Регистрация, после которой вы сможете:

Писать комментарии
и сообщения, а также вести блог

Ставить прогнозы
и выигрывать

Быть участником
фан-зоны

Зарегистрироваться Это займет 30 секунд, мы проверяли
Вход

Официальное заявление «Динамо» относительно неправдивой статьи британского издания World Soccer о клубе

2021-12-02 18:41 Згідно з нещодавно поширеною інформацією низки українських медіа, британське видання World Soccer, що належить медіахолдингу Kelsey Publishing Ltd., ... Официальное заявление «Динамо» относительно неправдивой статьи британского издания World Soccer о клубе

Згідно з нещодавно поширеною інформацією низки українських медіа, британське видання World Soccer, що належить медіахолдингу Kelsey Publishing Ltd., у випуску свого журналу за листопад 2021 року опублікувало статтю про нібито ухилення ФК «Динамо» від сплати податків. Цей матеріал, зокрема, містив неправдиву інформацію про заробітну плату футболіста ФК «Динамо» Артема Бєсєдіна.

ФК «Динамо» належно зреагував на відвертий наклеп та звернувся до видання й медіахолдингу з вимогою зупинити розповсюдження неправдивої інформації та спростувати оприлюднені дані, які не відповідають дійсності та завдають шкоди діловій репутації клубу. Ми надали британському виданню документи, які свідчать про те, що факти, викладені у статті, є фейками.

У відповідь Kelsey Publishing Ltd. повідомив ФК «Динамо» про видалення публікації з усіх онлайн-платформ, що здійснюють продаж випуску журналу. Також у британському медіа інформували нас про початок службової перевірки щодо інциденту.

Крім того, представники британського медіа запевнили, що після закінчення внутрішнього розслідування, нас повідомлять про його результати та вжиті заходи.

Публікуємо електронний лист від Kelsey Publishing Ltd.:

Вдячні британському виданню за оперативну реакцію, що відповідає високим стандартам журналістської етики у Великій Британії. Переконані, що внутрішнє розслідування Kelsey Publishing Ltd. підтвердить недостовірність опублікованої інформації.

Наразі ми вже встановили, що автором неправдивого матеріалу був зовсім не британський журналіст, а колишній співробітник ФК «Динамо» Олег Задерновський, який був звільнений у 2017 році. Тривалий час він безрезультатно намагався поновитися на посаді, а наразі має нове хобі – поширювати завідомо неправдиву інформацію про ФК «Динамо», використовуючи всі доступні інформаційні майданчики, що він вчергове зробив, опублікувавши зазначену вище неправдиву статтю.

Звертаємося до українських медіа, які поширили «сенсаційне британське розслідування», авторства звільненого співробітника нашого клубу, – просимо дотримуватися міжнародних журналістських стандартів та спростувати неправдиву інформацію тим способом, яким вона була поширена. На майбутнє радимо перевіряти факти, навіть, якщо джерело інформації здається надійним. А також наголошуємо – ФК «Динамо» відкритий до комунікації і готовий за запитом надати усю необхідну інформацію для об’єктивних і незалежних розслідувань.

Лучший комментарий

J.Coffey
John C - Старожил
03.12.2021 00:29
Вы статью то читали?

Читать все комментарии (56)

Подписывайтесь на Dynamo.kiev.ua в Telegram: @dynamo_kiev_ua! Только самые горячие новости

RSS
Новости
Loading...
Пополнение счета
1
Сумма к оплате (грн):
=
(шурики)
2
Закрыть