Ну а що власне казати? Дніпро поки що не вміє вигравати всі матчі, а тут ще й Кривбас як очманілий почав забивати лідерам. А отже поступово конкуренти нас самі повернуть на друге місце. Нажаль, ми цього не заслужили, але ЧУкр невбгаланний - Динамо та Шахтар завжди йдуть на другому місці.
Матч з Ворсклою? Якось виграли, перші хвилин двадцять залишили гарне враження, а потім... Зарікся відкрито критикувати Блохіна, тому не буду нічого писати.Матч Дніпра? Нам дуже пощастило, що Коноплянка зараз лікується, бо з ним скоріш за все Кривбас би перемогли без проблем. Та власне і так могли перемогти - Дніпро незважаючи ні нащо грає в футбол. Вибачте, але Дніпро - це організована команда, а не купка атлетів.
Дивлюсь я на Дніпро, та й думку гадаю, чому в нас не Рамос, чому... Ні, це мене щось потягнуло в українську літературу, а на часі 21-й тур ЧУкра. Дивлюсь я на Зозулю і думаю - а чим він гірше за Мехмеді чи Рубена? Та нічим!
Дивлюсь я на Калініча, який ледь не на кожну подачу відгукується і думаю... Ось вам досвічений нападник з Англії за 6 мільйонів. Я розумію, Київ бере тільки від 8 мільйонів і вище, але Калініч же непоганий. Чи той таки бігаючий Матеус за мільйон. Ну що мені робити, коли воно активно бігає?
Суддя... Ну тут не так суддя винен, як психованість гравців Дніпра. Хлопці розуміють, що все залежить від них, а отже... А ось знаєте, я не думаю, що все так чисто в суддівстві. Чомусь на цей матч призначають киянина Арановського. Ми тут цілий тиждень намагаємось перенести матч з Чорноморцем, бо це мовляв змова проти Динамо. Ок, а призначати киян на матч Дніпра? А чого це воно якось так дивно судить... Ну начебто все правильно, але це як в тому анекдоті - ложки знайшлися, а ось осад залишився.
По вилученню Зозулі. Ну я ще минулого разу писав, що якісь дніпряни знервовані, але їм на футбольному полі видніше. Перша картка була, а ось друга... Я не знаю як там арбітр встиг побачити, що Зозуля падав сам. Ну він стояв так, що з його боку це виглядало як пенальті. Рішення було прийнято одразу, тож ніхто йому не допомагав. Зозуля малював дуже якісно, від гравця він не відірвався, падав динамічно, але арбітр довів свій професіоналізм - це ж все таки український арбітр ФІФА! От би вони завжди так судили!
Чи ось якщо згадати перші сезони ЧУкра, то там Дніпро вже одного разу лишили золотих медалів. Усяке було в українській історії. Хто знає, може і цього разу якось домовилися. Мені ось дуже дивно, що Суркіс якось так легко залишив свій пост в ФФУ. Може там були якісь домовленості? Хтозна...
Доречі про змову. Ось дивіться, чомусь Металіст грає завтра проти Говерли, причому грає без свого основного гравця Соси, який летить грати за Аргентину. Не чую скиглення харківської публіки про перенос цього матчу - там просто грають у футбол. Чекаємо поки і в Києві почнуть просто грати у футбол.
учетная запись этого пользователя была удалена
-
Cергей Старкон(combat)
- Наставник
18.03.2013 14:20
Ребята вы всего лишь играйте, а не судачте о переносе игр или о региональных дикторах!
- 0
-
Виктор Бескоровайный(Apolo12)
- Начинающий писатель
18.03.2013 10:46
Как то в этом споре забыли про Металл ,Днепр- Динамо-Ха-ха кричите и спорьте!Металл вот реальный претендент!Наверно забыли кому он теперь принадлежит?Так вот судьи будут тянуть не ДК ,а именно Металлист!Тем более,что хозяин - стоматолог!
- 1
-
Макс Матвийчук(mortician)
- Наставник
18.03.2013 10:21
А Зозуля хуже Мехмеди и Рубена как раз вот этим своим умением нарисовать красную карточку на ровном месте. Я думаю, что своей реакцией при первой желтой он уже спровоцировал судью на то, что при спорных моментах судья не будет к нему лоялен.
- 0
-
Anton Param(parapam)
- Наставник
18.03.2013 09:22
даааа автор, у Днепра все так хорошо, что у Ротаня задница горит
- 1
-
s s(bsglis)
- Эксперт
18.03.2013 08:27
Вибачте, але Дніпро - це організована команда, а не купка атлетів.
- -1
-
Доктор Борменталь(Funt)
- Эксперт
18.03.2013 08:16
- 12
-
Obolon Kyiv(supik)
- Начинающий писатель
18.03.2013 07:01
"... Мені ось дуже дивно, що Суркіс якось так легко залишив свій пост в ФФУ. Може там були якісь домовленості?..."
- 4
-
Алекс Ярославский(alyar)
- Эксперт
18.03.2013 04:56
Металіст грає завтра проти Говерли, причому грає без свого основного гравця Соси, який летить грати за Аргентину. Не чую скиглення харківської публіки про перенос цього матчу.
- 7
-
AndrewRatt(Aratt)
- Наставник
19.03.2013 10:31
- 0
-
Вадим За Динамо(Fanat07)
- Опытный писатель
18.03.2013 01:55
- 13
-
Anton Pavlushko(eurocups)
- Эксперт
18.03.2013 02:16
да, да... когда ротань рассказывал про давление со стороны дамира, тот тут все высерали в комментах на шахтер и заговоры
- -16
-
Anton Pavlushko(eurocups)
- Эксперт
18.03.2013 01:02
ось вам доречі ще одне вилучення зозулі, але вже у складі динамо - http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VH9D1vfgFO8
- -9
-
Алексей Чех(chehbass)
- Наставник
18.03.2013 09:58
Антон, Зозуля - художник. Не "отрешённый" от жизни, правда, но - художник. Кстати, не очень маститый в "изобразительном искусстве", как всякие разные. Упади на секунду раньше - неизвестно, что бы Арановский решил. Как реагировали раньше, а как сейчас... Всё очень просто. Всё решает заинтересованность нас, болельщиков.
- 0
-
Андрій Волиняка(viva_la_gloria)
- Эксперт
18.03.2013 00:27
Стиль дійсно хороший, але основні тези викликають як мінімум серйозні запитання. Зозуля малював якісно? Сміх та й годі. Він хоча б на відео передивляється наскільки смішно виглядають його... навіть не симуляції, а намагання симуляцій? Навряд... Та і на арбітрів не варто так налітати- нехай вони не найвищого калібру, але і Роман не суперзірка, якій це може зійти з рук. Не знаю, як там Мехмеді і Рубен, але краще вибирати не з цієї трійки, а когось іншого шукати.
- 3
-
Anton Pavlushko(eurocups)
- Эксперт
18.03.2013 00:41
Так в тому-то й проблема, що ци ми з вами бачимо повтори, а там де стояв суддя він міг бачити тільки пенальті, бо дуже швидко зозуля розгорнувся та не відриваючись від захисника впав
- -10
-
Андрій Волиняка(viva_la_gloria)
- Эксперт
18.03.2013 00:44
Скажу Вам чесно- в мене до Зозулі на рахунок симуляцій давненько вже досить упереджене ставлення, але це було смішне падіння. Непереконливе, як мінімум. Зловживає Роман цими трюками, судді, хоч і українські, хай і низького рівня, але вони теж не вперше бачать ці його фокуси.
- 5
-
Anton Pavlushko(eurocups)
- Эксперт
18.03.2013 00:57
коли вам в єврокубках потім якась діарра так впаде і пеналь таки поставлять, то не дивуйтесь - за таке здебільшого пеналь ставлять
- -10
-
Андрій Волиняка(viva_la_gloria)
- Эксперт
18.03.2013 01:04
По Вашій логіці арбітр мав поставити пенальті, якого не було. Тільки тому, що він не може перегладати повтори.
- 4
-
Anton Pavlushko(eurocups)
- Эксперт
18.03.2013 01:14
саме так, інакше хай пояснить як він там побачив зі своєї точки щось інше
- -9
-
Oler O(Oler)
- Эксперт
18.03.2013 03:33
Не розумно і не аргументоване твердження! А так пишете те, що Вам би хотілось.
- 1
-
Vitaly Mukhin(Vita.M-in)
- Старожил
18.03.2013 08:08
Защитник рукой за туловище его придержал, а Зозуля имитировал падение на скорости - заворачивал ноги так, как если бы подножку получил. Хотя это происходило на месте. В часности - ноги защитника вообще не двигаются, Зозуля не двигается - откуда тогда падение?
- 0
-
Дитя Малое(dytynka)
- Наставник
18.03.2013 00:24
Все оставшиеся (решающие для 2-го места) туры чемпа также будут проходить под "контролем" судей - более или менее откровенно и "умело". Нас ждет еще множество удивительных по своей парадоксальности судейских решений на поле, которые "знатоки" на ТВ будут пояснять нам, идиотам, неким "человеческим фактором", сложностями судейства, наличием двойных трактовок и даже суперпримитивным "судья всегда прав".
- -4
-
Богдан Богданович(Bogdan39)
- Читатель
18.03.2013 00:13
Вилучення Гармаша,теж на 50% вина самого Гармаша.На такому рівні емоцій повинно бути меньше,я не пам"ятаю випадка щоб колись суддя відмінив своє рішення тільки через те,що гравці не згодні з ним
- -1
-
Богдан Богданович(Bogdan39)
- Читатель
18.03.2013 00:07
Судді,домовленності,підстави-все це другорядне.Перша жовта в Зозулі-необов"язкова,дисциплінарна.А забий Дніпро ще 1-2 голи,і ніхто б їм не зміг завадити.Грати треба і все тут.От чи зміг би якийсь арбітр засудити Барсу-думаю ні!
- 0
-
Anton Pavlushko(eurocups)
- Эксперт
18.03.2013 00:09
ну давайте відправимо в лазарет мессі (коноплянку), а потім вилучимо хаві
- -8
-
комментарий удален
-
Anton Pavlushko(eurocups)
- Эксперт
18.03.2013 00:07
От щось подібне кажуть донетчани про те вилучення Гармаша... Мені вам щось далі писати?
- -9
Еще комментарии---------------------
Здесь не согласен видел только одну более менее приличную комбинацию Зозуля на голову Матеусу подачу , а тот чуть выше ворот не смог нормально допрыгнуть ото и все остальное потуги переломать Кривбасс по физике, ну не научился еще Днепр взламывать массированную оборону как и Динамо
Доречі про змову. Ось дивіться, чомусь Металіст грає завтра проти Говерли, причому грає без свого основного гравця Соси, який летить грати за Аргентину. Не чую скиглення харківської публіки про перенос цього матчу - там просто грають у футбол. Чекаємо поки і в Києві почнуть просто грати у футбол.
---------
Полностью согласен команда потому и команда, что не смотря на трудности доказывает свое превосходство, если им всем так трудно бегать через 3 дня то пусть бросают футбол
учетная запись этого пользователя была удалена
???
Легко?
Да его перед ЕВРО выкорчевывали всеми методами, и только вмешательство Платини, который четко сказал донецким пацанам: "Не трогать!" помогло ГМСу продержаться так долго. Ну а чтоб еще дольше, то против стихии не попрешь.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Основной и единственный нападающий основного состава Динамо играл на чемпионате Африки и никто не просил ни о каких льготах.
Автор своим последним высказыванием передернул и просто перечеркнул все сказанное выше.
Поэтому лайк не ставлю.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
когда удаляли зозулю в футболке дк, то там конечно был пеналь и все такое...
але тоді він був свій і нас засуджували :)
А Кривбасс... Они хотели победить больше. Может, даже, просто не проиграть хотели, но желания было поболее, чем у Днепра. Хотя и видно было, что коленки дрожали иногда. Но, поди ж ты, нашлись два "нахала".
На рахунок Калініча- Вам би переглянути виїздний матч Дніпра зі шведами в групі Ліги Європи. Там видно його клас, та і не тільки там. Був би гарний форвард- в старті вийшов, тим паче Ви кажете Рамос знає, що робить.
По інших питаннях згідний. Не судіть суворо за відвертість- може це тільки моє бачення, але воно не голослівне. Як на мою думку.
взагалі такі епізоди це для захисника дуже важка справа, адже ти стоїш дуже близько до нападника, щоб не дати йому відірватися
скажу більше, нападник сам до тебе підійде :)
а ось потім треба щось з мячем робити, почнеш дотягуватися до мяча - точно стрінеш ногу, хоча може й сам того не хочеш, тож якось контролюєш нападника
якщо форвард гарний, то він буде робити собі робочий простір для удару, а отже на швидкості зробить рух чи в бік чи просто від нападника...
тут зозуля крив мяч і просто швидко почас розвертатися - з точки зору арбітра було видно тільки те
коли дають картку за симуляцію? коли арбітр бачить відстань між нападником та форвардом - тобто між двома тілами гравців він бачить смугу без поля. там де стоят сьогодні арановський він цього побачити не міг, рішення прийняв одразу, а отже ніхто йому не встиг нічого переказати
це ми на повторі побачили, що там нічого не було, а в динаміці та з того місця, та дивлячись на те, що вони стояли дійсно занадто близько, то вибачте здебільшого ставлять пенальті
Тут достаточно посмотреть несколько раз как падают игроки в разных случаях, и всё будет видно даже непрофессионалу, а не только судье ПЛ.
Но при приблизительном равенстве сил трех команд достаточно просто будет на полноса впереди зафиксировать "нужного" победителя.
Поэтому - поздравим Курченко.