Не хотів про це писати, але ті жахливі події не стираються з пам'яті. Саме 9 березня, 2014 року і відбувся "перелом" у протистоянні з колорадською нечісттю та "перелом" у війні проти Мордора.
Рівно 2 роки тому наші патріоти зібралися на мітинг з нагоди святкування "200-річчя Тарасу Шевченкові" біля пам'ятника автора.
Почався мітинг з покладання квітів до Великого поета та читання його віршів. Ось посилання на це відео => 200-річчя Тараса ШевченкаУсе було мирно з українськими прапорами. Не забули і Гімн України виконати :) Чоловіки та ультрас зібрали свою самооборону. Бо розуміли, що менти тупо нічого не робитимуть. Так і сталося.
І у цей же час через дорогу, почали збиратися місцева вата та завезена гопота з бєлгорода. І понеслося.
Озвірилий натовп гопоти почав рухатися з протилежного боку вулиці у бік українських патріотів. Менти нічого не могли зробити.Тітушки накинулися на українських протестувальників і почали бити та віддтискати українських протестувальників від Шевченка. Це було страшно.
Звізно, що ультрас та самооборона робили, що могли, але сили були не рівні. І тут не обійшлося без Кравченка, Клінчаєва, Голенка, Пристюка та звісно Єфремова. Які дозволили та організували мітинг колорадів у той же час, що і мітинг українських патріотів. Усі ці прізвища цього кубла добре відомі луганським патріотам.
Далі побиті проукраїнські мітингувальники відступили, і спостерігали, як зомбовані бабки, гопота та інша бидлота почала захоплювати ОДА. Це усе сталося в один день - 9 березня. Менти тупо здалися і вийшли з ОДА. Тоді ж хтось виніс з пріміщення адміністрації українські прапори і почав їх палити !!!!! Ніколи не забуду той епізод. Злості не було меж, коли я побачив на відео, як клята сепарша років 50 та тітушка років 25, почали палити державні прапори :( А жіночка, що проходила повз сказали цим ідіотам: "Що ж виробити ? Ви ж палити українську символіку ?". А у відповідь прозвучали злісні слова: "Це прапори не нашої країни. Наша країна - Мордор".
Усім тоді стало усе зрозуміло. Якщо українська влада у найближчі тижні, навіть не тижні, а найближчими днями нічого не зробить, то на Луганськ чекатиме така доля, як доля Криму. І на превеликий жаль, українська влада так нічого і не зробила, щоб притиснути сепарське шабло до стіни. Думали, що мирних шляхом усе вирішиться. Але тоді вже стало зрозуміло, що цей державний переворот з боку окремих так би мовити "громадян" за підтримки роіссі та кремля. А після 6 квітня та добровільним "зливом" СБУ, луганську бидлоту та приїжджіх "гастролерів", влада не могла зупинити. А що було далі - усім відомо. Далі почала справжня війна проти кремлівських окупантів та їхніх найманців.
Але всеодно окупанти рано, чи пізно будуть відправлені назад до Мордору у цинкових трунах. А головний терорист на планеті Земля - буде повішаний біля кремля.
Україна однозначно переможе.
Слава Україні !
Слава усім полегли українським Героям, які віддали свої життя за Незалежність !
Герої не вмирають !
Я добре памятаю той день.
І поки ще ніхто із коментуючів не зупинився на тому, шо українська влада так нічого і не зробила.
А вони ходють туди сюди з коаліцій до коаліцій, бьються між собою на трибунах, а потім жирують в саунах, нотують нові вибори, знімають друг друга, люструють, декомунізують а на ділі політично онанірують і ворують.
Я вже не вірю нікому в політичній банді в Україні.
-
Василь Дудник(betelgeuze1948)
- Эксперт
10.03.2016 07:38
Все не так просто и однозначно. Банда януковича хорошо подготовилась к таким событиям , а все остальные просто не ожидали ничего подобного. В моем доме поселился один молодой мужик и он сразу привлек внимание - не пил, женщин не водил, со всеми здоровался- прямо эталон поведения, а когда СБУ захватывали и показали по ТВ в первых рядах был этот герой. Я хорошо помню как в Луганск приехал тигипко и встречался с захватчиками СБУ и он тогда произнес слова, которые станут понятными позже: Потерпите еще немного! ... вот только никто до сих пор за те события не сидит...
- 3
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
10.03.2016 12:42
Василю Васильйовичу ! Звісно було зрозуміло, що до усіх заворушень у Луганську були причетні колишні "регіонали". Але особисто я не міг уявити, що сусідня держава-окупант почне пізніше підтримувати усе це кодло гопників танками та зброєю з "забукалими трактористами". Ні Ви, ні я не могли знати, що буде війна. А путлер усе знав, бо саме він готував цю війну. Ви ж розумієте, що усі тоді казали, що підірвати було то СБУ та ОДА відразу після захоплення, і тоді б усе припинилося ? Але наша влада з Кривавим Пастором просто була не готова піти на жертви. Хоча постраждали б від підрива СБУ тільки місцеві сепаратисти.
- 0
-
Алекс Ярославский(alyar)
- Эксперт
09.03.2016 23:14
Вітаю, синку.
- 12
-
Owler Owler(Owler)
- Наставник
09.03.2016 23:26
- 4
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
09.03.2016 23:28
Це щось Ви поспішаєте. Зараз головне для Надії вижити у катівнях мордора.
- 3
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
09.03.2016 23:27
Вітаю, татку.
- 2
-
Томек Богданов(Tomar)
- Эксперт
10.03.2016 10:25
Alex Yaroslavskiy. И все ж, кто нынче правит страной? Кто довел ее до такого состояния? Кто конкретно приложил ручку к сдаче Донбасса, открыв границы и прочая? А то тут один "Турчинов, Луценко". Помните Ваши возмущения пару лет назад? И не надо тут про всякие "анти", страна на краю пропасти. Хотя к Вам это относится так, чисто информативно.
- 4
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
10.03.2016 12:47
А Ви відповідей не знаєте на свої питання, Томеку ? А що, колишні регіонали, які продали Донбас раші якби ні до чого тут, якщо судити з Ваших слів ? Вони країну не розвалили ? Танки рашистів самі з'явилися на Донбасі ?
- 0
-
Томек Богданов(Tomar)
- Эксперт
10.03.2016 23:14
Примитивное мышление. Вы тут, в блоге, собрались кучка патриотов, и выгораживаете своих соплеменников. А Донбасс купила Россия, а вот кто продал, пора бы и сооброжалку включать. Танки появились, когда границы не закрыли, когда не бомбили конвои, когда устрамвали котлы для настоящих патриотов и т.д.
- -1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
10.03.2016 23:20
Може Ви мене ще в зраді по відношенню до України звинуватите ? Може це я особисто продав Донбас ? А чого це у Вас слова "раша" з великої літери ? Ця недокраїна пишеться і писатиметься з маленької літери.
- 1
-
Томек Богданов(Tomar)
- Эксперт
11.03.2016 09:24
При чем тут "Зрада"? Просто, надо четко сознавать, кто виноват во всем этом бедламе. Хотя, в принципе, виноваты все мы, приходя на выборы.
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
11.03.2016 12:02
А раша тут якби ні до чого ? Я Вам про одне кажу, а Ви мені про інше.
- 0
-
Убийца кротов(ATO1927)
- Эксперт
10.03.2016 19:05
Когда это Украинская власть была в донецкой или луганской области ? Только ставленники местных царьков там руководили. Это все разводняк для ваты о "киевской власти" , "парашютистах" и тд. Не знаю как в луганской , но в донецкой области всегда правили ставленники банды брагина.
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
10.03.2016 22:49
Влада було українською з проросійськими поглядами.
- 0
-
sergej moroz(ste60)
- Эксперт
09.03.2016 23:00
"Взять власть - не главное, главное её удержать", "... советую назначать своих начальников и расстреливать заговорщиков и колеблющихся, никого не спрашивая и не допуская идиотской волокиты". ".... восстание пяти волостей кулачья дол шжно повмсти к беспощадному подавлению. .... Образец надо дать. Повесить ( непременно повесить, дабы народ видел) не меньше 100 заведомых кулаков, богатеев, кровопийц.
- 4
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
09.03.2016 23:10
Пане Олеже ! Це питання, "чому здали Донбас ?", Ви надсилаєте мені, чи владі ?
- 1
-
sergej moroz(ste60)
- Эксперт
09.03.2016 23:32
Конечно, власти! Власти, которая сдала Крым бе единого выстрела, сдала Донбасс крохотной группе гопников и русских бандитов, и оставила погибать десятки тысяч таких патриотов как ты!
- 3
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
09.03.2016 23:43
Олеже ! Турчінов взагалі виявився не в.о.Президента, а незрозуміло ким. Зрозуміло, що у здачі Крима та Донбаса винна влада. Та і Міністрів оборони тоді обирали якіхось "лівих", які не знали що робити. У Крим зайшли "зелені чоловічки", а від влади наказ - "не стріляти і просто стояти". А на Донбасі: "народ трохи побігає, позахоплює будівлі, але нічого серйозного не буде". І тоді до мого міста приїжджали і Юлія Володимирівна, і Наливайченко за наказом Турчинова. Приїхали та й поїхали вночі, щоб ніхто не бачив. На цьому все. А усе було просто. Вночі надіслати спецзагін "Альфа", і за декілька годин уся адмінбудівлі були звільнені. Але влада боялася крові. Не дай Боже хоча б один ватник постраждає :(
- 2
-
Owler Owler(Owler)
- Наставник
09.03.2016 22:26
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
09.03.2016 23:08
Вітаю, мій друже ! Взагалі незрозуміли речі кояться в країні. Патріотів та учасників АТО заарешовують, а організатори референдумів, тобто сепаратисти-депутати спокійно розгулюють у столиці, а їхні діти "туснячять" на вечірках. Ми воюємо з агресором, чи з власним народом та проти власних Героїв ? І Ви праві. Якщо б сили були рівні, то місцева гопота сиділа зараз би у в'язницях, або у інвалідних візках. І мені іноді здається, сподіваюся, що це лише мені здається, що наша влада "грає" на руку кремлю. Не хочеться у це вірити, але дії влади та нашого Генштабу (коли забороняють стріляти у відповідь), примушують мене думати, що владі байдуже до наших солдат. Єдині, хто реально допомагає армії - волонтери, деякі бізнесмени, деякі спортсмени, співаки та простий народ України.
- 3
-
дИ кО(dimon1975)
- Наставник
09.03.2016 22:08
Вітаю,Володимире!
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
09.03.2016 22:10
Вітаю, Дмитре ! Та там не тільки менти виявилися зрадниками. Також продалися СБУ (повністтю) та місцеві регіонали. Важко згадувати ті дні.
- 1
-
дИ кО(dimon1975)
- Наставник
09.03.2016 22:16
Усе повернеться,але вже як раніше не буде.У нас у місті зараз дуже багато кримчаків,вивозять з Криму своі авто.Так усі як один,вже жалкують за Украіною.І Донецьк,і Луганськ,і Крим будуть знов украінськими!
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
09.03.2016 22:22
Усе абсолютно правильно пишите. Як раніше не буде. Питання в іншому. Якщо Донбас буде звільнений і повернеться українська влада, то що робити українській владі, яку ненавидітимуть місцеві ? Це дуже складне питання. А ментально Донбас повернеться до України мінімум за 50 років. Бо радянський менталітет під впливом кремлівської пропагади, дуже важко змінити рабам. Але вірю, що це одного дня таки відбудеться.
- 2
-
дИ кО(dimon1975)
- Наставник
09.03.2016 22:39
Тут питання не у владі ,а в усьому украінському.Вони ненавидять усе,що не є "руським".Мову,людей,звичаі,пісні усе навколо!Вони дуже кохали свого легитимного,бо він "порожняк не гонит".Своіх мерів і губернаторів.
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
09.03.2016 22:58
Так місцевих на Донбасі ніколи не ставили на коліна. А зараз виявилося, що вони з тих колін ніколи не вставали. У вати завжди були відмазки. Яник у них "лєгєтімний", а в усьому винні "папєрєднікі".
- 3
Еще комментарииЯ добре памятаю той день.
І поки ще ніхто із коментуючів не зупинився на тому, шо українська влада так нічого і не зробила.
А вони ходють туди сюди з коаліцій до коаліцій, бьються між собою на трибунах, а потім жирують в саунах, нотують нові вибори, знімають друг друга, люструють, декомунізують а на ділі політично онанірують і ворують.
Я вже не вірю нікому в політичній банді в Україні.
учетная запись этого пользователя была удалена
Той день забути важко. Важко забути, як бидлота била та знущалася над місцевими патріотами Луганська.
Робити треба було щось тоді, 2 роки тому, коли усе тільки починалося. Але Турчинов та інші, думали, що побігають та "заспокояться". Вже "заспокоїлися" так, що я вже 2 роки не можу ніяк заспокоїтися.
Але Ви праві. Влада досі нічого не робить, щоб повернути окуповані теріторії. Досі не розірвани дипломатичні стосунки з агресором. І не зрозумло, чому наша влада торгує з окупантами ?!
Наші депутати це прости цирк. Вони ходять у Верховну Раду для того, щоб похизуватися у кого дорожчий Айфон, і хто скільки витратив бабла на Карібах.
А головна банда - це і є Верховна Рада. Правда не усі там банда. Є декілька виключень з правил.
Опубликовать их имена. Отнять у них весь хлеб. Назначил заложников.
Сделать так, чтобы на сотни верст кругом народ видел, трепетал, знал, кричал: душат и задушат кровопийц..."
И все это цитаты Ленина!
Турчинов, Луценко, другие "вожди" на то время: все они бывшие комсомольские и партийные функционеры
ВЛКСМ и КПСС!
Почему ничего не сделали в Луганске и Донецке? Почему сдали Донбасс??
учетная запись этого пользователя была удалена
На жаль,дуже мало людей вийшло на вулиці підтримати Украіну в Луганську.До того ще й продажні менти свою справу зробили!