Досить дивно, що досі немає жодного блогу про учорашню гру. Напевно якби була перемога, то блогів було мінімум 10. Розумію, що усі ще переживають про цю втрачену перемогу, і мені теж важко прийти у себе, після того, як матч був майже переможним. Але требе обговорювати і таки важкі матчі, а не ховатися десь там далеко.
Ця нічія - навіть дуже непоганий результат на полі одного з головних конкурентів. І ця нічія напевно десь таки закономірна. І закономірність полягає у тому, як розвивалися події на протязі матчу. У кінці ми могли взагалі програти. Але з іншого боку зіграли унічію у виграному !!! матчі. Багато суперечностей викликав цей матч. І двоякі почуття від самої гри. Так ми вміємо таки грати у футбол. Щоправда граємо не до кінця. Концентрації не вистачило ? Можливо. Фізично підсіли ? Можливо також.
Багато пишуть, чому Андрій Миколайович помилився з вибором стартового складу. Основне питання - чому не грав Євген Хачеріді ? І чому грав Ордець, який досвіду ігр за Збірну немає ? І вже почалися звинувачення у тому, що Шева продався Рінату, виставиши занадто багато гравців Шахтаря. Колеги ! Ну не треба робити сенсації, де її немає. Хоча мушу визнати, що мені незрозуміло, чому не грав Хачеріді ? Я сам спочатку подумав, що у виборі стартового складу проглядається рука "всюдисущого" Ріната Леонідовича. Але потім сам Шева пояснив, що це був його вибір. Але питання стосовно Хачеріді залишаються.
Коноплянка - це окрема тема. При всій повазі до Євгена (яким я раніше пишався), але людина не розуміє, що вона робить на полі ?! Обрізки, ходіння по полю, незрозуміли передачі назад, не відпрацьовував в обороні - це не те, чим можна пишатися. Дуже шкода, що вже вкотре, Коно є одним з найгірших гравців у складі Збірної. Тепер зрозуміло, чому його не випускав у старті тренер Севільї, і зараз не випускає тренер Шальке. Щоправда у другому таймі Євген прокинувся не надовгий час, і навіть непоганий пас на Ярмолу віддав, і заробив штрафний, але це все, чим запам'ятався Коно учора. Треба йому передивитися деякі речі у своїй грі і віднестися до свої кар'єри серйозно. Бо так грати не можна. Він, як гравець просто деградує.
Якщо оцінювати сам матч, то у першому таймі, десь до 35 хвилини, я не впізнав Збірну України. Ще подумав, чи наша Збірна взагалі грає. У ці перші 35 хвилин, наші гравці і пресингували, і моменти створювали. Турки не знали, куди їм бігти. Хочу відмітити блискуче повернення Кравця до Збірної. І пеналь заробив. І гол забив. Ось що значить людина довго не грала за Збірну. А також Ярмола зіграв добре. Пеналь + гольова на Кравця. А перед цим був класний пас від Стьопи на Ярмолу. І мені довелося схопитися за серце, коли Ярмола бив пеналь. Дивним чином м'яч пролетів "під" Бабаджаном. І гол у наші ворота у кінці таймі був дуже непотрібним. Або ми зарано повірили у перемогу, або ще якісь фактори вплинули, але у кінці ми втратили концентрацію. І як наслідок гол у наші ворота.
У другому таймі був просто жах на полі. Ні, я не кажу, що у нас не було моментів. Моменти якраз були. Але Бабаджан виробляв нереальні речі у воротах. Наша Збірна почала глибоко сідати, або ми фізично втомилися, або ми грали на втримання, але факт залишається фактом - ми почали провалюватися в обороні. Плюс у кінці почалися нерви, і непотрібні два небезпечні штрафні. Содобався Соболь. Навіть мав змогу забити. Але клятий Бабджан і тут врятував свою Збірну.
Я звичайно не експерт, хоча у профілі написано "експерт", але невже Андрій Миколайович не бачив, що Коно загубився ще у першому таймі, і не замінив його на Петряка, або краще Караваєва ? Хоча Петряк за 12 хвилин так і нічого і не показав. А також треба було міняти Ордеця. І досі не розумію, що робив на полі "людина-примара" - Вітя Коваленко ? Розпіарений гравець одним відомим каналом, абсолютно нічого не показує на поле. Для чого він виходить - я не знаю. Краще б замість нього вийшов Ротань. Бо ми усі знаємо, як Русік може зіграти. І обороні відпрацювати може, і розрізний пас віддати. Особисто для мене - Руслана сьогодні не вистачало.
Про Рибалку я навіть не згадую. Бо людина навіть у Динамо немає стабільної ігрової практики. Степанено привіз непотрібний пеналь. Спочатку він схопив турка у штрафній, а потім відпустив його, і зробив вигляд, що нічого не було. І ще арбітр пробачив нас у першому таймі, коли не поставив у наші ворота пеналь. А ось Зозулі треба щось з нервами робити. Я розумію, що кінець матчу, і усіх нерви на межі, але не треба влаштовувати бійки, тим самим підставляючі своїх партнерів.
Звичайно, що усі ми не можемо бути задоволеними рахунком матчу, який був практично виграний. І нам треба забути вже сьогодні цей результат, і готуватися до матчу з Косово. І недооціювати "косоварів" не треба. З ними буде ще важча гра, ніж з турками. А також я раджу усім перглянути огляд матчу Ісландія - Фінляндія, де фіни показали себе міцною командою. Відчуваю, що в Одесі з ними буде дуже непросто. Але для цього ще треба перемогти Косово, а потім вже і про Фінляндію, Одесу та Чорне море подумаємо ;)
Попереду ще багато ігор. І шанси є, щоб усе виправити. І чи поїдемо ми на ЧС до мордора, якщо вийдемо з групи, вирішуватимемо ФФУ. Моя позиція стосовно цього жортска і усі її знають.
І мені ще не сподобалося, як канал Футбол1 показує гру Збірної. У мене вимкнули ТРК"Україну" "заблукалі грибники", і я можу дивитися Збірну лише на Футбол1. Для чого робити на одному екрані три трансляції, щоб не було видно гри нашої Збірної ? Це знущання з вболівальників. Я ледь бачив саміх гравців на поле, не кажучі вже про м'яч. Це назвається "покращення" життя вже сьогодні.
Наверное хотели сказать Ярмоленко и Кравец ?
Конопа провел, как раз, очень неважный матч.
-
Вадим .(vadim_)
- Наставник
07.10.2016 17:14
Вот я не пойму - 2:0 на 28-й минуте - это выигранный матч?
- 4
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
08.10.2016 20:30
Вчиться читати між рядків.
- -2
-
Vitaliy
- Опытный писатель
07.10.2016 15:25
Коноплянка через год будет улыбаясь обнимать беню и говорить, шо Днепр это дружная семья.
- 5
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
08.10.2016 20:29
Дуже дотепно, але не смішно :)
- 0
-
владимир Фулано(vl_53)
- Опытный писатель
07.10.2016 13:22
Абсолютно уверен, что отсутствие Хачериди и невызов Гармаша - это не решение Шевченко, а влияние Р. Рианчо. Именно их, а также Рыбалку и Гонсалеса он не хотел видеть в Динамо. Именно они не воспринимали его "Барселону". Дело вкуса, но отсутствие Хачериди во вчерашнем составе просто очередная глупость. Уверен, что если бы он был в составе, то не было бы ни первого ни, вполне вероятно, и второго гола в наши ворота.
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
08.10.2016 20:22
Шева не випустив Хача, бо знав, що його турки легко спровокують.
- -1
-
кузя
- Начинающий писатель
07.10.2016 11:34
- 4
-
Ваня Иванов(novichok56)
- Наставник
07.10.2016 15:28
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
08.10.2016 20:15
Зачьот ;)
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
08.10.2016 20:15
Це точно. Звикли до халяви.
- -1
-
василь колесник(manumi)
- Наставник
07.10.2016 11:28
Команда заработала ничью. Больше она не может, это очевидно. Состав выбирает тренер, он и отвечает за результат. На мой взгляд, в команде был один игрок, который отработал очень хорошо -это Кравец. Если разбирать каждого игрока отдельно, то окажется, что большинство сыграли плохо.Но что делать? Ведь выбора нет! Зинченко и Коваленко подтвердили, что они практически пустое место, несмотря на то, что в этом сезоне сыграли по 5 (пусть и неполных) матчей в сборной. С Коноплянкой все ясно. Петряк примерно такой, как и Зинченко. Ротань сейчас никакой. Но команда все же выглядела несколько лучше, чем на ЧЕ. Правда и соперник был такой же как и наша команда. Так, что работы у тренеров - непочатый край. Я бы попытался воспользоваться помощью более возрастных игроков, чем З и К, например Шахов, Чеснаков из Ворсклы, еще можно вспомнить кое-кого. Жалко, что Цыганков не смог сыграть. Сейчас это одно светлое пятно в нашем футболе, одна надежда. Может надо повнимательней поискать клубным тренерам?
- 0
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
07.10.2016 12:44
На мой взгляд, в команде был один игрок, который отработал очень хорошо -это Кравец.
- 5
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
08.10.2016 20:12
Чому Ви так вирішили ? Я особисто бачу у команді Шеви потенціал. Коваленко - нуль. Але у Зінченко був хоча б креатив та удари, намвідміну від Коваленка. Ховати Коно ще зарано. З якого дива Ротань ніякий ? Ви хоч ігри за його участю бачили перед тим, як писати ?
- 0
-
Александр Калашников(nadogol)
- Старожил
07.10.2016 11:08
Владимир, спасибо Вам и тем кто отписался в комментариях. К сожалению, игру мне не удалось посмотреть из-за семейной проблемы (с матерью плохо). Пересматривать из сети не буду, чтобы не расстраиваться об упущенной победе.
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
08.10.2016 20:02
Прошу, друже. Не моя справа це, але що з Вашою матусею ?
- 0
-
Yuriy(ExplorerYG_fkDK)
- Эксперт
07.10.2016 10:58
Лично для меня этот матч - это глоток свежего воздуха после очень долгого подводного погружения.
- 4
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
07.10.2016 12:36
Почему раньше не поменяли Конопу ? Не понял.
- 4
-
Yuriy(ExplorerYG_fkDK)
- Эксперт
07.10.2016 13:23
В принципе согласен.
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
08.10.2016 20:00
Караваєв напевно цікавіше б виглядав за Коно і Петряка. Це лише моє припущення.
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
08.10.2016 19:55
Юрію ! Отже ми можемо грати у футбол. Просто повинна була прити нова людина зі свіжими поглядами і очолити Збірну. І це нова людина - Андрій Миколайович. Безперечно це лише початок шляху. І з наступними іграми, я сподіваюся, ми побачимо кращі і кращі результати.
- 0
-
Чапич Чапич
- Наставник
07.10.2016 10:38
Треба завжди казати про плюси і мінуси. Як на мене, то тренерський штаб відверто здивував тактикою на матч. Стратегія була розрахована на контроль м'яча. Чому? Бо турків важливо залишити без м'яча. І що ми побачили в першому таймі? Володіння 58 на 42. Це таки принциповий момент. Бо до 35 хвилини цей процент був ще вищим. Останні 10 хвилин команда трохи знизила оберти. Тому під атакуючу модель вивели гравців, які можуть цей контроль здійснювати. Саме такий, максимально технічний склад ми побачили. Друга складова - високий відбір, гра на випередження. І в першому таймі все це було. Ми домінували, накривали, вигризали, контролювали гру. Рахунок відповідав ходу матчу. І навіть той гол, що ми пропустили на доданій хвилині. Пропустили, бо останні 10 хвилин знизили оберти. Дійсно, можливо Коваленко і Коноплянка не зіграли яскраво у нападі, але вони працювали на команду, на контроль, на задачу.
- 3
-
Yuriy(ExplorerYG_fkDK)
- Эксперт
07.10.2016 11:04
Подозреваю, что Вы ошиблись в выражении ==Кращі гравці - Ярмоленко і Коноплянка.==
- 8
-
Чапич Чапич
- Наставник
07.10.2016 11:42
Так, вибачте)) Дійсно не туди повело)) Ярмоленко і Кравець))
- 5
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
07.10.2016 11:20
Поддерживаю - если строить игру на контроле мяча то нужны исполнители соответствующие и могущие этот контроль поддержать. Нужны такие как Рыбалка в хорошей форме, Ротань в молодости, Гусев - молодой и т.д. Зинченко, да тот же Коваленко, нужен очередной Милевский, Рыкун и подобные игроки. Чтобы лавка позволяла поддержать этот контроль.
- 0
-
Чапич Чапич
- Наставник
07.10.2016 11:43
И именно глубины лавки в этом матче и не хватило.
- 2
-
Yuriy(ExplorerYG_fkDK)
- Эксперт
07.10.2016 12:01
А еще Заварова, Буряка и Бессонова не хватает и Шеву с Ребрухой на острие :-)))
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
08.10.2016 19:36
Не вистачає класного плеймейкера, як то Сашко Рикун.
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
08.10.2016 19:39
Дякую за Ваш розгорнутий комент. По Петряку згоден. Він взагалі нічим не вразив. Десь перегорів.
- 0
-
DK30000 DK30000(DK300000)
- Эксперт
07.10.2016 10:02
Зозуля - людина запальна , але якраз в цьому випадку він врятував Ордеця від вилучення, впавши в око судді як головний порушник спокою на полі.
- 7
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
08.10.2016 19:35
Не треба недооцінювати Косово. Ми знаємо, що зі слабшими командами нам доводиться помучатися. Добре, що Шева взагалі повернув Кравця до Збірної. І чому його на ЄВРО не узяли ?
- 0
-
Владимир Михайлов(vladimir-mihajlov)
- Эксперт
07.10.2016 09:33
Как в старом анекдоте. В ,, налевайке" утром, вопрос: ,, Водка теплая или холодная ?" Ответ: ,, Приятная !" Наблюдая за игрой сборной, ловил себя на мысли- приятная игра ! Прессингуют, играют на опережение, комбинируют. Но на весь матч не хватило, физика подвела. Замены не усилили а ослабили игру, к сожалению. Ярмоленко отыграл очень полезно на команду. Степаненко, при всей моей ,, горячей любви" к нему, выдал пас метров на 40 идеально на Ярмоленко. А в остальном, карточка, пенальти... Кравец -нападающий, как -то этого тренеры раньше не видели. Коваленко, Петряк, Зозуля...лучше промолчать. Ордец и Кучер прогавили первый гол. Соболь, Бутко- хорошо сыграли ребята, да еще при отсутствии опыта. Коваленко, лучше не вспоминать, может я чего-то не понимаю ? Женя Коноплянка,в стык не идет, в обороне имитация. Зинченко временами хорошо. А вообще увидел команду, атакующую, грамотную, хотя работы еще не меряно. Дай Бог нам удачи !
- 6
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
08.10.2016 19:16
На гру будо дійсно приємно дивитися.
- 0
-
дИ кО(dimon1975)
- Наставник
07.10.2016 09:31
Насколько порадовал первый тайм(до 45 минуты), настолько же разочаровал второй!
- 6
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
07.10.2016 09:36
Коротко, але усе точно описали гру. Петряк як з'явився на поле, так і зник. Розчинився. А Коваленко взагалі ніхто не бачив.
- 5
-
A G(Toha111)
- Эксперт
07.10.2016 21:33
А я звернув увагу на Коваленка у кількох епізодах:
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
08.10.2016 19:13
Пане Анатолію ! Ви навіть побачили на поле Коваленка ? ;) Ну "то таке".
- 1
-
Aнатолій Балюк(anatoliy75)
- Наставник
07.10.2016 09:18
не згоден відносно Зозулі)
- 7
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
07.10.2016 09:39
Так, тут погоджуюся. Передивився цей епізод ще раз. Дійсно Зозуля відвів вогонь на себе. Бо Ордецю там явно світила червона картка. Та і Ордець почав багато у кінці фолити і заробляти небезпечні штрафні для супеника.
- 2
-
Олександр Хмельницький(hmelnickiy)
- Эксперт
07.10.2016 09:18
Цікава характеристика Коваленка,і влучна!
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
08.10.2016 18:45
Дякую.
- 1
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
07.10.2016 09:11
Раз все обсуждают то и я тоже.
- 1
-
Чапич Чапич
- Наставник
07.10.2016 10:14
При всем уважении к Мору, но он никогда не сможет так играть, как уже сейчас играет Цыганков. Давно знаю Мора. Слежу за ним года два уже, еще со времен выступлений за датскую юношескую команду. Он играет только тогда, когда его отпускают. Тогда как Цыганков умеет выходить из под прессинга. Диапазон работы у Виктора шире намного. Мор - типичный Шакири. Такой игрок хорошо смотрится отдельными матчами, как вспышка, когда много свободных зон. Но, никогда такой игрок не заиграет на уровне топ. Тогда как Виктор, если Бог даст здоровье, это и есть топ игрок уровня выше Ярмоленко, намного выше. И уже сейчас Цыганков, который имеет намного меньше Мора выступлений на высоком уровне, считай всего месяц, тогда как турок уже больше года играет, на порядок интересней по всем параметрам. Мор - бегунок ,а Цыганков - футбольный интеллект.
- 2
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
07.10.2016 10:47
По поводу сравнения Мора и Цыганкова
- 1
-
Чапич Чапич
- Наставник
07.10.2016 11:40
Не, мы еще не видели Цыганкова вообще. То, что сейчас мы видим - 20-25% от его уровня. Он пока вливается в команду, потихоньку адаптируется. А Мор при плотной опеке теряется. Мы ведь его увидели когда, когда ослабили плотность игры. Он больше игрок эмоционального запала.
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
08.10.2016 17:32
Та пишіть. Ніхто ж не забороняє написати свою думку. Радий буду почитати думки інших колег по сайту.
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
08.10.2016 18:44
Коваленко просто розпіарений пацан містером Денісовим, який бачить, що Коваленко тут суперзірка і все тут. Хоча нічого особливого я у ньому не побачив.
- 0
-
Андрей Похитун(pravilo)
- Эксперт
07.10.2016 08:54
Нічія у виграному матчі.
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
08.10.2016 17:24
Францію навіть згадувати не хочу... Бо тоді початок у першому матчі у Києві був просто фантастичним. Але...
- 0
Еще комментарииЭто просто хорошая фора и не больше.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
------------
Кравец как раз мог турков похоронить и сейчас бы сборной пели только дифирамбы. Так, что по 5 бальной шкале 4+.
Зинченко и Коваленко подтвердили, что они практически пустое место
-------------
Только почему -то после ухода нуля Зинченко мы стали полностью центр поля проигрывать, а пол тайма вообще чуть ли не на отбой играли.
Но команда все же выглядела несколько лучше, чем на ЧЕ.
-------------
Так по моему выглядеть хуже чем на ЧЕ еще нужно постараться. А вообще - после перечисления всех недостатков игроков сборной странно не понимать, что это и есть их уровень.
Я бы попытался воспользоваться помощью более возрастных игроков, чем З и К, например Шахов, Чеснаков из Ворсклы
------------
Чеснаков с Ворсклой еврокубки по телевизору смотрят, по Шахову не знаю, но когда его выпускали я не впечатлился. Не сильно лучше названных, а по мне так еще и хуже.
Я увидел, что действительно у нас есть сборная способная ИГРАТЬ в футбол и выигрывать.
Да надо еще немного корректировать и настраивать этот механизм, менять некоторые струны в этом новом инструменте... Но главное, что этот механизм может работать, а не мучаться - вот то, что я увидел.
Очень расстроил второй тайм, мы как-то сразу после перерыва вышли успокоенные и довольные всем и сразу начали удерживать счет, катать как во времена Фоменко.
Расстроил судья, который дал левенький пеналь, хотя в первом тайме не дал более очевидный пеналь за фол Соболя на Эмре Море.
Еще раз. Главное, я понял, что у нас есть команда и есть надежда !
Расстроил Конопа, но на подходе есть Цыганков и может Петряк еще наберет форму. Почему раньше не поменяли Конопу ? Не понял.
Наверное стоит уже присматривать замену Пятову, который уже редко выручает и иногда просто тупит.
Не совсем понял появление Ордеца (хотя этот матч провел на 4), он явно не уровень сборной, хотя и Хачи тоже в последнее время не впечатляет.
Вообще не понял замену Зинченко на Сидорчука - зачем ??? Это минус один креативный игрок и плюс еще один Степаненко на поле. Зачем нам сразу два одноплановых игрока на поле ?
Приятно удивил Кравец, хотя и растранжирил несколько моментов - но главное что у нас есть нападающий, хоть и не самый забивной (за неимением судака и Рак - Щука).
В общем есть еще над чем работать, Но главное, что есть игра и есть команда, с которой надо лепить что-то более сильное и интересное !
--------------
Так глядя на то как играл Петряк - по моему более чем очевидно, почему Коноплянка играл большую часть.
Вообще не понял замену Зинченко на Сидорчука - зачем ??? Это минус один креативный игрок и плюс еще один Степаненко на поле.
------------
Мне кажется просто Зинченко "наелся" , а заменить было некем. Побоялись его обрезок как по типу с исландцами. Я бы тоже например поменял Степаненко лучше на Сидорчука и например виртуально Зинченко на Гармаша как бы контроль превратить в контратаки, но изнутри наверное виднее кто на , что способен.
Кравец тоже наелся, но Зозуля показал почему Бетис его не ставит в основу. Очень слабо, очень.
Но я бы не сказал, что Петряк играл хуже Конопы - два сапога... но стоило пробовать и искать варианты.
Про Зину, нельзя менять игрока, потому что может быть он начнет чудить - чудить может начать каждый также как и просто ошибиться в одном отдельном эпизоде. Да и с физикой у него не должно быть проблем.
Просто у нас нет никого лучше Кравца. И да, он действительно подустал, потому что набегал очень много.
Вже другий матч поспіль, Євген Коно показує не те, що ми від нього чекаємо. А Шева, який хотів підтримав Євгена, тому і випустив його у старті.
Кращі гравці - Ярмоленко і Коноплянка. Це цілком очікувано. І справа не у тому, що це Динамівці. Це природа гри. Ярмоленко взагалі зіграв на своєму високому рівні. Але, це все було завершення того, над чим працювала вся команда.
Проблема Шеви - відсутність запасу по складу. Циганков з'явився дуже доречно на небосхилі нашого футболу. От як раз якби він був, то запас був би, бо можна було б замінити Коноплянку свіжим гравцем, який вміє контролювати м'яч, грати в дотик, має якісні індивідуальні характеристики. Бо Петряк нажаль не має високого технічного рівня, він вміє бігти по флангу, дуже якісно, але не може грати у системний футбол, саме у вчорашній футбол. У Вернідуба він грає, але збірна - зовсім інший футбол. Програли ми саме через те, що не виявилось жодного гравця, який міг би підтримати темп гри у півзахисті і захисті. Можливо, що такі гравці є. Але тренерський штаб їх не побачив. Нічия цілком по грі. Тренерському штабу треба шукати гравців під свої принципи. Глибина лавки зараз має стратегічне значення.
Тому рухаємся в Краков.
Наверное хотели сказать Ярмоленко и Кравец ?
Конопа провел, как раз, очень неважный матч.
Не думаю, що з Косово буду важче. Ми можемо собі самі ускладнити, якщо засунемо Кравця в запас через ротацію і випустимо якогось нульового форварда.
Сидорчука потрібно було випускати замість Коваленка. Планові зміни це добре, але ж іноді плани треба міняти по грі дивлячись...
Оце Ф1 показував таку ....? і хто додумавсяя до такого
Так, Футбол1 таке показує. Важко дивитися футбол, коли у картинці 2 зайвих матча.
Коваленко и Петряк- пока не уровень сборной.
- коли запоров 99% гольову передачу Ярмоленка в район воротарької
-коли замяв мяча в центрі поля і почалася гольва комбінація з першим голом у наші ворота
-коли втратив мяч і розпочалася атака що завершилася непотрібним і тупим пенальті Степаненка.
він свідомо поліз на турка, щоб відвернути увагу від Ордеця, який того збив і вже мав жовту!
а Зозуля визвав вогонь на себе)
1) Хачириди, Кучер и Ордец. - наверное Шева предпочел связку которая хоть иногда играет вместе. Турки так не сделали и получили два гола. Думаю если бы был Ракицкий играл бы он с Хачириди. Без Хачириди на втором этаже при стандартах пожары часто возникали, хотя ирландцы нам и с хачириди головой заколотили. Вообщем непонятно, что было бы лучше. Удивительно, что Кучер не накосорезил серьезно аж страшно стало, что теперь его будут выпускать.
2) Коноплянка & все остальные конкуренты - может я и ошибаюсь, но опять то же злосчастное если бы - если бы Цыганков был здоров возможно стоило выпустить его. Коноплянка конечно не блеснул, откровенно хуже самого себя играл, но когда вышел Петряк это вообще была печаль. Нам нужно держать мяч любой ценой, а он его теряет и более того свежим проигрывает борьбу туркам. И хуже того в некоторых момента мяч от него отлетал как от забора и наша команда теряла реальные шансы на контратаки и уже не знаешь, что хуже тормоза от Коноплянки или потери от Петряка.
3) Коваленко играет как может. Вот насколько есть таланта настолько и пытается креативить. Получается так себе, но у других еще хуже. Ну реально какой Ротань - пенсионер ведь кроме того последние его выходы в сборной откровенно провальные. Даже на фоне когда команда откровенно плохо смотрелать на Евро и там Руслан не блистал. Какие еще есть варианты - из реальных с моей точки зрения - это Гармаш есть правда одно "но" - повышенная эмоциональность и так наши сидели там на карточках спасибо никого арбитр не удалил, а мог бы. А вот кто реальный талант, так это турок возивший пол нашей команды и никакие Коваленки, Петряки и Цыганковы пока так играть НЕ МОГУТ. Он реально привозил половину угроз от турков.
4) По Степаненко весь матч сидел на карточке и фолил как всегда. Вообще защита реально не справлялась с одним юнцом турецким. И Соболь его валил и Степа и потом другие по очереди. Я думал заменят Степаненко на Сидорчука, потому, что как только Зинченко заменили мяч перестал у нашей команды держаться мы стали проигрывать среднюю линию, к тому же прессинг в первом тайме активный сказался во втором - мы реально сели физически отсюда столько нарушений.
П.С.
Играли, старались, искали свою игру, посмотрим, что из этого всего выйдет.
Сравниваю чисто визуально всего по нескольким играм того и другого. Так вот судя по ощущениям турок именно тянет игру на своем краю, хотя заигрывается иногда горячится, Цыганков действительно больше с головой игрок, но настолько сильно потянуть игру за счет своих качеств не может - это по тем играм где я его видел. Он более командный игрок. По поводу того, что отпускают - не похоже, что бы его отпускали потому как атаковали по двое еще и с подстраховкой иногда. И Соболь, и Степаненко и остальная защита внимания ему уделяли весьма приличное, тем не менее нагнетал он очень сильно.
Кроме того Мор не только бегунок, но и определенной техникой владеет. А бегунок - это Петряк.
Время все поставит на свои места. Но пока мне кажется не зря этот Мор у немцев играет.
===================
Да.
Беда, которая преследует нас постоянно (вспомните Францию...) - вести 2:0 и ...