... ну добре, обіср@ли ви Шеву, ну отримали купу +++ від таких же обсир@йлів... самоствердилися? Хай так. А далі що ви робите з тими +++? Роздруковуєте свої найрентинговіші коменти і в рамочку на стіну, типу он який я "експерт"? Шановні експерти, а не бажаєте показати свою фаховість на тренерській лаві? От під Куманом з Барси крісло хитається, та й Пірло не факт, що залишиться в Юве на наступний сезон. Чому б вам не подати свої кандидатури? А ми порадіємо за вас.
П.С. а ще тішить, коли Шеву обзивають "пазіком", чи підкаблучником. Так більшість з вас не прийме не те що серйозного рішення в житті, а звичайного (наприклад купівлі побутової техніки) без поради з дружиною, хіба не так?
-
александр футбол(alexander1964)
- Эксперт
25.05.2021 20:43
Два абзаци блогу не на захист Шеви...Да, правда,товарняк, і не перший не в дугу, незрозумілий состав, незрозумілі для мене запрошення в збірну....
- 0
-
Cubinos Partizanos
- Наставник
25.05.2021 17:55
В принципі, авторе, я згоден з вами в одному: "обсирати", особливо у грубій формі із використанням принижуючих епітетів - це прояв відсутності елементарної культури у певного контингента дописувачів. А конструктивно критикувати - це зовсім інша справа. І зовсім не обов'язково, бути експертом у футболі, тому що людина (вболівальник), який вже не один десяток років дивиться футбол, як мінімум не гірший за експертів, - тих, що зараз є "фаворитами" на різноманітних шоу на ТБ.
- 3
-
Shapych
- Эксперт
25.05.2021 18:44
Автор, з яким я свого часу "заївся", на мою думку 100% правий.
- 1
-
Cubinos Partizanos
- Наставник
26.05.2021 09:24
Бикують не критики, а "бики", для яких образа опонента - основний аргумент під час дискусії. По принципу: "Сам дурак!".
- 0
-
Shapych
- Эксперт
27.05.2021 15:19
+
- 0
-
Павло. Львів !
- Старожил
25.05.2021 23:51
Ви правильно замітили, що футбол складніший за сантехніку, тому ваш приклад трішки примітивний. Але ви вплинули на те, на що могли вплинути, причому з коректним відношенням до своїх сантехніків. Що можна побачити тут на сайті. Вже давно неважливо, що робить Шева чи що говорить у своїх інтерв'ю, тут відразу піднімається хвиля хейту, а точніше тупих образ у стилі "пазік", "королевський", "без мозгов" і т.д. Що це, як не тупе обсирання? Правда всі ті, хто мене мінусують називають це банальною критикою. Причому їм критикувати можна, а їх виявляється ні ))) а щодо результату, то мало хто вірив у впевнене 1 місце в групі відбору до євро та достойну гру в еліті ліги націй, звідки ми вилетіли лише по неспортивному принципу. Це точно краще, ніж в його попередників.
- 1
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
25.05.2021 16:33
Согласен что оскорблять нельзя но критиковать, если есть за что, никто запретить не может. Тем более что последние игры, мягко говоря, были неубедительными в плане содержания так и результата.
- 3
-
василь колесник(manumi)
- Наставник
25.05.2021 14:19
Ну добре, захистили ви Шеву, але хіба від цього зникли з його команди дублери шахти та аталанти? Він не потребує захисту, він потребує критики, бо тільки так, реагуючи на критику, можна скорегувати свої дії і виправити становище, якщо, звичайно, він вміє робити справу, за яку взявся.
- 5
-
Павло. Львів !
- Старожил
25.05.2021 15:51
Нема жодних підстав вважати, що будь хто з цього сайту зміг би вивести збірну на євро з впевненого 1 місця та на рівних грати з суперниками в лізі націй.
- -5
-
VIM
- Наставник
25.05.2021 21:06
так і нема підстав вважати протилежне, бгг)))
- -1
-
Павло. Львів !
- Старожил
25.05.2021 21:15
Ну так, тут стільки видатних тренерів сучасності зібралося, під прихованими ніками )) а ну признавайтеся, хто з вас Гвардіола, Моуріньйо чи Анчелотті? ))
- -1
-
VIM
- Наставник
25.05.2021 22:25
Ув. Паша, востаннє апелюю до твоєї демагогії((( а що, Шева, коли його назначали в збірну, був тренером рівня перерахованих? Чи хоча б васхадящєй зіркою, типу нового главкрота?
- -1
-
Павло. Львів !
- Старожил
25.05.2021 23:54
Ні звісно, але точно кращим знавцем футболу, ніж ми всі на шуріку разом взяті ))
- 0
-
Fan Dynamo
- Наставник
25.05.2021 13:26
В последние пару-тройку лет самые грязные и унизительные комменты в Украине - это здесь. И стараются погрязнее пукнуть. Это относится не только к Шевченко. Если бы маты разрешили, то завалили бы ими. Нет внутренней цензуры, и культуры общения вообще.
- -5
-
Михаил Янчевский
- Эксперт
25.05.2021 12:52
Из написанного вытекает следующий вывод: "Критиковать Шевченко нельзя, а запрещать другим писать то, что они думают, можно". Всем (подчеркиваю - всем без исключения) нужно восторгаться решениями тренера выпустить на поле игроков-резервистов одного всем известного клуба в ущерб результату и качеству игры и нельзя даже подумать, а почему главный тренер этого клуба маринует их на лавке, а игровую практику они получают исключительно в сборной? И почему тогда нет игроков с таким статусом из других клубов? Например, Ванату, Волошиным, Алибекову тоже не помешает игровая практика в сборной.
- 7
-
Володимир _W
- Наставник
25.05.2021 21:38
Примерно, как в Северной Корее
- 0
-
Володимир _W
- Наставник
25.05.2021 11:41
Ну вот а сам взял и об...ал всех, у кого есть мнение, отличающееся от его
- 6
-
Павло. Львів !
- Старожил
25.05.2021 12:48
Кожний бачить лише те, що хоче бачити. Пояснювати кожному суть посту справа марна.
- -10
-
Гудвин
- Эксперт
25.05.2021 11:16
для цього і є сайт,щоб шанувальники футболу спілкувалися,висказували своє бачення тих чи інших подій. Вам хочеться совіцького всеобщего"одобрямс"? Чи говорити на чорне -біле?.
- 4
-
Павло. Львів !
- Старожил
25.05.2021 12:43
Пост про некоректну критику, не замітили?
- -7
-
Дмитрий Свен(dmitr)
- Наставник
25.05.2021 09:22
Паша, мне кажется, вы путаете понятия "эксперта" и "болельщика", для последнего и играют в футбол. В этом смысле мы, пользователи того зрелища, главные и разбираемся в вопросе.. Мне не надо, например, быть программистом, чтобы понять, что комп глючит. А вот про оскорбления согласен, не надо никого оскорблять.
- 6
-
Павло. Львів !
- Старожил
25.05.2021 09:42
Але потрібно бути програмістом, щоб відремонтувати комп, чи не так?
- -11
-
Дмитрий Свен(dmitr)
- Наставник
25.05.2021 09:50
Ко мне пришёл программист, толком ничего не сделал, бабки взял. Я вызвал другого, более классного. Этот всё наладил.Помните историю с Луческу?
- 6
-
Павло. Львів !
- Старожил
25.05.2021 10:15
Пам'ятаю. Тільки це очевидно, що рівень Луческу, як тренера, вищий, чим Хацкевича чи Михайличенка, як би ми не ставилися до його кротячого минулого. Ви можете назвати спеціаліста, який зробить нашу збірну чемпіонами Європи чи світу з таким підбором гравців?
- -7
-
Дмитрий Свен(dmitr)
- Наставник
25.05.2021 10:25
Ну что делать, что вы предлагаете? Ведь последние несколько ничьих со сверхслабыми командами это как бы удручает. Во всяком случае, на то и щука(болельщик), чтобы карась (гт) не дремал.)) Я убеждён, мы имеем право на критику. Только корректную конечно.
- 6
-
Павло. Львів !
- Старожил
25.05.2021 12:42
А пост про некоректну критику, не замітили?
- -5
-
Павло. Львів !
- Старожил
25.05.2021 13:06
Мене також не радують результати. Але я пропоную просто дочекатися ЧЄ. Залишилося вже зовсім небагато.
- -2
-
любитель 2
- Наставник
25.05.2021 09:21
Немножко не понятно возмущение автора.Ведь по сути Шевченко не критикуют,а высказывают то,что ЯВНО видно!Разве Вам не видно было,что игроки Шахтера в "полном разборе"?Признаться я и не помню когда они были такого "качества".Но нам их хотели "презентовать" на фоне Бахрейна,но и тут ....!И разве не видно,что их(игроков Шахтера) впихивают в состав?Это видно всем,кто смотрит матчи с участием этих игроков в сборной.Так почему не высказать свою мысль?Причем тут"+" или "-" ?!Мы все на этом сайте говорили "спасибо" Шевченко,когда его команда показывала достойную игру,так почему не сказать "ганьба!",если это,действительно "ГАНЬБА!".Финны,казахи,теперь вот это!При этом, все на фоне непонятного комплектования команды.Почему игроки,показывавшие достойную игру в ЧУ,пролетают мимо вызова в сборную,а некоторые упорно ставятся в состав,при этом крепко натренеровав мышцы "пятой точки" на лавочке своих клубов?
- 8
-
Павло. Львів !
- Старожил
25.05.2021 10:01
Не зовсім так. Коли збірна показувала достойну гру та результат, то хейтери просто на деякий час притихли, чекаючи слушної миті, тобто гірших результатів. Тепер щодо гравців кротів. Знаєте, я також майже повівся на те, що Шева викликав голден боя по блату, доки він не перейшов в Аталанту. Що, Гасперіні також його по блату взяв? Не уявляю такого. А що показують гравці, які виділяються в ЧУ, можна було побачити на прикладі Десни чи Олександрії в єврокубках. Не тянуть вони вищий рівень. І давайте дочекаємось основного складу, а не судитимемо по звичайному зборі. Майже впевнений, що багатьох з тих, кого викликали на матч з Бахрейном ми не побачимо найближчим часом.
- -7
-
любитель 2
- Наставник
25.05.2021 10:06
Заметьте,не я о Голденбое!!!Значит в этом что-то есть?!Ведь появился еще один Бой!Их уже у нас ДВА!Дай Бог,чтобы хоть одного отцепили.
- 4
-
dudek
- Опытный писатель
25.05.2021 15:43
То-есть по Вашей логике, игроки, полирующие пятую точку в топ-чемпионатах Европы по-умолчанию лучше, чем имеющие постоянную игровую практику лидеры команд верхней части турнирной таблицы ЧУ? Ну тогда сборную нужно только из легионеров собирать - неважно, играющие они, сидячие или даже лежачие. Зина, Малина, Яремчук, Ярмоленко, Коваленко (ну не даром-же его Гасперини в Аталанте держит), Лунин (аж в самом Реале числится), Зубков, Шабанов, Безус, Соболь, Пластун, Швед, Михайличенко, Макаренко и др). Вот всех вызвать , слепить с них убер-пупер сборную Украины, а мы поглядим и почувствуем, так сказать, разницу.
- 1
-
Shapych
- Эксперт
25.05.2021 18:54
От я чомусь не бачу обурення тим, що Шевченко викликав у ЗУ ніякого Бєсєдіна...
- 0
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
25.05.2021 08:40
Если еще пять раз 1;1 сыграем, умтанлвим рекорд и гараньированнл выйдем из группы.
- 0
-
VIM
- Наставник
25.05.2021 07:54
бгг
- 6
-
Павло. Львів !
- Старожил
25.05.2021 08:50
Так справа в тому, що я і не корчу з себе експерта з футболу і признаю, що я дилетант, який ганяв мяча лише в школі і трохи в універі. Тому і не роздаю поради Шеві і його тренерському складі, яких гравців йому викликати в збірну, як тренувати та яку тактику обирати.
- -9
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
25.05.2021 00:19
Буває... занесло "пашу"...
- 6
-
Павло. Львів !
- Старожил
25.05.2021 08:51
Що, впізнали сеье в пості? )) буває...
- -6
-
Nika Ивонов
- Эксперт
24.05.2021 23:20
Паша хоть и не Остап, но всё таки прилично "понесло". Бывает и прощаем.
- 4
-
Павло. Львів !
- Старожил
25.05.2021 07:11
І як я жив би без цього? )))
- -7
-
Nika Ивонов
- Эксперт
25.05.2021 11:29
Вам видніше, але виходить, що не дуже затішно.
- 0
-
Nika Ивонов
- Эксперт
25.05.2021 11:32
звичайно же, "затишно". Вибачайте, описався
- -1
-
SCORPIO SCORPIO
- Наставник
24.05.2021 23:19
Когда игроки (пусть даже самые лучшие) на короткое время собираются в сборной, это нельзя сравнить с многодневными наработками в клубе. Здесь на первое место выходит умение тренеров создать связи и наладить понимание между игроками (это, безусловно, - прописная истина).
- 7
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
25.05.2021 10:40
Но ведь вот беда: этих самых наработанных связей-то мы как раз и не увидели! (с)
- 1
-
Сергей Федорец(sergej-fedorets)
- Начинающий писатель
25.05.2021 12:18
які, наработкі, Миколенко і Тимчик роблять по кілька разів забігання, а матвієнко з Степаненком перепасовуються або накидають на Марлоса
- 1
-
SCORPIO SCORPIO
- Наставник
25.05.2021 12:26
Дякую Вам!
- 0
-
Shapych
- Эксперт
25.05.2021 19:56
Думаю, що на ЧЄ все буде інакше з двох основних причин:
- 1
Еще комментарииА це лише волноріз на те цунамі, які по приливу "пазиків , підкаблучників та королевських" ....до речі є серед них мої однодумці.
Модно зараз пинати його.
Шева - тренер Збірної, думаю він повинен отримати перед Євро кредит довіри, а не обструкцію.
Може у кого є кандидати на зміну тренера до ЗАВТРАШНЬОГО Євро? чи пропонує якусь Бомбову альтернативу?
Да...це не студія здорового глузду.....
Приклад з життя. Мені у неділю встановлювали дома водонагрівач. Причепили на стіну косо. Я кажу: "перевішуйте". Вони мені: "кажуть у вас стіни криві, тому візуально так здається". Я їм: "Хлопці, якщо ви не вивчали фізику, а конкретно - поняття гравітації, то хоча б візьміть рівень і подивіться де знаходиться бульбашка". Вони мені: "Ми фахівці, і не заважайте нам працювати". В результаті заміряли рівнем, і чотири рази перевішували.
Скажіть мені, шановний "Паша.Львів", я теж мав мовчати та після роботи таких фахівців "насолоджуватись" виглядом бойлера, який вісить на стіні під кутом 80%?
Ну футбол, звісно не сантехніка, тут все складніше.
Проте повірте, критика була і за часів Лобановського. І критикували вболівальники не лише футболістів, а й самого Метра - і за провальні матчі, і за провальні сезони. Правда тоді не було соцмеореж і спортиних сайтів, все більше між собою при зустрічах, у школі, на роботі... Той, хто вболіває понід 40 років не дадуть збрехати. Справа в тому, що значна кількість дописувачів народились вже в кінці 80-х та 90-х роках і пам'ятають лише останній прихід ВВЛ в Динамо, коли в Україні дійсно рівних йому не було. А Лобановського і його Динамо у 70-80-х роках більшість знає лише з книжок і рідких відеоматеріалів, в яких навряд чи буде якийсь негатив. В цілому, Лобановський - це тренер цілої футбольної епохи і його локальні невдачі стираються поряд з його досягненнями.
Так же й Шевченком. Років через 30-ть, якщо він покаже результат, про його чотири нічиї підряд навіть і не пригадають. А якщо не покаже - буде одним із багатьох, які нічого не досягли зі збірною. Хоча Ліга націй і вихід на ЕВРО-2020, чим не результат?
Він не про критику. а про банальне хамство в коментах.
Думаю, ніхто з нас не назвав би "обсир...ням" кмонтар, де хтось висловив би сумнів з приводу використання на позиції X футболіста Y по причині Z.
А добра половина "критиків" примітивно "бикують"
Проте не варто звертити увагу на тупих, безграмотних і убогих. Це їх намагання привернути до себе увагу, не більше.
Болельщик есть болельщик. Есть результат одна реакция - нет совершенно другая.
Паша, я ще раз тебе застерігаю - не хочеш стати з часом Ув. старіком Зєльонкой - уникай демагогічних прийомів, тому що будь-яка демагогія - це дорога з двохстороннім рухом
і не треба тут про "довгий щлях, який Андрій Миколайович Шевченко пройшов..."
тому що ГТ збірної його назначили ТУПО ПО КУМОВСТВУ, досвіду тренерської роботи в нього було стільки ж, як у, наприклад, Сашкі Алієва.
В блогах ситуация получше, там вроде авторы следят.
І як можна назвати ту ж Фінляндію "сверхслабою", якщо вони як і ми учасники євро?
мабуть тому,Ю що він грає не в шахті?
я, до речі, ніде не прочитав, що гравці Динамо відверто ігнорували Довбика і практично всі паси він отримав від Марлоса.
особисто мене таке більше хвилює - до цих пір пам'ятаю угрупування по клубах в збірній 82 року.
По Вашому останньому питанню - я припускаю, що ТШ впевнений в ряді гравців і хоче переглянути саме тих, хто гріє лавку...
Інша справа, якщо всі ці конопи, ярмоли з'являться в основі.
До речі, а кого саме Ви мали на увазі - "игроки,показывавшие достойную игру в ЧУ,пролетают мимо"?
Павло, от ти там в коментах розганяєш в стилі Ув. старіка Зєльонкі тему "а ти кто такой?". Мовляв, от ви всі не тренери, так на основі чого критикуєте "тренера"?
Хочу зауважити, що у порядних і адекватних людей це - двохстороння дорога. Тобто варто розуміти що і ТИ ТЕЖ - не тренер-професіонал, а значить не маєш ніякого права виправдовувати чи хвалити Шевченка.
Логічно?
Просто тому, що "нічого в його роботі не розумієш" і не знаєш, які були задумки, задачі на матч. Правильно? А може задача стояла виграти кров з носа?
Проте чомусь (та просто тому, що дуже хочеться) ти звинувачуєш критиків в тому, що от вони - 100% не праві а ти - 100% правий.
Це, мягко кажучи - не так.
Тут потрібно або мовчати або приймати різні точки зору, а не навязувати свою "єдінствєнно вєрную".
П.С. я приймаю різні точки зору, але не приймаю тупе обсирання та образи в адрес головного тренера, про що і пост власне.
Это, конечно была первая игра, без ключевых исполнителей и на фоне усталости от двухразовых тренировок, и многого мы от этого матча не ожидали. Но ведь вот беда: этих самых наработанных связей-то мы как раз и не увидели! А соперник был не самый сложный. Вот подспудно и закрадывается в душу волнение - а как будет на чемпионате? Видимо, тренеры тоже это понимают. Но болелы, конечно, не могут обойти эту проблему стороной!
------------
Единственно, что может увидеть 95% болельщиков это голы и счет на табло)))
Какие там "связи" они могут рассмотреть ?
а как будет на чемпионате? (с)
-------------
А типа не понятно как будет?
Как и было до этого:
- от Голландии отбиваться при помощи автобуса,
- с австрияками тягучий футбол с переменным контролем мяча и успехом,
- с македонцами осада ворот и попытки забить
Для этого не нужно быть Нострадамусом - сборная все это уже показывала не один раз.
Скорее всего Голландии влет, с австрийцами возможно ничейку затащат, а с македонцами минимальную победу может осилят
Ви точнісінько проіллюстрували мої слова.
В тім-то й проблема: ніякого зв'язку між виконавцями...
По перше: в основі будуть Зіна і Малина + Яремчук, що явно посилить атаку;
по-друге: з нами в закритий футбол ніхто там грати не буде.
А от, чи краще буде - незабаром побачимо.