Вітаю, колеги ! Ось ми і дочекалися першого матчу Збірної після ЄВРО. Відразу кажу, що не усім може бути цікаво, що я написав.
І я знов не розумію деяких колег по сайту, які знов незадоволені ? Ми що знов програли ? Ні. Результат повністю негативний ? Ні. Ми нарешті забили гол, чого не було на ЄВРО. Так чого усім нам ще треба ?
Красивої гри ? Виносу суперника 5:0 ? Не усе одразу.На перший матч під керівництвом Андрія Миколайовича покладалися велики надії з обов'язковою програмою - перемогти. Хоча які надії можуть покладатися зараз, коли людина лише тиждень працює з командою, я не розумію ?!
Зрозумійте, що за тиждень команду, а тим більше Збірну не побудуєш. Наприклад, побудова Збірної, і побудова клубу - це різні речі. Тренер Збірної лише кілька разів на рік збирає гравців, і проводить з ними бесіди та підготовку до матчів, на що йому дається кілька днів. А клубний тренер живе з команду мостійно. А ми хочемо, що б при новому тренері команда відразу показала гру-"вогонь".
І щоб там ми не казали, але порожні трибуни психологічно дуже давили на гравців. Фан-зона це безперечно круто. Респект Сергію Притулі. Але повний стадіон - це зовсім інші речі.
Андрій Миколайович сильно здивув багатьох стартовим складом, поставивши у старт дебютанта Соболя, а також Коваленка, Зінченка та Бутка одночасно. Отже Шева робить ставку на молодь, що не може не радувати. І ще більше здивував Андрій Миколайович тим, не поставивши у склад жодного !!! чистого форварда. Хотів заплутати вікінгів ;) А це означало, що хтось з наших атакувальних півзахисників зіграє у нападі. І як виявилося, що це були Коваленко і Зінченко. Хоча і Ярмола та Коно теж фактичного грали у нападі. Була така собі у нас схема 4-2-4, з двома опорними - Сидорчуком і Стьопою.
Початок першого тайму був приголомшливим. Занадто багато провалів було на перших хвилинах. М'яч у наших у той момент зовсім не тримався. І десь навіть логічний був гол ісландців. Якщо не помиляюся, то у випадку з пропущеним голом є вина не тільки Кучерссона (як модно тепер його називати), але і Бутка також. У володонні м'ячем ми були лідерами. Але за перші 10-15 хвилин гри по ударах по воротах ми "летіли" з "тріском" - 0:4. Це означало лише одне - захисники не впоралися з нервами. Та уся команда у перші хвилини нервувала. Дивно було, як легко Ісландія проходила до наших воріт, бо ми це їм дозволяли. Але ближче до середені тайму у нас з'явилися перші удари по воротах, що було неабияким прогресом у порівнянні з попередніми матчами. Дуже вчасно, у кінці тайму, Ярмола зрівняв рахунок. А гольовий пас так би мовити видав Ярік ;) Загалом по першому тайму виділявся Зінченко та Ярмола. Дуже непогано зіграв новачок Соболь. Я боявся, що від мандражу, він наробить помилок. Але ні, зіграв дуже впевненно. І також треба похвалити Пятова. У середені першого тайму витягнув божевільний удар по центру, коли вікінг пробив метрів з п'яти.
У другому таймі, попередньо у роздягальні "отримавши" від Андрія Миколайовича, наші заграли поцікавіше. Атаки катили одну за одною на ворота Ісландії. Хотіли напевно загнати вікінгів ща Бесарабку ;) Знов старалися ті ж Ярмола та Зінченко. Непогано підключався до атак Богдан Бутко. Також було пару непоганих діагоналей від Яріка. І ось в одних з таких підключень, Бутко красиво "підставився", і заробив пеналь, який пробив штатний пенальтіст Конопа. Але він пробив по-піжонськи. Але я не стану поливати його брудом за цей епізод. Цей незабитий пеналь - наслідок невразчної гри Коно останнім часом. Він здав у своїй грі та відношенню до себе за останній рік. Євген трішки ледачий, і це його губна звичка. Любить часто ходити по полю пішки. Але учора я взагалі не помітив, чи був Коноплянка на полі ? Хоча з іншого боку у нас немає гравці рівня Конплянки на його позицію. Караваєв може зіграти на його позиції, але то таке. Той же Ярмола не забив майже два роки тому Македонії. І нічого страшного. І таке буває.
Якщо оцінювати гравців, і тренерів, то можна поставити загальну оцінку 8 балів з 12 можливих. Дуже не сподобався Кучерссон та Коваленко, який розчинився на поле. Кучерссон взагалі міг не дограти матч до кінця. Але суддя його пожалів і не вигнав з поля.
Мені прикро, через Руслана Ротаня. Важко було дивитися на його розчароване обличчя, коли до кінця лишалося три хвилини, а він ледь не плакав, що не вийшов на поле. Ось Ротань справжній Капітан на відміну від Кучера.
І сподіваюся, що це перший і останній раз, коли ми бачимо порожні трибуни на матчах Збірної. І це покарання повинне буде уроком тим козлам, які спровокували усю цю ситуацію. Не можна так тупо своїми провокаціями підставляти нормальних вболівальників та свою країну.
І я так зрозумів, що Шева вже сам готовий був вийти на поле, коли зняв свій піджак ;) Як його не вистачає Збірній, як нападника...
Наші конкуренти зіграли усі однаково. І шанси в усіх залишилися рівними.
І помітьте, що я не писав, що це наші спеціально здобули такий результат, щоб не поїхати до Мордора. Бо це маячня. Я дуже хочу, щоб наша команда прогресувала з кожним матчем, і показували щось цікаве у грі. Вірю, що так і буде. А ось їхати, чи не їхати на ЧС-2018 на роісю - питання важке. Сподіваюся ФФУ прийме правильне рішення стосовно цього питання.
Наступний матч вже буде рівно за місяць - 6 жовтня проти Турреччини. А там як відомо буде пекло. Тим цікавіше буде грати.
Так проста відповідь: щоб витискали максимум можливого. Як в грі, так і по результату. Ні того, ні другого досягнуто не було. І не могло бути, коли ФФУ призначає ГТ (який без досвіду самостійної роботи) по-блату.
За гру говорити не будемо... та хоча би тому, що наявні чотири кадрові помилки в стартовому складі (у вчорашньому матчі). Саме тому відповідної якісної гри не було... - як би ви не намагались би стверджувати зворотнє. Хоча би - браку неміряно...
А от результат... Ну, нехай не 5:0 (да, було би бажано...) - але вигравати з будь-яким рахунком стартовий домашній матч з рівним суперником - потрібно було! Інакше - жодних шансів на не те що в 13 кращих делегатів від Європи на Мундіаль; а й за двадцятку кращих європейців (там, де ми були завжди з початку нульових) слід забути!
-
василь колесник(manumi)
- Наставник
07.09.2016 17:18
Перед ЧЄ я тут пропонував таке: тренера змінити, нехай новий тренер готує НОВУ команду, тому, що ЧЄ ми провалимо, так хоч би нову команду награємо до відбору на ЧМ. Це були фантазії, бо такого в нас не могло бути. Нову команду треба робити зараз, а що ми бачимо? Ті самі плюс Соболь та Бутко, який все ж був у складі на ЧЄ. Думаю, це повинна бути нова команда. Переконаний, що Зінченко та Коваленко були на Євро по блату. Коваленка розкручує шахта, а Зінченко потрібно було продати в Англію, для цього треба грати в збірній. Щоб багато не писати, наведу приклад. Маслов перебудовуючи нову команду ДК прибрав Каневського, Лобановського, потім Базилевича, також пішли Трояновський, Вал. Левченко. Чемпіонат 1966 року почали Бішовець, Мунтян, Паркуян, Круликовський Вол. Левченко, вже погравший, здається рік, Хмельницький. Звичайно, в тренера збірної немає часу працювати з командою постійно, як в клубі, але ж він бачив цю команду. Її треба змінювати біль рішуче.
- 1
-
брюс дикинсон(edvard)
- Наставник
06.09.2016 21:10
Очень неприятно удивил стартовый состав, Зинченко? Коваленко? ( и кто-то из них типа центрфорвард? Хотя может мы теперь будем играть без форвардов, как Барселона ). То что Кучер так лоханулся, меня никак не удивило, ну так случилось, что "деревянная" грудь сделала голевую передачу, так через две минуты он чуть не привез еще один гол. Объясните мне, как тот Зинченко-" голимый понтовило " бегал в центре поля, отдавая 50% передач на соперника( зато эффектно) до конца матча, а Ротань разминался , но так и не вышел, что вообще делал на поле Коваленко, километраж наматывал? Какой смысл замены на 90-ой минуте, Шахов даже мяча не потрогал?
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
07.09.2016 22:22
Колего ! Це лише перший матч. Давайте хоча б подивимося ще пару матчів, щоб потім робити висновки.
- 0
-
дИ кО(dimon1975)
- Наставник
06.09.2016 20:27
А реалистам можно?
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
07.09.2016 22:16
Можно.
- 0
-
Никита Иванов(nikita-ivanov)
- Старожил
06.09.2016 18:45
По одной игре разве можно судить о силе сборной и ГТ. Это был по сути дебют Шевченко в роли ГТ. По моему мнению он был удачным. То что в сборной много проблем это не вина ГТ а беда украинского футбола. Как он решит эти проблемы будем смотреть.
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
07.09.2016 22:16
Український футбол загалом переживає важкі часи. Сподіваюся, що хоча б Збірна нас почне радувати.
- 1
-
Олександр Шевченко(shef692003)
- Читатель
06.09.2016 17:45
Смішно, але факт - Коноплянка гірший гравець матчу (навіть не враховуючи пенальті).
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
07.09.2016 22:12
Тут не сміятися треба, а плакати. Бо дивитися, як один з кращих гравців деградує - сумне видовище.
- 0
-
Джуліко Бандіто™(FiOS)
- Эксперт
06.09.2016 16:58
- 3
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
07.09.2016 22:11
Вітаю, Євгене ! Аналогічно згоден за Вами. Якщо ЧС відбудеться у Мордорі, то я викину телевізор. І справа не в тому, що мордор купив право проведення ЧС, а справа у тому, що робить параша на Сході України ? Я навіть не хочу чути слово "расєя".
- 1
-
RusBendera Ukrainov
- Опытный писатель
06.09.2016 16:22
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
07.09.2016 22:01
Алексу !
- 0
-
Nytik(Nytik)
- Наставник
06.09.2016 15:46
думаю, зрозуміло, що людина з ніком як у мене - "Плаксій" навряд чи оптиміст...
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
07.09.2016 21:57
"Плаксій" це лише Ваш нік ;)
- 0
-
Микола Бондаренко(nikolai-dp)
- Наставник
06.09.2016 15:39
- 1
-
Болела Болелов(bolela-bolelov)
- Наставник
06.09.2016 15:50
Песиміст - це інформований оптиміст!)) Це я шуткую.))
- 2
-
Микола Бондаренко(nikolai-dp)
- Наставник
07.09.2016 09:09
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
07.09.2016 21:52
Я про це і кажу. А на роіссю ми не їдемо. Це наплювати на могили наших солдат.
- 0
-
Виталий Левченко(capella)
- Наставник
06.09.2016 15:23
Нормально написано. Всё по делу.
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
07.09.2016 21:50
Дякую.
- 0
-
А Ка(Andy_IF)
- Эксперт
06.09.2016 15:10
А ось їхати, чи не їхати на ЧС-2018 на роісю - питання важке....мда. це питання дуже важке. чи будуть бажаючі вболівальники? чи забезпечать безпеку цих болівальників і т.д
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
07.09.2016 21:49
Андрію з Франика ! Дивіться. Роісся здійснила і здійснює агресію на Сході України. Усі зв'язки, якщо вони були - розірвані. Вже загинуло 10,000 українців. 21,000 поранених. І як після такого ступати ногами на землі орків ? ФФУ повинна чітко вирішити - ми бойкотуємо ЧС у мордорі. А вболівальників українських просто знищили б, якщо б вони поїхали на футбол на раіссю.
- 1
-
Owler Owler(Owler)
- Наставник
06.09.2016 14:55
- 4
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
07.09.2016 21:35
Земляче, вітаю ! Більшість підтримує Ваші думки у тому плані, що гра сподобалася. Наші почали показувати щось схоже на гру. Прикро, що у другому таймі, Богдан Бутко зробив кілька прострілів у штрафну, які полетіли за лицеву. Не було кому вриватися у шрафну і замикати простріли Бутка.
- 1
-
Болела Болелов(bolela-bolelov)
- Наставник
06.09.2016 14:55
Действительно - написано оптимистом.)) Интересно - это по всей жизни человек такой оптимист или чисто по нашей "новой" сборной и её вчерашнему матчу?)) Если по жизни - можно и в Президенты. Так и вижу: статья или передача с выступлением Президента с таким же грифом "необов'язково до прочитання песимістами" и дальше текст:
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
07.09.2016 21:26
Оптиміст і по життю і по учорашньому матчу також.
- 0
-
Болела Болелов(bolela-bolelov)
- Наставник
08.09.2016 11:06
Ні, я дійсно не намагався "жартувати по-чорному". Тому й купу )) смайликів ставив)). Якщо Ви маєте на увазі паралель з гіпотетичним виступом Президента - так схоже ж, правда?)) Нам все гірше, а чиновники-оптимісти з обличчями-лунами бадьоро розповідають про протилежне. Це життя у нас таке чорне, на жаль. А безпосередньо по життю я не песиміст, а реаліст. Просто реалії в нас не дуже... в тому числі й у футбольному хазяйстві. Але це реалії. От у минулому матчі збірної хотілося б більше позитиву по самій грі. Звичайно, якщо б Коноплянка забив - був би інший настрій і більшість інших коментарів, а усіх, хто писав би про не зовсім гарну якість гри тут би мінусували. І, навпаки, якщо б забили ісландці другий гол у першому таймі - на тому все б і скінчилося і 99% відгуків були б негативними. А так... Просто я сам довгий час з самого дитинства і потім до десь 35 років грав у футбол, звичайно не професійно. У дорослому віці переважно грав по вихідних, кожну суботу вставав в 6.30, щоб на 8 годин встигнути. І завжди був макималістом у грі, завжди віддавався наповне, завждт не міг зрозуміти тих деяких (одиниці з наших компаній), хто казав - "та ладно, ми ж прийшли побігати". На це я казав - "якщо прийшли побігати, так і бігали б собі навколо майданчику, навіщо ж у гру грати?"))) От у першому матчі "нової" збірної все ж таки я не побачив того рівня самовіддачі, того рівня бажання і "рвання жил" і емоцій, дивлячись на які можна боло б чітко сказати - так, це була команда, яка грала на перемогу, яка повністю "виклалася" на полі. Навіть, якщо б результат був таким, яким він і виявився. Я маю на увазі саме те, за що багато хто любить, поважає і вважає найсильнішою англійську премєр-лігу. Ну, про ляпи (в першу чергу в обороні) я казати не буду - це гра і, якби у всіх був ідеальний рівень майстерності й усі б грали без помилок, то усі матчі закінчувалися б нічиєю, причому, мабуть що нульовою.))
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
06.09.2016 14:24
питаєте, що нам потрібно?
- 5
-
Болела Болелов(bolela-bolelov)
- Наставник
06.09.2016 14:53
Підтримую. Виходить, ми з Вами песимісти?)))
- 1
-
Михаил Владимирович(mishav)
- Старожил
06.09.2016 19:02
Нас уже трое)
- 3
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
07.09.2016 21:18
Разом вас багато - вас не подолати ;)
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
07.09.2016 00:23
Ви песимісто-оптимісти ;)
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
06.09.2016 22:56
Сергію ! Якщо маєте на увазі перемогу, то звісно - результута не досягнуто. Мені до речі теж не подобається, що кум назначив куму тренером.
- 0
Еще комментарииЯ так надеялся на Шеву, а сейчас вопросов , больше чем ответов.
Для меня из позитива только новые фланги обороны и .... и все!
Схема, которую предложил Шева 4-6-0.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Та шлях то цей ми пройдемо. Але їхати ми не маємо право.
не знаю я що з того Шеви, як тренера, вийде...
приводів для оптимізму, чесно кажучи, поки що мало...
наприклад...
а, поставлю Вам краще лайк... гарно написано, а якщо я з чимось і незгоден, то хай краще я помилюся...
Оптимізму зараз у мене особисто трохи додалося.
А за лайк, дякую.
учетная запись этого пользователя была удалена
А загалом - в даному випадку не мався на увазі "передатчовий песимізм", який дійсно не бажаний, хоча й має право на існування, якщо підкріплений фактами. В даному випадку, зважаючи на побудові статті мова йде не про цей песимізм, а про песимістичне, або оптимістичне ставлення до матчу збірної і результату, до її гри, до дебюту Андрія Шевченка. Ось тут враження вболівальників розділилися. Істина десь посередині, мабуть, поки що мало фактажу - всього один матч з неідеальним, хоча й не з катастрофічним результатом. Подивимося.
учетная запись этого пользователя была удалена
про моральність не згадую, бо є дуже багато хто при можливості поїхав би
учетная запись этого пользователя была удалена
- Я знову не розумію деяких колег по країні, які знову незадоволені. Ну й що, що економіка розвалена, смертність перевищує народжуваність, за півроку в країні стало менше на 600 тисяч населення, кожний громадянини вже з народження винен тисячі доларів, які буде віддавати, або відробляти Ми що всі здохли з голоду? Ні. Так чого усім нам ще треба? Красивого (щасливого) життя? Не усе одразу. Які надії можуть покладатися зараз, я не розумію?! Дайте нам хоча б .... років, щоб ми розгребли, а потім знову нас оберіть і ми вже ...!!!
Я шучу, конечно. Шучу беззлобно. Но в том то и дело, что болельщикам, как и по жизни людям, хочется чего-то хорошего или позитивных изменений именно сейчас, а не потом когда-то, как нам все обещают. Конечно, можно в стакане, наполовину заполненном водой, пессимистично увидеть "всего полстакана", а можно оптимистично увидеть "целых полстакана". Но скажем честно - несмотря на разные подходы к оценке этого "полстакана" и первые и вторые хотели бы видеть его полным. Так и мы - хотим видеть красивую и эффективную и результативную игру сборной уже сегодня. Вот и всё. Тем более, что, как и пишет автор, тренеры сборной не могут вывести игрока на другой уровень мастерства (говоря по-простому - "слепить из говна пулю"), т.к. действительно, как написано выше "тренер Збірної лише кілька разів на рік збирає гравців, і проводить з ними бесіди та підготовку до матчів, на що йому дається кілька днів." Ну, так почему мы должны думать, что если сейчас собрали команду на "кілька днів" и побеседовали, то мы не вправе ожидать результат, а вот если их за год соберут там, 4 раза на "кілька днів" и побеседуют, так тогда сотворят новую "команду-мрію"?
Поэтому я заканчиваю словами старого хита Барыкина, в котором на предложение что всё будет "завтра" идёт ответ: "Нет, нет, нет, нет - мы хотим сегодня!! Нет, нет, нет, нет - мы хотим сейчас!!))))
Надеюсь, что следующий матч сборной порадует не только оптимистов но и пессимистов!!))
Пожартували Ви по-чорному ;) Я розумію, що хочеться чогось позитивного завди. Якихось приємних емоцій. Але не усе у життя складається з приємного. Є і негативні моменти.
І я не знаю, чи буде вдалим наступний матч. Бо суперник у нас сильний. Але хочеться у наступному матчі побачити свято.
Так проста відповідь: щоб витискали максимум можливого. Як в грі, так і по результату. Ні того, ні другого досягнуто не було. І не могло бути, коли ФФУ призначає ГТ (який без досвіду самостійної роботи) по-блату.
За гру говорити не будемо... та хоча би тому, що наявні чотири кадрові помилки в стартовому складі (у вчорашньому матчі). Саме тому відповідної якісної гри не було... - як би ви не намагались би стверджувати зворотнє. Хоча би - браку неміряно...
А от результат... Ну, нехай не 5:0 (да, було би бажано...) - але вигравати з будь-яким рахунком стартовий домашній матч з рівним суперником - потрібно було! Інакше - жодних шансів на не те що в 13 кращих делегатів від Європи на Мундіаль; а й за двадцятку кращих європейців (там, де ми були завжди з початку нульових) слід забути!
А можна більше подробиць про чотири помилки ? Кого Ви маєте на увазі ?
Та я ж не проти, і тільки "за", що стартовий матч треба оьов'язково вигравати. Але ре усі наші бажання матералізуються.
І на який Мундіаль Ви збираєтеся їхати ?