Колеги ! Відразу кажу, що це лише моя особиста думка, яку я нікому не нав'язую.
Учора відбулось жеребкування відбірних матчів до ЄВРО-2020. І тепер ми знаємо усіх суперників для Збірної України.
Що можна сказати ? Група у нас міцненька. І це повинні усі зрозуміти.
Читав учора багато коментарів і думок: від дуже оптимістичних до вкрай негативних.
Тепер по суперниках.
Португалія. Діючі Чемпіони Європи. Тут навіть важко щось казати. Але боятись португальців не треба ні в якому разі. Так, вони і без КріРо виграли групу Ліги Націй. Невідомо, чи гратиме Роналду у відборі до ЄВРО. Але ж не від одного Роналду залежить гра португальців, чи не правда ?!
Сербія. Згоден з багатьма. Найгірше, що могло трапитись з 3-го кошика. Чекав на Естонію, а випала Сербія. Десь не пощастило. Вдома обов'язково треба брати три очки, а ось з Бєлграда буде важко навіть нічію вивезти, але усе реально. І по політичним причинам треба "прибити" цих прихильників пуйла.
Литва. Збірна, яка не дає грати ані собі, ані супернику. Але недооцінювати литовців не можна. Пригадайте усі результат нашої Збірної у Вільнюсі у жовтні 2007...
Люксембург. Прогрес у люксів є. Без жартів. Намучились ми з ними у Львові у відборі до ЄВРО-2016. Увесь перший тайм так не змогли забити футбольному "карлику". З ними треба бути дуже обережними.
Загалом загальний результат залежить від того, яку тактику, який склад обере Андрій Миколайович під кожного суперника. Також результат залежить від того, у якому фізичному та психологічному станах, і чи без травм до матчів підійдуть наші гравців та гравці суперників.
І найголовніше. У Збірній повинні грати лише патріоти, які люблять свою країну, накшталт Романа Зозулі.
Можемо зайняти, як і третє, так і перше місце.
А ось ще цікавить одне питання. Де наша ФФУ та "містер" Павелко вирішать проводити домашні відбіркові матчі ? У яких саме містах пройдуть ці матчі ? І яка прикрість, що не можна домашні матчі зіграти у Швейцарії та Франції. Такий варіант не прокатить, якби цього хотіли дружини членів ФФУ.
Домашні матчі можна провести у наступних містах. Хоча б я усі матчі у Львові проводив ;)
Україна - Португалія. Найцікавіший матч повинен пройти на найвмісткішому стадіоні - на "НСК"Олімпійський" у Києві.
З Люксембургом однозначно у Львові повинні грати. Лише у Львові на аутсайдера збиреться аншлаг.
З Сербією можна нарешті зіграти у Дніпрі.
А ось з Литвою можна і в Одесі.
Я тут не згадав про Харків. Але знаючі Павелко, то якби можна було, то усі б матчі у Харкові пройшли б.
Та пробачять мене харків'яни, але за останні 3 роки, Збірна тричі у Харкові грала. Треба і іншим містам дати шанс.
Виходити з цієї групи повинні. Бо знов хочеться побачити нашу Збірну на великому турнірі.
А ось я можу і не потрапити на жоден домашній матч нашої Збірної наступного. Не жартую. Навіть хоча б на одному матч важко буде потрапити.
Слава Україні !
-
Sergey(arahorn)
- Эксперт
05.12.2018 00:04
Ну, лучше все играть во Львове, чем больше фарта - тем лучше :)
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
05.12.2018 09:49
Я тільки "за", якщо усі матчі пройдуть у Львові :)
- 0
-
Дмитро Володимирович(antiKROT94)
- Наставник
03.12.2018 17:02
Погоджуюся з усім, але на мою думку, то у Львові краще з сербами зіграти, а з люксембургами вже у Дніпрі!)
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
04.12.2018 11:11
Вибачайте, що не вписав Харків приймаючих міст, бо треба вже нарешті повернути Збірну і до Львова.
- 0
-
RusBendera Ukrainov
- Опытный писатель
03.12.2018 16:58
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
04.12.2018 10:54
Алексе ! Я сам не уявляю, щоб я не поїхав на якийсь домашній матч Збірної. Війна звісно заважає, щоб спокійно на Збірну їздити. Суми на поїздки витрачаються не те що чималі, а прости божевільні. Я навіть не можу суму назвати. Ці суми просто непристойні.
- 1
-
RusBendera Ukrainov
- Опытный писатель
04.12.2018 17:44
- 1
-
василь колесник(manumi)
- Наставник
03.12.2018 14:27
Андрій Миколайович обере склад, який йому напишуть в шахтно-ахметівському ФФУ.
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
04.12.2018 11:03
Я навіть не буду заперечувати, що такий факт десь таки існує.
- 1
-
Саша(Alexandr_SP)
- Эксперт
03.12.2018 12:24
Хоч я й з Дніпра,з Сербами потрібно грати у Львові.Підхй"ловників потрібно розірвати
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
04.12.2018 11:06
А з яким тоді суперником зіграти у Дніпрі, Олександре ?
- 1
-
Василь Петрик(kapelan48)
- Наставник
03.12.2018 11:40
привіт Володю! пам"ятається.що Павелка після матчу з Словаччиною при пустих трибунах.ляпнув (скоріше всього з дуру) .що ПЕРШИЙ матч у відборі гратиме збірна у Львові. Згідно з календарем перший матч з Сербією має градися у Львові! Ось і подивимось чи "пацан сказав і назад забрав"))) .
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
04.12.2018 11:14
Вітаю, Василю ! Так, було таке. Павєлка обіцяв. Але не усе те, що Павєлка обіцяє він виконує.
- 0
-
L F(Leonard)
- Эксперт
03.12.2018 11:00
"Хоча б я усі матчі у Львові проводив" - Я також за Львів. Якщо не помиіляюсь, то у Львові наша Збірна лише один раз зіграла в нічию. А з сербами треба грати так, як з чехами, і вихід з групи нам гарантований.
- 3
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
04.12.2018 10:10
Дякую за підтримку. У Львові Збірна двічі зіграла унічію. Але в офіціійних 9 матчів перемогла 9 !!! разів. 100% результат !
- 0
-
Николай(dk61)
- Эксперт
03.12.2018 10:32
Николай(dk61) - Эксперт 03.12.2018 10:28
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
04.12.2018 10:07
Якби тільки наша ФФУ прислуховуватиметься до вболівальників, то можливо б тоді і гратимемо з Португалією у Львові.
- 0
-
Гліб Капустін(Romen)
- Эксперт
03.12.2018 09:48
Мы можем занять в нашей группе как первое место(я не шучу), так и третье.
- 5
-
Пол-литрук
- Наставник
03.12.2018 09:58
Первое место ??? Мне бы Ваш кальян ..........
- 1
-
Гліб Капустін(Romen)
- Эксперт
03.12.2018 10:14
Я не курю даже сигарет. Вы случайно не журналист. Только представители второй древнейшей профессии могут вот так выдернуть из контекста то, что им выгодно.
- 4
-
Пол-литрук
- Наставник
03.12.2018 10:55
Да , написал бы. Если бы в группе присутствовала хоть одна ПортуФранциГерманоИспания.......
- 3
-
Гліб Капустін(Romen)
- Эксперт
03.12.2018 11:16
Германия, Франция, Англия, Испания даже во времена спадов и кризисов не опускались ниже своего уровня и не проигрывали в официальных матчах Люксембургу, Лихтенштейну. Я же слежу за сборной Португалии давно. Были бы в нашей группе немцы, испанцы, французы,англичане, я бы даже одного процента не дал бы на первое место.
- 3
-
Пол-литрук
- Наставник
03.12.2018 14:04
Вы намекаете , что я только вчера начал следить за португальцами , которые заняли первое место в группе А-3 в Лиге Наций прямо сейчас ? Прямо без Роналду ? Так Вы не правы!
- 2
-
Гліб Капустін(Romen)
- Эксперт
03.12.2018 18:47
Я даже не сомневаюсь, что Вы со времён Эйсебио за Португалией следите. Судя по Вашему никнейму. :)
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
05.12.2018 21:56
Усе він правильно пише. Перше місце не здається таким вже нереальним.
- 0
-
Yuriy Kish(ookami)
- Наставник
03.12.2018 12:42
- 3
-
Гліб Капустін(Romen)
- Эксперт
03.12.2018 12:47
А ничья с Ираном, вымученая победа 1:0 над Марокко?
- 2
-
Yuriy Kish(ookami)
- Наставник
03.12.2018 13:19
- 1
-
Володимир
- Наставник
03.12.2018 14:39
Щодо "Ну и с литовцами и "бенилюксами" нужно брать стопроцентое количество очков", то ми можемо їх брати поки що тільки з литовцями і "люксами". На жаль "бени" нам поки що не по силі.
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
05.12.2018 21:55
Колего ! Багато з чим я погоджуюсь. І про перше місце я також підтримую Вас. Усе реально, і перше місце у тому числі.
- 0
-
kostyanayanoga
- Наставник
03.12.2018 09:32
На сколько я помню , Украина пока не проигрывала в двух городах : Львов разумеется , и Одесса. На этом возможно и акцентировать домашние матчи? Правда с ганд...ом Павелко , не исключено что мы все матчи сыграем на выезде .
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
05.12.2018 09:54
Збірна Україна ще не програвала у Дніпрі. Так що маємо три міста, де Збірна ще не програвала.
- 0
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
03.12.2018 09:32
По оценкам соперников в основном согласен
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
05.12.2018 15:06
Ну бачити особисто Яріка та голден-боя у Збірній, я не хочу.
- 0
-
Юрій FCDK
- Эксперт
03.12.2018 09:23
Якраз з португальцями мусимо грати у Львові, а з Люксембургом можна й в Києві.
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
05.12.2018 15:04
Юрію ! З португальцями звичайно непогано у Львові зіграти. Але Ви повинні розуміти, що буде страшенний ажіотаж. А "Арена-Львів" вміщує 35,000 глядачів, тоді як "НСК"Олімпійський" готовий вмістити 70,000. Напевно цим принципом і керуватиметься ФФУ.
- 0
-
Олексій Оболонський(alex2103)
- Наставник
03.12.2018 08:53
Украина — Сербия обязательно надо играть во Львове! Если даже будет ничья, расклады не самые утешительные. Нужна только победа, а необходимый двенадцатый игрок будет только там.
- 4
-
Гліб Капустін(Romen)
- Эксперт
03.12.2018 10:34
С сербами во Львове. Вполне могут. Логично. С португалами точно в Киеве сыграем. Топ сборная только в столице, как бы нам всем не хотелось. Если не отменят военное положение, то скорее всего, кроме Киева и Львова, врядли где будем играть.
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
04.12.2018 11:18
Якщо гратимуть частше у Львові та Києві, то я лише "за" такий варіант.
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
03.12.2018 19:16
Україна - Сербія - це дуже політичний матч так, як серби підтримують пуйла. Можливо і у Львові, але Павєлка може цей матч у Харкові провести.
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
05.12.2018 09:59
Ну так Павєлка пообіцяла, що перший домашній матч у відборі до ЄВРО-2020, ми зіграємо у Львові. А це якраз матч з Сербією. Подивимось, як він дотримається своєї обіцянки.
- 0
-
Sveta Sk(Sveta_SK)
- Наставник
03.12.2018 08:39
Вітаю, Вододимир !
- 3
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
03.12.2018 18:56
Пані Світлано, доброго вечора !
- 1
-
Bleid
- Опытный писатель
03.12.2018 08:01
Календарь матчей группы B
- 5
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
03.12.2018 09:52
Цікавий календар. Дякую, що опублікували календар. Починаємо з чинними чемпіонами Європи. Якщо на старті вирвемо з ними нічію, то це буде великим плюсом для нас. А ось неприємно те, що потім переліт до Люксембурга.
- 2
-
Гліб Капустін(Romen)
- Эксперт
03.12.2018 10:16
Володя. Два часа лёта с Лиссабона в Люксембург. :)
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
03.12.2018 15:23
Вибачте, я цього не знав ;)
- 2
Еще комментарииучетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
С португальцами и сербами обязательно играть во Львове, "и никаких гвоздей"...
Сейчас попытаюсь обосновать своё мнение.
Да, португальцы действующие чемпионы Европы. Но эти же чемпионы Европы с треском провалились на чемпионате мира всего меньше, чем полгода назад и они же выиграли групповой турнир в Лиге Наций. О чём это говорит? О нестабильности, несобранности. Играют ребята в яркий атакующий футбол, если им дают играть. Не так давно Португалия в отборах проигрывала и Люксембургу и Лихтенштейну. То бишь им свойственно недооценивать соперников. Конечно на нас, на сербов они настроятся, а вот с литовцами и люксембуржцами вполне могут расслабиться и потерять очки. Так что я бы не назвал португальцев однозначными победителями группы. Хотя по рейтингу они сильнее.
Сербия. Типичная балканская команда. Типа Хорватии, с которыми мы играли,правда по именам хорваты посильнее будут. Домашняя. Политическое противостояние? Не думаю. Хоть они пророссийски настроены, но главные враги у них конечно же "шпитари'(албанцы).Потом хорваты, босняки. Америка само собой. Но полиции все равно нужно быть начеку.
Скорее всего с ними наши могут разделить очки, дома победа, в гостях поражение.
Ну и с литовцами и "бенилюксами" нужно брать стопроцентое количество очков. Не возьмём, будут проблемы.
Всё же надеюсь на выход из группы. Плей офф Лиги Наций даже не беру в расчёт. Если надеяться на него, тогда не пройдем ни там, ни там.
По поводу игроков в сборной. По моему основной костяк нашей сборной уже более менее сформировался после основных матчей Лиги Наций,которые что то решали и наши в них победили без "борячуков".
А как бы мы не нелюбили Ракицкого, он основной защитник сборной. С Бурдой у них неплохой тандем. Никого приближающегося к ним, я на сегодняшний день не вижу. Ни Кривцов, ни Ордец, ни Шабанов им не конкуренты.
Вот классных нападающих, после Шевы, Ребрухи, Вороны у нас к сожалению нет. Может всё таки Ярёму прорвёт. А Швед ещё сыроват.
Я написал, "как первое, так и третье". То есть это предусматривает и второе, что более всего вероятно. Скажем так 60% второе. По 20 первое или третье.
А теперь к Вам вопрос. Если бы кто то предположил до начала турнира Лиги Наций то, что мы займём первое место, Вы бы тоже написали бы, что он курит кальян? :)
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
От якраз таку нестабільну Португалію і можна навіть обіграти.
Прогнозів давати не буду, чи розділемо очки з Сербією. Сербія може виявитись більш неприємним суперником, аніж Хорватія.
12 очок з Литвою та Люксембургом, ми брати забов'язані.
Можна сміливо у центр ставити Бурду з Миколенко, який може і центрального бека зіграти.
Та швидше б Яремчука прорвало.
Це офіційні матчі, і Павєлке не вдасться перенести офіційні домашні матчі Збірної України на нейтральні поля.
І найголовніше. У Збірній повинні грати лише патріоти, які люблять свою країну, накшталт Романа Зозулі.(с)
-------------------------------
Спорное утверждение , если уж дело касается патриотизма то тогда набрать солдат с передовой и вперед. А как по мне играть должны те кто умеет. У нас их и так немного.
А ось з Литвою можна і в Одесі.
---------------
С учетом сказанного о Литве , что они в основном не дают играть другим и того, что поле в Одессе не очень. Создавать трудности сборной не стоит.
Ну я ж наприклад сказав, що з Литвою в Одесі. Можна і у Дніпрі з литовцями зіграти. Всеодно рішення прийматимуть у ФФУ.
Питання, де грати з сербами, щоб не наразитися на штрафи?
БО ура-патріоти, швидше за все, щось на трибуни пронесуть, моєї уяви тут замало.
Де грати з Сербами, то я написав. Хоча, якщо чесно, то мені цікаво чим керуватиметься ФФУ, коли прийматиме рішення, де провести матч Україна - Сербія ?
Про можливих провокаторів на матчі Україна - Сербія, то усе може бути.
Я б матч з Португалією провела б у Львові , це місто заслуговує приймати таку гру.
Україна Люксембург - провела б у Харкові, хай показують, як люблять збірну ! Або у Києві .
Сербію - приймала б в Києві, бо невідомо як будуть вести себе вболівальники.
Ви не зможете потрапити на матч через теперішні політичні реалії чи інші причини ?
Дякую !
Спробую відповісти на усі питання.
Однозначно Львів вартий того, і заслужив, щоб провести матч з Португалією. Але розумієте, що на цей матч буде страшенний ажіотаж ? І сам "НСК"Олімпійський" може вмістити вдвічі більше глядачів, аніж "Арена-Львів". З-за ажіотажу матч з португалами треба проводити лише на тому стадіоні, який вміщує найбільше. А це лише "НСК".
Хоча може ризикнути, і зіграти з Португалією у Львові ?
У Києві з Люксембургом однозначно "ні", бо краще вже у Львові. Я дуже люблю Києв, але самі розумієте, що небагато киян захочуть на Люксембург прийти :,(
Дніпру можна тих ще "люксів" віддати, або Литву.
Сербію навіть ще точно не знаю де краще приймати.
На матчі можу не потрапити через політичні причини - це 15%-20%. І через інші причини, які не від мене залежать - це 80%-85%.
Але як завжди робитиму усе, що залежить від мене, щоб вирватись звідси і приїхати на усі !!! домашні матчі Збірної у наступному році.
1-й тур. 22.03.2019
Люксембург — Литва
Португалия — Украина
2-й тур. 25.03.2019
Люксембург — Украина
Португалия — Сербия
3-й тур. 07.06.2019
Литва — Люксембург
Украина — Сербия
4-й тур. 10.06.2019
Сербия — Литва
Украина — Люксембург
5-й тур. 07.09.2019
Литва — Украина
Сербия — Португалия
6-й тур. 10.09.2019
Литва — Португалия
Люксембург — Сербия
7-й тур. 11.10.2019
Португалия — Люксембург
Украина — Литва
8-й тур. 14.10.2019
Литва — Сербия
Украина — Португалия
9-й тур. 14.11.2019
Португалия — Литва
Сербия — Люксембург
10-й тур. 17.11.2019
Люксембург — Португалия
Сербия — Украина
І схема тут цікава: 2 матчі у гостях, а потім 2 матчі вдома.
І те що закінчуємо у Бєлграді, то це можливо буде плюсом для нас, бо саме у Бєлграді усе і вирішиться.