Не всем интересно, но всем полезно...

Темы:
Украинский футбол

Не всем интересно, но всем полезно ознакомиться (либо освежить в памяти, если есть такие) со статутом ФФУ. Особенно в свете последних событий.

Поэтому ниже я сделаю выдержку из основных статей, что касаются конгресса и выборов президента ФФУ:

ІІ. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Стаття 1. Правова форма, повноваження, юридичний статус та штаб-квартира

  1. Всеукраїнська спортивна громадська організація "Федерація футболу України" (далі –ФФУ) є всеукраїнською громадською незалежною фізкультурно-спортивного спрямування організацією зі статусом юридичної особи, створеною відповідно до Законів України "Про об’єднання громадян" та "Про фізичну культуру і спорт" на засадах колективного членства.
ФФУ підтримує політичний та релігійний нейтралітет.

Стаття 2. Мета, цілі та завдання

  1. Головна мета діяльності ФФУ – забезпечення та сприяння зростанню рівня і масовості футболу в Україні на основі консолідації і координації зусиль громадян і організацій, зацікавлених у його розвитку.

  2. Цілі ФФУ:

2.1. вирішення питань, що стосуються футболу в Україні, на засадах демократичного управління організація взаємодії і співробітництва громадян і організацій, зацікавлених у розвитку футболу в Україні і Європі в дусі миру, взаєморозуміння та Чесної гри, без дискримінації за політичними міркуваннями, ознаками статі, віросповідання, расової, національної належності, мовними та будь-якими іншими ознаками. Дискримінація в будь-яких її проявах суворо заборонена та тягне за собою санкцію у вигляді виключення чи тимчасового зупинення членства відповідно до ст. 11 Статуту;

2.2. забезпечення гідного представництва України у міжнародному футбольному співтоваристві та ведення справ у дусі європейської солідарності;

2.3. упровадження (поширення) єдиної політики розвитку футболу;

2.4. дотримання єдиних принципів дисциплінарної практики щодо всіх членів ФФУ;

2.5. удосконалення системи підготовки футболістів і методології гри у футбол;

2.6. створення в установленому законодавством порядку сучасної навчально-тренувальної та медико-реабілітаційної бази для підготовки футболістів;

2.7. розвиток системи пропаганди і популяризації футболу;

2.8. захист членів ФФУ, поважання їх інтересів та врегулювання спорів між ними;

2.9. проведення курсів, семінарів і конференцій та інших науково-методичних та практичних занять з питань розвитку футболу;

2.10. розповсюдження інформації про діяльність ФФУ;

2.11. підтримання контактів та співробітництво з УЄФА, ФІФА, Конфедераціями та асоціаціями-учасницями.

  1. Завдання:

3.1 постійне удосконалення гри у футбол та сприяння її поширенню в Україні з урахуванням її об’єднуючих, освітніх, культурних та гуманітарних цінностей, особливо через молодіжні, дитячо-юнацькі програми та програми розвитку;

3.2 розроблення та забезпечення реалізації довгострокових програм розвитку футболу, у т. ч. підготовки футболістів міжнародного рівня, збірних команд України до участі в Олімпійських іграх, чемпіонатах світу і Європи та клубних команд у матчах клубних змагань УЄФА;

3.3 удосконалення принципів та критеріїв формування збірних команд, забезпечення динамічного зв'язку клубних і збірних команд України із приоритетом останніх;

3.4 сприяння ефективній діяльності колективних членів ФФУ з виконання статутних завдань;

3.5 забезпечення організації змагань і турнірів, проведення футбольних чемпіонатів і першостей, розіграшів Кубків та інших змагань серед членів федерації;

3.6 сприяння налагодженню і розвитку співробітництва, плідної взаємодії та взаєморозуміння між колективними членами ФФУ;

3.7 визначення шляхів розв’язання різноманітних проблем розвитку футболу;

3.8 підтримання зв'язку і співпраці з ФІФА та УЄФА, забезпечення дотримання їх Статутів та інших регламентних документів всіма колективними членами ФФУ;

3.9 контроль та забезпечення дотримання всіма членами ФФУ установчих та регламентних документів ФФУ, Правил гри (а у випадках, коли підлягають застосуванню документи ФІФА, УЄФА, ВАДА – документів цих організацій) при проведенні матчів з футболу;

3.10 запобігання усім методам або практичним діям, що можуть поставити під загрозу чесне проведення змагань або спричинити зловживання у футболі;

3.11 надання правової і соціальної допомоги колективним членам ФФУ, турбота про ветеранів футболу;

3.12 отримання відповідних повноважень щодо організації міжнародних турнірів на території України; представлення в ФІФА та УЄФА команд для участі в міжнародних змаганнях;

3.13 сприяння поширенню інформації про футбол в Україні (у т. ч. про діяльність ФФУ) та обміну досвідом у цій сфері, зокрема, шляхом: видання інформаційних бюлетенів для розповсюдження серед членів ФФУ, засобів масової інформації, в мережі Інтернет тощо; організації конференцій, курсів для тренерів, арбітрів, делегатів, інших фахівців з футболу;

3.14 представлення футболістів, тренерів та інших фахівців з футболу до нагород, заохочень та присвоєння почесних звань ФФУ та сприяння в представленні до державних нагород, заохочень та почесних звань;

3.15 виготовлення в установленому законодавством порядку офіційної нагородної, пам'ятної атрибутики та сувенірної продукції ФФУ;

3.16 впровадження Системи атестації професіональних футбольних клубів, тренерів, футболістів та інших фахівців з футболу.

Стаття 4. Офіційна мова

  1. Офіційною мовою ФФУ є українська. (на каком языке сегодня Коньков глаголил?)

ІІІ. ЧЛЕНСТВО В ФФУ

Стаття 5. Членство

  1. Членство в ФФУ відкрите для колективних членів.
  2. Колективними членами можуть бути колективи громадських організацій, спілок громадських організацій, асоціацій, колективи підприємств, установ, господарчих товариств, які відповідають за організацію та вирішення пов’язаних з футболом питань на своїй території або у певній галузі, поділяють мету, Статутні завдання ФФУ, бажають сприяти її діяльності.

V. УПРАВЛІННЯ ФФУ

Стаття 13. Органи управління ФФУ

  1. ФФУ здійснює управління футболом через такі органи:

– Конгрес – вищий орган ФФУ;

– Виконавчий комітет – виконавчий орган;

– Президія – орган оперативного управління;

– Виконавча дирекція – адміністративний орган.

  1. Офіційні особи ФФУ повинні у своїй діяльності дотримуватися Кодексу етики і чесної гри, який затверджує Виконавчий комітет.

  2. Органи управління ФФУ та їх члени повинні бути незалежними один від одного. Члени органів управління не можуть брати участь у розгляді будь-яких питань, що стосуються їх самих і/або асоціації, регіональної федерації, клубу, з яким вони пов’язані стосунками, а також у будь-якому випадку, де є або може бути конфлікт інтересів.

Стаття 14. Конгрес. Загальні повноваження, повноваження щодо прийняття рішень

  1. Вищим органом управління ФФУ є Конгрес.
  2. Повноваження щодо прийняття рішень має Конгрес, скликаний відповідно до вимог Статуту .
  3. Порядок ведення Конгресу та інших зборів/засідань органів ФФУ визначається Процедурним регламентом ФФУ, що затверджується Конгресом.

Стаття 15. Черговий Конгрес. Повноваження, повідомлення, порядок денний

  1. Черговий Конгрес проводиться щороку, як правило, перед Конгресами УЄФА та ФІФА, якщо такі проводяться.
  2. Питаннями, що належать до компетенції Конгресу, є:

2.1. обрання осіб для перевірки повноважень делегатів (Мандатна комісія);

2.2 обрання осіб, які підраховуватимуть голоси (Лічильна комісія);

2.3.обрання трьох делегатів для ведення і перевірки протоколу Конгресу;

2.4. розгляд та затвердження звіту Президента та Виконавчого комітету;

2.5. розгляд та затвердження звіту Аудиторського органу, річного фінансового звіту та річного бюджету;

2.6. обрання Президента ФФУ;

2.7. обрання перших віце-президентів та віце-президентів ФФУ;

2.8. обрання членів Виконавчого комітету;

2.9. обрання членів органів здійснення футбольного правосуддя;

2.10. обрання аудиторського органу;

2.11. внесення змін до Статуту;

2.12. розгляд пропозицій та прийняття рішень щодо них;

2.13. розгляд заяв про прийом і виключення колективного члена ФФУ;

2.14. прийняття рішень про скасування або продовження тимчасового припинення (призупинення) членства колективних членів, членів Виконавчого комітету або інших органів ФФУ;

2.15. розгляд пропозицій щодо припинення повноважень членів Виконавчого комітету або Органів здійснення футбольного правосуддя;

2.16. надання почесного членства.

  1. Повідомлення про Черговий Конгрес надсилається колективним членам ФФУ у письмовій формі щонайменше за три місяці до дати його скликання. Офіційне запрошення на Конгрес направляється не пізніше трьох тижнів до дати, на яку призначено засідання, разом з порядком денним, підготовленим Виконавчим комітетом.

  2. Не пізніше ніж за чотири тижні до дати проведення Чергового Конгресу колективні члени ФФУ направляють Виконавчому комітету ФФУ витяг або протокол засідання відповідного органу про обрання делегатів згідно з визначеними Статутом нормами представництва на Конгресі та висунуті кандидатури на обрання Президента ФФУ, інші виборні посади до органів ФФУ, якщо такі висуваються.

  3. Кожний з колективних членів ФФУ має право бути представленим на Конгресі трьома делегатами.

  4. Засідання Конгресу має кворум, якщо на ньому присутні 2/3 від загальної кількості обраних делегатів.

  5. Колективний член ФФУ, який бажає включити питання до порядку денного Чергового Конгресу, повинен подати його у письмовій формі до Адміністрації щонайменше за два місяці до дати скликання Конгресу. Така пропозиція має бути чітко сформульована та містити причини її подання.

Стаття 16. Позачерговий Конгрес. Повноваження, повідомлення, порядок денний

  1. Позачерговий Конгрес може бути скликаний Виконавчим комітетом або на письмову вимогу не менше 2/3 від загальної кількості колективних членів із зазначенням питань, що включатимуться до порядку денного.

  2. У разі скликання Позачергового Конгресу засідання повинно відбутися не пізніше, ніж через три місяці з дати письмової вимоги колективних членів або рішення Виконавчого комітету. Повідомлення про Позачерговий Конгрес розсилається щонайменше за два місяці до дати його скликання. У випадку, коли Позачерговий конгрес не скликається Виконавчим комітетом у вказаний строк, колективні члени, які вимагали його проведення, можуть самі скликати Конгрес та, в крайньому випадку, можуть звернутися за допомогою до ФІФА.

  3. Підготовлений Виконавчим комітетом порядок денний направляється разом з повідомленням про скликання Позачергового Конгресу. Виконавчий комітет може включати до порядку денного також інші питання, що належать до компетенції Чергового Конгресу.

  4. Не пізніше, ніж за чотири тижні до дати проведення Позачергового Конгресу, колективні члени ФФУ направляють Виконавчому комітету витяг або протокол засідання відповідного органу про обрання делегатів згідно з нормами представництва на Конгресі.

VІ. ПРЕЗИДЕНТ

Стаття 30. Президент ФФУ. Права та обов’язки

  1. Президентом ФФУ може бути обрана будь-яка дієздатна особа, яка є громадянином України та делегатом Конгресу ФФУ.

  2. Кандидатура на обрання Президентом ФФУ пропонується будь-яким членом ФФУ і надсилається до Адміністрації ФФУ не пізніше ніж за 4 тижні до дати відкриття Конгресу. Президент, якого переобирають, має право бути повторно висунутим на цю посаду. Прізвища всіх кандидатів обов'язково надсилаються Адміністрацією ФФУ колективним членам ФФУ не пізніше, ніж за 3 тижні до початку Конгресу.

  3. Кандидат на обрання Президентом ФФУ надає до Виконавчого комітету письмову заяву, в якій він дає (не дає) свою згоду на участь у виборах Президента ФФУ.

  4. В надзвичайних випадках, коли кандидат або кандидати на посаду Президента ФФУ особисто знімають свої кандидатури на обрання і більше не залишається кандидатів, делегати Конгресу можуть прийняти рішення продовжити повноваження органів управління ФФУ на обумовлений термін для обговорення і висунення нових кандидатур.

  5. Президент обирається Конгресом ФФУ строком на чотири роки. Він є вищою посадовою особою, яка очолює ФФУ. Президент підзвітний тільки Конгресу ФФУ.


Интереснее всего читать статью 2 и сравнивать с тем, что мы видели от недолго еще действующей футбольной власти.

Отдельно хочу обратить внимание на сроки проведения внеочередного конгресса. Он должен состояться не позднее 3 месяцев с момента письменного требования. Большая часть писем от региональных федераций пришла совсем недавно, то есть это середина месяца. Таким образом, 6 марта как раз вписывается в установленные сроки. Поскольку необходимо время на подготовку повестки дня (если я правильно понял, то сегодня ничего из запланированного не обсуждалось - это все необходимо перенести на внеочередной конгресс), которую обязаны разослать за 2 месяца до внеочередного конгресса (6 января), то дата 6 марта выглядит вполне нормальной.

Также такая дата дает возможность обсудить и подготовить кандидатуры на должность президента ФФУ.

Ссылка на полный статут - http://www.ffu.org.ua/files/ndocs_467.pdf

Автор: (mortician)

Статус: Наставник (2369 комментариев)

Подписчиков: 7

15 комментариев
Лучший комментарий
  • С. Каменяр(AHATOM) - Эксперт
    18.12.2014 23:15
    Да, Красильников - ватник. Точно.
    Але: "задовільнивши" заяву Красільнікова - Коньков таким чином ніби легімитизував його перехід в РФС. Тим часом, Красільніков, як член ФФУ (юридично) має відповаідати перед українськими органами футбольного правосуддя за свою сепаратиську діяльність у футболі. І відповідати аж до заборони йому довічно перебувати у структурах футболу (окрім грати в аматорських лігах під юрисдикцією ФФУ). Таким же санкціям мають бути піддані і Гостєв, і Бойцан.

    Знов таки: цю заяву Красільнікова мав би розглядати Конгрес... Але після того (чи паралельно...), як його би "прокрутив" в своїх жерновах комітет з етики, очно чи заочно. З наступним розглядом на КДК і відповідним вироком.
    • 2
Комментировать