Я думаю, що всі помітили, що більшість легіонерів перестали грати в Реброва.
Хоча, спочатку здавалося, що все буде навпаки. Пригадайте перший Кубок Реброва,а коли в складі була більшість легіонерів. Тоді, Мбокані, Ленс, Велозо, Беланда повністю переграли Шахтар
Першим був Бенуа Тремулінас. Було видно, що рівень гравця дуже високий, що він підтвердив в Севільї, але тоді все списали на прогрес власного вихованця Макаренка.
Далі захандрив Мбокані. Були видно навіть з трибун, що особливого бажання грати в Києві в нього немає. Як би до нього не відносилися вболівальники, який би поганий характер в нього не був, але конголезець – дуже сильний форвард і при бажанні може на полі дуже багато.
Потім був Ленс, який при першій можливості через шантаж залишив Динамо. Навіть такі стимули, як груповий раунд ЛЧ не змусили Ленса залишитися в Києві. Поїхав, аби поїхати.
В кінця зимового трансферного вікна на проблемну позицію лівого захисника( травма Макаренка) був придбаний за солідні гроші португалець Антунеш. На початку своєї київської кар'єри він виглядав дуже добре. Навіть здавалося, що Макаренку будуть шукати нове місце на полі. Але буквально через декілька місяців Віторіно дуже здав.
Видно, що Антунеш вміє грати, знає, як це робити, але особливого бажання в нього не завжди є. Тут мова не тільки по підключеннях до атаки, але і виконанні своїх прямих обов'язків.
Пригадайте, о в матчах з Порту, Шахтарем та Челсі з Віторіно робили буквально клоуна
Майже аналогічна ситуація з Велозо. Звичайно, що потенціал в нього величезний, що він вміє грати, але не завжди в нього є бажання викладатися на всі 100%. В Мігеля є дуже сильні сторони, а складається таке враження, що використовують всі найгірше, що вміє португалець. Він точно – не опорник, і не розігруючий, а скоріше, щось між ними.
Зараз настала черга Беланда. Зараз він навіть не потрапляє до заявки команди. Зрозуміло, що Юнес дуже сильний футболіст, що він показував в небагатьох матчах за Динамо, але якісь не футбольні причини не дозволяють його розкрити свій потенціал
Можна сказати, що Ребров очищає Динамо від не мотивованих, інертних гравців, таким чином- надаючи шанс українським вихованцям
Але з іншої сторони все не так просто. В неділю дивився матч Севілья – Реал. Справжнім лідером Севільї та королем Андалусії був аргентинець Банега. Справжній вожак, лідер команди Емері.
Пригадаю, як він переїздив до Іспанії, до свого першого клубу Валенсії після молодіжного ЧС. Всі чекали, що він буде зіркою чемпіонату. Але в нього не склалося через важкий характер, ні в Валенсії, ні в Атлетіко. Дійшло до того, що він мало не переїхав в наш Дніпро, але Унаі Емері знайшов до нього підхід, і сьогодні Банега справжній король Пісхуана
Я продовжую вважати, що Мбокані дуже сильний нападник і за своєю грою є сильнішім за всіх форварді, які були в клубі. З ним потрібно працювати, мотивувати, а не тільки злити лавою запасних.
Не всі такі прості хлопці, як Вукоєвич, Віді, Драговіч, які є професіоналами, які здатні працювати про будь-якому тренеру, є футболісти, які потребують свій підхід.
Зворотні трансфери довели, що гравці списанні з клубу вміють та можуть грати, головне з ним правильно працювати.
Не хочеться в це вірити, але схоже, що Реброву дуже важко вдається працювати з легіонерами, постійно тримати їх в тонусі, навіть незважаючи на пряму комунікацію через знання англійської мови( я думаю, що не зовсім правильно говорити, що легіонери сюди їдуть тільки за грошима, той же Дерліс не буде завершувати кар’єру в 26 років, звичайно, що гроші важливі, але можливість показати себе, теж присутня ). Реброву набагато простіше працювати з гравцями, які можуть грати за тренера, за клуб, за ще якісь ідеали, але на жаль, потенціал таких гравців дуже не високий
.
Спробую пояснити, що таке легіонери в сучасному українському футболі. Це насамперед- креатив та можливість грати в видовищний футбол. В більшості українських гравців з цим великі проблеми, оборонятися їм набагато простіше.
Наприклад, Динамо втратило дуже багато атакуючого потенціалу разом з Ленсом та Мбокані. Замінити їх можуть тільки легіонери. Шахтар та Металіст показували свій кращий футбол, коли майже всі «атаканте» були легіонерами. Напевно, що найяскравішим прикладом буде національна команда, де насправді якісно атакувати можуть/вміють тільки два чоловіка, а всі інші грають на оборону.
Тобто, як би Ребров не хотів проводити українізацію, намагатися відмовлятися від легіонерів, але в сучасних реаліях без них не обійтися.
По Реброву. Когда он стал ГТ ему только . что звезду Героя не дали. Целовали во все доступные и не очень места. А что он сделал?После из рук вон плохой работы Блохина, стабилизировал микроклимат в команде. А поскольку в наследство достался неплохой состав (это далеко было не семинское Динамо)- появился какой-то результат. И кто бы тут. что не говорил, но Шахтер был уже далеко не тот, да и играть и жить постоянно в гостях- тоже не сладко. Но мы ведь не переигрывали Шахтер так, как он нас уже несколько лет. Мы играли на равных. Никаких сверх новых тактических схем в исполнении тандема Р-Р мы не увидели. Это был семинский контроль мяча, только в исполнении более классных игроков. А нападение как было беззубое - таким и осталось. Да и
центр поля мы не особенно оседлали. Зато колоссально увеличился брак передач. У нас в игре со Сталью третья передача, как правило, была последней.
Суркис не из тех руководителей, что держат нос по ветру и моментально реагируют на события. Так что нас ожидает очередная встреча морды с асфальтом, а потом снова "мудрые"решения вопроса за 5мин.(дешево и сердито).
Это я так думаю.
-
Олег Д(P.S.)
- Эксперт
12.11.2015 20:06
особливого бажання в нього не завжди є
- 1
-
Костя Пашко(Kostya_P)
- Читатель
12.11.2015 19:18
Дело не в Реброве, а в чемпионате.
- -1
-
Олександр Христенко(Aleksandr1960)
- Наставник
12.11.2015 18:39
У меня только один вопрос. Почему эти "звездные" легионеры при Блохе опустили ДК на четвертое место?
- 0
-
Andrew Stone(Mikee)
- Наставник
12.11.2015 17:56
Не согласен по легионерам - частности пытаетесь перевести в закономерность...
- 1
-
Aragorn Alahorn(Aragorn)
- Эксперт
12.11.2015 16:03
то не примусова , то лагідна украЇнізація
- 2
-
Игорь Дмитриев(belar63)
- Наставник
12.11.2015 14:59
Травля кого-либо главного тренера. президента клуба, игроков - последнее дело!
- 4
-
Хоботов Лев Евгеньевич(Levxobotov)
- Наставник
12.11.2015 17:13
Игорь, это диванные тренеры! Который год улыбаюсь с них. Если этот "лучший коммент" предложил бы выход, или подал бы идею. А так... пшик на выходе. Мистер очевидность зарабатывает плюсы.
- 1
-
Юрій 1(niviyni)
- Опытный писатель
12.11.2015 14:52
Може Мбокані до шаманів сходив)))) прокляв Динамо:)
- -1
-
Игорь Дмитриев(belar63)
- Наставник
12.11.2015 15:01
Давайте еще экстрасенсов пригласим в Динамо!
- 0
-
Wiktor Skorpion(S.S.W.13)
- Старожил
12.11.2015 14:51
- 6
-
константин прокопчук(rubachok005)
- Начинающий писатель
12.11.2015 14:49
Українці які почали грати в чепіонському році,- де вони?
- 2
-
Анатолий Галашек(malakian)
- Наставник
12.11.2015 14:18
- 2
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
12.11.2015 14:34
- к травле это не имеет никакого отношения.
- 3
-
Alex Lebed(braive)
- Опытный писатель
12.11.2015 11:54
Ребров, конечно неплохой тренер, но не более того. Ну нет у него своего игрового почерка, во всяком случае такого яркого как у Клоппа, Моуриньо, Гвардиолы, Анчелотти...
- 0
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
12.11.2015 14:38
Я думаю, Лобановский бы сумел работать с легионерами, играющими сегодня в ДК - это ж тренер-глыба.
- 0
-
Wiktor Skorpion(S.S.W.13)
- Старожил
12.11.2015 14:56
- 3
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
12.11.2015 15:01
- не вполне согласен. Действительно, раньше селекция у ДК не блистала. Накупала всяких Андре за бешеные бабки.
- 0
-
Wiktor Skorpion(S.S.W.13)
- Старожил
12.11.2015 15:14
- 1
-
Сотириус Вульгарис(walidoll)
- Наставник
12.11.2015 11:15
"Пригадайте, о в матчах з Порту, Шахтарем та Челсі з Віторіно робили буквально клоуна" — так он им и есть, или это Ребров виноват что он так позволяет над собой издеваться.
- 4
-
Андрій Волиняка(viva_la_gloria)
- Эксперт
12.11.2015 00:41
Дозвольте копнути глибше. Хіба що сліпий не помітить, що проблеми з легіонерами, зупинка їх професійного росту, а найчастіше просто величезний спад в грі з"явились не при Реброві. Ці всі легіонерські напасті переслідують Динамо... правильно! З самісінького початку появи цих легіонерів. Маю на увазі хлопців з дальнього зарубіжжя.
- 6
-
Юрий Богданов(azazelllo)
- Старожил
12.11.2015 07:35
- 6
-
Слава Славків(lyra)
- Наставник
12.11.2015 14:13
не думаю, хоча інколи і масло кашу псує. да й примусом те ж багато не досягнеш
- -1
-
Wiktor Skorpion(S.S.W.13)
- Старожил
12.11.2015 14:59
- 2
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
12.11.2015 15:09
не згоден. Последние годы, начиная с Семина-2, а тем более Блохина с Ребровым, закупались качественные игроки, многие из них отлично играют в Европе. А поочему они не заиграли в клубе и резко снизили уривень - вопрос ко всему менеджменту, не исключая тренерский состав.
- 3
-
Wiktor Skorpion(S.S.W.13)
- Старожил
12.11.2015 15:19
- 0
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
12.11.2015 15:28
- в селекции не работают гипнотизеры. Их работа заканчивается покупкой требуемого тренером игрока на определенную позицию. Без санкции тренера и владельца никого не купят.
- 2
-
Super man(oblack)
- Опытный писатель
11.11.2015 23:42
- 5
-
евгений динамо(rule)
- Опытный писатель
11.11.2015 23:29
Полностью поддерживаю блог. Сам такой же написать хотел, только тямы не хватило-). Вот у нас есть Динамо-2, Динамо (м) и сколько игроков пришло из них в первую команду? Мякушко? Он где-то рядом. Рядом, но не в ней. Год назад Бурда, Чумак? И где они сейчас? Теперь о легионерах. Покупаем за бешеные деньги уже готовых футболистов, а у них период на адаптацию (который длиться до года). А вот тот же Порту пачками берет недорогих игроков (что он сними делает - не знаю - может допинг колет), и через год продает в 5 раз дороже, потому что они стали играть лучше! И при этом становится дважды победителем Лиги Чемпионов и Лиги Европы плюс Суперкубка! Дак может в консерватории что то подправить?
- 2
-
Сергей Штанько(shtan)
- Начинающий писатель
12.11.2015 10:23
У Порто есть свой поставленный стиль, философия игры, под который берут футболистов, и футболисты без проблем в этот стиль вписывается. Потому что это стиль современного футбола: отличная работа с мячом, командная скорость, техника. А у Динамо не то что стиля, игры как таковой нет. Бей-беги и все, что при Реброве, что при Блохине. Поэтому и толковые легионеры, не могут адаптироваться к такому антифутболу. А когда уже адаптируются - то просто деградируют. Возьмем того же Лэнса, человек просто не готов был к тому, что пас вингеру дают не на ход как везде, а в ноги или вообще назад. Или Велозу, вспомните как мы восхищались его игрой вначале, как он выделялся на поле пасами и открываниеми. Потому что он играл в свой футбол, в который он привык играть в Европе. А потом увидел, что кроме него одного "жопу не рвет", а попросту стоят на месте, вот и энтузиазм пропал. И таких примеров куча. Если Шахта и Металл (при Маркевиче) играют в современный футбол, то и игроки там без проблем показывают уровень. А у нас 20 лет во всем виноваты легионеры.
- 4
-
Слава Славків(lyra)
- Наставник
12.11.2015 14:15
А це уже ближче до істини.
- 0
-
Wiktor Skorpion(S.S.W.13)
- Старожил
12.11.2015 15:06
- 0
Еще комментарииЗараз настала черга Беланда
--------------------
Сергiю, а коли Беланда в ДК демонстрував таке бажання?
Особисто я такого не пам'ятаю. Взагалi.
Себто, я вважаю, що Беланда не _втратив_ мотивацiю викладатися за ДК, а просто нiколи її не мав.
Если бы было все плохо и сложно - Дерлис бы лавочку грел. Видно же, что парень с характером (не простым), зато Гусев сидит и не играет, а Гонсалесу доверяют. Так что наблюдения есть определенные, но скорее "нет", чем "да".
Согласен, есть много вопросов по поводу самой игры, покупке и продаже игроков, организации клуба и т.д.
Самое главное на сегодня - это игра Динамо, все остальное потом.
На мой взгляд, что потеряли по сравнению с прошлым годом:
1. Пропал быстрый переход из обороны в атаку, все таки в прошлом сезоне, частенько забивали.
2. Кажется, что не хватает физухи для прессинга соперника, как то все вяленько совсем на поле.
3. Как не крути, но уход или не уход Ярмоленко сказался и на Андрее и на командной игре.
Что делать, надеяться и верить в тренерский штаб и игроков Динамо!
Пусть порчу снимут и т.д.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Просто пытаемся понять, почему команда тормозит по сравнению с прошлым годом, и почему падает отдача легионеров. Пока что никто не требует отставок, напротив - кредит доверия к молодому тренеру высок. Просто ему не стоит бронзоветь и повторять ошибки предшественников.
И задуматься о том, о чем в интервью пишет, к примеру, Владлен Юрченко - об отличиях украинского и западного тренировочного процесса. Там первым пунктом стоит работа без мяча - открывание в атаке и командный прессинг в обороне, и быстрый переход от одной стадии к другой. То, чего у нас нет со времен Лобановского.
Но он конечно молод ещё, возможно со временем вырастет в классного специалиста.
Да хоть как Эмери к примеру или Луис Энрике. Или (о, Господи...нееееет...) Мирча Луческу. Да-да, Луческу пришел в Шахтер опытным тренером и привил команде свой стиль. До этого Шахтер был лишь "кубковим бiйцем" и с ДК не конкурировал по сути. Слуцкий успешно тренировал ФК Москва до успехов в ЦСКА и видно было, что у него есть свой почерк...
Ребров до Динамо не тренировал никого. Опыта нет.
Все почему-то пытаются сравнивать Динамо с Порто. А что, у ДК была цель "выращивать" игроков как у Порто?
Я такого не припомню. У Порто есть как и у Барселоны, своя манера игры - под нее и беруться игроки...
У Динамо был почерк при великом Лобановском, после - вряд ли...
Может когда-нибудь и увидим иностранного тренера в Динамо, потому как дело не в иностранном тренере, а в тренере, имеющем свою философию, стиль и т.п.
Газзаев, пожалуй, был самым "динамовским" тренером - команда временами играла "по-лобановски".
Семин тоже имел свою философию, и были определенные успехи.
Хотя оба российских тренера не совсем иностранцы - менталитет тот же.
Но оба - и Семин и Газзаев, к моменту прихода в ДК имели колоссальный опыт.
Тренер должен прийти в ДК надолго, быть опытным и исповедовать "динамовкий" стиль игры (по Лобановскому). И игроки должны браться тренером, а не переходить по наследству...
А работа с легионерами - тоже "стиль" тренера - у каждого свой, конечно это необходимая черта тренера.
Я думаю, Лобановский бы сумел работать с легионерами, играющими сегодня в ДК - это ж тренер-глыба.
Как и Фергюссон и другие великие...
Как и Фергюссон и другие великие...
-------
Сегодня с легионерами умеют работать Маркевич и Луческу. Румына, понятно, не рассматриваем.
Но речь совсем не идет о смене тренера, просто пора бы Реброву вносить свою ноту в общий хор.
В прошлом году команда действительно играла легко и раскованно. Что же произошло в этом?
Кстати, в Днепре тоже уровень упал. Но там понятно - распродажа. А у нас ушел Ленс (да, жаль) и Мбо (который прошлый сезон почти не играл) - и что-то серьезно разладилось.
учетная запись этого пользователя была удалена
Но под Семина-2 была проведена дорогостоящая закупочная кампания по его потребностям, а затем под Блохина (с Ребровым!) еще одна, крупнейшая, лямов на 50. Игроки качественные и востребованные. Но за время пребывания в клубе они хорошо начали, а потом резко снизили уровень игры и требования к себе, Дело не в "порядочности" и даже не в селекции, а в общем уровне менеджмента.
Впрочем, сегодня вопросы с легионерами малоактуальны. Необходимо наигрывать украинскую молодежь и больше доверять ей.
учетная запись этого пользователя была удалена
Є кілька поодиноких винятків, як-от Бангура, але відсоток людей, які до Динамо показували класну гру, а в нас просто скисли- зашкалює. Я не згадую про невдалі трансфери, блог не про це, але гравців, які перестали показувати свій клас саме в нашій команді на одного Реброва не повісиш. А от що насправді з ними відбувається після "адаптації" до наших умов- велике питання. Невже усі халяву відчувають?
учетная запись этого пользователя была удалена
крім того, серед наших рідних хлопців те ж "карколомних успіхів у прогресуванні" не особливо помітно. Ті поодинокі варіанти скоріше "виключення, які підтверджують правило". і справа тут не тільки і не стільки у тренері.
думаю, чимала доля припадає на імідж чемпіонату, на картинку усього нашого "футбольного господарства," його аура. І це біда не тільки футболу, у нас формується якесь "суспільство закльованих людей".
наприклад, у нас ледь чи не ідея фікс і сенс усієї кар'єри "звалити у "нормальний" чемпіонат":). І на фоні цього можна чекати, що легіонер тут буде гризти землю, коли свої навіть уві сні бачать, як звалити звідси? І це лише один "нюансик". Тут і проблема з незалежність клубів, якістю суддівства, професійним рівнем чемпіонату, трансферним ринком, вболіванням, медіяпідтримкою і т.д. зводити проблему до "вміє/не вміє" працювати тренер з легіонерами... дурість
учетная запись этого пользователя была удалена
Кстати, в первый сезон у Реброва как раз легионеры раскрепостились и играли очень неплохо.
А в нынешнем опять привычно гуляют по травке и берегут ноги от стыков.
учетная запись этого пользователя была удалена
А почему купленные игроки играют в шахте и играли в мироновском металлоломе, а у нас практически никто - это вопрос к общей системе менеджмента. У конкурентов там работали профессионалы на зарплате и провизионе в зависимости от результата, а у нас "люди с динамовским сердцем".
Заметьте, "джентльмен" Луис Адриано и тот же балерун Срна - гнилые люди по человеческим качествам. Но менеджмент заставлял их как-то работать (хорват и сам вкалывает, и других гоняет). Нашему менеджменту с Мбокани не удалось. А кому-то, тому же Мехмеди, просто не доверяли место на поле
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена