Доброго дня. Багато розмов відносно ситуації, яка виникла в матчі Динамо-Зоря на 34 хв 44 с. матчу, коли три гоавці Зорі вийшли на одного захисника Динамо... І ця ситуація виникла, за коментарями, в результаті помилки Циганкова. Подивіться епізод цієї "помилки" - чи не пряме порушення зі сторони Жуніора, яке може тягнути і на картку - удар по нозі Циганкова ззаду?
---
Це залежить від того, хто виконує. Якщо гравець Динамо, то це - "удар с протяжечкой", "прямий удар по ахілам", "удар прямою ногою" і ще купа варіантів...В усіх випадках - пряме вилучення.
Якщо проти гравця Динамо , це - ігрова ситуація, на яку не варто звертати уваги і гру треба продовжувати.
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
17.03.2021 01:09
Ну і "вишенька на торті" - відео епізоду (яке виклав на сайті ROGER MILLA - принаймні, я там його знайшов) за посиланням https://c.radikal.ru/c22/2103/39/ba2e39c6a00c.gif. Перегляньте. Думаю, сумнівів тепер не буде ні в кого.
- 0
-
Николай Николай(nicolai_1950)
- Старожил
16.03.2021 21:36
Этот момент был четко показан во время трансляции игры и он был не единственный.Так что не надо сильно отбеливать Иванова что только ВАР его сбивал а сам он старался судить честно.Все они работают по одному сценарию но последние игры дали большой резонанс в обществе и они немного трухнули. Поэтому так важно не молчать!
- 0
-
ljk .lj(Geels)
- Старожил
16.03.2021 20:44
Цыганков был первым у мяча , был атакован соперником . Почему виноват игрок Динамо?
- 0
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
16.03.2021 22:58
Циганков не просто був атакований - він був атакований ззаду з ударом по ногах, фактично - збитий з ніг. Його вини нема ніякої - винуватий Жуніор, який порушив правила, причому - грубо атакуючи ззаду. За подібне порушення проти тайсона-крота був видалений прямою червоною карткою Шепелєв (якщо не зраджує пам'ять). А тут продовжили атаку на ворота Динамо, причому ця атака так розхвалена... Справді, якби не порушення - атака була разючою... Але "маленький нюанс" - Жуніор забрав м'яч з порушенням... якого не побачив суддя. Чи побачила "катя з телевізора" - просто невідомо, адже Бущан зумів врятувати свої ворота. Боюся, що якби не зумів - навряд чи "катя" звернула б увагу. Але це - мої домисли... з розряду "якби...".
- 0
-
Болельщик Динамо с 1966г
- Начинающий писатель
16.03.2021 20:18
... хорошо что за это "нарушение" не удалили Циганкова.. даже не дали желтой... от наших судей всего можно ожидать... и с любой стороны на это смотреть(с какой больше капнуло)...
- 1
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
16.03.2021 20:36
Може, ви частково маєте рацію... Приклади є - "діяльність" того ж одіозного "вакса"... та і інших немало...
- 0
-
aik aik(kappa)
- Опытный писатель
16.03.2021 18:24
Писал об этом еще во время матча. Заря играла слишком жестко, часто грубо.
- 1
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
16.03.2021 19:18
Жорстку гру в межах правил повинні сприймати (футбол же не балет, а "чоловіча гра) як складову футболу, а ось грубощі на полі повинні жорстко (а іноді - і жорстоко, в залежності від її наслідків) "присікатися" - бажано, "на корені".
- 0
-
дежурный чертик
- Опытный писатель
16.03.2021 16:17
Кстати, обратите внимание. Если сделать гифку +- 0.3 сек в обе стороны от этого стоп-кадра именно с ЭТОЙ камеры, и подсунуть его условной Монзуль, то она без колебания удалит... Цыганкова! За то, что тот влетает прямой ногой (левой) в ахил левой ноги Жуниора. Понятно, что в реальности все было наоборот, но у нас как раз судьи ВАР этим и занимаются: подменяют реальность нужной им виртуальностью. Находят именно тот ракурс и тот короткий интервал времени, который позволяет внушить главному судье все что угодно. И да, еще раз хочется передать привет секте свидетелей отрыва ахила Корниенки нашим кэпом.
- 2
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
16.03.2021 19:15
Ви маєте на увазі вислів "водя всіх народів", який говорив, ще неважливо, як голосують, а головне - як підраховують... Іншими словами, результат залежить від "вправності" тих, хто "робить результат": у нашому випадку це і "свистуни" на полі, і "ВАР"исти, і оператори ВАР, які можуть або ж надати для розгляду "спостерігачів" (хто бачив і пам'ятає серіал про "безсмертних" - зрозуміє, про що має полягати їх діяльності - спостерігати, але не втручатися) або не надати потрібний матеріал, і "офіційний мовник", який показує "народу" картинку "під потрібним ракурсом".
- 1
-
Vasiliyi вася(Vasiliyi)
- Эксперт
16.03.2021 14:42
Главное что не забили(спасибо Жоре)а так мы же ждали такое судейство.Хорошо что отсудил в среднем.А Катя должна такие нарушения подсказывать.Но есть что есть.А Суркис молчит,потому что задолбался штрафы платить.
- 0
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
16.03.2021 14:58
Не про суддівство мова - бог з ними: дійсно, не забили ж, завдяки Бущану, але в даному випадку йдеться, як на мене, про справедливість трактування епізоду. Зокрема і тими, хто немов би підтримує Динамо, але з певних причин не зміг докладно проаналізувати епізод - про кротоканали і кротобратію я не говорю.
- 1
-
Валентин 21(Valentin-21)
- Эксперт
16.03.2021 15:41
Катя? Должна? Кому? Она должна только тому, единственному, кто ее водит. И, к вашему удовольствию, это главный крот.
- 1
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
16.03.2021 14:35
Фото мало о чем говорит в принципе.
- -4
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
16.03.2021 14:54
Я вже писав, що відео краще передає динаміку епізоду. На відео просто видно, як Жуніор "скосив" Циганкова. А подивитися можете за https://www.youtube.com/watch?v=6PMRSfOFjIY&t=5009s
- 1
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
16.03.2021 15:48
По видео по динамике похоже на нарушение от игрока Зари
- 0
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
16.03.2021 19:07
Цікаво - і наскільки ж "схоже"? Що ще для цього потрібно, крім удару ззаду по ногах? Є чіткі поняття і поняття "нечіткої логіки". Останню зазвичай використовують для отримання значення коефіцієнту впевненості у отриманому результаті; однак, її можна використати і "для його затуманення" - в залежності від поставленої мети.
- 0
-
МИГ 25
- Наставник
16.03.2021 14:05
Это старый зековский прием который обкатывался еще 10 лет назад когда донецкие уроды Витя и Рыжий были при власти и только начинали тащить Бомжей к чемпионству Помню матч Бомжей с Металлистом -в центре поля матч у защитника Металла - его атакует донецкий отморозок -бьет сзади по ногам забирает мяч -И ОПА-атака негров на ворота и гол -а судейка мгновенно показывает на центр поля И так было каждый матч
- 3
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
16.03.2021 14:59
І, як бачимо, "продовження слідує"...
- 0
-
Yuriy(ExplorerYG_fkDK)
- Эксперт
16.03.2021 12:52
Спасибо большое за стоп-кадр
- 5
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
16.03.2021 13:00
Згоден з вами повністю! Думаю, цей іванов претендує на повторення "кар'єри вакса" - "задатки в нього "ще ті"!. А відносно "Каті з телевізора" - також не впевнений, що у випадку забитого Зорею гола вона б "звернула увагу" на епізод з порушення. Але це вже - "з розряду припущень".
- 1
-
TolkoDynamo
- Старожил
16.03.2021 14:09
Ступар указал на этот эпизод и подчеркнул, что ошибка судьи могла привести к голу. Также было сказано по левой карточке Буяльскому. А "не плохо" он оценил судейство в целом, за весь матч.
- 0
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
16.03.2021 13:09
І, звичайно ж, перегляд відео епізоду в динаміці - набагато інформативніший, ніж просто стоп-кадр. Але він принаймні дає підстави засумніватися в рішенні арбітра і передивитися. А саме відео, як на мене (я не кажу про суддів з ВАР, а свою точку зору - надіюся, передивившись епізод матчу, з нею згодяться всі, хто об'єктивно сприймає побачене), підтверджує порушення правил - удар по ногах ззаду. А таке порушення карається... Як - це вже суддя вирішує. У матчі Динамо з кротами, якщо не помиляюся (здається, у Шепєлєва на тайсоні) було пряме видалення "через потенційну можливість нанесення важкої травми" кротові, як було пояснено і в СК, і, особливо, на кротоканалах. А тут - "мовчок".
- 1
-
Николай Сафонов
- Начинающий писатель
16.03.2021 12:51
Таким прийомом часто користується шахтьо. Скільки разів таке бачив. У нас судять тільки для шахтьо та проти ДК.
- 2
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
16.03.2021 12:57
Про що і мова - вибірковий підхід до трактування подібних епізодів. А за необхідності, коли нема іншого виходу, але дуже вже "хочеться" - то і самих правил - як у випадку незарахування чистого голу "Олімпіка" кротам.
- 1
-
L F(Leonard)
- Эксперт
16.03.2021 12:48
Порушення правил гри Жуніором було однозначно, але Иванов цього "не помітив".
- 2
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
16.03.2021 12:52
У нього інше завдання - саме "не помічати" таких дій суперників. І дуже прискіпливо "помічати" порушення (навіть якщо їх і нема) у динамівців. Що ж тут дивного - він, як бачимо, "справився", хоча "завдання", поставлене йому, очевидно, виконати не зміг... Як у тому анекдоті: "Ну не снайпер я..."
- 1
-
Garok Кочергін
- Наставник
16.03.2021 12:42
З наближенням Динамо до чемпіонства такі "об'єктивні" суддівства стануть все більш відвертими і на користь клубу очільника списку Форбс в Україні.
- 3
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
16.03.2021 12:49
Згоден і не раз вже про це говорив - саме так і буде. "Тягнутимуть" кротів за все, що можна і як можна. Ну, наприклад, призначаючи домашній матч Львова з кротами у "сусідньому" Харкові - там дійсно буде "домашня атмосфера" для львів'ян. А головне - це "найближчий стадіон" до Львова...
- 2
-
Garok Кочергін
- Наставник
16.03.2021 12:59
Не здивуюся, якщо кроти свій домашній матч проти Динамо 18 квітня перенесуть раптом у Харків, типа поле на НСК вже шибко витоптане..
- 3
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
16.03.2021 13:23
А чого дивуватися, коли вони і "просто так" очки отримують, навіть не виходячи на поле... Чомусь іншим командам таке " і в голову не приходить"...
- 2
-
Nik Shtyl(GVF86_94)
- Наставник
16.03.2021 12:40
Її щастя, що не забили. А так би довелось Монзуль придивитись до телевізора Однозначно.
- 2
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
16.03.2021 12:46
Ви впевнені, що вона подивилась би? Я "чомусь" не впевнений. Якби то був момент біля воріт Зорі - шансів було б більге. Правда, залежно від "поставленої задачі" перед "людиною біля монітора" - саме вона може "керувати процесом" у такому випадку. "Скерувала"...
- 1
-
Валентин 21(Valentin-21)
- Эксперт
16.03.2021 15:48
Эта ку.ва минуту рассматривала эпизод возле ворот Бущана, когда игрок Зари попал в свего-же игрока! Сосала, сосала, весь матч - не высосала!
- 0
-
петр иванченко(ykcyc)
- Эксперт
16.03.2021 12:36
- 1
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
16.03.2021 12:43
Якщо "битимуть по руках" (а ще краще - по голові) в таких випадках, коли можна елементарно просто "спіймати злодія за руку" (адже це - спроба "украсти очки в Динамо") і ще і довести на фактах цю "спробу" - напевно, бажаючих так робити стане набагато менше. Але біда в тому, що клуб "мовчить". Бо благоденствує?
- 0
-
Garok Кочергін
- Наставник
16.03.2021 12:44
Отож. Не треба Суркісу висловлюватися у дусі "Ми з Рінатом Леонідовичем". На жаль таке враження що, як казав проф. Преображенський "хтось на комусь стояв".
- 1
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
16.03.2021 12:53
Ще Преображенський сказав - "розруха в головах"...
- 0
Еще комментарииНаверное видео было бы лучше.
Я этот эпизод прошляпил и по скрину непонятно.
Знаете, что самое прикольное, что никто из журналистов не задал ни одного вопроса по этому эпизоду. Хотя я видел интервью Ступара о судействе этого матча, еще кто-то из бывших судей почти хвалил Иванова за этот матч...
В ТоТаке там просто разговор Слепого с Тупым - они как будто другой матч смотрели.
ФутболХаб скромно закрывает глаза в самый интересный момент, причем так всегда - они не глупые, они хитрожопые !
От Денисова с Леоненко я уже давно ничего не жду - Два Дебила - это сила !
И да, я частенько слышу наезды на Монзуль (арбитра ВАР) по этому эпизоду - ребята она вела себя абсолютно правильно, согласно Правил она не имела права вмешиваться !!! (не было повода для вмешательства - не было ни гола, ни Красной карточки) - она и не вмешивалась. А вот если бы Заря забила бы в том эпизоде.... тогда не знаю какое бы решение Катя приняла.
Для того чтобы судить о Желтой карточке стоит смотреть видео - стоп-кадр не дает полное представление, что Жуниньо именно сзади Цыганкова. На мой взгляд чистая Желтая ! Тут лучше смотреть видео нарушения эпизод на 1ч-23м-29сек https://youtu.be/6PMRSfOFjIY?t=5009
А судья Иванов - это еще то чудо. Подозреваю, что очень не зря сей товарисч получил по лицу от Олега Собуцкого после матча Агробизнес - Минтай. Незасчитанный гол Олимпика уже стал известен всей футбольной Украине..... То ли еще будет. А ведь он только начал свою историю в УПЛ.
За что его перевели из 1-й Лиги ? С кем и каким место Иванов расчитывался за такое повышение ? Ведь он не слишком умён, податлив и неуверен в себе (гол Олимпика), не умеет принимать быстрых и взвешенных решений. Ну пока вот так, хочется верить, что я вскоре изменю своё мнение, но...
учетная запись этого пользователя была удалена