Незважаючи не загальне незадоволення грою улюбленого «Динамо» в клубі відбуваються, на мою думку, певні позитивні моменти. Певні започаткування та ідеї починають працювати та приносити результати.
Реклама. В місті почала з’являтися зовнішня реклама, на деяких спортивних сайтах теж є реклами домашніх матчів «Динамо», в фейсбуці створюється подія - домашній матч «Динамо», яка інформує коли відбудеться матч.
В стрічці новин друзів, на тому ж таки фейсбуц,і я все частіше бачу фото друзів та знайомих із Олімпійського. Хоча дуже багато із них дуже далекі від футболу та «Динамо». Просто у вихідний день є час та можливість. Чому не скористатися можливістю цікаво провести час?! Хоча після побаченого навряд чи хто прийде знову на НСК.Матчі молодіжних команд на Лобановського. Дубль та команда Ю -19 таке саме «Динамо» як і головна команда. Не так давно матч першості Ю -19 між «Динамо» та «Шахтарем» відбувся на стадіоні Лобановського. Для вболівальників, які підтримують команду набагато простіше добиратися в центр міста, ніж за місто. Кожен бажаючий може прийти та подивитися на найближчий резерв. Для молодих гравці це теж доволі корисно: одна справа грати на базі в присутності тренерів, а зовсім інша – грати на стадіоні, звикати до атмосфери, відчувати вболівальників( скільки б їх не було), зайву відповідальність. Правда не знаю, на скільки фінансово дорого коштує проводити матчі на стадіоні «Динамо».
Після переїзду на НСК Олімпійський Ігор Суркіс казав, що молодіжні команди будуть грати на «Динамо». Поки так не дуже часто відбувається, на жаль.
Створення інформаційних подій. Мені дуже сподобалася ідея привітання на День Незалежності поезією Ліни Костенко, яку читали гравці. Так повинно бути на кожне велике свято( Новий рік, 8 березня і тому подібне). Запрошення хлопчика хворого лейкозом на тренування та візочники перед матчем із «Волинню». Це не тільки допомога тих, хто її потребує, але і дуже хороший імідж. Он "Шахтар" тему сирітства піднімав. Бо в інформаційних повідомленнях «Динамо» дуже програє. Йдеш в Фуршет за харчами, а там продукція із емблемою «Шахтаря».
Форма. Вона комусь може подобатися, комусь не подобатися, але домашня форма «Динамо» ІНДИВІДУАЛЬНА. Такої форми немає більше в жодного клубу Світу. Раніше просто на синю та білу форму адідас набивали емблему «Динамо» і все. Гостьова синя форма – пряме відображення цього. Мені в формі не подобається, що тільки футболки особливі, а шорти та гетри просто адідас. Думаю, що тут теж могли бути цікаві рішення. Також дуже сподобаслося, що презентація форми відбувалася не в маленьких конференц залах, чи магазинах, а на вулиці біля фірмового магазина «Динамо». Кожен бажаючий міг прийти на цю подію.
Щиро, я дуже радий, що відбуваються певний контакт між вболівальниками та клубом. Що в клубі почали чути. Дуже сподіваюся на продовження.
учетная запись этого пользователя была удалена
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
31.08.2016 19:20
А може, все-таки зв'язок з вболівальниками гравцям потрібний також, а не тільки вболівальникам? Може, гравцям і більше, ніж вболівальникам? Може, вони хоч трошки зрозуміють, що вболівальники мають також багато проблем, і більшість з них - непорівнянні з їхніми? Адже, за відомим висловом, дехто декого з них оцінив в 3 рази менше, ніж "порваний бутс колі", і вони все-таки при такій "оцінці" все-таки ще приходять... І що вони приходять на стадіон, щоб отримати якусь "віддушину" в їхніх повсякденних нелегких проблемах, що вони приходять подивитися на гру, і при цьому витрачають на це не зовсім зайві для них гроші? Може, поспілкувавшись з простими вболівальниками, зрозумівши проблеми, які повсякденно постають перед ними - і футболісти зможуть краще грати?
- 0
-
Сергей Потапенко(artiusha)
- Наставник
31.08.2016 13:54
Кстати сюда же добавил бы, что матчи Динамо (первой команды) анонсируются на Просто радио. Раньше такого вроде не было, поэтому считаю, что это прорыв. А вот матчевых афиш по городу как не было, так и нет, что крайне плохо. Среднестатистический болельщик, не следящий пристально за клубом и официальным сайтом, запросто может пропустить матч, даже проходящий в удобные для него дату и время.
- 2
-
Pavel Shapovalov(skala)
- Опытный писатель
31.08.2016 13:27
Поживем-увидим. Большая река начинается с маленького ручейка.
- 0
-
Виталий
- Наставник
31.08.2016 12:48
- 2
-
Евгений Сафронов(SafronDK)
- Наставник
31.08.2016 14:08
Я считаю, что игра, хоть и не намного, но от посещаемости зависит.
- 1
-
Микола Деркач(nderkach_1956)
- Наставник
31.08.2016 14:12
Якщо і далі так грати будуть, то про підтримку вболівальників можна буде забути.
- 1
-
Виталий
- Наставник
31.08.2016 15:10
- 0
-
Свирид Петрович(vodevil67)
- Наставник
01.09.2016 10:10
Всё как раз наоборот. Когда есть игра - есть зрители. Дедушка Маркс в этом был прав: "бытие определяет сознание".
- 0
Еще комментарииучетная запись этого пользователя была удалена
Зажрались (прошу пробачення) наші міліонери.
А про інформаційну політику команди годі й говорити. Вона просто відсутня.
учетная запись этого пользователя была удалена