимнее время то и нам бы перенесли начало игр
- 1
-
Юра Харьковский(yura_kharkovskiy)
- Опытный писатель
21.11.2011 12:13
от дворника Парамона толку было бы больше, чем от журналиста Несенюка))
- 2
-
argument(argument)
- Наставник
21.11.2011 13:31
Видел его вчера на стадионе, правда, неважнецки выглядит..
- 2
-
Юра Харьковский(yura_kharkovskiy)
- Опытный писатель
21.11.2011 14:36
видно возраст берет свое
- 2
-
Machetero Lopez(machetero)
- Опытный писатель
21.11.2011 12:05
Эмоций много (не ставьте, пожалуйста, более 3 восклицательных или вопросительных знаков ) , часть из них выливается в бред.
- 3
-
Степан(GROZA)
- Опытный писатель
21.11.2011 11:59
Во-первых нужно привлечь публику,на стадион,чем привлекать игрой?дальше, игра есть,поверьте много интересуются футболом,будут приходить,теперь, стадион!!!комфортабельный,нам 5звёзд до- лампочки лишь была крыша над головой,Каждый БОЛЕЛЬЩИК приходящий на матч хочет видеть,положительный результат!!!!я не знаю можно практиковать!!!!!!!!!!!!!!!!!перед игрой,самой,сам футболист,расскажет тем болельщикам,как команда!!!!!!!будет играть!!!которые пришли на трибуны,поверьте ето огонь!!!!!!!!!!!ФУТБОЛИСТ говорит там 60 000- чам как команда настроилась на игру!!! на какой результат будут играть,перед самой игрой,принцип ВЕДУЩИЙ ИНТЕРВЬЮ, исключительно с структуры ДИНАМО!!!А в перерыве ДАЛИ БЫ СЛОВО,ВЕТЕРАНУ,ИЛИ ФУТБОЛИСТУ КОТОРЫЙ РАНЬШЕ ИГРАЛ ЗА ДИНАМО,но понимаю ето мечта!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 2
-
Николай Шевченко(scorpio19)
- Старожил
21.11.2011 11:26
Кстати, меня тоже возмутила фраза "Є такий сайт на який заходить від 40 000 до 100 000 вболівальників Динамо… І якби хоч третина пішла на стадіон…" Извините, а не ваша ли, Микола, это работа, людей на стадион привлекать?
- 5
-
Дмитрий Степанцов(Stepan_DK)
- Начинающий писатель
21.11.2011 11:26
Автору - респект! Всё по делу. Чего ИМС молчит-непонятно. Ждёт, что народ просто так на матчи ЧУ на Республиканский повалит фаст-фудовскую еду дегустировать?
- 2
-
Ny nsw(dewig)
- Старожил
21.11.2011 11:23
Мені саме найбільше не сподобалось коли він казав про Аякс. Це такий "брєд" що просто пі.... Всі світові корпорації використовують бігборди, Майкрософт, БМВ, Гугл і так дальше і ніхто не каже шо це не актуально. Хоча звісна річ, пан Несенюк кращий маркетолог і піарщик в світі, а там працюють дурні, які в цьому нічого не розуміють.
- 2
-
Santa Claus(LDefender8)
- Эксперт
21.11.2011 11:13
- 2
-
Santa Claus(LDefender8)
- Эксперт
21.11.2011 11:29
- 1
-
Михаил Васильев(Mixa)
- Эксперт
21.11.2011 11:11
- 1
-
(igor_vt)
- Наставник
21.11.2011 11:07
- 1
-
Pavlo Kvach(DinamoandUkraine2)
- Эксперт
21.11.2011 03:22
По моему, отличная статья!
- 4
Еще комментарииможет это ВИРУС?
http://youtu.be/bN0SZYchAoU
учетная запись этого пользователя была удалена
Кстати где парамон, неужели за подсрачник судье пускать перстали?
По поводу ТВ - тут Динамо вообще никак не влияет на ситуацию после продаши прав на трансляции. И да, матчи чемпионата (кроме ДК-Шахтер) собирают намного меньший рейтинг, чем Интерны. Нравится это или не нравится - факт.
Кроме того, не вижу прямой зависимости между посещаемостью стадиона ДК и трансляциями матчей на 1+1 или УТ-1. Хотя нет, зависимость есть - чем больше футбола на бесплатном ТВ, тем меньше народа пойдет на проходные матче (ну на Шахтер раз в год нужно!). Выход один - платное ТВ и повышение условий нахождения зрителей на стадионе.
Что касается регионов, то извините, но руководству ДК о них заботиться особого смысла нет (к сожалению) - зачем тратить деньги на рекламу в мелких городках и селах, если:
1) там денег нет, соответственно никто особо их на билеты (это еще приехать надо) и мерчендацзинг не потратит;
2) они не интересны и телеканалам, так как крупные рекламные агенства интересуются рейтингами каналов только в городах с населением более 50тыс человек. Причина? Возвращаемся к пунтку №1.
Такие дела. Грустно, но правда.
Вот пример. Я учусь в универе, болею за Динамо с малого возраста, по возможности стараюсь ходить на стадион,пару раз даже был на секторах "негідників", но...
Подговорить кого то из друзей/знакомых пойти на туже Александрию, Зарю и т.п. практически не реально. Брага, Ман Сити, Шахтёр - толпа желающих, билеты достать очень тяжело. А на чемпионат с аутсайдерами и середняками - 4 тысячи. Ходить просто НА ДИНАМО стало уже... как бы это сказать... не модно что ли. Сейчас люди в основном ходят на соперника. Причин этому много.
Во-первых, конкуренция. Ведь многие вместо того,, чтобы сидеть 2 часа на холоде или под дождём предпочтут что то более комфортное: кинотеатр, клуб, боулинг и т.п.
И вот в этом как раз и состоит работа клуба: привлекать новых болельщиков. Почему те же Металлист с Шахтёром работают с универами, делают студентам скидки, привлекают на стадион, а у нас официальный фан-клуб 10-15 человек (в лучшем случае) и (САМОЕ ГЛАВНОЕ!!!) барабан?!! Зато ультрасы - зло вселенское. У нас в группе к примеру о том, что на выходных играет Динамо всегда знает 3-4 человека из 20. А когда играли Украина - Болгария и была реклама, привлечение людей,распространение билетов по общагам, знали все и многие пошли. Интересное совпадение, правда?)
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Автор высказал ряд прекрасных мыслей, которые необходимо внушать руководству клуба.
Я не любитель критиковать Суркиса, ему приходится принимать массу ответственных решений. Но Динамо Киев необходимо не только быть ведущим клубом страны- оно должно и способно занимать определённое место в общественном сознании, в контексте единения нации, страны.
Динамо Киев должно быть суперклубом во всех отношениях. А способностей обеспечить подобное для динамовского знамени, у руководства клуба не просматривается особенно на фоне деятельности Ахметова и даже Ярославского.
Стагнация. Не имеем ли мы дела с ней?