Ще не завершився матч з "Рубіном",а вже почали лунати вигуки незадоволенням головним тренером,мовляв,не такий тренер потрібний "Динамо",він нідочого путнього нас не приведе,при ньому команда тільки деградує.Якщо не перегемогли 5-0 все трагедія світового маштабу
Я думаю,що не потрібно так серйозно ставитися до цього прграшу.По -перше це був дружній матч,хоча і в рамках турніру.В 2009 році програли "Крилишкам" Слуцького 1-2,а потім пройшли Валенсію .По -друге,"Рубіну " грати вже менеш ніж через тиждень і він має ігроший тонус набагато більший ніж "Динамо",де тільки нещодавнно заложили фундамент фізичної підготовки на цілий рік.
Ви ж не вболіваєте за Сьоміна?Чи Суркіса?Чи Чехонолідзе?Ваші футбольна любов належить "Динамо",а складові не важливі
Мені дуже не подобалося робота яку проводив в "Динамо" Валерій Газаєв.Але мені нічого не залишалося,як знов і знов іти на стадіон і підтримувати свою команду.В кожному матчі я вірив,що ми преможемо
Психологи і прихотерапевти радять пацієнтам не зациклюватися на речах які вони не можуть змінити.Так набагато простіше.Від позиції окремих вболівальників головного тренера не звільнять
Можливо,Ви краще розбираєтеся в футболі за Суркіса чи Сьоміна?Тоді беріть регіональну команду досягайте з нею успіхів,і я певен,що Ви не залишитеся позза увагою "Динамо"
Добре,Ігор Михайлович почув Ваше незадоволення і вирішив звільнити Юрія Павловича.Хто реально може очолити зараз наш клуб:
1.Іноземний титулований фахівець.Зараз вільний Капелло,але чи буде в нього мотивація працювати в "Динамо" незважаючи на всі фінансові заохочення.Чи не боїтеся Ви повторення ситуації яка є в "Дніпрі"?Спочатку шукають баласт,потім проводять маштабну безсистемну трансферну компанію,,потім потрібний час на адаптацію,а потім можна їхати до дому...
Чи можливо,Ви думаєте що іноземний спеціаліст виховував Гармаша чи Хачеріді?Я думаю,він би подав президенту список з новими іноземним гравцями.
2.Український фахівець.Я думаю,що можливо тільки дві кандидатури Олег Блохін і Павло Яковенко.Я не думаю,що Олег Володимирович зараз відмовиться від збірної,а Павло Олександрович від молодіжки.
3.Молодий український тренер.Я думаю.що після 2002-2008 року Ігор Суркіс на таке вже не піде.Його ця шестирічка багато чому навчила.
4.Молодий європейський тренер з великим футбольним досвідом,але мінімальною тренерською роботою.На прикладі Гвардіоли чи Райкарда.Досвід "Шахтаря" з Шустером показує,що така схема мало ефективна в наших реаліях
5.Знову звернути увагу на Росію.Для мене там працюють два доволі цікавих молодих тренера Андій Кобельев та Дан Петреску.Вони вміють ліпити з того.що є під рукою і творчо підходити до своєї роботи.,З негативу -це досвід Божовича коли в нього виходило в "Амкарі" і "Москві",але не вийшло в "Динамо" Москва.
6.Взагалі, не потрібний головний тренер.Піти по шляху "Металіста",коли латиноамереканці самі грають.З сильним суперником на- контратаках,з слабим -атакуть.Головному тренену потрібно робити тільки розумне лице...
Така сама ситуація і з президентом клубу.Звичайно ігор Михайлович не без недоліків.Для тих хто пропонує Суркісу продати клуб і тільки тоді наступить "комунізм".я пропоную можливі варіанти покупців.
Наївно вважати,що відразу налитять арабські шейхи,їм -це не потрібно.Вони бояться що їхні долари обезцінняться, тому вкладають їх в справу,яка може принести їм дивіденди.Російському бізнесу навряд чи потрібно наше "Динамо".Тоді залишаються тільки наші варіанти:
1.Група "Приват" Ігоря Коломойського.Якщо "Динамо"буде проданно то це найбільш реальний варіант.Нам призначать менеджера який буде розпоряжатися грошима Бені,накшталт Стеценка.Я думаю,що це найгірший футбольний менеджер в Україні(фінансування на рівні "Динамо" і "Шахтаря"але результату немає).
2.Ринат Ахметов.А чому ні?Для того,щоб опустити і перетворити на власнйи фарм-клуб
3.Юрій Іванющенко(Юра Єнаківський).Давній прихильник киян(за "Динамо" -2 грав його син),але він на коні,поки буде сьогднішня влада,далі еміграців в Монако
4.Дмитро Фірташ.Та сама ситуація,що із Іванющенко він має гроши поки ПР при владі.
5.Костянтин Григоришин.Нехай спочатку сумський спартак підійме,а вже потім можна розмовляти
6.Якщо Вам не підходять ці варіанти,то я пропоную самому шукати 45-60 лямів на рік,і показати всім Суркісам як потрібно керувати.
Я розумію,що Суркіс і Сьомін - не ідеальні.В мене теж багато питань до Юрія Павловича:Що роблять в команіді Аруна і Нінко?Ситуація з Бертольо,невже він гірше Алієва? Але потрібно цінувати те що маємо!
учетная запись этого пользователя была удалена
-
Алексей(Adam_D)
- Старожил
14.02.2012 08:49
- 2
-
Плагиат Плагиатыч(nekomentiruy)
- Старожил
14.02.2012 07:15
Я розумію,що Суркіс і Сьомін - не
- 2
-
(barsabezmessi)
- Наставник
14.02.2012 08:45
- -1
-
Сергій Тищенко(sergiy_tyschenko)
- Старожил
14.02.2012 09:14
Ні,я Вам нічого не хочу нав"язати.
- -1
-
Алекс Ярославский(alyar)
- Эксперт
14.02.2012 01:43
Ув. Сергей Тищенко.
- 5
-
Сергій Тищенко(sergiy_tyschenko)
- Старожил
14.02.2012 09:24
Я Вас розумію,я вважаю що Ваш порив,є поривом небайджості до Рідної команди
- -1
-
Bill Brestlitovsky(bill_brestlitovsky)
- Наставник
14.02.2012 01:28
- 1
-
Сергій Тищенко(sergiy_tyschenko)
- Старожил
14.02.2012 09:35
А Ви не думали,що Лесік сезони 2003 -2004 і 2004-2005 виїхв на багажі ВВЛ,потім він втратив управління командою повністю.Заявка на 40 чоловік,постійні новачки
- -1
-
Aleksandr Gashik(gashik)
- Начинающий писатель
14.02.2012 00:51
От того , что мы болельщики , специалисты обозначаем ошибки , промахи
- 1
-
Сергій Тищенко(sergiy_tyschenko)
- Старожил
14.02.2012 09:41
Ви в певнені що Рафа захоче їхати до нас.Якщо,більш скромніший по фінансам Легуан відмовився.Якщо він всеж очолоть "Динамо"чи буде в нього мотивація працювати тут,виховувавти Гармаша і Хачеріді,як це робить Ігнатьєв
- -1
-
Антон Антоненко(mars777)
- Опытный писатель
13.02.2012 23:44
Мне понравился пункт № 6 )))) Вот бы в ДК так было)))))
- 1
-
Сергій Тищенко(sergiy_tyschenko)
- Старожил
14.02.2012 09:44
Ви реально вірете в його слова?Я думаю,якщо були б такі проблеми,то першими шукали б собі новий клуб "журналісти".Франков вже писав як він любить металолом чи кротів.
- -1
-
Artemiy ddd(Jkenama)
- Старожил
13.02.2012 23:34
Ребят ну вы надоели, Сёмину не дали ещё и одного чемпионата полного сыграть, а вы уже гоните)) Кто что-то может достичь с клубом за пол сезона?)
- 4
-
Игорь(tiSHIna)
- Опытный писатель
13.02.2012 23:15
Пипец!
- 0
-
V R(vvrman)
- Наставник
13.02.2012 22:16
Блог по сути не о чем. Из серии купите Динамо у Суркиса и делайте что хотите. Это также как станьте президентом Украины и победите коррупцию... .
- 6
-
Ivanov Ivan(dk_best)
- Наставник
13.02.2012 22:51
- 8
-
Дмитрий Торбенко(PERINA)
- Опытный писатель
14.02.2012 00:29
Я не за Семина, я за правду... После зимнего перерыва ЧУ-2010/11 мы съели 5 очков из 12-ти отставания от "Шахтера"... А до "Браги" был "МанСити"...Надо быть объективным...
- 2
-
Андрей А(Ynih)
- Наставник
14.02.2012 06:32
- 1
-
Сергій Тищенко(sergiy_tyschenko)
- Старожил
14.02.2012 09:47
Два фактори,в яких Сьмін не винен
- -1
-
s s(bsglis)
- Эксперт
13.02.2012 16:19
ну я так понимаю , что многим представляется, что как только уберут Семина сразу игра Динамо заблистает красками и цветами и мы пройдем Лигу чемпионов до полуфинала на одном дыхании
- 5
-
Валентин Джанни(janny)
- Старожил
13.02.2012 16:34
- 2
-
Dynamo Dynamo4ever(Dynamofan4ever)
- Опытный писатель
13.02.2012 22:47
Ну тогда игра вообще шлак была...закарпатьям и Шерифам без шансов летели.
- 2
-
merlin izmailov(mekson)
- Начинающий писатель
13.02.2012 15:56
в одном автор прав, вариантов сейчас особо у нас нет. Нет их у Суркисов нет их и у болельщиков.
- -3
-
Валентин Джанни(janny)
- Старожил
13.02.2012 16:20
- 6
-
Валентин Джанни(janny)
- Старожил
13.02.2012 15:48
- 15
-
Largo Winch(mrlargow)
- Эксперт
13.02.2012 15:49
- -5
-
Валентин Джанни(janny)
- Старожил
13.02.2012 15:57
- 8
-
Largo Winch(mrlargow)
- Эксперт
13.02.2012 16:01
- -1
-
Сергій Тищенко(sergiy_tyschenko)
- Старожил
13.02.2012 16:01
.Хоча б тому,що в Ігоря Суркіса є досвід роботи,як мінімум 10 років президентом клубу,а до цього він був віце-президентом коли він сидів на лавочці біля ВВЛ.Це все - досвід.На основі своєї діяльності він просто зобов"язаний зробити висновки.
- 0
-
Валентин Джанни(janny)
- Старожил
13.02.2012 16:11
- 6
-
Сергій Тищенко(sergiy_tyschenko)
- Старожил
13.02.2012 16:20
В мене до нього запитань дуже багато,я просто не знаю,з чого починать.Я сподіваюся,що все налагодиться,бо я просто нічого не розумію.Починаючи від того,що робить в команді Аруна,який в центрі пів-захисту грає не в один дотик,а дозволяє собі зайве,Нінкович,це взагалі щось,без нічого.Я не розумію,невже наш молодий Макаренко,був наскільки поганий,що запросили з Руминії гравця,який півроку не грав,я не можу зрозуміти навіщо команді 5 голкіперів,навіщіщо мучити Бертольо,навіщо мучити Аскобара,можна продовжувати ще довго
- -2
-
Валентин Джанни(janny)
- Старожил
13.02.2012 16:28
- 3
-
Сергій Тищенко(sergiy_tyschenko)
- Старожил
13.02.2012 16:42
Я з Вами не погоджуюся.Скільки молодих гравців ми отримали за 2003-2008?Наскільки я зрозумів,відповідальнісь за результат завжди бере головний тренер.Результату,як такого,просто не має,є перше місце,але його ще потрібно утримать.Але головний тренер просить нас почекати.
- -1
-
Валентин Джанни(janny)
- Старожил
13.02.2012 16:57
- 0
-
Сергій Тищенко(sergiy_tyschenko)
- Старожил
13.02.2012 17:10
Був прогрес окресих гравців:Алієва,Мілевського,Михалика.Єроменка.
- 0
-
Валентин Джанни(janny)
- Старожил
13.02.2012 17:45
- 1
-
Dr.Home Dr.House(Dr.Home)
- Наставник
13.02.2012 15:23
- -1
-
Артем Виденеев(Referee)
- Наставник
13.02.2012 15:03
Я нічого не вимагаю, але вважаю, що більшість негараздів Динамо пов язано із фінансовою нестабільністю І.Суркіса, більшість його бізнесу в нього забрали, банально не вистачає коштів на утримання клубу.
- 4
-
Сергій Тищенко(sergiy_tyschenko)
- Старожил
13.02.2012 15:06
А в Ігоря Суркіса є бізнес?Якщо є то в його старшого брата.В чому проявляється фінансова нестабільність.Якби комусь не платили то ми вже про це знали
- -5
-
Largo Winch(mrlargow)
- Эксперт
13.02.2012 15:08
- 1
-
Артем Виденеев(Referee)
- Наставник
13.02.2012 15:09
В тому, що на даний час не існує таких фінансових надходжень, як раніше, не має дружніх стосунків з президентом України, які були з Леонідом Кучмою.
- 2
-
А Ка(Andy_IF)
- Эксперт
13.02.2012 15:33
думаю проблема не в кількості коштів, а в тому як їх використовують.....після Євро попруть Грішу, він займе пост в Динамо, а тоді наведе порядок і команда почне рух у гору
- 0
-
Theo .(theo)
- Наставник
13.02.2012 22:56
Если Гришу попрут, ему точно будет не до Динамо. Чехия ему вряд ли поможет.
- 0
-
hans hansovich(hans52)
- Читатель
13.02.2012 15:02
Правильно, Серега!!! Не меняй позиций!!!
- -5
Еще комментарииучетная запись этого пользователя была удалена
ідеальні... але найкращі для Динамо-така логіка автора. Зрозуміло що Суркіса ніхто не змінить, якщо цього не захоче Суркіси! Зрозуміло що наші слова про відставку тренера до одного місця Суркісу! Я просто не розумію чому ви, ''істинні'' вболівальники, намагаєтесь нав'язати свою думку іншим, чи ви просто намагаєтесь набрати карми??? Такіми блогами ви і провокуєте людей писати, якісь контрдокази -що в нас все погано, хоча так воно і є! А істину хоч всі знають , хоч всі не змають , але від цого вона не стає більш, чи менш реальною. Маємо, що маємо -а не те що ви хочете!)))
учетная запись этого пользователя была удалена
Багато хто,вимагає,щоб Суркіси продали клуб.Якщо не вони тоді хто?Яка альтернатива?Чи Ви можливо, забули за часи Безверхого? Подивіться де зараз наші тески "Динамо"Мінск, "Динамо" Тбілісі .Чи давайте підемо по шляху європейских команд,де валсником клубу є акціонери,які формують б"юджет.
Я розумію,що у ВАс є питання до Суркіса як президента.Як влучно написав один дописувач,на належному рівні тільки відділ Калоші(догляд за газоном)
Я за те,щоб відмовилися від практики "я так хочу чи мені так подобається",без жодних аргуменів.
Давайте якщо вже зачіпати якусь проблему,тоді вже наводити шляхи її розв"язання,як в класичному виступі.А пусті розмови залишим
Вы подходите к данному и очень больному для огромного большинства болельщиков как-то очень банально. То что в контрольном встрече с Рубином случилось поражение абсолютно не причина призывать к смене тренера и владельца клуба. А вот то, что уже более 3-х лет (с перерывом на Газаева) наша любимая команда показывает трусливый, невыразительный и неустраивающий нас (болельщиков) футбол, вот это и есть основная причина. Мы все болеем за КОМАНДУ и как раз за все её составляющие. И сегодня (да и вчера тоже) именно составляющая "тренер - президент" нас абсолютно не удовлетворяет. И на то именно создан этот сайт, что бы болельщики могли сказать правду - НАС ТРЕНЕР И ЕГО ПОЛИТИКА НЕ УСТРАИВАЮТ, меня лично - категорически.
И не потому, что уступили аж на 94-й мин. Рубину, а потому, что остались без футбольной европейской весны, потому что всего хлипкое очко преимущества в ЧУ, потому, что готовятся сыграть только 10 игр, а потом полная яма, потому, что легионеры, за малым исключением, - полная посредственность и к приобретению новых какой-то сомнительный подход, потому как физические кондиции игроков не позволяют играть в полную силу более 15-30 мин, потому что игроки "ломаются" как хрустальные (это тоже вина тренероской бригады) и ещё за то, что все как-то НЕ ТАК, как хотелось бы и как нас приучила богатая история НАШЕЙ КОМАНДЫ.
Ну а дальше, Вы приводите опять банальные пункты, которые не позволяют сменить тренера, как очень метко заметил janny - если не Семин, то кто? При этом Вы как-то бочком обходите вариант с Алексеем Михайличенко. Я правда этот вариант не очень приветствую, но был бы за то, что бы Михайличенко сыграл роль Лужного - поставить его И.О. до конца чемпионата, а там посмотрим и попутно интенсивно поищем. Но это нужно было делать до начала предсезонья и не лишать нового И.О. провести межсезонную подготовку по своему. А теперь уже поезд почти ушел, теперь можно уподовится лягавым (собакам), лающим вслед.
Но тем, не менее, какой-то там Анжи, пусть и весь нефтяной, побежал вслед за освободившимся Капелло, а наш президент (хозяин) совсем недавно успокоился на удобном для себя Семине.
А слабо, предложить тренерство Блохину с отсрочкой до следующего чемпионата, а пока с тем же И.О. Лесиком или просто с Семиным?
Варианты есть, но над ними нужно работать, а не удовлетворятся послематчевыми коментариями, что все хорошо, но только вот чуть чуть не получилось, и ещё погода не "дула" в нашу сторону.
А теперь, кому же нужно над этим работать? Ответ прост - президенту. Президент у нас ХОЗЯИН, владелец. И совсем мое предложение не ново, что бы ИМС набрался мужества и отошел от активного решения вопроса, нанял грамотного и инициативного менеджера или управляющего, как там правильно, а сам только работал по финобеспечению, рекламе, хозяйственным вопросам и т.п.
Кандидаты? А полно. Тот же Кварцянный, может Буряк, или подумать о Красножане. Это так, первые кандидатуры, так сказать навскид. Список может быть продолжен и продолжен.
Короче говоря - критика ЮПС и ИМС имеет место БЫТЬ и делать что-то необходимо, просто обязательно.
Все дуже просто,якщо вже 10 років,з невеличким переривом немає успіхів значить щось не так.І як всі нормальні люди,проблему потрібно шукати тільки в собі.Подивіться.Ігор Суркіс віддійшов від селекції.я думаю,що йому просто набридло постійно не влучать,за 10 років,тільки 5-6 нормальних легіонерів
Напевно,є чи було два варіанти:чекать,або змінювать.Я так зрозумів,що змінювать ніхто нічого не буде,навіть якщо ми не станем чемпіонами,голвний критерій не попадання в ЛЧ.
Зараз прийде новий тренер,і як Рамос попросить два чи три роки на розкачку.Не факт,що в нього щось вийде.А так вже рік,всі працюють на Сьоміна,і є шанс що робота буде не марною.В перший раз ЮрПалич теж довго запрягав
учетная запись этого пользователя была удалена
Пригадайте.як тренували "Динамо" Буряк не могли перемогти Ілічів,Тун,як Дем"яненко виступав в ЛЧ,до чого довів Сабо Нафтовик,0 пунків в ЛЧ,селекція імені Іремії.
ЯК було з Газаєвим,як Лужний програвава Оболоні.В нас поки в графі поразок -О.
Головне:скільки молодих футболістів вонидали за весь час?Яценко?Спасибі!
Я думаю,що причин такого виступу дві:
1.Проваленна підготовка до сезону.Молдійжний ЧЕ,гравці збиралися по групам.Повноціних зборів,як таких не було
2.Селекція.Продаж Єроменка.Без гравця який веде гру - дуже важко.Хоча до Романа були великі претензії.Придбали тільки Ідейе
или неудачные решения в работе президента клуба , это вовсе не означает ,
что он должен оставить свой пост. Наверняка он в постоянном контакте со
своим братом , но после ухода Лобана , однозначно решить проблемы клуба
они не могут. Проблему главного тренера не могут решить многие клубы
на Западе при наличии гораздо больших сумм денег. Примеры: всего несколь-
ко: сборную Англии разлагал Ериксон в течении 8-и лет, доведя её до полного
дауна., " Челси " с прихода Абрамовича не может найти тренера, М. " Реал" до
прихода Моуриньо, кого только не перепробовал на этом посту. Милан держал
Леонардо с глупым выражением лица и пальчиком у рта, пока президент не
понял, что это вообще не тренер и срочно сплавил его своим врагам в
" Интер". И там проглотили. Мюнхен - Бавария. Ван Галь не смог построить
баварскую игру, несмотря на успехи в ЛЧ. В клубе не хотят потреблять , ни
какой другой футбол , кроме своего баварского. (как и мы - киевского ). В
результате Ван Галь,- уволен. И т.д. и т.п.
Конечно , такие люди , как Сёмин и Газзаев , не имели права переступать
порог клуба ДК. И не потому , что они серые и слабые тренера , а потому,
что они пришли из другого футбольного мира - московского, чуждому на
100% нашему - киевскому. И этот тупой футбол, бесит и раздражает нас.
Теперь по тренеру: на сегодня , если взять 10-ку лучших тренеров мира ,
то сугубо по моему мнению , учитывая специфику Динамо , финансовую
составляющую, и незанятость , лучший вариант это Рафаел Бенитес.
Это тренер , который может возродить Динамо - Машину, прекрасный
стратег и тактик , и что важно, сторонник игровой дисциплины и 100%й
отдачи. Из наших , тяжелее, но мне кажется это Блохин, Мунтян или
Калитвинцев ...., не уверен , но менять ситуацию надо, и срочно !
Хоча я з Вами погоджуюся.що потрібен тренер для поставлення командної гри
Ви до списку клубів,ще не дописали ПСЖ.До недавніх пір,в ньго була така сама ситуація,кожен сезон новий тренер,нові гравці,але результату немає.
Здесь один человек сказал, что бухгалтеры ФК ДК готовят дела для передачи приемникам с Донбаса!!
Тему эту замяли на том основании, что якобы сурки свои облэнерго продают, но потом выяснили, что это не соответствует правде. Однако, вопрос о подготовке дел остался открытым !!
Пусть ответ мистер Ларго - он очень умный, всех чморит, знаком с Ребровым и Лужным. Точно скажет правду-матку )))
Дайте ему время, для каких-то хотя бы достижений нужно стабильно с тренером, выиграть раза 2 подряд чемпионства и сыграть 2 групповых этапа в ЛЧ, это не конкретно, а примерно конечно же всё. Тогда и можно будет увидеть есть ли прогресс или его нет, а он будет, если брать стабильно чемпионство.
Как вообще можно увидеть прогресс, допустим, за игр 20 чемпионата, с нуля?? Да никак, это даже сравнить не с чем) Это просто невозможно увидеть, ну по крайней мере каких-нибудь значительных изменений.
Давайте подождём, всем надоело конечно ждать, но Сёмин только пришел и поверьте за такое время никто бы клуб не смог изменить, так чтобы нам с вами заметно было!
Обо всём и ни о чём!
Этож поди человек целый день писал это "нечто", с перекурами, с кофе-брейками... Это ж сколько ВВП мы не досчитаемся если автор продолжит.
Дружище, завязывай!
Если шеф спалит, что ты на работе день "митингуешь", врежет по первое число.
С чем согласен, так это с тем, что нельзя оценивать игру команды по итогам предсезонок. Это же очевидно, что у каждой команды свой тренировочный цикл, программа и т.д., поэтому они все находятся в разном состоянии и огорчаться по поводу поражений (так же как и радоваться победам) - это глупо.
Ну, а по поводу извечной темы Суркис-Семин и т.д..., поживем, увидим, хотя у меня оптимизма мало, надеюсь, что буду ошибаться.
З.ы. Ну, а по поводу, купите у "Суркиса", то Динамо, это один из их щитов, который позволяет им еще сохранять свой бизнес, интересный бизнес, от посягательств "власть рулящих", поэтому они его и не продадут сейчас ДК никому.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
1.Проваленна підготовка.Гравці збиралися по рупам в інтервалі два тижня.Як можна підготувати команду?
2.Селекція.Один пішов,інший прийшов.Все,більше ніякого підсилення.
Я думаю,що якби пройшли "Рубін" тоді все було б ок.
и я в некоторых моментах его не поддерживаю, но нужна реальная альтернатива, а не утопическая , чтобы реально рассчитывать на результат , в принципе можно просто менять тренеров раз в пол года пока не получится удачно но во что это выльется для Динамо предсказать трудно
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Я думаю,також,що він вчиться на власних помилках,хоча б тому,що він намагається відмежуватися і змінити трансферну діяльність,призначивши Тищенка,Михайличенка,Веремеєва.
А в загальному,я написав.що зараз є неможливим продаж клубу і зміна тренера.Тому потрібно виходити з того,що маємо.
учетная запись этого пользователя была удалена
Ви думаєте,що запросять менеджера який з цим всі розбереться?
учетная запись этого пользователя была удалена
Після ВВЛ період 2008-2009 був найкращий,на мою точку зору,якщо в людини вийшло один раз,значить може і другий.Є позитив,прогресує Гармаш,можливо Хачеріді,працюють з Рибалкою
Ми скільки завгодно можемо з Вами писати про недоліки роботи головног тренера,але від цього нічого не зміниться.
Так само президент.Він знаходить гроші,не важливо,де,звичайно багато чого не робиться взагалі.але це його рішення,людини яка витрачає на це власні гроші.
учетная запись этого пользователя была удалена
Я не кажу,що Гармаш плеймейкер.Нам якраз дуже потрібний гравець такого амплуа.Ви абсолютно точні,гравець який буде вести гру.
Що ви пропонуєте ?Бунт?Акції протесту?
Пам"ятаєте,як в матчі з "Дрогедою" і і перед ним в нас була схожа картина,а потім був спартак,і ЛЧ,і півфінал ЛЄ,цього посилу вистачило ще на півроку Газаєва
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
В Динамо все виплачують вчасно, а на інших підприємствах, де власником є Суркіси по 6-8 місяців не виплачували заробвтну плату працівникам, як результат, продаж цих підприємств росіянам.
p.s. Только фотку смени, а то на ней - вид больно не респектабельный.