Для "Динамо" сезон вже фактично заершився.Він мало в чому відрізнявся від попередніх десяти.Як завжди,по традиції Ігор Михайлович скаже,що в літку ми будемо підсилюватися кфаліфікованими виконавцями,а баласт(який продають кожне трансферне вікно) буде розігнано.Правда,так ніхто і не назвав жодного призвіща яке б входило до цього баласту.
Я,якщо чесно,то вже боюся цього " підсилення".Дуже часто виходить навпаки.Купили то купили,а от що робити з цим далі не знають.
Якщо вже не вийшло придбати потрібного гравця,то напевно не слід купувати аби що.Спартанці говорили:"Краще бути голодними ніж харчуватися помиями".Приблизно так я можу охаректеризувати трансферну діяльність "Динамо".Спочатку хотіли Вайсса,потім аргентинця (не пригадую призвіща)з " Крузейро",а взяли з тогож клубу,тільки з молдіжної команди Дуду, та щей за велику ціну("Борусія" купила Перішіча за 5 в "Брюге").
Зараз ходить багато розмов,чому "Динамо" не піти по шляху по якому пішли "Шахтар" та "Металіст".Особисто я проти такого шляху.Спробую аргументувати свою позицію:
Бразильці -люди своєрідні.Вони вже народилися апріорі з думкою,що вони - найкращі гравці в світі,і доводити їм вже нічого нікому не потрібно.Вони повинні завжди відчувати,що на них розраховують,що вони є кращі,в іншому випадку - нічого не буде.Їм постійно потрібно шукати нову мотивацію.
Я раніше не міг зрозуміти,чому в бразильській перешості так багато відбувається внутрішніх переходів.Гравець не затраимується в клубі на довго.Команда,яка досягла успіху в минулому сезоні сильно змінює свій склад.Можливо,це не стосується зірок накшталт - Неймара,чи Гансо.Раніше це пояснювалося економічною кризою в країні,мовляв, гравці шукають кращі умови,але зараз коли економіка Бразилії на підйомі,так відмазка не пройде.Я думаю,що справа в мотивації.Бразильцям потрібні нові виклики.
Подивіться на топ клуби світу.Бразильці там не відіграють сутєвої ролі.За вилюченням "Барси" де є Дані Алвеш,і "Мілана" де лідер оборони - Тіаго Сілва."Реал"- Марсело,який не має постійного місця в основі,"Юве"-0,"Баарія"-Луіс Густаво,"МЮ"-Рафаель(Андерсон та Фабіо майже не грають в основі),"Борусія" -0,"МС"-0,"Тотенем"-Сандро,але без гаранотованого місця в складі.
Винятком може називатися Португалія.Збірна цієї країни --- складається з багатьох гравців які прийняли португальське громадянство,а самі є бразильцями.Багато спільких речей поєднують ці країни:починаючи від мови,закінчуючи схожістю клімату.
Взірцем роботи на бразильському ринку є "Порту".Робота президента клуба - да Коши є майже досконалою цьому напрямку.Він дуже точно відчуває молодих талановитих гравців,які можуть вирости в зірок,а також відчуває час коли потрібно розпрощатися з зіркою.Я думаю,що з Халка він перетримав.
ФК "Шахтар" придбав головного селекціонера футбольного клуба "Порту" в 2010 за 10 мільйонів.Але результат не вражає Дентіньо,Патрік.
Першу бразильську команду на просторах СНГ стоврив,як не дивно Валерій Газаєв.Ви всі добре пам"ятаєте Рамона,Дуду,Жо,Карвальо,Вагнера.Схема її гри була дуже проста:росіяни захищаються,а бразильці атакують.Ця схема дала результат,правда короткочасний.Вся Європа стояла в черзі за цими барзильцями,але через два роки їм стало просто не цікаво,не отримавши нових викликів вони просто здулися.Замісь "Реалу" Даніель Карвальо поїхав в свій рідний "Інтернасіональ".Тільки заява про відставку Газаєва змусила їх видати шедевральний кінець сезону - перемогти в 12 матчах поспіль.
Бразилець не мислить свого життя позза власною країною.Європа для нього це вьсого лише можливість забезпечити безбідну старість.При першій можливості він готовий повернутися до дому
В Україні два клуби пішли "бразильським" шляхом.Голвний принцип роботи в цих клубах доволі прстий:не заважати грати бразильцями в футбол..
Я думаю,що всі зрозумілаи,що "Шахтра" досяг свого максиму в 2010-11 роках.Далі вже пішов спад.Що і довела цьогорічна ЛЧ.Для прогресу портібні були зміни,але вони не відбулися.Чемпіонство виграли,завдяки позза футбольним моментам.
За цей час виросла ціле покоління "будяків" ,тобто власних вихованців.ЯКі виявилися нікому не потрібні
"Металіст" пішов схожим шляхом.Латиноамериканці грають,тренер їм не заважає.Марко Девіч сильніший фарвард ніж Крістальдо,але грає останній,незважаючи на ліміти.Можливо,призвіще тренера команди не Маркевич...
Я думаю,що і на "Металіст" в цьому сезон чекає спад.Вони вже відчувають себе зірками,особливо комусь щось доводити в них бажання не має.
Якби "Метал" потрапив до ЛЧ то це був би новим викликом для всієї команди.А ЛЄ я думаю вже їм набридла.
Я не вважаю,що бразильці є вирішенням проблем для українських клбів.Можливо,це короткочасний результат,але не преспектива.
Керівництву нашого клубу слід добре подумати,коли вони будуть відсилати мішки з грошима в Бразилію:чи потрібно таке підсиляння?
В Харкові і Донецьку ображаються,що європейці дуже часто не можуть індифікувати до якої країни належать ці міста.Футбольні клуби цих міст асоціюються з величезними грошима і великою кількістю легіонерів в складі.Про якісь національні традиції мова не йде.
Насамперед,вони представляють власне бачення гри,власну філософію,власне мислення.А в цих командах воно чуже,купляна за гроші
Чому вся Італія вболіває за "Юве"?Бо там грають італійці.Звичайно Турин - праве місто,родина Анєллі прекрасно розуміє це.
---------
>>Подивіться на топ клуби світу.Бразильці там не відіграють сутєвої ролі
Объясняется просто: нынешнее поколение бразильцев не такое уж сильное. Если периодически в сборную попадает Жадсон и Фернандиньо, то это означает, что у них все совсем плохо... Кстати в Милане играет "неключевой" Пато и "неключевой" Робиньо. И этот период неудачного поколения длится от силы года 4-5. До этого бразилы - одни из главных претендентов на чемпионат мира...
----------
>>Бразилець не мислить свого життя позза власною країною
Ваша неправда. Достаточно посмотреть на уже украинца Эдмара.
---------
>>Голвний принцип роботи в цих клубах доволі прстий:не заважати грати бразильцями в футбол..
Ваша неправда. Посмотрите на Тайсона. Человек пришел нереально эгоистичным. Сейчас это полностью командный игрок. Он сейчас даже лишний пас отдаст, когда в принципе бить надо. Маркевич полностью его переделал.
Что касается Шахтера. Луческу удалось заставить бразил играть в обороне, когда они выиграли кубок уефа, когда пролезли в четвертьфинал лч. Наиболее яркие изменения можно наблюдать по Фернандиньо. Во первых из атакующего полузаща получился неплохой опорник. Из Шахтера он попал в сборную.
К чему это я? Да к тому, что есть бразилы, которые растут в чемпе Украины, чья игра меняется в лучшую сторону. Нужен умелый подход тренера. Видимо у Семина его нет.
----
>>Я думаю,що всі зрозумілаи,що "Шахтра" досяг свого максиму в 2010-11 роках
Я думаю это не так. Нужно избавляться от людей, которые давно в команде. Шахтеру нужна перезагрузка игроков (бразильцев или кого другого не важно). И результат в Европе может прийти опять. Так поступают все команды. Не только Шахтер. Такая "перезагрузка" давно назрела в Динамо.
---
>> Марко Девіч сильніший фарвард ніж Крістальдо,але грає останній
Очень спорное утверждение. Про то что Девич сильнее. И про то, что Кристальдо больше времени проводит. Они проводят времени примерно одинаково. Кто сильнее Бензема или Игуаин? Ответ очевиден: неизвестно, но нужны оба.
--------------------------------------------------------
Итого главный тезис: бразильцы (классные игроки легионеры, не обязательно бразильцы) нужны, но от них нужно вовремя избавляться. Контракт на года 4 имхо самое то
Дозволю собі аргументувати деякі тезіси:
1.Для мене Мілан 2011-12 - це насамперед Ібра,Боатенг,Тіаго Сілва,Антоніні,можливо Робіньо,але ніяк не Пато.Я думаю його думки вже далеко від футболу.Чого тільки варте його особисте життя.Я можу сміливо уявити Мілан без Пато,без Рубіньо там майже нічого не зміниться.А от без Ібри чи Боатенга буде зовсім інша команда
Для бразильців проблема номер 1 ,це те що футбол пішов в перед ,а вони залишилися на місці.Футбол став більш динамічним швидким,командним,а для бразильця завжди є місце для романтики на полі.Я не думаю,що Бразилія на рівних зможе конкурувати з Німеччиною чи Іспанією.
На рахунок Фернандіньо та інших,то і Дуду і Андре викликали.Тут одне з двох:проблема гравців середини поля,або проіски агентів,які хочуть показати,що в Україна футбольна держава.
2.Про Едмара скоріше виключення ніж закономірнісь.Я більше не чув про бразильців які б залишилися в Європі
3.Приблизно те саме я мав на увазі,потрібна презагрузка."Динамо" 1998-99 досягло свого максимуму,це прекраснао розумів Лобановський.Тому він вирішив будувати нову команду.На жаль не вийшло...Луческу цього не збагнув
4.Я думаю,що гра Крістальдо і Луіса Адріано є дуже схожою.Обидва гравці штрафного майданчика,і гравці які шукають зони для виходу один на один з голкіпером.Технічно вони дуже слабі.Я майже ніколи не бачив,щоб вони могли обіграти когось один в один.Причина потрапляння Крістальдо до основи - більшість співвітчизників,з якими йому легше.
5.ВСеж я думаю, Тайсон серйозно здасть в новому сезоні.Особливо після відвідин Батьківщини
6.Погоджуюся на 100%
Эдуардо да Силва.
Это не так. Более того, в самом Турине болельщики "Юве" - в меньшинстве, поскольку подавляющее большинство туринцев болеют за "Торино", в каком бы дивизионе этот клуб не играл.
А вот с Вашим мнением по бразильцам в Украине - согласен на все 100.
1 Марко Амелия Вратарь 02.04.1982 187 78
30 Флавио Рома Вратарь 21.06.1974 191 83
32 Кристиан Аббьяти Вратарь 08.07.1977 190 90
5 Филипп Мексес Защитник 30.03.1982 187 82
13 Алессандро Неста Защитник 19.03.1976 187 79
19 Джанлука Дзамбротта Защитник 19.02.1977 181 76
25 Даниэле Бонера Защитник 31.05.1981 183 74
33 Тьяго Силва Защитник 22.09.1984 184 80
76 Марио Йепес Защитник 13.01.1976 188 86
77 Лука Антонини Защитник 04.08.1982 182 70
4 Марк ван Боммель Полузащитник 22.04.1977 187 85
8 Дженнаро Гаттузо Полузащитник 09.01.1978 177 77
10 Кларенс Зеедорф Полузащитник 01.04.1976 176 76
14 Салли Мунтари Полузащитник 27.08.1984 180 76
15 Джамель Месба Полузащитник 09.10.1984 180 74
16 Матье Фламини Полузащитник 07.03.1984 178 67
20 Игнацио Абате Полузащитник 12.11.1986 180 73
22 Антонио Ночерино Полузащитник 09.04.1985 175 74
23 Массимо Амброзини Полузащитник 29.05.1977 182 72
27 Кевин-Принс Боатенг Полузащитник 06.03.1987 184 80
28 Урби Эмануэльсон Полузащитник 16.06.1986 176 68
54 Симоне Кальвано Полузащитник 11.07.1993 183 75
99 Альберто Аквилани Полузащитник 07.07.1984 186 77
92 Стефан Эль-Шаарави Полузащитник 27.10.1992 180 73
7 Алешандре Пато Нападающий 02.09.1989 179 71
9 Филиппо Индзаги Нападающий 09.08.1973 181 74
11 Златан Ибрагимович Нападающий 03.10.1981 192 84
21 Макси Лопес Нападающий 03.04.1984 187 81
70 Робиньо Нападающий 25.01.1984 175 68
99 Антонио Кассано Нападающий 12.07.1982 175 77
Состав Юве
1 Джанлуиджи Буффон Вратарь 28.01.1978 191 83
13 Алекс Маннингер Вратарь 04.06.1977 188 84
30 Марко Сторари Вратарь 07.01.1977 187 76
3 Джорджио Кьеллини Защитник 14.08.1984 186 76
4 Мартин Касерес Защитник 07.04.1987 182 78
6 Фабио Гроссо Защитник 28.11.1977 190 82
11 Паоло Де Челье Защитник 17.09.1986 184 75
15 Андреа Барцальи Защитник 08.05.1981 186 79
16 Рето Циглер Защитник 16.01.1986 183 79
19 Леонардо Бонуччи Защитник 01.05.1987 190 82
23 Зденек Грыгера Защитник 14.05.1980 185 78
26 Штефан Лихтштайнер Защитник 16.01.1984 183 77
26 Штефан Лихтштайнер Защитник 16.01.1984 183 77
7 Симоне Пепе Полузащитник 30.09.1983 178 73
8 Клаудио Маркизио Полузащитник 19.01.1986 179 70
17 Эльеро Элиа Полузащитник 13.02.1987 176 66
20 Симоне Падоин Полузащитник 18.03.1984 179 73
21 Андреа Пирло Полузащитник 19.05.1979 177 68
22 Артуро Видаль Полузащитник 22.05.1987 181 75
28 Марсело Эстигаррибия Полузащитник 21.09.1987 181 70
27 Милош Красич Полузащитник 01.11.1984 186 76
10 Алессандро Дель Пьеро Нападающий 09.11.1974 173 73
14 Мирко Вучинич Нападающий 01.10.1983 186 76
18 Фабио Квальярелла Нападающий 31.01.1983 180 79
20 Лука Тони Нападающий 26.05.1977 196 94
23 Марко Боррьелло Нападающий 18.10.1982 186 80
24 Эммануэле Джаччерини Нападающий 05.05.1985 160 67
25 Хорхе Мартинес Нападающий 05.04.1983 181 80
32 Алессандро Матри Нападающий 19.08.1984 183 80
Вот для сравнения два состава команд Милана-2 место и Ювентуса-1!Что хотелось бы сказать,не знаю откуда у вас информация что все в италии болеют за юве,тем паче что у них играют одни итальянцы,если сравнить их составы то получим примерное равенство по итальянцам,небольшое преимущество по итальянцам у юве(+2).Касательно национальностей в футболе,то моё мнение таково,что не паспорты играют в футбол,а игроки,пример тому победа интера в лиге чемпионов,когда там итальянцев было минимальное количество и ещё много таких примеров!А что касается тех же бразил,то безусловно если вся команда из бразилии,то это мягко говоря не хорошо,а если её разбавить несколькими игроками достаточно хорошего уровня,которые в отличии от них будут не феерить ,а землю грызть,по типу давидса,гаттузо,то получится очень интересный коллектив,но для того чтобы такой коллектив создать необходим очень опытный и грамотный тактик и стратег,по типу капелло!а касательно бразил,я не думаю,что какая-то команда из топ-10 отказалась бы от игроков уровня неймара или халка!
"Ювентус" завжди був італійським.Виключення могло бути в сторону франції( це дуже близько географічно))Дешам,Зідан,Трезеге.Родина Анєллі яка тримає команду з самого початку завжди дотримувалася цього принуипу.Коли "Юве " буксував преса в більшості писала не про здобутки Інтера а про вихід з кризи "Юве".
Ви - абсолютно праві,в тому,що "Мілан" теж користується виликою популярністю в Італії
1. Зачем здесь этот список футболистов? Если уж говорим о национальности, то нужно было хоть ее там написать, а не даты рождения, рост, размер обуви или амплуа.
2. Кто из миланистов сейчас реально усиливает сборную Италии?
несты, дзамбротты, индзаги, которым по 60 лет?
3. Игроки Юве почти всегда составляют костяк сборной!
По крайней мере, так было последние лет 15, которые я смотрю футбол.
4. Болельщиков у Юве наааамного больше, чем у любого другого клуба из Италии.
Это я слышал уже не один раз во время комментариев матчей и читал в прессе...
Остальное - это уже ваша дискуссия, просто "итальянскость" и популярность Юве - это факты, которые даже не обсуждаются вроде.