В великих містах метрополітен є найдешевшим та найзручнішим видом транспорту.За статистикою києвською підземкою,за добу,користується більше мільйона чоловік.
Як відомо,"Динамо" з весни всі домашні матчі буде проводити на НСК "Олімпійському".Найзручніша станція метро для вболівальників - "Олімпійська".
Лінією метрополітену де знаходиться данна станція користується дуже багато людей:житлові масиви Теремки -1,та Теремки -2,гуртожитки та навчальні корпуси Київського університету,гуртожитки Харчового університету,Аграрний,приміські поселення які знаходяться вздовж одеської траси, по яких кожного ранку їхдять до столиці на роботу- Васильків,Біла Церква,тощо.Не скористатися такою можливітю буде просто не правельно.
Зовнішння поліграфічна реклама - не ефективна.Я не думаю,що багато людей звертають на неї увагу.Відео реклам теж- особливо не ефективна.Найкраще і найефективніше - аудіо -реклама((аудіо-оголошення)всі слідкують за оголошеннями щоб не проїхати свою станцію).Я думаю,що було б просто чудово,якби,хоча б в день матчу зупинку станція метро "Олімпійська" оголошував хтось з динамівських гравців,при цьому він би запрошував пасажирів відвідати матч.
Кандидатів - багато:починаючи від Шеви,Шови (в якого мама вчителька української мови та літератури),закінчуючи Бетао та Вукоєвичем.
Схожу процедуру можна проводити на станції "Палац Спорту",яка є пересадочна,там є плазми і оголошення можна робити в інтервалі прибуття потягів.
Я не думаю,що це потребує великих затрат.Держава теж зацікавленна в заповненні стадіону.При правельному підході(коли пояснити преваги,які отримає від цього метрополітен) можна вийти на собівартість.
Позицю зверхності,яку зайняв Ігор Суркіс - просто не припустимою.На весні в програмі "Про Футбол" він сказав,що не буде ходить по місту і за руку наповнювати стадіон,мовляв,хто захоче той і прийде,а найкращим агітатором є гра команди.Можливо,в нього коротка пам"ять,він не може пригадати скільки людей ходило на футбол в 1997-1999 роках на матчі ЧУ?
Стародавніх китайці були мудрі люди.Вони дали декліка порад Ігорю Михайловичу: "Хто не вміє посміхатися той не може відкривати лавку",або "Рука яка дарує троянди назвжди зберігає свій аромат".
учетная запись этого пользователя была удалена
1.Реклама повинна завжди змінюатися,бо початок матчу стає відомий тільки за тиждень до початку матчу
2.Як Тобі після футболу добиратися на маршруткі?Мені,наприклад,на 18 тролейбусі не дуже,- дуже багато людей,особливо після міждународних аншлагів.А з "Олімпійського" тільки метром.
3.Засоби не важливі,головне результат
Как Вам?
Звичайно,можна зробити автобусну чи тролейбусну зупинку в клубних кольорах,як це робили певні мобільні оператори -це не дуже дорого,за свій рахунок зводиш будову,розкрашуєш як хочеш,чи можна створити таксі,я навіть одне таке бачив в Харкові в кольорах металолому.Але це буде точно фінансово не доцільно.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Якби було оформлення - було б супер
Головне бажання,все інше - не важливим.
Чтобы эту идею воплотить в жизнь мороки будет очень много.
Стучатся надо а вдруг откроют.
Дуже багато людей,які їдуть в центр на вихідні, або з пригороду, і я думаю,що не мало людей відгукнеться на пропозицію відвідати матч.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Если у тебя отрезали, то не тычь пальцем на других !!!
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Борис Колесніков,на основі європейського досвіду,пропонує відомим бізнесменав брати в аренду назви станцій метро,як приклад перейменування "Димієвської" в "Рошен"