Наступний рік для України буде багатим на події. І найбільш інтригуючим з них через явну відсутність фаворита стануть березневі вибори президента. Так, верхній рядок соціологічних рейтингів зараз посідає Юлія Тимошенко. Але 15,7% (дані соціологічного центру Михайла Драгоманова) - лише крапля в морі в масштабах країни. Ця цифра навіть не гарантія виходу в другий тур, не кажучи вже про впевнену перемогу. Тому немає нічого дивного в тому, що кандидати на найвищу державну посаду, щоб підвищити свої шанси, вдаються до допомоги різних лобістів, в переважній більшості своїй іноземних.
Не секрет, що на Юлію Володимирівну свого часу працював цілий штат американських і британських PR-фахівців з різних консалтингових фірм і компаній. Жоден захід: візит в США, зустрічі з високопоставленими чиновниками, або вибори не обходився без їх закулісної участі.
Для інформації: Послуги Wiley Rein LLP в 2011-2014 роках обійшлися ЮВТ в $ 1,05 млн., в 2014-2016 роках - $ 990 тис., а в 2016-2017 роках - $ 400 тис. Разом: $ 2,44 млн.
За послуги MKW Group в 2015-2016 довелося заплатити $ 270 тис., а в 2016-2017 роках - $ 160 тис. Разом: $ 430 тис.
І це не повний список компаній, з якими співпрацювала Тимошенко.
Майбутні президентські вибори, цілком ймовірно, не стануть винятком, але зараз мова піде не про них, а про візити "газової принцеси" в США в минулому році.
2017 рік ЮВТ почала дуже продуктивно: за перші місяці вона була в Штатах два рази (багато експертів пов'язали таку активність з початком передвиборної кампанії лідера Батьківщини). В ході першого візиту їй вдалося відвідати Національний молитовний сніданок і навіть перекинуться кількома словами з Дональдом Трампом. Другий же ознаменувався переговорами з іменитими консультантами і політтехнологами, зокрема Полом Манафортом. Зрозуміло, не обійшлося тут без допомоги іноземних лобістів, а саме фахівців з Podesta Group, а також впливових спонсорів, які оплатили відвідані Тимошенко заходи. Одним з цих меценатів був молдавський політик, бізнесмен, олігарх, голова Демократичної партії Молдови і сірий кардинал молдавської влади - Володимир Плахотнюк.
Це виявилося в ході розслідування спецпрокурора США Роберта Мюллера, який звинувачував Podesta Group в порушенні закону про реєстрацію іноземних агентів (FARA) і приховуванні кореспонденції про роботу компанії з іноземними державами. Після несвоєчасного, але все ж отримання копій необхідних договорів (Podesta Group тягнула з цим три місяці, пояснивши все комп'ютерною помилкою, а через нетривалий час і зовсім оголосила про своє закриття), з'ясувалося, що компанія Тоні Подеста не тільки представляла інтереси Демократичної партії Молдови в США, а й оплачувала візити Юлії Тимошенко в Штати. Судячи з інформації з Акту про реєстрацію іноземних агентів, в січні 2017 року, між ДПМ і вищезгаданою компанією було укладено контракт за яким остання зобов'язується:
"Проводити дослідження і аналіз основних проблем України і її населення. Надавати консультаційні послуги в питанні поліпшення іміджу Юлії Тимошенко як всередині України, так і за її межами. Встановити і підтримувати контакти з конгресменами, членами уряду, іншими політичними діячами. Організовувати візити і зустрічі, забезпечувати їм резонанс в ЗМІ. Вироблення стратегічної програми з підготовки Юлії Тимошенко до виборів "
Приблизно в той же час Podesta Group отримала за свої послуги грошовий переказ в розмірі 80 тисяч доларів, а через кілька місяців ще один аналогічний.
Тобто в 2017 році за піар Тимошенко Плахотнюк заплатив 160 тисяч доларів.
Чим викликана така щедрість, поки точно неясно? Так само як і незрозуміло, навіщо власне підтримувати Юлію Володимирівну? Адже достеменно відомо, що молдавський ляльковод є бізнес-партнером Порошенка. Наприклад, магазин "Дитячий світ" у Кишиневі - їхнє спільне дітище. Звичайно, можливо, Плахотнюк ніколи не вірив і не вірить в перемогу Петра Олексійовича на виборах, і тому вирішив поставити на кандидата, сильнішого за Порошенка. Якщо так, то фінансові вливання не припиняться.
До речі, 15 березня цього року американське видання The Hill повідомило, що лідер Батьківщини уклала з лютого по серпень 2018 року контракт з фірмою Avenue Strategies на загальну суму 390 тисяч доларів. Згідно з угодою, лобістські послуги включали в себе "дослідження, зв'язки з урядом, PR, стратегічні консультації". Тимошенко виправдовувалася, заявивши, що не в курсі договору і нічого подібного не підписувала.
Так може це теж подарунок від Плахотнюка?
Дмитро Велічко
Зарегистрирован:
25.09.2018 11:42
Тобто зареєструвався, щоб полити брудом Юлю?
Напишить, будь ласка, в "личку" скільки платять за це і як отримати у Вас таку роботу?
Дмитро Велічко
Зарегистрирован:
25.09.2018 11:42
Тобто зареєструвався, щоб полити брудом Юлю?
Напишить, будь ласка, в "личку" скільки платять за це і як отримати у Вас таку роботу?
Уже в "плохих" и другой претендент Гриценко, того "топят" совсем по смешным поводам. Скоро и наш скрытый защитник олигархов Мороз проснется.
Посмотрим, насколько разнообразен автор и не последует ли он примеру, условных, табуретов и будет дуть в одну дуду.