Вітаю, шановні колеги!
Я давно вже не появлявся на сайті. Цьому були різні причини...
Мій пост буде без епіграфів та малюнків, бо ті епіграфи та малюнки, що я хотів би сюди поставити, можуть мене відправити знову в сауну!:))
Про бідного Олександра Хацкевича дозвольте замовити слово! Ідея поста появилася ще до фінального матчу.
.. Щось мене мучило, у мене не було ніяких передчуттів щодо кінцевого результату матчу, тому я і побоювався, що Динамо програє...:( Дуже прикро, що так і вийшло!:(( А коли в мене нема передчуттів, то ДК ніколи не виграє... А будь-які передчуття ведуть до перемоги Динамо!:)Я перечитав або переглянув більшість постів та коментарів щодо вчорашнього матчу... І порівняв їх з тими, які були про нього після останньої перемоги ДК над "іржавою командою" (браво пане В.Дудник, тепер з Вашого дозволу використовуватиму тількизапатентовану Вами назву!:)) в чемпіонаті України. Наші оцінки роботи ГТ ДК після цих двох матчів практично діаметрально протилежні...
Чи могла команда зіграти вчора краще? Можливо, так, а можливо й ні! Більшість команди - це хлопці віком до 25 років. Не може молода команда грати постійно стабільно... Та й ОМХ учора заявив, що команді тільки три місяці... Я дуже хотів, щоб команда завоювала КУ, щоб голова ффу з перекошеною мордою вручав її киянам... Але... Не так сталося, як гадалося...
Можливо, Хацкевич вимушено почав будувати молоду, за відсутності кваліфікованих виконавців та й через "коники" деяких дуже кваліфікованих виконавців (Хачеріді), команду і виявилося, що хлопці заграли. Але нестабільно. Можливо, хлопці самі злякалися, що вони заграли... Можливо, в команді потрібен хоча б один "дядько-авторитет", щоб показав приклад, а іноді крикнув на молодих. Раніше це добре виходило в Лужного, і мабуть, Хацкевич про це також знає!:))
У нашій команді вимальовується лідер - Віктор Циганков! Він ще не став ним у повному розумінні цього слова, бо, мабуть не сміє підвищити голос на Гармаша і заспокоїти його на полі... А можливо, ГТ зробив його капітаном, щоб він краще відчував свою роль на полі команді? За ним підтягується інша молодь...
Чи винен Хацкевич у вчорашній поразці!? Звичайно, винен!!! Бо він, як головний тренер, несе відповідальність за кінцевий результат! А раз результату (Кубка) нема, то вся вина лежить на ньому! Проте до цієї поразки призвів цілий ланцюг помилок окремих гравців, яких не повинно було бути!!! Тренери ДК не могли навіть собі в страшному сні уявити, що такі помилки можуть бути допущені!!! Можливо, на гарячу голову, він звинуватив конкретних футболістів у пропущених голах, але це він зробив правильно... Бо там хтось недограв, потім Піварич та Вербич, брати-балканці, зробили "діру" для Бутка...:( А другий гол!!! Про що думав і що він робив Бойко!? Мені дуже соромно за нього, і я вважаю, що йому не місце в Динамо!!! А два голи в "іржавих" відіграти не можливо! А якщо і можливо, то тільки через "не можу". А це "не можу" іноді демонстрував тільки один гравець...
І ще про моральний бік учорашнього матчу! Тільки мені здалося, що "іржаві" грали багато часу самовпевнено, грубо і зазнало, бувши переконаними в своїй перемозі за будь-яких обставин? Про це також згадав і Гармаш після матчу. Я зрозумів це після кількох зіткнень десь до 30 хвилини матчу! Цьому міг завадити тільки гол Динамо. І я вважаю, що в перші двадцять "заржавілі" дуже боялися цього...
У нашому професійному футболі все пішло наперекір... Федерацію очолило хамло та приспішник "іржавих", яке робить усе можливе і неможливе для затвердження гегемонії шахтаря, цілуючи ноги і згинаючись в дугу перед добровільним вигнанцем... Робиться все, щоб знищити та принизити Динамо! Але маємо те, що маємо (с). Який вихід? Динамо має стати командою, яка повинна вигравати матчі, в яких не має права втрачати очки! А потім розбиратися з "іржавими"!
Менеджмент команди... Ніхто не знає, що насправді відбувається там... Тому ми можемо будувати тільки здогадки та свої історії... Нема відкритості, а може й не потрібно! Якби був результат, то ми про менеджмент і не згадали б...:) Мабуть, у невдачах команді не винні тільки кухарі та сторожі на базі ДК...
Невже ви, колеги, вважаєте, що якщо завтра умовний Клопп, Гвардіола, Моуріньо чи Фавр, або інший зарубіжний фахівець стане ГТ Динамо, то щось зміниться на краще навіть за один сезон!? Ні в якому разі...
Олександр Хацкевич працює з тими гравцями, які в нього є... І ліпить команду, яка в наступному сезоні повинна "вистрілити"! За умови, якщо ІМС знову не кинеться міняти ГТ після закінчення сезону... Моя думка, що Хацкевич має працювати ще один сезон!
учетная запись этого пользователя была удалена
-
igor G.(igorG.)
- Наставник
12.05.2018 18:21
Вы говорите что нужно дать Хацкевичу еще год. и что команда должна выстрелить. А за счет чего выстрелить.. Я думаю они лучше играть не станут. Будут играть так же как и сегодня. Уровень их игры Хацкевич не поднимет. -Дай бог. что бы что то изменилось. Но с чего бы это.. Я за год мало что увидел. и как пример вспоминаю далекий год 1959 между 1 и 2 кругом в команду пришел В. Соловьев. и команда с тем же практически составом + 2 новых молодых и зеленых игрока Й. Сабо и В. Турянчик.- это позже они стали зубрами. Но тогда впервые вышли в составе Динамо./ был еще вратарь А. Гаваши. но не долго./ И команда стала преображаться на глазах с предпоследнего места закончили седьмыми, а уже год 1960 серебро, а 1961 золото впервые и тот же состав. Ну и три раза приходил Лобановский Это многие помнят, как команда при нем сразу преображалась. Тренер это минимум 75%.. успеха..
- 1
-
igor G.(igorG.)
- Наставник
12.05.2018 17:41
очень хотелось бы у Вас уважаемый автор узнать подробнее про коники Хачериди? Я вот нигде не нашел ничего реально Вы видимо больше всех нас знаете. так пишите прямо как есть. Нам все это будет интересно. Хачериди лучший защитник Украины, много лет играл за Динамо и сборную. Давай раз и навсегда поставим точку в этом не простом вопросе. Динамо лишилось защитника, в игре с Шахтером это стало проблемой.. Я заметил, что конники не только у Хачериди , Коники были у многих год назад при Реброве "Потеряли мотивацию" и еще ряд игроков и тот же Хачериди. Но почему то они были возвращены и Гусев и Мбокани. У наших тренеров к которым у меня куда больше претензий, чем к игрокам, появилась интересная отмазка с теми с кем им стало сложно, обвинять в потере мотивации. Вот Мбокани вспоминаю сколько раз просил Реброва дать ему игровое время. Была даже обида когда прилетала жена и пошла на футбол. Даже такой аргумент для Реброва был пустым звуком. и заметьте это было 5 лет назад Мбокани был на 5 лет моложе. Но у них не срослось.. Я в таких случаях вижу только одного виноватого Тренера его вина в неумении находить общий язык. Это как начальник самодур на работе. Каждый с таким сталкивался наверняка. А есть тот кто может поговорить и его просто все обожают. Я сам через такое прошел, Был у нас гачальник Борис Иванович, все что он говорил бежали выполнять сразу. Это было как награда сделать хорошо работу порученную именно им. А команда где тренер не может найти общий язык с игроком. это уже четверть команды.Вспоминается, что Ю. Семин прекрасно ладил с Милевским и Алиевым Это чем объяснить.. -Теперь по поводу Хацкевича , Вот мот претензии как болельщика. Чем занималась команда в Испании? Зачем были выброшены на ветер деньги в этот период, Я с болью в сердце смотрел на беспомощных пацанов которых уделывали команды уровня нашей второй лиги. и что Они в физике прибавили, в выносливости. они стали наигрывать тактические схемы, которые использовали, Нет ничего этого не было . Команда и сегодня играет в примитивный футбол.Да лучше чем у Реброва,. нет уже слава богу Рыбалки, который только умел пас ближнему, или назад вратарю, а если вперед, то в ноги сопернику. Стали фланги подключаться. Но этого очень-очень мало.. Как пример смотрю на соперника Шахтер, играют в атаке в комбинационный футбол. передачи проникающие и нападающие идут на них. Передачи точные длинные. Что у нас, в ноги сопернику большинство. Особенно если соперник классом повыше. Про ошибки в выборе состава я не говорю, это может с каждым быть. Но работать с командой в тактике, смотреть как топ клубы взрывают оборону и учится перенимать все лучшее. Даже у того же Шахтера. учиться у соперника не зазорно, Зазорно проигрывать потому, что не умеешь. Если Хацкевич не прибавит в своей работе с командой, Можно считать, что и молодежь,. как это не раз уже было, останется вечно перспективной Поеа не состарятся.. Расти не будет. и команда, будет получать по зубам от середнячков, которым можно было и не проиграть в силу своей беззубой игры. Это Янг - Бойз год назад и Лацио в Киеве, у нас были шансы, А посмотрите рейтинг УЕФА Лацио 35 место Динамо 22 Кто по логике сильнее? А что в результате Это отклик Испании, где команда была на курорте и неумения играть остро в атаке.И строго в защите.. - Мы сражаемся на поле. а футбол требует еще и умения. Это не перетягивание каната. Это игра в футбол, кстати игра командная.
- 0
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
12.05.2018 19:46
Дякую за коментар! На свої питання Ви і даєте відповіді!:)
- 0
-
василий
- Старожил
12.05.2018 08:44
Пойду дальше,Тайсон-дисквалификация шесть матчей за удар Мбокани,Марлос-три матча за анулирование жолтой,Кайоде-красная за удар Шабанова ,Степаненко тоже три матча за обнуление жолтых.Так какой шахтер чемпион спрашивается?
- 1
-
василий
- Старожил
12.05.2018 08:31
Кадара поставил Хацкевич,лиш потому что ему нужна игровая практика.Скоро чемпионат мира,его можна будет выгодно продать при наличии интереса.Бурда,Шабанов-это пара на долгие годы.Но есть финансовые интересы,и от этого не куда недется,и это правильный ход Хацкевича.Гонсалеса тоже нужно выгодно продать,хотя бы за те деньги что брали.Тем более,что он за зборную класно играет.А по игре скажу ровный матч равных соперников вроде бы,но судья снова помог.Удар локтем,прьямая красная карточка Степаненку.И снова шахтер был бы в пролете.Так что все таки Динамо лутше,и кубок ему принадлежит,и чемпионство.
- 1
-
igor G.(igorG.)
- Наставник
12.05.2018 18:02
Кого продать? Кадар теперь в сборной играть скорее всего не будет.. И не про продажу нужно было думать, а про КУБОК! Далее продать Гонзалеса за 10 лимонов? это где еще есть такие кто даст за него хоть 2.милл. Он не имеет места в основе команды. где средняя цена около 1милл. Попробуйте продайте. Это уже денежки тю-тю.. Мое мнение. что покупать нужно только тех кто на порядок сильнее наших. если уровень примерно тот же тогда зачем? Последние лет 10 у нас постоянно огромный балласт ненужных игроков. Куда их девать каждый раз решаем эти проблемы. Ну может хватит транжирить деньги, Которые лучше бы пустить на детский футбол. Потом выигрыш будет 100% а так выбрасываем на игроков не нужных и на зимние поездки на курорт. Которые пользы не дают. А приезжаем и поля заснеженные и на них играем В чем смысл, потратить кучу денег. а результата нет Дома есть те же заснеженные поля, есть залы, можно играть и дома. физику и выносливость тоже дома а с кем играть, так у нас клубы второй лиги не хуже точно. А есть и те кто тоже не выезжает на курорты из высшей лиги. Не зачем деньги палить бестолково. имхо. Детский футбол, Вот что принесет пользу. имхо.
- 0
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
12.05.2018 07:35
Шановні колеги!
- 0
-
igor G.(igorG.)
- Наставник
13.05.2018 09:07
Вы действительно верите, что руководство и тренер читают это? У меня есть очень большие сомнения Они же в футболе боги А болельщики -это ничего не смыслящие в футболе дилетанты, которые могут только орать бей-беги. Не верю, что Суркис, или Хацкевич это будут читать. У них есть дела поважнее. Хорошо бы Суркису и Хацкевичу, что бы редакция делала выборки и что бы они видели, что народ думает. по поводу команды за которую болеет, переживают, реально это огромная армия из разных городов Украины и не только.. Второе почему часто смотреть футбол в Европе не дают , Какая государственная тайна охраняется целых два дня, Через день матч можно посмотреть в ЮТУБ в записи. В чем логика запрета Захожу в интернет - мне сообщение извините, правообладатель запретил показ в вашем регионе. Ни один западный канал , до такого не додумался.. С кого пример берут интересно.
- -1
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
11.05.2018 20:30
Перший гол - це найбільша помилка Кадара, далі йде Піварич і т.п. Не зважаючи на провал піварича, у Кадара було море часу, щоб щось зробити з Бутко, а він тупо чимчикував паралельно Буткові до своїх воріт! кого він там страхував чи накривав? - Нікого!
- 2
-
василий
- Старожил
12.05.2018 09:06
Давно на Шахту працюете,прикидаєтись тільки вболівальником Динамо.Я давно це заміти дорогий пане.А як все грамотно обставляєте,була б показана червона Степаненку,хто бтоді виграв?І чим це перегралв нас шахтар,якою це думкою,помилка Кадара і Бойка,і то після судівскої помилки,аут то в дугу сторону повинен був бути.Може Шахтар тотально домінував на полі,рівна гра в першому таймі,видалення по суті справи Степаненка,і Динамо виграє по-справедливості.Ми грали на рівні з дванадцятирма ігроками суперника,булоб чесне судейство Динамо вигралоб.Динамо чемпіон,і кубок теж по праву належить йом.
- 0
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
12.05.2018 22:41
і що ще ви давно "заміти"??? Навіть не хотів на такий "висер" відповідати, але радив би вам навчитися висловлювати свою думку грамотно, бо не зрозумів суті вашого спічу.........До школи сходіть, навчіться ставити правильно розділові знаки і писати слова........українську мову вивчіть нарешті, щоб не писати кацапською, от тоді поспілкуємось предметно!
- 0
-
Дмитрий Силенко
- Читатель
11.05.2018 16:17
Не видел раньше Хацкевича ГТ, но мое мнение - что он на правильном пути. Даже в последнем матче , хоть и расстроился я от поражения, тем более шахтеру, но мне нравится наша молодежь и их самоотдача. Следующий сезон, надеюсь, уверен даже, будет намного интереснее в игре Динамо.
- 3
-
igor G.(igorG.)
- Наставник
13.05.2018 09:23
Кроме самоотдачи нужно еще умение, А вот с этим как раз большие проблемы. Вот над этим нужно работать. А у меня есть сомнения, что Хацкевич с этим справится. Судя по прошлому сезону. -это его вершина Все останется на этом же уровне. Будем бороться за второе место А в Евро радоваться любой победе на аутсайдерами. А если кто покрепче. все и закончится. Самоотдача это не панацея и не залог победы. Самоотдача+ умение, _ физ подготовка и + госпожа удача в тех играх , где сила примерно равны. Удача это только от бога, А все иное и от нас зависит. в достаточной большой степени. А бог когда такое видит , тоже помогает..
- -1
-
Константин Алексеевич(DKot)
- Наставник
11.05.2018 13:50
самая большая ошибка Хацкевича как тренера - его ставка на кубок. финал - это один, очень важный матч и в нем переиграть более мастеров итого соперника было фактически не возможно. группа ЛЧ или чемпионат, где можна на длинной дистанции переиграть соперника, который достаточно потерял очков.. но мы умудрились больше потерять, даже дважды фактически обыграв его.
- 2
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
11.05.2018 14:58
Я, можливо, щось пропустив, але про таку ставку Хацкевича я не читав і не чув.
- -1
-
Константин Алексеевич(DKot)
- Наставник
11.05.2018 15:07
учитывая то, как он безалаберно отнёсся к Янг Бойз юу, выходу в группу ЛЧ и ЧУ, где не смотря на два положительных результата с ржавыми умудрился слить чемпионство в противостоянии со слабыми командами, ставку он делал на кубок, а хорошие игры с шахтой его усыпили и он не понимал, что с ним играют как кошка с мышкой. Шахтер в финальном, важном матче оказался совсем не таким, каким был в чемпионате, а то что так будет знали и чувствовали мы все, Вы, в частности, тем, что ничего не чувствовали, это тоже чувство. грамотный тренер должен был наперед это все просчитать
- 3
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
11.05.2018 15:19
Це Ваша особиста думка... Невже Ви думаєте, що Хацкевич хотів програти ті матчі, які Ви назвали!?:)
- -2
-
Константин Алексеевич(DKot)
- Наставник
11.05.2018 15:55
Янг бойз была приоритетная Цель номер один. её невыполнение - грубейшая ошибка тренера, особенно после результата первого матча, погуглите, пересмотрит, вспомните. Шахтер хотел выиграть кубок, он его выиграл, так поступают команды, которые хотят, могут и делают. остальное это оправдание, удел слабых и вечно вторых
- 2
-
Константин Алексеевич(DKot)
- Наставник
11.05.2018 15:11
а Метр, да, делал провальные матчи, но давал результат, иногда маленький, один с трех, но давал, либо планировал подготовку к следующему, чемпионскому, сезону. тут я не вижу планирования, к сожалению
- 3
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
11.05.2018 15:20
А можливо цьогорічний чемпіонат і є підгтовка до наступного чемпіонського сезону!?:)
- -1
-
Константин Алексеевич(DKot)
- Наставник
11.05.2018 16:00
может. но на сегодняшний день я не вижу системной работы в этом направлении
- 2
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
11.05.2018 19:04
А що входить у Ваше бачення "системной работы в этом направлении"?
- -1
-
Константин Алексеевич(DKot)
- Наставник
11.05.2018 19:21
на это я ответил в посте и комментарии к нему
- 0
-
igor G.(igorG.)
- Наставник
13.05.2018 09:27
То есть этот чемпионат отдыхаем, набираемся сил и уж через год мы всем покажем. Так что ли?
- -1
-
Olegion
- Опытный писатель
11.05.2018 11:16
Провал у кваліфікації ЛЧ з Янг Бойз, поразка албанцям у групі ЛЄ, муки з греками, програш без жодного удару по воротах Лаціо, Ворскла,Маріуполь, Верес, чемпіонство без інтриги у Шахтаря, тепер програний Кубок у Дніпрі(практично вдома). Що далі? З Хацкевичем Динамо і цього року не пройде до групи ЛЧ! Це все гроші, престиж, репутація!!! І знову - команда у нас молода??? Змінюйте тренера- Вернидуб, Мороз, Головко чи іноземець! Гірше не буде в будь-якому разі!
- 2
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
11.05.2018 11:39
А чи буде ліпше!? Новий тренер буде знову цілий сезон підлаштовувати гравців під своє бачення гри! А в кінці наступного сезону Ви знову напишете те ж саме тільки без одного прізвища з Вашого списку!
- 0
-
Olegion
- Опытный писатель
11.05.2018 11:50
Кваліфікований новий тренер зможе поставити гру, вивести гравців на новий рівень за декілька місяців! Потрібен мотиватор, психолог! Молодь дуже талановита, їх треба просто привести до спільного вектора і команда одразу заграє( згадайте 97р.). Ну і звичайно прибрати баласт(Самбрано, Пантич, Морозюк, Дерліз,Мораєш, можливо Кадар, Сидорчук, Гусєв, Ротань) і якісне точкове посилення від Краснікова.
- 2
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
11.05.2018 12:16
А що Красников фея? Чомусь багато хто вважає, що прийде Красников, і команда зміниться?
- -2
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
11.05.2018 12:18
Декілька місяців - це майже 10 місяців!!! А за такий час і сезон закінчиться!
- -1
-
Olegion
- Опытный писатель
11.05.2018 12:28
Ну давайте тоді і далі сидіти у цьому "стабільному болоті", граючи в кращому випадку по одному тайму в матчі без чіткого малюнка гри. Грати з Шкендербеу, Янг Бойзами і тд, збирати по 5тис. болільників на легендарному стадіоні! Матчі ЛЧ дивитись тільки по телевізору! А при вирішальних матчах з умовно рівними з нами по силах командами(Лаціо, Шахтар) отримувати розчарування
- 0
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
11.05.2018 13:27
Ви краще скеровуйте свої рекомендації керівництву Динамо!
- -1
-
Север Помнит(korsar_vo)
- Опытный писатель
11.05.2018 10:26
- 2
-
Евгений ДК(malyk7)
- Наставник
11.05.2018 10:42
ахаха, это точно.
- 0
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
11.05.2018 11:36
Поговоріть про це з палкіним!:))
- -1
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
11.05.2018 13:28
Іржавим тут не місце!:)
- 1
-
MyDoom .(MyDoom)
- Наставник
11.05.2018 00:05
Також не погоджуюсь. Рік роботи це достатньо щоб бачити результат, а його немає. По двох останніх матчах можна зробити зріз усієї роботи Хацкевича. З Маріуполем, коли треба було забивати, атаки Динамо були якимось сумбуром, просто навалювались без чіткого плану і все, а матч з Шахтарем, і ці паніки в обороні. Та й взагалі Динамо грає одними виносами, з яких лише лише половина точні.
- 5
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
11.05.2018 08:48
Результат року роботи Хацкевича полягає в тому, що він почав (хоч і вимушено!) створювати нову команду!
- -1
-
Макс Анатольевич(makes00710)
- Эксперт
11.05.2018 13:40
Выводы подавляющего большинства здесь после последнего выигранного матча у Шахтёра были диаметрально противоположенными. Это было совсем недавно. Если верить тому что говорили тогда, то получается что Хацкевич практически моментально превратился из хорошего тренера в никудышнего. Прямо волшебник какой то. Или всё же оценивать его работу надо несколько иначе...ширше смотреть на неё)
- 2
-
комментарий удален
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
11.05.2018 15:25
А хіба такі матчі мають бути феєрією!:) Мені звичайно, як і більшості з нас, хочеться, щоб наша команда феєрила в кожному матчі, але такого не буває!
- 0
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
11.05.2018 15:22
Ви, як ніхто інший:), знаєте, що на цьому сайті по-іншому й не буває!:)))
- 0
-
Макс Анатольевич(makes00710)
- Эксперт
11.05.2018 20:11
Сырой,одним словом)
- -2
-
_alexander_ --
- Старожил
10.05.2018 22:49
Дозволю собі не погодитись з автором.
- 6
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
10.05.2018 23:04
Із задоволенням прочитаю Ваш пост!
- -2
-
Виктор .(vktor-buzenko)
- Наставник
10.05.2018 21:29
Чем руководствовался Хацкевич выпуская Кадара? Тот должен был сносить Бутка еще на бровке, а не бежать домой в штрафную. Я думаю, и Сидорчука сразу поставят не готового, а молодежь постепенно будут садить на лавку иначе Цыганков играл бы еще при Ярмоленко вместо Коли Морозюка.
- 4
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
10.05.2018 23:05
Це Ваша думка...
- -1
-
Юрій FCDK
- Эксперт
10.05.2018 21:22
Рівень Хацкевича і рівень Динамо - ось це я ніяк не зрозумію.
- 5
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
10.05.2018 23:08
Я не вважаю названих тренерів вище рівня Хацкевича...
- 1
-
Валерий Анатольев(shipula61)
- Наставник
10.05.2018 21:18
У меня нет иллюзий на счет того, что эта команда в следующем сезоне выстрелит. Просто наши пацаны всего лишь станут на год старше, но останутся пацанами. Может через год или два, может... По этой причине не считаю сезон провальным, а лишь таким, что очень сложно было выиграть Кубок, но вполне по силам стать чемпионами. Степень вины в этом и президента, и ТШ, и команды, речь сейчас не об этом. В сложившейся ситуации для меня более важным является то, насколько будет прогрессировать наша молодежь. Естественный прогресс, т.е. тот, который связан с переходом во взрослый футбол, а это уже другой уровень, будет однозначно. Но проблема в том, что степень этого прогресса никогда не превысить уровень нашего чемпионата, т.е. не очень значительная. А вот на сколько способен наш тренерский штаб обеспечить прогресс молодежи в тренировочном процессе, мне не кажется большой загадкой. Ради интереса посмотрите турнирную таблицу Ю-21 и сравните с прошлогодней, там у нас опять рулять "динамовские сердца".
- 4
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
10.05.2018 23:06
Якщо залишиться цей ТШ, то ми й побачимо все у наступному сезоні!
- 0
-
Michael Breslavskyy(Michael23)
- Старожил
11.05.2018 02:32
От фраза про "прогрес гравців не перевищить рівень чемпіонату" - саме ТЕ , що найбільш влучно характеризує стан нашого футболу (з усього , що я тут прочитав ) ... І те , що ми зараз бачимов Дортмунді :((( І тут ще один момент , менеджерський : як може та сама молодь швидко набувати досвіду , стабільності та впевненості , граючи лише РАЗ на тиждень (за вийнятком єврокубків звісно) . Просто сама швидкість і інтенсивність змагального процесу безнадійно відстала . І потім нема чого дивуватися , що ми в єврокубках виглядаємо слабшими як і в фізичному так і у всіх інших аспектах...
- 2
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
11.05.2018 13:32
Сплюньте три рази через ліве плече!:))
- 1
-
Michael Breslavskyy(Michael23)
- Старожил
11.05.2018 14:03
Згода :)))
- 0
Еще комментарииЩиро дякую вам з а участь у обговоренні в моєму блозі! Щойно появився новий пост про і проти Хацкевича!
Я не погоджуюся з автором поста та його висновками про роботу ГТ Динамо!
Я навіть не очікував, що мій скромний пост викличе таку кількість коментарів та наступних постів про ГТ та його штаб. Я вважаю, що можливо, люди, які в ДК відповідають за PR, щось візьмуть позитивного з наших постів-коментарів, а редакція сайту постарається донести нашу реакцію на виступ команди до її керівництва!
Шлюхтер в Україні завжди грає самовпевнено, бо є на голову сильнішим, то чому в матчі з молоддю Динамо вони мали грати інакше, тим більше Фонсека розклав їм Динамо перед матчем на атоми і вибудував грамотну тактику, на відміну від ХАНа, який тупо вибрав тактику останнього харківського матчу.
Взагалі не можу пригадати жодного матчу, де б Хацкевич переграв суто тактично якогось тренера! Вигравали за рахунок самовіддачі або розхлябаності суперника.
П.С. Хто такий "йом" і чому йому належить кубок???
Я з Вами згоден, що ГТ Динамо програв на довгій дистанції, але в цьому не його вина, а біда! Він працював з тими гравцями, які були в нього в наявності, а часом і їх не вистачало...
У своєму пості Ви згадуєте Великого Лобановського, але він був один і неповторний! Але у нього також були помилки, які приводили команду до поганих результатів...
До речі, він ще навіть не дійшов до ДК...
І якщо Ви так добре розумієтеся, хто потрібен і що потрібно робити, чому Ви тут пишете про це, а не йдете допомагати Динамо!?:)
Я в своєму блозі висловив свою думку! Ви сперечаєтесь зі мною так, буцім від мене залежить майбутнє Динамо!:)
І мені не зрозуміло, чому Ви ставите "мінус" під моїми коментарями... Хоча, м'яко кажучи, мені наплювати на них!:)
учетная запись этого пользователя была удалена
А Ви впевнені в тому, що інший тренер дав би кращий за Хацкевича результат! Можливо, якби не втрачені очки з Чорноморцем, Вересом та Зорею, то й цього поста б не було...:)
АЗвідки Ви знаєте, що не було чіткого плану на гру з Орендівцем? Можливо, гравці його не зуміли виконати... З осаннім реченням Вашого коментаря НЕ згоден зовсім...
1. Перед призначенням на посаду ГТ, Хацкевич розумів куди йде і які гравці у нього будуть в розпорядженні. Ну і супер "успішні" трансфери в особі Гусева чи то Ротаня не дуже допомогли команді. При всій повазі до цих гравців.
2. Всі кажуть, що Хацкевич дуже сильно покладається на молодь і що він багато молоді підтянув, але якщо проаналізувати хто грає в основі/найближчий резерв то з молоді буде лише один Шапаренко. Бурда, Бесєдін, Циганков, Шепелєв всі ці гравці починали грати ще при Реброві, друга справа, що на позиціїх на яких вони зараз грають грали більш досвідчені гравці, такі як Хачеріді, Ярмоленко. Тому говорити, що саме Хацкевич відкрив талант цих хлопців по меншій мірі не коректно.
3. Також фраза про те що "Молодожь не стабильна", ну ніяк не підходить, 4-5 гравців віком по 19-22р. Всі інші вже досвідчені гравці, Мбаконі молодий, чи Бойко, Гармаш, Ротань, Сидорчук, Піварич?! Вчорашні склади
Денис Бойко - 30, Йосип Пиварич - 29, Никита Бурда - 23, Тамаш Кадар - 28, Томаш Кендзера - 23, Беньямин Вербич - 24, Владимир Шепелев - 20, Виктор Цыганков - 20, Денис Гармаш - 28, Николай Шапаренко - 19, Артем Беседин - 22. Середній вік приблизно 24р.
Андрей Пятов - 33, Богдан Бутко - 27, Сергей Кривцов - 27, Исмаили - 28, Ярослав Ракицкий - 28, Тарас Степаненко - 28, Фред - 25, Марлос - 29, Алан Патрик - 26, Барселлос Тайсон - 30, Факундо Феррейра - 27.
Середній вік приблизно 28р. Самий пік по міркам сучасного футболу. Але якщо зробити пару замін в Динамо на пару вікових гравців таких як Мбаконі чи Ротаня то не сильно Динамо виглядає молодою командою. Тому перекладати провину на 4-5 молодих гравція за провальний сезон це просто банально і безвіповідально.
4. Гра по одному тайму. На протязі сезону ця проблема була і залишилась. Думав що після зимових зборів команда заграє стабільніше - заграла аж 4 матчі, на цьому все. Що з цим робити, це питання до ТШ, і при тому що немає результату, як не з Вересом загубив очки то з Орендовцем.
5. Кажуть, що команда грає в більш атакувальний футбол, але якщо взяти статистичні дані(не слухати експертів які оцінюють "на глаз", по типу як це роблять у відових телеперечах), то по кількості флангових атах, і успішних виходів в контр-атаку команда Реброва нічим не поступається команді Хацкевича.
6. Попереду ЛЧ, і команді конче потрібно потрапти в групу, це в першу чергу фінансова сторона, яка набагато більша чим в ЛЕ. Ми всі пам*ятаємо минулорічний, прикрий досвід, з ЯБ. Чи зможе Хацкевич вивести команду в групу є великі сумніві.
7. Перемоги над Шахтарем в чемпіонаті, тут + за Хацкевича, але у Шахтаря перемогли, а очки "розбазарили" з командами середняками, чого вартує матч з Зорею, 3:0 після першого тайму, і 4:4 у підсумку. Тому + одразу переходить в -.
Скоріше за все, Хацкевича залишать, як мінімум до кваліфікації ЛЧ, а там буде видно. Хоча на мою думку, зараз вже потрібно шукати заміну, і щоб команду готував до сезону новий тренер. + Купити 2-3 гравців, можливо в цьому Красніков нам допоможе, і ми не будемо купувати таких гравців як Пантіч.
Коментар вийшов довгий, але це ще не все, потрібно написати окремий пост, з розгорнутими статистичними прикладами.
Хіба я десь написав, що мої думки істина в останній інстанції!?:)
Давайте простіше, всі хочуть, щоб Динамо було чемпіоном і перемагало в єврокубках.
І я хочу, але гадки не маю, скільки це зараз повинно коштувати господарям Динамо, інтуїція підказує, що не по кишені.
Григорчук, Кучук, Вернидуб.
Я пам"ятаю Чорноморець Григорчука, він зовсім не був українським за складом, були і бразильці, француз/івуарієць Джа Джедже і румун Бурдужан, навіть іспанець Ріера.
Кучук більше шукає власну команду, чим тренує.
За Вернидуба я особисто не проти, але впевнений, що проти сам Суркіс.
Як до останнього Бесков вірив Гаврілову, так ІМС довіряє, вибачте, "динамівським серцям".
І, наостанок, не ті фінанси у Динамо, щоб дозволити собі міняти тренера двічі в сезон, на прикладі Дортмунда.
Іще про прогрес молоді , Ви звернули увагу як почав той же Шапаренко в основі грати і як він грає зараз? Певний регрес вже є і це ніяка вже не "стабільність" . По тому , як і в якому ключі розвивається кожен гравець до Хацкевича питань , насправді , дуже багато , їх і перечисляти всі - це вже окремий блог треба починати вести.....
І наостанок про менеджмент (довгенько ж я чекав поки ну хоч ХТОСЬ зверне увагу на це , але тепер просто цікава думка інших ) . На наступний день після того , як оголосили офіційно про те , що Красніков працюватиме в Динамо , вийшло інтерв'ю Cуркіса з наступними словами (їх ще взаголовок винесли тоді) "Ми не збираємося змінювати вектор нашої трансферної політики" . Тобто нам Красніков потрібен був щоб і надалі купувати умовних Кадарів , Самбрано , Кендзеру , Шабанова.... тобто до нього селекції не було , а тепер не буде , але вже з НИМ ???? :-))))) Істинний менеджмент Динамо Суркіса.....
А Циганкова і молоду гвардію (надто після підписання нових 5-річних контрактів) , боюся, чекає і те саме , що і нашу "легенду" , якщо їх ніхто не купить :-(((((
Пора переключатися на Ліверпуль!:)