http://zik.ua/ua/news/2013/12/09/internet_zapolonyla_pidozrila_banerna_reklama_shcho_dyskredytuie_yevromaydan_445571
Інтернет заполонила підозріла реклама, що дискредитує Євромайдан
У мережі інтернет все частіше можна натрапити на банерну рекламу, яка скеровує користувачів на невідомі раніше ресурси.
За рекламними посиланнями опубліковані матеріали невідомих авторів, у яких йдеться про сумнівні факти та події, що стосуються протестів опозиції у Києві.Зокрема, один з рекламних банерів скеровує користувачів на нібито найправдивіше розслідування подій на Банковій, 1 грудня 2013 року. Публікація розміщена на сайті видання «Украинськая Правда» (ukrpravda.ua), хоча насправді жодного стосунку до справжньої «Української Правди» (pravda.com.ua), заснованої Георгієм Гонгадзе, це видання не має.
У цьому матеріалі винними у сутичках безсумнівно називають проопозиційних націоналістів. Згаданий ресурс заповнений й іншими матеріалами, що непідтвердженими фактами та сумнівними аргументами дискредитують Євромайдан у Києві та закликають не їхати туди. Окрім цього розробником сайту фейкової «Української правди» є компанія «Російський проект», а офіційна електронна адреса редакції – ukrpravda@mail.ru.
Інший банер лякає людей туберкульозом, який можна підчепити на Євромайдані. За рекламним посиланням – розділ «блоги користувачів» видання «korrespondent.net». А саме невелика публікація користувача «Устина Федорова», у якій йдеться про жахливу антисанітарію у місцях протесту та акцентується увага на смерті чоловіка від туберкульозу на Майдані Незалежності. «Вдумайтесь: люди спят в палатках, на полу в одном помещении, едят из одной посуды и варят еду в одной посуде. Никто не может знать, сколько еще зараженных туберкулезом среди людей на Майдане. Но то, что они есть – это уже факт!», - пише користувач.
Блогер Устина Федорова про себе ніяких даних не вказала. Замість фото - у її профілі малюнок з мультфільму. Підозріло також те, що у матеріалі використана та ж сама ілюстрація, що й в дизайні рекламного банеру. Це наштовхує на думку, що ведеться спланована інформаційна війна, адже навіть відомі блогери не можуть дозволити собі злагоджену рекламну кампанію своїх окремих дописів.
Інший банер зі зхожим дизайном рекламує організацію «Ми за мир». Посилання скеровує на сторінку, де користувачів заохочують приєднатися до профілів даної організації у соціальних мережах. Основні тези кампанії, мир і стабільність. «Мы за мирную Украину без баррикад, протестов и кровопролития! «Мы за то, чтобы дети спокойно ходили в школу, а взрослые — на работу, и чтобы наша страна поскорее вернулась к мирной жизни!», - йдеться на сторінці. Дописи даної спільноти у соцмережах практично дослівно повторюють висловлювання і коментарі міністрів та провладних депутатів.
Попри те, що рекламний текст написаний українською, усі вищеописані ресурси повністю російськомовні. Такі рекламні банери пропонуються користувачам під час перегляду відео у YouTube, на сторінках багатьох інформаційних видань та розважальних сайтів. Варто зазначити, що таке масштабне охоплення аудиторії є дуже дорогим задовленням.
Подписывайтесь на Dynamo.kiev.ua в Telegram: @dynamo_kiev_ua! Только самые горячие новости