На футбол в Україні не ходять. Цей очевидний і давно доконаний факт пояснюють по-різному. Ті, хто мав би зробити футбольне видовище привабливим, створили цілу теорію про суцільне зубожіння людей, яким «не до футболу». Тож футбол їм мають «дарувати» ті, хто чомусь не зубожіє, а зовсім навпаки. Ті, хто хотів би приєднатися до цих «дарувальників», переконують, що варто лише «попрацювати з уболівальниками» — розвішувати афіші, робити оголошення на кожному кроці, заманювати людей на стадіон через соцмережі — і народ почне заповнювати трибуни. Але щойно ці «фахівці» досягають мети і починають працювати у футболі, як одразу ж згадують про бідний народ, який не має грошей і тому йому «не до футболу». І так уже третій десяток років.
Аж раптом народ масово захотів піти на футбол. Знайшлися і гроші на квитки, і вільний час, і погода вже не заважає. Що сталося? Невже народ розбагатів? Або афіші висять на кожному паркані? А може, соцмережі підірвали новим футбольним вірусом? Чи футболісти з тренерами ходять по вулицях і кличуть людей на стадіон?
Нічого подібного не сталося. Все як завжди. Лише в далекому швейцарському містечку Ньон чиновник УЄФА тихо прошепотів чарівне слово «Челсі». І все одразу заворушилося. Виявилося, що у нас сотні тисяч уболівальників, яким конче треба на стадіон 14 березня. Після цього вони зникнуть, ніби й не було. І з’являться лише тоді, коли хтось прошепоче ще одне чарівне слово. Цих слів небагато — «Барселона», «Реал», «Манчестер», «Ліверпуль», «Баварія», «Ювентус».
Років 30 тому в обласних центрах України таким чарівним словом було слово «Динамо». Часом чарівності набували слова «Дніпро», «Металіст», «Шахтар». Але було це давно. Нинішні керівники українського футболу тоді ще курити не навчилися. Тому і не здогадуються вони, що чарівним словом, яке прижене на стадіон тисячі вболівальників, може бути назва української футбольної команди. І не буде цього, доки вони робитимуть вигляд, що керують нашим футболом. Бо українським футболом насправді керує інша людина. Її прізвище теж є чарівним словом, але навпаки — почувши його, люди не збираються, а розбігаються. Не те, що при справді чарівному слові «Челсі».
Микола НЕСЕНЮК
Подписывайтесь на Dynamo.kiev.ua в Telegram: @dynamo_kiev_ua! Только самые горячие новости
Читать все комментарии (8)