Регистрация, после которой вы сможете:

Писать комментарии
и сообщения, а также вести блог

Ставить прогнозы
и выигрывать

Быть участником
фан-зоны

Зарегистрироваться Это займет 30 секунд, мы проверяли
Вход

Николай Несенюк: «Зачем команды тратят деньги на подготовку стадионов, на которые почти никто не ходит?»

2018-04-03 10:17 Известный украинский журналист Николай Несенюк — о работе Украинской Премьер-лиги. Николай Несенюк Николай Несенюк: «Зачем команды тратят деньги на подготовку стадионов, на которые почти никто не ходит?»

Известный украинский журналист Николай Несенюк — о работе Украинской Премьер-лиги.

Николай Несенюк

Із середини лютого учасники чемпіонату України з футболу, який проводить українська «прем’єр-ліга», бігають засніженими футбольними полями за практично повної відсутності глядачів. Людині, не посвяченій у тонкощі вітчизняного футбольного господарства, хочеться запитати: навіщо? Навіщо футбольні команди їздять туди-сюди, витрачаючи чималі кошти на підготовку стадіонів, на які взимку та ранньої весни все одно майже ніхто не ходить?

Я не прихильник довільних вигадок. Тому просто відкрив регламент поточного ­чемпіонату України з футболу. І дізнався, що мета проведення цього турніру — визначення чемпіонів і призерів. Дуже цікаво. Але виникає запитання — навіщо заради цього тримати цілу «прем’єр-лігу», коли для заявленої мети достатньо скласти календар чемпіонату, що займає на комп’ютері не більш як 10 хвилин? Чим ще займається «прем’єр ліга» решту часу — тобто 364 з половиною дня на рік?

І на це запитання є відповідь у регламенті. Там написано, що завданням чемпіонату, окрім власне проведення футбольних матчів, є ще й «забезпечення умов для формування брендів „Титульний спонсор — чемпіонат України з футболу“ та Титульний спонсор — суперкубок України з футболу». Тобто наші футбольні професіонали не просто ганяють м’яча на порожніх стадіонах, а «формують бренди». Так би одразу і сказали. І всі зрозуміли би після цього — чому змагання української «прем’єр-ліги» так відрізняються від гри у футбол, яку в усьому світі дивляться мільярди глядачів, і на якій зароб­ляють шалені гроші.

Я так розумію, що із «формуванням брендів» у нашої «прем’єр-ліги» в останні 10 років, які ця ліга існує, якось не складається. Не біда. Цього тижня до нас привезуть зі Швейцарії фахівця на прізвище Грімм. Він стане новим керівником «прем’єр-ліги». Після цього справи із «формуванням брендів» мають піти краще.

Запитаєте, а як же футбол? Видовище, яке має збирати повні стадіони, приносити задоволення глядачам і гроші командам? Не ставте більше таких запитань. ­Читайте регламент. Там про це нічого не сказано. Винятково про «формування брендів».

Микола НЕСЕНЮК

Подписывайтесь на Dynamo.kiev.ua в Telegram: @dynamo_kiev_ua! Только самые горячие новости

RSS
Новости
Loading...
Пополнение счета
1
Сумма к оплате (грн):
=
(шурики)
2
Закрыть