«Рух» запропонував УПЛ створити OTT-платформу, яка 3 сезони буде безкоштовною

Теми:
Рух, Чемпионат Украины

«Рух» на своєму офіційному сайті опублікував позицію клубу щодо єдиного пулу в УПЛ, запропонувавши створити УПЛ-ТВ — власну OTT-платформу, яка 3 сезону буде безкоштовною.

Фото: fcrukh.com

«Футбольний клуб «Рух» офіційно заявляє, що ніколи не був опонентом створення повноцінного єдиного телепулу. Ми чітко усвідомлюємо, що об’єднання усіх прав клубів УПЛ і централізований їх продаж — єдиний шлях до створення якісного продукту і збільшення доходів клубів. Переконані, що нині клуби мають усі важелі, аби український футбол став на рейки комерційно привабливого. Але цілком усвідомлюємо, що для цього потрібно діяти самим, а не розраховувати на якісь сторонні чи потойбічні сили.

У ЗМІ неодноразово маніпулювали щодо позиції нашого клубу, мовляв, «Рух» — противник телевізійного пулу та намагається його зірвати. Запевняємо, це абсолютно не відповідає дійсності. Футбольний клуб «Рух» завжди стояв на позиції створення єдиного телепулу. Об’єднання всіх виключних прав клубів УПЛ в одне ціле — без сумнівів, єдиний правильний шлях, яким повинні йти усі клуби без виключення. Лише в тому випадку, коли усі права (!) усіх клубів (!) УПЛ будуть об’єднані і буде створено якісний цілісний продукт, усі ми зуміємо заробляти ті кошти, на які очікуємо. Припускаємо, що це щонайменше 1 млн. доларів кожному клубу УПЛ на рік. Напевно, це саме той базовий рівень доходів від продажу медіаправ, з яким усі погодяться.

Першим надзвичайно важливим кроком повинно стати народження УПЛ-ТБ. Це компанія, акціонерами якої в рівних частках будуть усі клуби елітного дивізіону. Її першочерговим завданням буде створити якісний продукт під назвою Українська Прем’єр-Ліга, забезпечити повноцінний продакшн матчів Чемпіонату, виготовлення конкурентного футбольного контенту та максимально успішно просувати його на ринку. В майбутньому це дозволить продавати продукт за ті кошти, на які очікують клуби УПЛ. УПЛ-ТБ — це підприємство, яке займається виробництвом якісного комерційно привабливого медіа-продукту для якнайширшої аудиторії. Для цього пропонуємо створити власну ОТТ-платформу відкритого типу, яка буде доступною для вболівальників і впродовж трьох сезонів безкоштовною. Таку ОТТ-платформу можна запустити хоч завтра. Для просування і доступності продукту необхідно буде використовувати й інші майданчики: соціальні медіа, інтернет-платформи,YouTube тощо.

Отримати менше ста тисяч доларів на рік за продаж своїх прав — не є вершиною мрій для клубів УПЛ, адже це мізерні кошти у розрізі видатків на діяльність та функціонування клубу. Саме тому одразу кілька клубів Української Прем’єр-Ліги не погоджуються на пропозицію компанії Setanta, адже вважають її вкрай заниженою і несправедливою. Каменем спотикання є також той факт, що продавши права компанії Setanta, ми фактично повністю заводимо український чемпіонат в сегмент платного телебачення. Розуміємо і поділяємо резони керівників київського «Динамо», найбільш ємного з точки зору вболівальницької аудиторії клубу в Україні. Прибравши матчі «Динамо» із загального доступу, як клуб, так і Чемпіонат ризикують втратити значну частину лояльної футбольної публіки», — йдеться у заяві.

Теги:
рух новости

Автор: (babiors)

Статус: Читатель (4 комментария)

Підписників: 162

0 комментариев
Кращий коментар
  • Алекс Кучад - Эксперт
    22.08.2022 14:21
    Идея создания ОТТ- платформы неплохая, но есть большое НО!
    За основу нельзя, ни в коем случае, использовать оборудование, технику, персонал и их "опыт"донецких "футболов"321!
    Считайте, что сразу же попадём в зависимость к ахметову и уже они будут диктовать,что делать этой ОТТ- платформе, т.е. мы своими же руками и финансами позволим возродиться этим футболам321!

    И ещё, может возникнуть проблемма - захотят ли "серая" масса клубов влаживать свои средства в эту ОТТ- платформу, что бы получать в дальнейшем по миллиону баксов?
    Ведь можно просто тупо проголосовать за пул, не влаживая средства, и получит один раз в год аж 90.0 тыс. евро!
    • 3
Коментувати