Хоча Ліонель Мессі навряд чи виграє трофей на нинішньому Клубному чемпіонаті світу, аргентинець вже став головною зіркою турніру — щонайменше з фінансової точки зору. Про доходи легендарного аргентинця та його найбагатших колег розповідає «РБК-Україна» з посиланням на дані Forbes.
Отже, головна п’ятірка найбагатших учасників клубного Мундіалю виглядає так (заробітки в доларах США за рік).
За останні 12 місяців 37-річний форвард «Інтер Маямі» заробив 135 млн доларів до сплати податків і гонорарів агентам — більше за всіх учасників Мундіалю.
У цю суму входить 60 млн зарплати і бонусів, а також 75 млн — від реклами, публічних виступів і бізнес-активностей. Мессі не тільки підняв спортивний рівень клубу, а й кардинально змінив його фінансовий профіль: за рік після його приходу капіталізація «Інтер Маямі» зросла до 1,2 млрд доларів. Це — другий показник у МЛС (після ФК «Лос-Анджелес», капіталізація якого оцінюється в 1,25 млрд).
Незважаючи на особисті успіхи (42 голи за сезон), його новий клуб — «Реал» — втратив титул Ла Ліги і вибув з Ліги чемпіонів у чвертьфіналі. Утім, це не завадило форварду бути обличчям багатьох рекламний кампаній. Мадридський клуб лише підняв його маркетинговий рейтинг, незважаючи на те, що Лігу чемпіонів виграв колишній клуб футболіста — ПСЖ.
Хоча норвезький бомбардир не став найкращим голеадором Прем’єр-ліги цього сезону, він підписав найтриваліший контракт в історії англійського футболу: дев’ятирічна пролонгація зв’язала його з «містянами» до 2034 року. За межами поля його співпраця з Nike, Beats, Clear та іншими бізнес-партнерами принесла норвежцю додаткові 14 млн.
Найкращий гравець світу за версією ФІФА забиває понад 20 голів за сезон уже четвертий рік поспіль. Попри скромні показники «Реала» в поточному сезоні та невиразну гру самого футболіста за національну збірну, він залишається одним із найпопулярніших футболістів світу. Особливо відчувається це в Південній Америці, де партнери добре заробляють на його імені.
Після багатьох сезонів без трофеїв у «Тоттенхемі», Кейн нарешті здобув титул із «Баварією». Він також є обличчям футбольної лінійки бренду Skechers.