Купуючи пресу на вулиці Якіра в ларьку,побачив журнал "Динамо"(з Брауном Ідейе).Я думав,що він вже давно припинив своє існування.
Журнал сам по собі,можливо,- непоганий.Але промовшин в нього взагалі - ніякий.
Я ,напевно,останній раз купував його декілька років тому.На Шулявці,в серці преси Києва,я так і знайшов старий-новий номер журналу за грудень.Цікаво,невже за ці два місяці в житті улюбленної для багатьох людей Команди нічого не сталося?
Тираж журналу "Динамо"складає 10 тисяч примірників.Половина цього тиражу роздається безкоштовно під час зустрічі організованих фан -клубом.Виходить попит зовсім не великий.
З заздрісю прочитав вчора інформацію на "Чемпіонаті ком"(http://ua.championat.com/football/_ukraine/news-1098834-luis-adriano-predstavil-svezhij-nomer-zhurnala-shakhtjor-i-provjol-avtograf-sessiju.html) як журнал презентують в Донецьку.Коли герой номера сам презентує журнал і проводить фото і автограф сесію серед вболіальників.
Невже це так важко зробити?Чи можливо це потребує якихось величезних затрат?
Якщо вже робити щось в півсили,чи не докінця то можливо і не потрібно робити це взагалі?
Вообще, презентации- это, конечно, не конек ДК. Тут презентацию игрока толком сделать не могут, а Вы так про журнал переживаете. К сожалению, не все, кто работает в структуре ДК помнят слова Лобановского о том, что к делу, которое делаешь, нужно подходить профессионально. Про фото с мальчиком на сайте Динамо читали?
учетная запись этого пользователя была удалена
Якби керівництво ШД знало свою справу,як Ви пишете,тоді б Руслан Мармазов не працював би в Вашому клубі щей на такій посаді.Я думаю,що це пляма не тільки для Вас,але і для всієї України.Невже в Донецьку немає більш професійних журналістів?
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
На рахунок відданості погоджуюся,пам"ятаю часи коли його не брали навіть на виїздні матчі.
Я хотів би Вас запитати як людину яка щиро вболіває за свій клуб::а Вам не здається,що футбольний клуб "Шахтар" повторю помилки,які свого часу були в "Динамо":
1.Створення фарм-клуба(в).Пам"ятаєте ситуацію з "Закарпаттям" ,де "Динамо" обкатувало свою молодь,але резульату це не дало ніякого
2.Клуб має певне політичне забарвлення.Якщо ти не вболіваєш за "Шахтар"то політичної карєри ти зробити не можеш.Пригадую часи,коли ще Кучма був Президентом,тоді в Києві також віп-ложа була заповненна.
учетная запись этого пользователя была удалена
Є два шляхи,які ніхто не хоче помічати:
Шлях Аякса.Коли в 21 рік вирішують чи залишати гравця,чи відпускати як вільного агента+ мати відсоток від перепродажу
Шлях Реала.Коли в контракті існує фіксована сума за яку гравець може повернутися до Мадриду.
----------------------
Такое впечатление, что пиар-служба Динамо никак их совка не вылезет. Похоже, никому ничего не надо. Растут же бурьяны сами по себе. Так зачем прилагать какие-то усилия к росту популярности Клуба? Ну, не доходит до их менеджмента, что на этом можно деньги зарабатывать, а не только тратить. Сплошные несенюки, блин, там трудятся.
учетная запись этого пользователя была удалена
________________________________________________________________________
Легко и дешево. Всего лишь выдернуть Идейе со сборов на пару дней. Но надо ли?
Якщо вже робити щось в півсили,чи не докінця то можливо і не потрібно робити це взагалі?
______________________________________________________________________________
Вот с этим согласен.
Вообще, презентации- это, конечно, не конек ДК. Тут презентацию игрока толком сделать не могут, а Вы так про журнал переживаете. К сожалению, не все, кто работает в структуре ДК помнят слова Лобановского о том, что к делу, которое делаешь, нужно подходить профессионально. Про фото с мальчиком на сайте Динамо читали?
Я думаю,що це робота однієї людини,яку ми всі добре знаємо
На мою думку,Ви абсолютно влучно згадали про ВВЛ.Він говорив:"В Динамо повинні працювати тільки найкращі"
Я когда-то тоже покупал этот журнал, но потом перестал из-за того, что он скучный, неинтересный. Боление- это одно, а покупка качественного или некачественного товара- это другое. Журнал- это товар. И если на нем есть логотип Динамо, но он неинтересный, то я его не куплю. Если кто-то из моих знакомых купит этот журнал и скажет мне, что нашел в нем какой-то эксклюзив, то я тоже куплю. А читать новости 100-летней давности или интервью... Не знаю, мне это неинтересно.