Незважаючи не загальне незадоволення грою улюбленого «Динамо» в клубі відбуваються, на мою думку, певні позитивні моменти. Певні започаткування та ідеї починають працювати та приносити результати.
Реклама. В місті почала з’являтися зовнішня реклама, на деяких спортивних сайтах теж є реклами домашніх матчів «Динамо», в фейсбуці створюється подія - домашній матч «Динамо», яка інформує коли відбудеться матч.
В стрічці новин друзів, на тому ж таки фейсбуц,і я все частіше бачу фото друзів та знайомих із Олімпійського. Хоча дуже багато із них дуже далекі від футболу та «Динамо». Просто у вихідний день є час та можливість. Чому не скористатися можливістю цікаво провести час?! Хоча після побаченого навряд чи хто прийде знову на НСК.Матчі молодіжних команд на Лобановського. Дубль та команда Ю -19 таке саме «Динамо» як і головна команда. Не так давно матч першості Ю -19 між «Динамо» та «Шахтарем» відбувся на стадіоні Лобановського. Для вболівальників, які підтримують команду набагато простіше добиратися в центр міста, ніж за місто. Кожен бажаючий може прийти та подивитися на найближчий резерв. Для молодих гравці це теж доволі корисно: одна справа грати на базі в присутності тренерів, а зовсім інша – грати на стадіоні, звикати до атмосфери, відчувати вболівальників( скільки б їх не було), зайву відповідальність. Правда не знаю, на скільки фінансово дорого коштує проводити матчі на стадіоні «Динамо».
Після переїзду на НСК Олімпійський Ігор Суркіс казав, що молодіжні команди будуть грати на «Динамо». Поки так не дуже часто відбувається, на жаль.
Створення інформаційних подій. Мені дуже сподобалася ідея привітання на День Незалежності поезією Ліни Костенко, яку читали гравці. Так повинно бути на кожне велике свято( Новий рік, 8 березня і тому подібне). Запрошення хлопчика хворого лейкозом на тренування та візочники перед матчем із «Волинню». Це не тільки допомога тих, хто її потребує, але і дуже хороший імідж. Он "Шахтар" тему сирітства піднімав. Бо в інформаційних повідомленнях «Динамо» дуже програє. Йдеш в Фуршет за харчами, а там продукція із емблемою «Шахтаря».
Форма. Вона комусь може подобатися, комусь не подобатися, але домашня форма «Динамо» ІНДИВІДУАЛЬНА. Такої форми немає більше в жодного клубу Світу. Раніше просто на синю та білу форму адідас набивали емблему «Динамо» і все. Гостьова синя форма – пряме відображення цього. Мені в формі не подобається, що тільки футболки особливі, а шорти та гетри просто адідас. Думаю, що тут теж могли бути цікаві рішення. Також дуже сподобаслося, що презентація форми відбувалася не в маленьких конференц залах, чи магазинах, а на вулиці біля фірмового магазина «Динамо». Кожен бажаючий міг прийти на цю подію.
Щиро, я дуже радий, що відбуваються певний контакт між вболівальниками та клубом. Що в клубі почали чути. Дуже сподіваюся на продовження.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Зажрались (прошу пробачення) наші міліонери.
А про інформаційну політику команди годі й говорити. Вона просто відсутня.
учетная запись этого пользователя была удалена