Директор «Динамо» з розвитку Максим Радуцький розповів, яка його сфера відповідальності в київському клубі.
«Я не можу собі уявити ситуацію, що мене набере президент „Динамо“ і поставить питання, а я скажу, що це не моя зона відповідальності. Це неможливо. Усі ми робимо спільну справу.
„Динамо“ — це дуже сильний і потужний бренд. Коли ти приходиш і говориш, що ти з „Динамо“, то відчиняються абсолютно всі двері. Це клуб, якому скоро буде 100 років, який карав ту ж „Барселону“ 7:0.
„Динамо“ має бути флагманом не тільки українського футболу, а і України як держави. Бренд, який асоціюється з Україною. Це одне з моїх завдань. Плюс все, що пов’язане з благодійністю, умовно на мені. Хоча ви розумієте, що поряд зі мною велика кількість людей, які мене підтримують. Нині не час ділити обов’язки, хто що має робити. Всі біжимо вперед, всі біжимо за перемогою», — сказав Радуцький.
И если нет, то когда этот самый бренд был на максимуме ?
Суркисы только и делали, что опускали этот бренд...
(Повторюсь... третий за сегодня блог об этом новом "директоре")
Максим Радуцкий - ресторатор, сын депутата от Слуги народа - Михаила Борисовича Радуцкого (основателя клиники Борис, где проходят обследование игроки "Динамо"). Он - один из тех блатных детей, которые когда-то занимали чужие места в футбольной Академии "Динамо".Он так и не_стал футболистом... но к команде прилип крепко!