У другій лізі українського «професійного» футболу цього літа стартувала команда з розкішною назвою — «Агробізнес».
Чому ні? Як захотів власник — так і назвав. Це ж вам не команди швейцарської ліги, чи не кожна з яких має історію у понад 100 років і передає свою назву з покоління в покоління. І що з того, що у Волочиську, де базується згаданий «Агробізнес», футбольну команду довгі роки називали «Збруч», за іменем місцевої річки?
У Північній Америці перед тим як створити футбольну, хокейну, баскетбольну чи бейсбольну команду, проводять опитування серед потенційних уболівальників. Вона й обирають поміж «вовками», «пантерами», «пінгвінами» тощо. Але ж це Америка, де футбольний клуб є бізнесом і має заробляти гроші. Тому їм не все одно, як називатиметься команда, які в неї будуть кольори, талісмани та все інше.
У нас простіше. Хазяїн вільний назвати свій «футбольний клуб» хоч іменем власної собаки. А вболівальники? Їх там не стояло. Не для них наші молоді скоробагатьки міряються нині «футбольними клубами». Хоча могли би й подумати про те, що кричати з трибун — «Уперед, «Агробізнес!» — якось незручно. Хіба що за гроші.
20 років тому уздовж українських доріг, як гриби виростали «кафе-бари» для проїжджаючих. Їх називали здебільшого жіночими іменами — «Наталія», «Людмила», «Тетяна». Цими назвами власники кафе намагалися зробити приємне своїм жінкам, донькам або двоюрідним сестрам. Тепер, коли на українські дороги прийшов великий бізнес, від тих кафе нічого не залишилося. Так врешті буде й з нинішніми «футбольними іграшками». Справжній футбольний бізнес, за якого власник команди й не подумає сам заявитися у склад або вийти на поле, у нас рано чи пізно з’явиться. І футбольні команди носитимуть притомні назви. А нинішні «агробізнеси» згадуватимуть, як поганий анекдот. Коли згадуватимуть узагалі.
Микола НЕСЕНЮК
-
Алексей Корнев(best-4-me-DK)
- Наставник
26.08.2017 03:42
Из личного опыта.
- 0
-
Михайло Оболонський(czarpikapa)
- Старожил
24.08.2017 16:47
Хто пам'ятає клуб Рефрижератор (Фастів)? Це найкраща назва ФК на всі часи )
- 1
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
25.08.2017 15:27
Лучшим всё же был воронежский "Факел" который в далёком 90-м году написал на футболках: "Fackel" и даже сыграл в них несколько игр :)))
- 0
-
Михайло Оболонський(czarpikapa)
- Старожил
26.08.2017 13:25
Согласен, надо бьіло Fuckel
- 1
-
Алексей Корнев(best-4-me-DK)
- Наставник
26.08.2017 02:53
Переплюнуть Крымтеплицу еще никому не удавалось.)))
- 0
-
York Ship(yorkship)
- Эксперт
24.08.2017 01:39
- -1
-
Томек Богданов(Tomar)
- Эксперт
24.08.2017 09:33
Все эти якобы журналисты да еще якобы известные (хотя известным можно и быть, а вот добротным журналистом - посложнее) того же поля ягоды, что и большинство топ-блоггеров на сайте: ну хоть о чем-нибудь написать, лишь бы помнили, что такой есть. Некоторые умудряются на одну и ту же тему тиснуть по несколько бложков или статеек, главное, у первых, занять себя чем-то и вытащить из носа очередную "козу", и, у вторых, заработать что-либо "на хлеб мазнуть". А вы читайте, одобряйте или критикуйте - не важно. Главное - внимание.
- 1
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
24.08.2017 15:07
Класне порівняння з "топ-блогерами"!:) (саме так, в лапках!!!)
- 1
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
24.08.2017 15:13
Той, що "рухає країну вперед"!?:)))
- 1
-
Виталий
- Наставник
23.08.2017 17:12
Ни о чем.
- -5
-
Оксана Шей(Ksuhen)
- Старожил
23.08.2017 13:43
Порівняємо:
- -6
-
Stan(staseg)
- Опытный писатель
23.08.2017 11:43
Несенюк, конечно, иногда как выдаст..
- 0
-
michail nadarayda(michailnadarayda)
- Эксперт
23.08.2017 11:21
Название самого клуба,мягко говоря не лучшее,какой бизнес такое и название.Раньше бизнес называли "рога и копыта".Желаю футболистам из Волочиска побед,ну а название-не всем же быть Шахтер или Динамо?удачи земляки !
- -3
-
WestUkraine
- Наставник
23.08.2017 09:58
Матч, що відбувся у Волочиську. 19.08.17 в рамках Другої ліги, між Агробізнесом і Поділлям, відвідало 3200 глядачів. І це - у 20-тисячному містечку. Далеко не завжди стільки ходить на матчах УПЛ.
- 1
-
ПеЛе 54
- Наставник
23.08.2017 12:08
Повністю підтримую Вас, я був на цьому матчі. Хоча думаю, що зараз там проживає більше 20 тис. жителів.
- -1
-
Том --->(tom)
- Начинающий писатель
23.08.2017 03:22
Стаття ні про що, в Європі існує традиція називати свій бізнес своїм прізвищем (Siemens, Philips ті ін.) Несенюк би написав що власник самозакоханий...? Доречі в того ж Philips вже більше ста років є футбольний клуб який так і називається "Спортивна спілка Філіпс" більш відомий як ПСВ Ейндговен. От назвав би - "Футбольний клуб Собуцький" Несенюк би схвалив? Хто створює клуб той і обирає назву.
- 1
-
Makc Ko3ak(Ko3ak-9)
- Эксперт
23.08.2017 01:41
Ну немає розуму у гаманців і з цим нічого не вдієш. Накрасти, нагребти, нахапати ще можуть, а от толково та історично порозкинути мізками - то вже занадто.
- 0
-
Хотаб Хоттабыч(Hotabyc)
- Наставник
22.08.2017 23:53
По факту есть команда, которая никому не проигрывает уже полтора года!
- -2
-
Stan(staseg)
- Опытный писатель
23.08.2017 12:29
Аграрии сейчас больше всех в % соотношении приносят валюты в страну.
- -6
-
Alex51
- Читатель
22.08.2017 22:10
Кризис жанра у Несенюка. С похмелья что ли или просто в носу колупался и наколупал
- 0
-
Олександр
- Опытный писатель
22.08.2017 22:04
- -1
-
ПеЛе 54
- Наставник
23.08.2017 00:48
Ви знаєте, я виріс і провів своє дитинство у Волочиську (не в Волочівську), але вже понад 40 років,після закінчення КПІ, проживаю у Києві. Але щорічно відвідую це затишне місто. Ось і цього року під час відпустки побував там, ну і звичайно ж побував і на футбольних матчах. Що сказати, про написане громадянином Несенюком? По російськи це звучить так: "БРЕД" !!! Місто і район (Волочиськ це районний центр) живе футболом і цією командою. Про які гроші говорить цей пан? Люди від душі вболівають за свою команду.
- 2
-
Makc Ko3ak(Ko3ak-9)
- Эксперт
23.08.2017 01:38
Якщо тобі подобається назва Агробізнес - то так і напиши, але не варто щось огидне писати про людину, яка все життя в футболі! Мова не про те, хто і чим живе у Волочиську, а про те, що у гаманців немає ні розуму, ні фантазії і люди їм не указ. Треба любити футбол в собі, а не прославляти себе футболом! Якщо цього не "доганяєш", то через три роки само дійде.
- -4
-
ПеЛе 54
- Наставник
23.08.2017 10:36
По-перше, я не писав про те, чи подобається мені назва, чи ні.А тільки пояснив своє бачення цієї назви. По-друге, я прокоментував те огидне, про що написав автор (в нього є якісь докази про те, що у Волочиську ходять на стадіон лише проплачені вболівльники). Це досить серйозне необгрунтоване звинувачення. І абсолютно немає значення скільки він "у футболі".
- 0
-
Makc Ko3ak(Ko3ak-9)
- Эксперт
24.08.2017 02:50
По-перше, я не звертаюсь до людей, а пишу коментар віртуально і так, як мені зручніше, тож це проблема читача - вирішувати для себе поважаю я його чи не поважаю, щоб задовольнити великою літерою. До речі, це совоцький привідей і ніде в світі ніхто в діалогу не звертається за великою літерою - є конкретні слова поваги.
- -3
-
taras shevchenko(maksx)
- Старожил
24.08.2017 10:56
Я зовсім не знаю і ніколи не бачив "вживу" пана Собуцького.Не знаю його поглядів на життя, політику і т.д. Але коли людина вкладає свої кошти для розвитку спорту, у даному випадку футболу, і тим самим відволікає від "барів та ящика вдома", то йому вже потрібно аплодувати.
- 0
-
Makc Ko3ak(Ko3ak-9)
- Эксперт
23.08.2017 01:52
А тобі, Олександр - Начинающий писатель , я скажу просту річ: живу в столиці чи на херсонщині і небачу, щоб для молоді була потреба в чомусь більшому, ніж кілька барів та ящик вдома. То лиш ілюзія, що приїжджаючи на заробітки в Київ з умовного Волочиська, люди окунаються в культуру столиці (чи обласного центру) - вони гарують і театри-стадіони бачуть набагато рідше, ніж волочиські мешканці в своєму місті. До речі, в Херсоні на стадіоні менше народу, ніж у Волочиську - знаю це не по чутках. бо й сам по роботі буваю на сирзаводі.
- 1
-
Stan(staseg)
- Опытный писатель
23.08.2017 11:58
Не надо так всех под одну копирку, а то обидно)
- -2
-
Dynamo Kyiv(miranda)
- Наставник
22.08.2017 20:22
А ничего, что назвать команду "Динамо" или "Локомотив" это почти то же самое, что назвать ее "Смартфон"? И то, и другое и третье машины, механизмы. Так что ничего плохого в "Агробизнес" я не вижу. Нормальное название.
- 1
-
Олександр Хмельницький(hmelnickiy)
- Эксперт
22.08.2017 20:08
На мою думку потрібно дякувати власнику,за те,що створив клуб.
- 2
Еще комментарииВ 2015-16 году периодически общался с администратором этой тогда еще любительской футбольной команды, так сказать, "по долгу службы". Они заказывали у нас нанесение игровых номеров и фамилий на футбольную форму, брендирование мячей, кепок и т.д. Тогда господин Собуцкий гастролировал по Украине вместе с командой "ветеранов Динамо Киев", среди которых были такие, не побоюсь этого слова, знаковые динамовцы, как например, Олег Саленко или Святослав Сирота, а также целая плеяда лавочников первой половины 90х. Если Саленко до того, как спился, оставил какой-никакой след в истории команды, то Сироту не могу вспомнить в рамке ворот Динамо, хоть убей, возможно, не настолько глубоко знаю историю любимой команды.
И фамилию Собуцкий мы тоже наносили. Легендарный, наверно, футболист и ветеран Динамо Киев.
Как клиенты и заказчики, эти ребята весьма мутные и проблемные. Печатать всегда приходилось "на позавчера", ребята часто оставались на работе до часу ночи. Сама форма - дешевая китайская подделка. Одно из условий заказа - нанесение лого этого хлебзавода спереди, как титульного спонсора. На мой вопрос, не предъявит ли Динамо за авторские права, администратор ответил: - а кто узнает? Деньги платили долго, неохотно, и частями, постоянно торгуясь Администратор долго уговаривал меня выписывать "левые" квитанции в полтора раза выше оплаченной суммы. Этой информации мне было достаточно, чтобы составить впечатление о них как о прохвостах и аферистах.
И вот спустя два года оказывается, что Собуцкий - большая шишка в ФФУ, а хлебзавод играет в профессионалах. 1-й вопрос - откуда дровишки? 2-й вопрос - вы с подрядчиками сейчас тоже так торгуетесь, как со мной раньше?
Наверно их консультировала школьная учительница английского :)
учетная запись этого пользователя была удалена
До речі, це своєрідне know-how на українському телебаченні і його потрібно розповсюдити на провідні спортивні канали світу!!!:))
Агробізнес - 4 слога, 10 звуків. Манчестер Юнайтед - 6 слогов, 16 звуков.
Агробізнес - бізнес аграрієв - цілком логічно. Манчестер Юнайтед - які ж вони об'єднані, коли з
сіті десятириччями бьються - немає логіки.
Агробізнес - агро=angry, бізнес нагадує бізонов, Разом - злі бізони. МЮ - нагадує "му", що коровка робить.
А чем хуже условный Ред Булл Зальцбург?
Главное, что не назвал "УВалеры" или "Валера и Ко" :-)
Тому не думаю, що тамтешні вболівальники сильно переживають з приводу назви команди. Тим паче, що за неї сьогодні грає близько половини місцевих гравців колишнього Збруча. Люди ходять на стадіон і насолоджуються футболом у виконанні своїх хлопців. І цього, по моєму, достатньо.
У которой сайт намного лучше чем у большинства команд УПЛ, у которой каждая копейка имеет свою отдачу и всё заточено на достижение результата.
И почему-то мне кажется, что плевать они хотели на мнение старого рокера Несенюка и через год мы их увидим в первой лиге.
агро бизнес это очень выгодно и прибыльно.
А нам говорят, что снятие моратория это плохо :-)
учетная запись этого пользователя была удалена
Чому "Агробізнес", а не "Збруч", чи "Машинобудівник"? Тому, що власник (президент) клубу є керівником успішної фірми "Агробізнес".Так він і назвав команду, і що в цьому поганого? Може хтось хотів би, щоб команда називалась гучніше, наприклад "Несенюківка".Ось це звучить!
А пояснюється ця написана "галіматья" досить просто. Декому дуже не подобається (несенюкам та "иже подобным"), що як же так, команда з якогось Волочиська,про який вони ніколи не чули (до речі досить сучасне і надзвичайно охайне місто), і раптом вщент розбиває сам "Металіст" та ще й в Києві на самому "Олімпійському".З розпачу,що робити? Негайно побити "селюків",що приїхали вболівати за свою команду (за свої гроші пане Несенюк), нехай знають ! А тут потрапивши вперше в історії міста на рівень другої ліги, запросто "розправляються" з досить відомими командами зі Львова, Тернополя, Чернівців, "старших братів" із Хмельницького і т.д. І дивлячись на гру команди, я дуже не впевнений, чи вистоїть у Волочиську у грі на Кубок "вищоліговик" "Верес" із Рівного (гра буде у вересні).
Так,що як у відомому прислів"ї: "Собака лает, а караван идет!". Нехай бісяться від безсилля неснеюки, а хлопці нехай радують своєю грою жителів Волочиського району та інших шанувальників хорошого футболу.
Пане Несенюк: "Ничего личного!"
Я зовсім не знаю і ніколи не бачив "вживу" пана Собуцького.Не знаю його поглядів на життя, політику і т.д. Але коли людина вкладає свої кошти для розвитку спорту, у даному випадку футболу, і тим самим відволікає від "барів та ящика вдома", то йому вже потрібно аплодувати. І до чого тут Ваша фраза "немає ні розуму, ні фантазії і люди їм не указ" ? Звідки висновок, що людина "прославляє себе футболом"? Може Ви і "доганяєте" там у Херсоні, а тут ці Ваші висновки не зрозумілі.Доживемо три роки (а чому три, а не два чи пять?) тоді і побачимо.
До речі, не знаю як там у Херсоні, а у нас прийнято до незнайомих людей звертатись на "Ви".
Бажаю Вам удачі!
По-друге, якщо людина вкладає СВОЇ гроші в футбол, то честь і хвала людині, але окрім футболу, треба вкладатись в культуру та історію, бо все це - наше життя.
Несенюк нікого не ображає, а лиш співчуває тим, хто не доробляє справу до кінця. ІМХО.
_____________________________________________________
Але і ахметов вкладає свої(наші) кошти ...