Защитник сборной Украины Сергей Кривцов рассказал, как относится к критике.
— Если говорить о критике, футболисты реагируют на статьи об игре команды в прессе или комментарии болельщиков?
— Я думаю, что любой футболист реагирует на критику. Кто постарше, уже пережил эти моменты, стали умнее и мудрее. Нужно слушать критику от людей, которые в этом разбираются, а не от тех, кто пишет комментарии. Я тоже воспринимаю конструктивную критику от людей, которые чего-то добились в своей профессии.
— В директ гадости пишут?
— Пишут, но я не реагирую. Кто-то поставил 100 гривен, проиграл их из-за того, что мы проиграли. Мне от этого ни холодно, ни жарко. Я таким людям хочу сказать: напишите мне, когда поднимете какой-нибудь куш на наших победах, — сказал Кривцов.
З одного боку, звичайно, що критика футбольного спеціаліста (саме спеціаліста, а не тих "експертів", яких розвелося, як грибів після дощу), длч професіонала важливіша, якщо він цю критику сприймає з метою покращення своїх якостей.
З іншого боку - хто кінцевий споживач вашого продукту? Вболівальник на стадіоні і біля телевізора. Так, ви не граєте для вболівальників (то тільки красива фраза), ви граєте заради зарплати і власних амбіцій. Але цю зарплату (принаймні, за кордоном) платять великою мірою з тих грошей, що власник отримав від вболівальника. Не буде зацікавленість вболівальника - не буде коштів з квитків, телетрансляцій, атрибутики, спонсорів, реклами, тощо.
В Україні з цим трохи інше - тут амбіції власників і амбіції футболістів грати у більш сильному чемпіонаті. Але, знову ж таки приберемо вболівальників. Де будуть "понти" власників? Якщо нікому не цікава твоя команда - чим понтуватись? Хіба перед тими, в кого команди взагалі немає.
Тут вже наводили аналогію з кіно. Є, наприклад, авторське кіно. Його можуть шикарно оцінити кінокритики, але на нього не піде глядач. І з яких коштів буде зніматись наступний фільм? Єжі Гоффман сказав, що заради авторського кіно він знімав кіно популярне. Інакше - ніяк. Кінематограф і футбол - це бізнес. Не буде споживача - не буде успішного бізнесу.
А споживач, як відомо, має права. Зокрема, купувати або не купувати товар, або повернути його на ремонт чи зовсім, якщо товар - неякісний. І написати негативний відгук виробнику чи продавцю про якість товару. Якщо цей негативний відгук буде правдивий і коректний, то нормальний виробник/продавець до нього дослухається і зробе висновки. Бо за наявності конкуренції не хоче втратити споживача.
Так от, повертаючись до наших баранів. Якщо критика справді конструктивна і заслужена, то не варто її зневажати. Коли виграєте і вас хвалять - ви ж не дивитесь, чи це люди, які "чогось досягли в професії"
Все остальные комментарии ему до одного места?
Конечно,тот кто написал оскорбления,ругательные слова показывает своё воспитание и весь свой негатив! Но таких людей мало!
Хочу напомнить Кривцову(за его клуб молчу) - ты выходишь на стадион в качестве игрока сборной Украины!
Ты представляешь Украину с населением в 42 млн.человек.
На тебя смотрят, на стадионе, десятки тысяч людей и плюс сотни тысяч болельщиков,которые переживают не за тебя,а за команду и результат сборной Украины!
И если вы играете так,как с Австрией или как с Англией,то как прикажешь - тебя нужно хвалить или ругать!
Ты своей плохой игрой позоришь наше государство,и его иммидж - поэтому думай,что говоришь!
Якщо прийняти, що граєте для глядачів, то мусите чути і читати те, що думають глядачі. А глядачів - не обманиш, глядач бачить "халтуру", тому дякувати за неї не буде.
З іншого боку, глядач оперує передусім суб'єктивною оцінкою "подобається/не подобається". А реально оцінити можуть тільки професіонали
До того ж критики на цьому сайті небагато - більше лайна. Якщо не розумієте різниці - поясню.
Критика - це, якщо, наприклад, кажуть "ти помилився, ти зробив неправильно", а на цьому сайті переважає "ти - дов...б".
Сподіваюсь, пояснив дохідливо?
З іншого боку, будь-якого професіонала в будь-якій справі більше цікавить оцінка (критика) професіонала в цій же справі, ніж просто першого зустрічного...
І критикувати також. Це - нормально, раз ми споживачі.
Ми ніби говоримо про одне і теж, але по-різному.
Хліб, пиво, смартфон - не важливо. Якщо воно неякісне, ми, як споживачі, маємо повне право сказати, що воно неякісне.
Але є конструктивна критика, а є критиканства. На жаль, останнього "в ефірі" більше. Я не кажу за когось конкретно.
учетная запись этого пользователя была удалена
Тогда читать приятно ?
И в этом случае, тебя уже не интересует футбольное образование написавшего !
Так или нет ?
И от куда тебе знать убогому, мой уровень понимания игры в футбол ?
Но его вполне хватит, для определения твоего класса как защитника .
Неудовлетворительный,,,,
Особенно разбираются на ахметовских анналах - это вам может рассказать Миколенко, которого "эксперты" этих говноканалов назначили худшим игроком нашей сборной.