Доброго часу доби всім! Якось тоскно стало на душі від результату сьгоднішньої гри рідного ДК. Давайте разом спробуємо поміркувати щодо причин даної ситуації в команді. 24.05.2016 я писав про роль Рауля Ріанчо в успіхах ДК останніх 2-х років. Не буду повторюватись, але він вчинив як особистість. Виставив керівництву свої умови подальшої успішної співпраці, важелі якої, відчував, що тримає в своїх руках.
Вчинив чесно перед собою і вболівальниками. Читав, що після його уходу на тренуваннях стало спокійніше. А тепер згадаємо про яку основну проблему говорив Рауль, говорив перш за все - про наявність "зони комфорту" в команді, яка є несумісною зі спортом високих досягнень. А тим більше про команду - флагман українського футболу, що б хто не говорив.Ріанчо і зараз лишився в його орбіті, тільки працює тепер в штабі Андрія Шевченка з ЗБУ. Тобто, теоретично його можна в любий момент повернути в команду, яку він знає, і я б на місці ІСМ запропонував йому варіант з подвійною зайнятістю, а в збірній за ним була би закріплена робота з кандидатами з ДК та іншими командами УПЛ, гру яких він і так має аналізувати і добре знає. Це невеличка підказка ІМС як врятувати цей сезон для ДК, тим більше, Шева - дебютант має і сам щось робити в збірній, і запакований іноземними спеціалістами по самі вуха. Але мій блог не про це. Читаю постійно сайт, є звісно ті хто працює для розхитування ситуації, цілеспрямованого створення зневіри у вболівальників, без конкретних пропозицій, є ті хто душею в міру своїх сил вболіває за НАШ (наш, ІСМ?) клуб і НАШ футбол.
Є й ті що дають прекрасний аналіз і які впевнений могли би своїми порадами додати позитиву в сьогоднішню ситуацію, якби до них дослухалися.
Були прецеденти. Наприклад Жосе Моурінью з перекладача став помічником тренера, коли його попросили підготувати аналіз гри якогось з суперників, і він показав "професіоналам" на зарплаті як це робити. А потім виграв ЛЧ з португальським Порто в 2004. Можливо приклад вийшов занадто пафосний, "особливий" але, повторюся, для цього треба, щоб дослухалися в першу чергу до здібних і небайдужих. А тоді буде видно.
Повертаючись до заголовку, чомусь у мене є впевненість, що футбольний результат в першу чергу дають тренери особистості. І чомусь мені здається, що ІСМ як власник клубу не готовий виходити з "зони комфорту" в частині роботи з справжніми особистостями, для яких гроші в ДК є другорядними по вдношенню до професійних обов"язків. Лакмусовий папірець тут, те як уходив тренер, спеціаліст зі структури команди.
Блохін, Сьомін, Газаєв на жаль відбували номер до кінця. Сабо, Буряк, не настільки, але була схожа тенденція. Лужний, Дем"яненко конкретно, на мою думку, з честю.
ВВЛ з почестями.
До наявності необхідних особистісних характеристик, кандидат на посаду, чи тренер повинні мати інтелектуальний потенціал, здатність розвиватися, знаходити нестандартні для сучасного стану перспективні рішення, заглядати в завтрашній день, і одне з головних, вміти заставити футболістів повірити в себе, і наполегливо працювати задля покращення їхніх ігрових навичок, в свою чергу, контролювати гравців, як особистостей.
З усіх, кого я назвав вище, безумовно, такою особистістю був ВВЛ.
І треба визнати, що роки сидіння з ним на одній лаві, перечитування конспектів його тренувань, тактичних викладок чи інтерв"ю не замінить наявність цього фактора - фактора талановитої, непоступливої і професійно підготовленої особистості, психолога - мотиватора, яка зможе зірок заставити грати в одному ігровому ансамблі, а в перспективних хлопцях зможе запалити нових зірок.
Моя думка, що ІМСу з такими людьми, на жаль, працювати некомфортно. Причини в цього можуть бути різні. Можливо питання в навколофутбольних фінансових складових, чомусь іншому, але реалії такі, що на сьогодні у керма завжди повинна бути людина з Динамівським серцем. Це дуже корисно для команди, тим більше в сучасних бойових умовах, але в цивілізованому світі, це всеж таки другорядно. В цьому наш ДК нагадує Карпати і Дніпро. Там теж в сприйнятті тренерів особистостей власниками не так просто. Тут славна історія і потенціал столиці йдуть нам (ДК) на руку. Але, що далі..?
Коли ще був живий ВВЛ, ШД пощастило найти надійного тренера, можна сказати, з потрібним їм серцем, але це був професіонал. Зараз, туди не взяли тренера з точки зору лояльності, а взяли бюджетного професіонала, знову ж таки, розраховуваючи на особистість. Професіонала з поза-системи, з поза - совка. Чомусь.
Чи може ДК замість купівлі легіонерів, спочатку дозволити собі класного тренера. Нехай не саме зараз, а теоретично. У всьому світі клуби, наскільки мені відомо є акціонерними товариствами, не на папері, а справді, що є найбільш ефективною за багатьма критеріями формою управління підприємством. Так от, перше, з чого починають толкові акціонери, це шукають тренера-особистість. Дають карт бланш, Клоппу, Моуріньйо, Венгеру, Гвардьйолі, Почеттіно, Фергюсону. колись так було в СРСР, кожна команда прагнула мати свого самобутнього тренера - ВВЛ, Бєскова, Кучеревського, і багато інших, яких я за радянської доби практично не застав. З сучасними реаліями нашого футболу все змінилось. Слоган фактично такий:"Я плачу - ви терпіть". Бо я плачу. Я впевнений, що ДК може запросити любого тренера. Любого. Нехай це буде схоже на купівлю гравців китайськими клубами, але ми це можемо.
Як можемо запросити Скрипника, який пройшов з самих низів тренерську стежку до Бундесліги, і який, безумовно, на мій погляд є особистістю.
Тепер перейдемо до проблеми мотивації гравців, яка, на мою думку, випливає з проблеми наявності особистості - професіонала на чолі команди.
Що бачать і, що знають гравці про ДК. Що побутові і фінансові умови дуже хороші, "комфортні". Гравці приходять в ДК, починають себе проявляти, а потім, окрім, можливо й інших факторів, починають відчувати брак особистості - професіонала на чолі команди. Досвідченим поглядом вони бачать, що в керівних ланках відсутня та складова, яка дозволить команді досягати успіху, немає достатньо яскравого мотиватора який володіє знаннями за футбольним фахом. Що бравада, про успішні успіхи в Єврокубках є бравадою, що успіхи ці при їх наявності даються за рахунок фарту або декількаразової переваги в фінансовому потенціалі клубу, що було заслугою і нас з вами, людей, громадян базової країни бізнесу власників команди. Що відсутня людина, яка може вести за собою, яка може надихати своїми діями і здібностями гравців, вболівальиків і власників клубу. Заставить тремтіти від невизначеності і невпевненості конкурентів. А немає таких людей, значить немає де черпати самовідачу і професіоналізм за умови одержання фінансових умов вдвічі, або втричі вищих ніж в попередньому клубі без переспектив виграти єврокубки. А тут іще трапляється бездарна селекційна політика, бездарне розбазарювання молодих талантів, і все... Картина стає повністю очевидною, і перспективний гравець опиняється перед вибором: кар"єра чи фінанси. Кар"єра - дорога за кордон. Фінанси, помножені на відсутність самовіддачі та врешті-решт, самозбереження на полі, виходить деградація в ДК. Майже всеохоплююча деградація. Однак є виключення, це Шовковський, Ярмоленко, Гусєв, також Шевченко після повернення, Віда, Драгович, можливо ще хтось. Це люди, які мають самодостатній професіоналізм і любов до футболу. Це - також особистості. Антипод, на мою думку, хтось на кшталт Гармаша, в якому я колись бачив найкращого за потенціалом гравця.
До речі в команді є дуже досвідчена і розумна людина, яка б навіть своїми порадами могла би допомогти, і впевнений, робить все від неї залежне для правильного розвитку в команді - Олександр Шовковський.
Можливо, колись він розкаже нам про причини поточної ситуації, але дружні відчуття й справжнє Динамівське серце може завадити йому бути відвертим до кінця. Однак до його порад я би на місці ІСМ дослухався в одну з перших черг.
Погодьтесь, панове, що настав час розділити досягнення ДК і досягнення ВВЛ. Для ВВЛ і для Базилевича очевидно теж, ДК був інструментом самореалізації. І нам з Вами пощастило, що він скористався саме цим інструментом, як патріот і професіонал. Те саме він зробив би практично з любим серйозним клубом Європи.
Давайте, Ігоре Михайловичу, спробуємо вийти з тіні великого ВВЛ, Спробуємо знайти нову яскраву особистість і досягнемо з нею успіху. Давайте, вболівальники отримають шанс щиро подякувати менеджерам ДК за черговий Європейський трофей і за їхню достойну роботу. За черговий і омріяний останніми поколіннями новий злет зірки ДК.
Задумайтесь над цим, будь ласка...
А Виталию - респект и пожелание новой аналитики. Хоть на Шурике выговоримся, а то внутри ДК полная .опа!
-
Чапич Чапич
- Наставник
29.08.2016 17:00
Как раз все дело в личности. Только великий человек, настоящий лидер, способен зарядить людей общей идеей, заставить поверить в нее, трудится на эту идею. Это величайшие люди человечества. У них есть интеллект, есть харизма, это люди - глыбы. Лобановский был таким, незыблемым авторитетом у всех. Его боялись, его уважали, его любили и ему верили. Он знал как построить. Не слепая вера, а твердые знания, прагматичный расчёт и умение подбирать людей под систему. Находить их во второй лиге и делать за сезон звезд. Или отцеплять, как были отцеплены Мунтян, Буряк, Калитвинцев... в самый неожиданный момент лидер команды получал вольную. И люди под систему - не только игроки, это администраторы, массажисты, водители. Это умение найти революционные подходы, как это было когда-то сделано новейшими методиками. Не копировать у других, а искать и находить свое. Любая копия хуже оригинала. Великие личности в футболе... Ребров хороший человек, хороший специалист, умный человек, но он не новатор, он не тот человек, вокруг которого объединятся люди ради общей идеи. Таких людей не сыщешь. Это единичный товар. У нас в Украине думаю таких сейчас нет. В мировом футболе так же таких единицы. Мы на всех уровнях жизни страдаем от того, что нет у нас новых Амосовых, Платонов, Хмельницких, Мазеп, Лобановских... эти величайшая беда нации. Но, лидеры придут. И будет у Динамо со временем такая глыба. А пока мы довольствуемся теми, кого имеем. Могло быть намного хуже.
- 1
-
sergej moroz(ste60)
- Эксперт
28.08.2016 23:20
Дело не в личности, дело в системном подходе.
- 2
-
Василенко Виталий(Vital2005)
- Старожил
29.08.2016 09:13
Олег, тут звісно має місце і поблема системи. Але, але. Питання в тому, що даний фактор і впливає на наявність толкових менеджерів, в свою чергу не даючи їм змогу змінювати саму систему.
- 1
-
Василенко Виталий(Vital2005)
- Старожил
28.08.2016 17:02
Спасибі всім за відгуки. Звичайно кожен бачить в дечому щось своє, але в цілому по темі і так майже все ясно. Хочеться в решті - решт щоб прислухалися до фанатського середовища, бо аудиторія сайту є справді глобальною. Єдине чого дійсно бракує, це інсайдерської інформації по предмету.
- 0
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
28.08.2016 15:56
Я так понял, что автор блога предлагает дать Суркису много
- 0
-
Ярослав Суярко(slavasu)
- Опытный писатель
28.08.2016 19:39
Тезка!
- 1
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
29.08.2016 20:36
Велозу мы должны были отпустить и его уговорили не убегать на пол года раньше. Драговича покупали давно и спасибо Саше, что отыграл до 1/8.
- 0
-
Vadim Radu(keter)
- Наставник
28.08.2016 14:35
Кто платит, тот девушку и танцует. Истина известна и неоспорима. И пока ИМСа устраивает, то что происходит, ничего не изменится. Вот подождем до зимы и увидим окончательно куда придем с Ребровым и с ДК в ее нынешнем виде. Ну а если все будет продолжаться этом же контексте, то ИМСу видимо придется все таки задуматься. И может мы увидим хорошего иностранного спеца и в помощь ему , завершившего карьеру Сашо.
- 0
-
василь колесник(manumi)
- Наставник
28.08.2016 13:29
Чудова стаття. На мій погляд, все ж Ярмоленко - це теж деградація.
- 3
-
Вадим .(vadim_)
- Наставник
28.08.2016 13:17
Пост хороший. Единственное уточнение - Газзаев сам ушел, с честью, хотя просили остаться.
- 1
-
Мумба Мамба
- Опытный писатель
28.08.2016 13:07
"в свою чергу, контролювати гравців, як особистостей." ???? А в цілому сподобалося)
- 1
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
28.08.2016 12:10
Реальний погляд на події в клубі. Дійсно, одна з причин - "зона комфорту", яка в ньому створена - і , здається, не останню роль в цьому процесі створення зіграв ІМС, який, як виглядає, дійсно не хоче (або не може чи просто не вміє?) співпрацювати з особистостями - як тренерами (приклад - з Раулем, роль якого в команді прояснюється тепер), так і футболістами. Як результат - пішов Рауль, який запропонував модель виходу з патової ситуації, що склалася в клубі, маємо результат - гри зовсім нема, скоро Динамо, якщо буде так продовжуватися і далі, скотиться до рівня середнячків ЧУ (а може, і уже скотилося? останні матчі дають деякі підстави про це говорити). Чомусь набирають відвертих середнячків-футболістів (типу Громова) та "збитих льотчиківм (Гладкого), можливості яких давно всім відомі і що від них можна чекати - також відомо: не даремно кроти відмовилися продовжувати конртракт з Гладким... але ДК в лиці Реброва чомусь його "підібрало". І віддало в оренду з правом викупу Теодорчика, якому у штрафній суперника Гладкий і в підметки не годиться - що і показав як вчорашній матч з Ворсклою, в якому він змарнував мінімум дві "стопудові" гольові ситуації і звично для себе - не забив (може, для цього його і брали?). Тоді як Теодорчик у новому клубі стабільно забиває, і вже є навіть чутки, що він чи не найкраий нападник Андерлехта за останніх 6 років... Про що це говорить? Якщо додати сюди ще і інші факти "розбазарювання" креативних футболістів, які чомусь в умовах ДК не змогли заграти, але стали знаковими фігурами для нових клубів - надходить думка про те, що, очевидно, не вони винуваті... Вину потрібно шукати у менеджменті Динамо, який не вміє і не хоче працювати з футбольними особистостями і на полі, і поза ним. І це вже не поодиноке явище, а виглядає на систему. І щоб щось виправити, потрібно насамперед змінювати саме цю "систему" "зони комфорту", яка склалася, напевно, все-таки в менеджменті і поширилася на гравців команди. Інакше перспектив не проглядається...
- 2
-
Anvar Efendi(A.Efendi)
- Наставник
28.08.2016 10:19
Дякую автору за користний пост, за зважений всебічний огляд можливих причин наших невдач. Та за підняття філософського питання рухомої сили, енергії для розвитку.
- 1
-
Sam Hote
- Старожил
28.08.2016 10:15
Лобановский дал методику , как обыгрывать и как вообще играть в футбол. Дак нет , каждый приходит и внутри таит обиду что мол Васильевич гонял их много, а я не буду я лучше разбираюсь в футболе чем он. И что он такого сказал что сегодня устарело? Что команда должна быть звезда? Так на Лестер гляньте! Что прессинг должен быть, что гонять в а атаку защитники должны, а нападающие в защиту? Все лодари и Ребров лодарь как тренер, жестким нужно быть а не ходить сопли подтерать. Нет у команды задумки , держут тот мяч и бьются как бараны возле стен соперника и нечего сделать не могут, Дак подпустите к своим воротам, Заставьте соперника раскрыться - нет тактики . Ребров нуб, и я хочу чтобы он вылетел отсюда с позором, надоел этот тюфтяй.
- -2
-
Ярослав Суярко(slavasu)
- Опытный писатель
28.08.2016 10:09
Спасибо - все по теме. А тема одна - нет головы и туловище гуляет само по себе. Прошу понимания, что голова - это Суркис. В который раз убеждаюсь, что плачевный опыт, связанный с неуменьем "подарить шубку", так ничему и не научил. А отсюда и тренерская чехарда (по-другому не назовешь), селекция ни в ..... ни в Красную Армию, порядок и дисциплина на поле и за оным, билетно-абонементная вакханалья, наплевательское отношение к болельщикам, соплежевание и дебильная терпимость к Пенисовым-морозовым-леоненко-кротам-палкиндам-прочей швали..... Наболело! Сори!
- 4
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
28.08.2016 09:57
Дякую! Є певні моменти, які мені не подобаються, але позитив значно переважає негатив!!!
- 1
-
uri rozenberg(uwara)
- Наставник
28.08.2016 09:14
Прекрасная статья. Прочел с удовольствием.К великому сожалению, правда на на все существующие проценты.НИЧЕГО в нашей жизни не случается, пока во главе процесса не появляется ЛИЧНОСТЬ. Это Аксиома.И футбол лишь очередное этому подтверждение.Я застал и(почти) Маслова, И Лобановского и всю, ту плеяду о которой Вы упомянули. И все конфликты и провалы. Сердце - это хорошо, но без *мозгов* оно превращает картинку в *блондинку за рулем*, все вроде красиво, а ехать опасно для жизни.
- 2
-
Олександр Хмельницький(hmelnickiy)
- Эксперт
28.08.2016 09:02
Комплексно потрібно змінювати,який би тренер не прийшов він не навчить "досвідченого" гравця забивати з 3-х метрів у пусті ворота.
- 2
Еще комментарииПосмотрите, почти во всех более-менее успешных командах, владелец клуба, как правило, не вмешивается в оперативное управление, ограничиваясь только представительскими функциями и редкими интервью "ни о чём".
Для этого существует тренер, а по административной линии - спортивный или генеральный директор.
Красников в "Металлисте", Палкин в "Шахтере", Рафаилов в "Заре", Стеценко в "Днепре", Галлиани в "Милане"....
В основном, это профессионалы, часто - кризис-менеджеры,
В Динамо? То то...
Наверняка, в уважаемого Игоря Михайловича, есть основной бизнес, так как ФК Динамо Киев, это не бизнес, это затратное хобби!
Но основным бизнесом надо управлять, и клубом тоже... Совмещать такое очень трудно. Надо выбирать.
Следующее: практически, клуб имеет одного собственника. Критиковать, видеть недостатки самому у себя - нереально!
К финансовому вопросу: да, ИМС вкладывает и теряет свои деньги, но, ФК Динамо Киев не просто клуб, это бренд, существующий очень долго, и все, или почти все достижения киевлян, достигнуты не усилиями ГМС и ИВС....
Поэтому, сотни тысяч, или миллионы болельщиков столичного клуба имеют просто моральное право на, хотя бы, право быть услышанными нынешними собственниками!
Далее: я, например, уже ТРИ раза, в том числе и подробно, предлагал на страницах "Шурика" алгоритм превращения ФК Динамо Киев в настоящее АО, или ЗАО!
Причем, с очень приличным стартовым капиталом "живыми" деньгами!
Поверьте, ничего сложного в этом нет, и не объязательно быть экономистом и финансистом , чтобы разобраться в принципах создания и построения такого предприятия!
Но... никому из людей, принимающих решение, это не нужно!
Я, по складу характера, оптимист, но последние 13 лет клуб...., скажем так, не радует...
И, по словам Жванецкого: "я вижу свет в конце туннеля, только туннель, с...а, не кончается!"
Кстати, я и света то не вижу....
Колись я чув історію, що перший секретар ЦК КПУ Щербицький захотів теж приймати певні рішення по комплектації ДК, чи якимсь іншим питанням. Це притому, що в радянській системі його роль була, на мою думку, навіть більше, ніж роль власника клубу зараз. На що Лобановський йому відповів (умовно): "Я ж вам не розказую, як вам керувати Україною, тож і ви в мої справи будь-ласка не втручайтесь". І той, при всьому апломбі, ВВЛа зрозумів правильно. Оце і є роль особистості, яка може досягти успіху, і знає як це зробити. Але згоден з Вами, що тут без бажання ІМС нічого не буде.
Ярослав, при всій повазі навіть Ваше припущення можливо втілити, якщо команда буде збирати повні стадіони, продавати атрибутику і т.д. Якщо звичайно в цьому є потреба...
СВОИХ собственных ДЕНЕГ на покупку дорогих легионеров
и иностранного тренера ?
Не принято считать чужие деньги. Да никто этим и не занимается.
Просто есть вещи, лежащие на поверхности и общедоступные - например, суммы трансферов как продажи, так и покупки.
И исходя из этой информации Виталий делает АБСОЛЮТНО допустимые выводы.
А свои деньги, т.е. наши с Вами , можно вкладывать в любимый клуб, но только если мы станем его акционерами. А вот почему такого не хочет Суркис - это просто и понятно! Надеюсь и Вам! С уважением...
Продавать Суркис таки умеет, но всё равно слишком долго соображает.
- - -
Главное - Дыминский дал болельщикам 50% акций, а они не вложили ни копейки!!! Если не считать правильных "кузьмичей", которые не через фанатоское движение, а просто на счёт перчислили свои последние копейки!
У нас будет такая же ситуация! Я живу в центре Печерска, вокруг лимузины и зажранные морды, они в супермаркете за один раз скупаются более 10 тысяч, (вино, сыр....) и громче всех кричат, что им не дают субсидии....
А простые болельщики много не скинутся. лучший показатель - клубные футболки! Вы видели на стадионе людей в динамовских футболках с круглой эмблемой и одной звездой? Вот так редко люди меняют "наряды". даже, если бы у нас был появился Ибрагимович, то люди всё равно ходили вы футболках 16-Шацких.....
З пересторогою і навіть острахом чекаю матчів з кротами та в групі ЛЧ - якщо все залишиться, як і зараз - перспективи, м'яко кажучи, "не райдужні"... Може, в керівництві клубу нарешті зрозуміють, що так далі бути не може, і почнуть здійснювати хоча б якісь кроки, щоб все-таки щось почати змінювати. На всіх місцях повинні працювати професіонали - а вони не завжди "зручні"...
Нажаль постів схожих на цей - більше чи меньше емоційних та раціональних - було вдосталь і до цієї поразки, до цієї ситуації з непрофесійним відношенням футболістів до результатів та гри.
І пропонували і просили дослухатись і погрожували бойкотувати матчі... Але "зона комфорту", в якій постійно знаходиться ІМС, і яка, нажаль, роками, десятиліттями від нього передається всім хто працює в клубі, а головне - тренерам та футболістам - то є така річ, з якої той хто в неї потрапив, ніколи не схоче виходить. Бо людина перебуваючи в "зоні комфорту" за суттю живе в паралельній реальності. І не розуміє що від неї хочемо ми, вболівальники, що живемо в нашій "справжній" реальності де спостерігаємо деґрадацію улюбленої команди. Це "непорозуміння" блокує можливість розвитку - принаймні для тих, в кого є потенціал для нього, - пошуку нових ідей... А без них не те досягнень не буде. Не буде навіть нормальної впевненої гри в ЧУ... Вихід з "зони комфорту" на сьогодні - це, мабуть має бути черговий розгром від ШД. Але вихід цей дуже короткочасний і тоді висновки будуть тільки організаційними. Ребров, при всій повазі до якого як до гравця, виявився, нажаль, помічником Ріанчо, якому відмовили в контракті на нових умовах знов як і завжди вибравши "динамівське серце" замість професіоналізму. Одже Ребров піде, наприклад, "за традицією", після ШД. Але це знов буде рішення "на інстинктах". Реагування на ганебну поразку. Не розуміючи самостійно та недослуховуючись до наших з вами голосів про необхідність для ДК тренера - яскравої особистості, схильного до саморозвитку, тактика, аналітика, психолога, селекціонера, тренера-професіонала... все це скоріш за все залишиться нашими з вами прагненнями до наступного посту після провалу з ШД або в ЛЧ.
З тренерів - яскравих особистостей та професіоналів, які стабільно давали результат з командами різних рівнів можна помріяти про:
1. Маркевича - (МХ, Дніпро) не знаю чи піде через старий конфлікт з Ярославським та збірною,
2. Григорчука - (Чорноморець, Габала в ЛЄ). Не зараз точно.
3. Кучука - (Арсенал Київ, Кубань) давно не чув про нього, не знаю чи працює ще. Та ще й досить м'який характер в нього, як на мене. В Лохо справи не пішли.
Погоджусь з автором, з тих хто найбільш, на мою думку, підходить з набою "динамівських сердець" це СаШо. Вольова інтелектуальна людина, що може бути досить жорсткою в якості тренера. Психолог. Як тактика та аналітика не знаю. І в нього ще контракт до грудня. ... ?
А Виталию - респект и пожелание новой аналитики. Хоть на Шурике выговоримся, а то внутри ДК полная .опа!