ДЯКУЮ ОЛЕГУ БЛОХІНУ.
Так- так, саме йому.Відзначу, що я не був великим шанувальником ні критиканом. Я просто чекав.
Не зважаючи на всі плюси-мінуси, треба, нам вболівальникам бути чесними до кінця.Спробуєм зробити аналіз Засада хорошого аналізу - це терпіння. Проходить час , і тоді можна щось більш-менш справедливо оцінювати.
По-порядку: "Газзаев-пес", та пізніше "били поклони" тільки за : "Спасибо за Ярмоленко"
"Семин уходи!!", але пізніше дякували за те що хоч у ЛЧ грали, плюс "Спасибо за Гармаша, Коваля.."
Що об"єдує ці подяки Всі вони були висловлені тоді, коли тренером був уже наступник. Тобто, пройшов час і ми , вболівальники, більш свідоміше починаємо оцінювати.
Наприклад, ми можемо давати оцінку який Ребров тренер вже після низки відповідальних матчів.( хоча після "Олімпіка" були вболівальники які засумнівалися у тренерських здібностях Реброва...Терпіння,панове, терпіння...)
Особисто я відчував , що зроблю свій аналіз перших кроків Реброва саме після матчу з Шахтарем. Хоча після матчу з Стяуа я дружині сказав , що повернувся у свою молодість , у 96-97 роки.(У ті роки , після матчів Ліги Чемпіонів, я йшов додому , щасливо рахуючи зірки, не торкаючись асфальту.)
Але матч з Шахтарем для оцінки стоїть особливо.Але аналізуючи Реброва, я для себе зрозумів що можна зробити певні висновки по Блохіну.
У кістяку команди Реброва :Драгович,Сидорчук,Макаренко,Беланда,Ленс,. На заміні: Безус,Цуріков - якщо виходив, то виглядав не погано, Селін, Мбокані -якщо після травм відновлять кондиції, то- у списку, а ні - трансфер..Був Тремулінас - непоганий гравець, та його вдало замінив Макаренко.
Заміну цю зробив Блохін, і весь список - це люди, які прийшли при Олегу Володимировичу.. Питання як він використав їхній потенціал у команді, це вже інше питання. Моя думка , що Блохін так і не до кінця "вбив" у собі характер футболіста. , що і випливало на емоціях, в подальшому і на взаєморозуміння з гравцями.
Саме тому Блохіна більше ототожнюють як тренера-мотиватора(звідси і успіх на ЧС-06 і розмови про фарт.)
Скоріш за все ось цей невеликий відсоток характеру футболіста, не допоміг у клубні роботі "Динамо", але те що це допомагало найти футболістів, які можуть до останнього працювати на полі -допомогло.Блохін ще на початку казав: " Ти хоч 20 хвилин зіграй у матчі , але виложись до кінця" Залишалось поставити командну гру на полі.
На жаль -не вийшло. Як не вийшло у Газзаєва, Сьоміна(2). Але що об"єднувало цих тренерів? Те що з ними працював Ребров. І я впевнений , що Станіславович враховував помилки головних тренерів.
Для мене цей факт доказує , що проблема була не так як у Газаєві, Сьоміні, Блохіні, я як у потребі тренера нової формації. Та всьому свій час. І зараз саме він робить кроки вперед, після двох кроків назад, про які говорив Блохін
Саме у цьому поєднані я бачу підтвердження приказки:"Що не робиться -то на краще" Так що з чистою совістю можу сказати:.Дякую Олегу Володимировичу зе Ленса, Беланда, Драго, Мбо...особливо за українців - Сидорчука, Макаренко. Маю великі надії на Безуса, Цурікова, Селіна
Суркісу -за терпіння.
Реброву - за те що знов не чую під ногами асфальт.
Втім навіть з цими зарплатами вони стали четвертими в чемпіонаті... А це вже -- "заслуга" Блохіна.
-
Джуліко Бандіто™(FiOS)
- Эксперт
09.10.2014 16:18
- 1
-
Иван Фёдорович Крузенштерн(biancoazzurri)
- Начинающий писатель
09.10.2014 10:26
Тоже думаю, что Блохина стоит поблагодарить. Но несколько в другом ракурсе.. Считаю, что Блохин - неплохой антикризисный менеджер. Не тренер, не обычный менеджер, а именно антикризисный. Кто знает менеджмент, тот знает, что это совсем другой тип управленца, ему ставят совсем другие задачи, и добивается он не тех результатов, которые понятны и видны "невооруженным" глазом. Такой менеджер приходит в самый сложный момент, проводит чистку и "непопулярные" реформы, иногда жесткие, иногда жестокие, собирает на себя весь негатив... и передаёт управление человеку, который будет дальше планомерно работать - заниматься стратегией, тактикой, целями и т.д. Как известно, не может антикризисный менеджер проработать долго на одном месте и быть успешным руководителем на долгую перспективу. Короче говоря, "Мавр сделал своё дело, мавр может уходить" (С).
- 2
-
Влад Горянский(Vlad_Fabregas)
- Эксперт
07.10.2014 21:54
По-порядку: "Газзаев-пес", та пізніше "били поклони" тільки за : "Спасибо за Ярмоленко"
- 0
-
Vis Vis(vertolyk)
- Эксперт
07.10.2014 09:38
Буду рад, если через год скажу (очень надеюсь Реброва к этому моменту будет удачно управлять клубом) - спасибо за Рыбалку, Бурду, Калитвинцева, Кравца, Теодорчика и за то, что сумел достучаться до "старых" игроков
- 0
-
Болельщик Динамо(ankar56)
- Эксперт
06.10.2014 20:12
После вчерашней победы,которую ждали три с половиной года, не понимаю за что говорить спасибо Газзаеву,Сёмину ,а тем более Блохину.Давайте скажем спасибо Реброву за Бурду и закроем тогда тему
- 2
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
06.10.2014 23:54
при Семине таких побед тоже хватало.
- 1
-
виталий шемуда(wdsh56)
- Эксперт
06.10.2014 19:45
ПовнIcтю згоден з Анатомом. Поява цих гравцiв- заслуга СуркIca(хоча купував вIн Iх пIд БлохIна). Я iнколи ловлю себе на думцI: А що було б , якби цI гравцI дIсталися СьомIну? А за БлохIна я навIть згадувати не хочу...
- 4
-
Ivan Dmytruk(SuperCup1975)
- Наставник
06.10.2014 21:42
Виходить що Суркіс іх брав "на олівець", стежив, планувам модель гри, потім виходить до журналістів і каже -я вів переговори з тими футболістами, яких хотів бачити у свої команді Блохін. Виходить що Блохін взагалі маріонетка? Ото тобі , сусіде я привів вірну дружину, але спати з нею буду я.....))))))
- 1
-
Влад Горянский(Vlad_Fabregas)
- Эксперт
07.10.2014 21:55
Блохин не брал никого на карандаш. Селекция приносит ему шорт-лист кандидатов и он просто выбирает одного из трёх. А судя по тому, как Блохин разбирал игры, то покупал он игроков по видео нарезке на ютубе.
- 0
-
Курц Важало(deadkedd25)
- Старожил
07.10.2014 14:07
Семин бы переквалифицировал их в опорники и играл бы в 6 опорных))))
- 1
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
06.10.2014 19:18
Мені взагалі не подобається максималізм в оцінках тренерів, гравців, команди.
- 3
-
Ivan Dmytruk(SuperCup1975)
- Наставник
06.10.2014 21:33
Порівняйте Ваші слова:
- 1
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
06.10.2014 22:18
Може й так. Різними словами))
- -1
-
Дэви Аркадьев(Devi)
- Эксперт
06.10.2014 17:54
Уважаемый :Ivan Dmytruk (SuperCup1975), благодарю за Вашу точку зрения! На мой взгляд, что-то в этом есть. Потому и "одобрил", где был 14-м по счёту...
- 0
-
Ivan Dmytruk(SuperCup1975)
- Наставник
06.10.2014 21:58
Дякую, Деві. Ваша оцінка " что-то в этом есть" вагома, бо Ви , як-токажуть, блище до кухні, і напевно де-які моменти знаєте краще , ніж інші прихильники клубу..Чи не так ?..)))
- 1
-
Дэви Аркадьев(Devi)
- Эксперт
06.10.2014 22:12
Вдячний Вам, шановний Ivan Dmytruk (SuperCup1975) - Наставник (06.10.2014 21:58), мабуть так...
- 1
-
Слава С(Donetskiy3)
- Старожил
06.10.2014 16:38
Не за что говорить спасибо Блохину. Автор дайте мне денег, я Вам не хуже накуплю, а вот собрать воедино, мотивировать, находить подход к каждому футболисту - это задача тренера, которым Блохин никогда не был и наверно уже не будет! Благодарить Реброва надо в первую очередь и только Реброва. Я не сомневался в Реброве как в тренере, но не мог подумать что прогресс я увижу так скоро.
- 0
-
Денис Великий(katolik2012)
- Эксперт
06.10.2014 16:12
- -1
-
Андрей Похитун(pravilo)
- Эксперт
06.10.2014 15:48
Дело в Тренере.
- 0
-
Макс Анатольевич(makes00710)
- Эксперт
06.10.2014 15:44
Замечу что и Газзаева,и Сёмина,и Блохина приглашали в Динамо и платили им большие деньги прежде всего за достижение результата...
- 0
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
06.10.2014 15:14
- плюс Блохина в том, что выбрал легионеров, способных усилить дк.
- 3
-
Владимир Захарченко(woldemar868)
- Наставник
06.10.2014 15:05
Извините,автор, не согласен с Вами.Мне кажется будь на месте"игроков Блохина" другие(условно Иванов,Петров,Сидоров),Ребров и их бы сумел раскрыть и правильно "применить".
- 4
-
Ivan Dmytruk(SuperCup1975)
- Наставник
06.10.2014 16:09
Так в чому Ви не згідні? Я ж і написав що знав кого підписати та не знав як поставити гру....А інші умовні мали б бути приблизно того ж рівня що і теперішні
- 2
-
Владимир Захарченко(woldemar868)
- Наставник
06.10.2014 20:05
Не согласен в том,что Вы сравниваете несравнимое!Одно дело Газзаев ставит упорно неизвестного пацана Ярмолу,другое дело Блохин-угробил(как игроков) 40 миллионный десант,купленный Суркисом.Есть разница?
- 0
-
Michael Bekker(Dynamo54)
- Эксперт
07.10.2014 07:21
Как это "угробил 40-миллионный десант, купленный Суркисом"? Как по-моему, то Драгович, Ленс, Беланда, Мбокани (когда был здоров) отнюдь не выглядят угробленными. Просто Блохин не сумел ими правильно распорядится, а Ребров смог. Об этом и речь в блоге.
- 1
-
Алексей Безродный(ShadeAlix)
- Наставник
06.10.2014 14:33
багато неточностей, можу трохи по-придиратись?) СЧ-06*, не Рапід а Стяуа..)
- 4
-
Алексей Безродный(ShadeAlix)
- Наставник
06.10.2014 14:33
про Блоху - звичайно Макаренко і Сидорчук! забув про них
- 1
-
Ivan Dmytruk(SuperCup1975)
- Наставник
06.10.2014 14:56
Заманухою були все ж таки гроші....))))
- 0
-
Алексей Безродный(ShadeAlix)
- Наставник
06.10.2014 17:22
так, але кожен гравець - Беланда, Ленс, Мбо казали "О, це Блохін! Волдар Золотого м'яча!" забули ті вьюхи?)
- 0
-
Андрей(Stranger)
- Старожил
06.10.2014 16:36
Ну, Макаренко ТАК играть вс-таки начал у Севидова.
- 0
-
Alex Alex(aver)
- Опытный писатель
06.10.2014 22:05
Тем не менее Блохин сначала убедил Женю не уходить в очередную аренду, а после и вовсе усадил на лавку Тремулинаса ...
- 0
-
Ivan Dmytruk(SuperCup1975)
- Наставник
06.10.2014 14:46
Моя дружина це називаэ : " Ти трохи задУРкувався...."..Дякую -виправив.
- -1
Еще комментарииучетная запись этого пользователя была удалена
Так что всё произошло так, как и должно было. Единственное, не надо было тешить себя иллюзиями, что Олег Владимирович будет десятки лет "править бал" и строить команду с прицелом на Лигу Чемпионов 2023/2024 года, и может быть, стоило сразу объявить всем, что Блохин - наш антикризисный временный управляющий, а потом спокойно без нервов передать команду Реброву? Возможно, но это всё уже не имеет большого значения, это всё в прошлом. Но своё дело Блохин сделал (сознательно или несознательно) и автор этого блога нашел и показал какие-то положительные результаты, так что спасибо им обоим:)
"Семин уходи!!", але пізніше дякували за те що хоч у ЛЧ грали, плюс "Спасибо за Гармаша, Коваля.."
_________________________________________________________________
Газзаев воспитал Ярмолу, Хачериди, подпускал Зозулю. Именно Газзаев купил Коваля и дал ему шанс, а не Семин - у Семина играл Богуш.
А ЮПС руководствовался только дружбанами Милей и Алей, а также любил Нинковича и Аруну во второй приход
Семин - это последнее наше чемпионство.
С колоссальным отрывом от конкурентов.
Чому дякуємо? Чому не-дякуємо?
Адже всі роблять саою роботу - кожен так як розуміє і так як може.
Якщо у Ярма хронічно кривий прийом ще досі - за що його ганити? Якби він шлангував - інша справа. А так видно - старається, прийом уже кращий ніж при Газу, лівою починає часом грати - значить пацан старається.
Щодо гравців то я взагалі не втямлю за що тренерам кланятись.
Адже так чи інакше хтось би прийшов. І серед новачків би були хороші гравці.
Не прийшов би Ярмо - прийшов би ... ну там Болбат чи хто ще. І виріс би у ДК до рівня нинішнього Ярма.
Не прийшов би Беланда - купили б Тайсона. І хто зна що було би краще.
Безліч разів кажу - команду не строять! Команда - не будинок, бо будинок із мертвого матеріалу складається.
Команда - ЖИВИЙ організм.
І тому вона не строїться а РОСТЕ!
Це - не словоблудіє, це - раельний процес.
Команда має вирости і в процесі свого росту може пройти багато різних фаз. Аналогічно як метелик до своєї красоти має побути огидною гусінню і тупою лялечкою.
Блохін був частиною цього процесу. Не було би його - не було би може й Реброва. Тому що сьогодні гравці тримають в головах організацію від-Блохіна і тащаться від СР. А якби ОБ не було? Сиділи би на теоріях і грали втіхаря в карти)))
Все що робиться - на краще.
Так що, рекомендую подякувати подумки ОБ і перегорнути ту сторінку історії Динамо.
___________________
Блохін був частиною цього процесу. Не було би його - не було би може й Реброва. Тому що сьогодні гравці тримають в головах організацію від-Блохіна і тащаться від СР. А якби ОБ не було? Сиділи би на теоріях і грали втіхаря в карти)))
Все що робиться - на краще.
Так що, рекомендую подякувати подумки ОБ і перегорнути ту сторінку історії Динамо.
Мої з блогу:
________________
Для мене цей факт доказує , що проблема була не так як у Газаєві, Сьоміні, Блохіні, я як у потребі тренера нової формації. Та всьому свій час. І зараз саме він робить кроки вперед, після двох кроків назад, про які говорив Блохін
Саме у цьому поєднані я бачу підтвердження приказки:"Що не робиться -то на краще"
________
Ми про одне і теж?...)))))
Тільки сенс мого допису трішки в іншому.
У нас в болільницько-глядацькому середовищі прийнято дуже прискіпливо ставитись до роботи тренерів, клубу в цілому, адміністрації тощо.
Більшість чомусь бачить дуже сильну залежність між роботою тренера і результатами команди. Ігноруючи при цьому інші чинники.
А сумніватись у такій залежності є підстави.
Часто один і той же тренер в одній команді дає шикарний результат, а в іншій точно такій же - провал. Часто в одній команді міняється 10 тренерів - і нічого. Провал. А інша команда навіть гірша також міняє тренерів - і успіх весь час.
Тобто я вважаю що головне у команді - не тренер взагалі. Не президент. Не клуб.
Саме тому що команда - дійсно живий організм.
Візьмемо людину, собаку чи дерево.
Ми можемо яких завгодно найняти вчителів, дресувальників чи садівника, но жоден з них НІЯК не пришвидшить ріст жодного живого організму.
Так само команда. Вона росте і живе своїм життям попри роботу тренера. Він може десь додати, може десь забрати, но це будуть навіть не головні речі. Окрім звісно випадку, коли тренер ламає багато - великі зміни у складі, кардинально інший тренувальний процесс тощо.
Но якщо склад стабільний і робота болє-мєнє налагоджена - команда буде рости і жити. Краще чи гірше, повільніше чи швидше - но вона буде рости.
І пройде всі етапи - дитинство, юність, зрілість, старість. І, врешті, навіть смерть.
Це - природа, безглуздо цьому опиратись.
Хороший тренер має бути як садівник: відрізати явно суху гілку; підтримати пошкоджену; перечекати зиму.. І можливо, вчасно зрубати погане дерево а посадити хороше.
Спдіваюсь, хід мислєй я пояснив більш зрозуміло)))
учетная запись этого пользователя была удалена
Спасибо Реброву.
Минус в том, что не смог ими распорядиться.
Впрочем, не впервой. Неумение работать с легионерами уже неоднократно заканчивало клубную работу Блохина. В сборной таких проблем не было, да и мотивация игроков совершенно иного порядка.
щодо "дякую Блохіну". Так, прихід цих усіх гравців - це період Блохіна, і дякувати треба тільки імені самого Блохіна, адже головною "заманухою" було - "Тебе буде тренувати володар Золотого М'яча!"
Ще одін вагомий фактор Блохіна - це сміливий крок "до побачення". До побачення Юсуфу, Алієву, Мілевському та іншим. Так, іноді здавалось несправедливими рішення, але вони були потрібні. Пройшла очистка команди, прийшли нові гравці. Те, що Блохін не зміг їх об'єднати і створити команду - зовсім інша історія...
Сьоміну дякуємо за останнє чемпіонство, Суперкубок, 3-1 вдома Шахтарю, 1/2 і 1/4 ЛЄ (Бешикташ і МанСіті)
Газаєву - Ярмоленко, Гармаш, Хачеріді, Коваль.
Блохіну вже написав.
Сподіваюсь Сергію Станіславовичу найбліжчі роки ми не будемо писати "дякую" в контексті минулого!
По Сидорчуку -- возможно.Хоть и появился он в команде без Блохина.