Я нічого не пишу останнім часом. Не бачу сенсу, немає бажання та й радіти можна лише локальним результатам, що для Динамо просто образливо, адже добре пам'ятаю і знаю справжню команду, розумію, що нема чого бруднити папір, якщо народ чекає тільки розваг, не хоче вникати та розуміти чому улюблена команда, як поранений лебідь падає, і ніяк не вдається на краще змінити гру, а разом з нею, результати.
Адже якщо зрозуміти причини цього падіння, чому так відбувається, тоді багато чого перестане бути яскравим і світлим і пошуки винних на стороні припиняться. Виявиться, що багато причин у самому клубі і усувається вольовим рішенням президента. Але програш матча Шахтарю і , як наслідок, всього чемпіонату , точніше реакція тренерів, футболістів та вболівальників не може залишити мене осторонь і хочу висловити деякі міркування з цього приводу.Отож , все стало на свої місця в українському футболі . Чемпіон 2023-2024 визначився, володар Кубка скоро теж буде відомий і, як мені здається, ні в кого немає сумнівів, хто їм буде, але розмова не про них, а про наш клуб Динамо. До речі, кияни Кубок теж програли, якщо згадати і цю ганьбу. Те, що ми кілька років спостерігаємо наслідок, причина ж не всім видна, зрозуміла і звідси стільки думок, в яких всі негаразди звалюють на суддів, на, ах, якої людини і на треті сили. Що відбувається в самому клубі Динамо мало кого хвилює, тобто окремі зойки звучать, але на тлі загальної радості їх майже не чути. А сам звір приховався в кабінеті президента колись шановного та відомого клубу. Якщо не здогадались, хто це , повідомляю - це Суркіс Ігор Михайлович. Саме він творець тієї ганьби, що десь років 20 поглинула Динамо та ніяк не відпускає бо вона керована паном Суркісом. Мабуть всі бачили обличчя Григорія Михайловича на матчі у Львові. Воно було дуже сумним, бо сподівання на перемогу Динамо зникли коли він побачив що на поля відбувається , та він теж причетний до цього.
Здавалось, з приходом у клуб Лобановського все стане на свої місця і Динамо стане сильнішим з кожним роком. І не тільки в Україні, а і у Європі. Але на жаль... смерть Лобановського сплутала всі карти власникам клубу і змусила думати, причому не лише про бізнес, а й про футбол. А з останнім щось пішло не так. Рукописи Лобановського виявилися малозрозумілими для сторонніх. Пам'ятаю, як одна людина висловила, що не пошкодує ні сил, ні грошей, щоб його команда стала рівною чи навіть сильнішою за київське Динамо і ми сьогодні це можемо бачити. Так, уболівальникам біло-блакитних це не приносить радості, але за коментарями, що пишуть вони, видно – у всьому вина третіх осіб і тільки. Так, іноді кілька ласкавих слів відпускають на адресу тренера, футболістів і навіть самого президента Динамо, але все це схоже на імітацію осмислення причин, ніж на реальність.
От і сталося те, що й мало статися. Я про гру та результати Динамо. З кожним роком, з кожним новим тренером, з кожним рішенням у клубі команда показники погіршувала і тепер четверте місце в таблиці чемпіонату стало майже нормою, адже пояснення завжди були професійні, а обіцянки все змінити, просто захмарні та солодкими . Але починався новий сезон і, в принципі, нічого не змінювалося. Ні, фасад, тобто зовнішні деталі у клубі, звичайно, підправляли, але далі справа не пішла. Та й як воно могло піти далі, якщо біля керма стоїть людина, яка до ладу не розуміє суть самого футболу. Сидіти поруч із Лобановським не привід вважати, що у футболі все стало зрозумілим.
А як виявилось, сучасний футбол давно перестав бути просто грою, розвагою людей, це тепер бізнес і дуже серйозний. І правила в ньому не всім зрозумілі і навіть якщо вони зрозумілі не кожному вони під силу. Ось тут і схована смерть умовного Кощія. Брати не готові у цьому бізнесі виявити себе з кращого боку. Пам'ятаєте історію з шубами і чим вона ніби закінчилася? Насправді і сьогодні ми до ладу нічого не знаємо про той скандал, що сталося, чому і для чого, тому він не закінчився досі, а продовжує тліти, знищуючи все і вся. Є така наука психологія, вона мало кому зрозуміла, вона навіть невидима, але її вплив та наслідки можуть бути або позитивними, або руйнівними. Все залежить від дій деяких товаришів.Нагадую ще про череду динамівських сердець, які завдяки рішенню президента могли деякий час гратися у тренера з очевидним результатом, але головне питання в цьому, що змусило ІМС це робити. Що??
Бачив, що, ах , яка людина теж міняла тренерів, але шукала свого і знайшла. Я про Луческу. Саме з ним Шахтар і почав сходження, бо філософія румуна повністю збіглася з духом гірницьким. А коли Луческу перестав приносити користь його легко позбулися. І це нормально, бо команда повинна поліпшувати свої показники. Але тут диво сталося, його підібрав молодший і призначив тренером "Динамо". Що далі було всім відомо, хоча якщо подумати, і застосувати психологію, то той чемпіонський титул Динамо стає легко з'ясовним, а ось подальше показало, то це був невірний крок, якщо навіть не катастрофічний для команди, яка ніколи не грали у тримання м'яча та її гравці не могли зростати, граючі в такий дивний для них та динамівський футбол.
Навіть сьогодні вплив ідей Луческу на гравців не зник зовсім, позначається м'язова пам'ять, особливо в лінії атаці, бо гравці не навчені грати в іншій футбол і не знають як подолати сучасні захисні вали . Можливо щось зміниться у майбутньому на краще, але це тільки сподівання. А тепер хочеться поговорити про менеджмент клубу «Динамо». Сказати, що в клубі зосереджені найкращі менеджери, буде справжнім сарказмом, хоча від цього сумно, бо наші закляті друзі в цьому давно переплюнули киян. Але тут ще старий Луческу почав з"явлатись у Києвї та відвідувати команду Динамо. Для чого і що за цим стоїть, знає лише президент, але він мовчить чи відрікається. Дивлюся на клубний склад Шахтаря і не перестаю дивуватися - всі досить молоді, багато іноземців, що на тлі пенсіонерів Динамо виглядає якось дивно, але тут зрозуміло - футбол це великий бізнес, а не притулок колишніх і старих. А в Динамо ніяк не зрозуміють це.
Ну і наостанок про зв'язок клубу та вболівальників. Цей зв'язок у Динамо не витримує жодної критики та претензії тут знову до ІМС. Нашим заклятим друзям не западло опуститься вниз і вболівальника вважати частиною футболу, а в Динамо на шанувальників команди в кращому разі не звертають уваги, а цікавитися їхньою думкою немає бажання. Не знаю, чи бачили, як вболівальники гірників підтримували в останньому матчі з Динамо-ю-19 своїх, але я ж розумію, що це не випадково, а робота клубу в цьому напрямку , і відсутність такої в нашому клубі.
Ну і зовсім на останнок про спілкування з уболівальниками, пресою та громадськістю. Мені вже набридло чути відверту брехню, тим більше ніякими солодкими обіцянками, поясненнями невдач не замінити результати команди. А ми борсаємось у суцільній брехні, якою пояснюють невдачі команди, обіцяють світле майбутнє, але на цьому все. . Сумно дивитись, як шанувальники Динамо не бачать очевидних причин падіння клубу і все конспірологічні теорії розробляють, мовляв, треті сили не дозволяють команді вигравати і все спонсорує , ах, яка людина, а судді- сволота... Невже щось змінилось після чергової невдачі?Так ото ж!!
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
15.05.2024 08:33
В топ-клубах і не тільки коли команда не виконує поставленних завдань відбувається зміна ГТ. Наскільки це виправдовує себе це вже друге питання.
- 0
-
NK14 ..............(evanikon)
- Наставник
14.05.2024 12:01
Автор, спасибо вам за пост !!!
- -1
-
Василь Дудник(betelgeuze1948)
- Эксперт
14.05.2024 12:40
Якщо Вам цікаво перегляньте мої публікації давнього періоду. У них те саме, про що вчора написав. Можливо не в такому обсязі, але суть та сама. Однак народу все це не цікаво, швидше за все йому приємніше слухати що виною такого результату Динамо сволоти судді, Ахметов з його ненависним «Шахтарем», солодкі обіцянки Суркіса та футболістів і сподіватися, що скоро все стане краще, дзвін медалей стане золотим і Європа здригнеться.
- -3
-
Игорь Бока Хуниор
- Наставник
14.05.2024 07:46
Я не видел "команды Лобановского"
- 0
-
Игорь Бока Хуниор
- Наставник
14.05.2024 07:49
Да, забыл
- 0
-
Василь Дудник(betelgeuze1948)
- Эксперт
14.05.2024 08:50
Коли спробуєш на смак шоколад, то чомусь лайно не приваблює від слова зовсім. Я не порівнюю нинішнє динамо з лайном, але й до шоколаду ще дуже далеко.
- -2
-
Игорь Бока Хуниор
- Наставник
14.05.2024 11:42
Не знаю, что вы имеете в виду
- 0
-
Shapych
- Эксперт
14.05.2024 11:36
Грандом не було, але гранди його боялися. особливо в період 75-89. Не раз доводилося читати в'ю топ-
- -2
-
Игорь Бока Хуниор
- Наставник
14.05.2024 11:47
А ничего, что 35 лет прошло????
- -2
-
Василь Дудник(betelgeuze1948)
- Эксперт
14.05.2024 12:30
Розумію, що це укол на мою адресу теж. Але ось у чому справа, на відміну від Вас та інших молодих уболівальників за все життя я бачив безліч матчів не тільки Динамо, але й інших команд, прочитав багато книг про сам футбол, бачив таке, що Вам поки що неможливо зрозуміти. Я можу порівняти що було і що зараз бачу. Думаю, років через 30 Ви мене зрозумієте. А останні років 20 спостерігаю як команда низько впала і емоції лише негативні, адже немає гри і як наслідок, результату. Чим Динамо відрізняється від інших команд, окрім Шахтаря? Та нічим, хіба що минулим. Але Ви не бажаєте цього зрозуміти, чому обличчям України став інший клуб. Мені дуже неприємно від цього, а Вам бачу все одно, головне емоції
- -3
-
Игорь Бока Хуниор
- Наставник
14.05.2024 12:37
Не хотел никого "колоть" (к тому же только догадываюсь о вашем возрасте)))) )
- 0
-
- Phoenix
- Наставник
14.05.2024 13:08
Не успеете оглянуться, как пролетят 30 лет. Вы думаете это целая вечность.?
- 1
-
Игорь Бока Хуниор
- Наставник
14.05.2024 13:13
Не думаю
- 0
-
- Phoenix
- Наставник
14.05.2024 13:13
И какие же Вы получаете эмоции от игры Динамо в последнее время ? Пускаетесь в пляс после триумфов над Колосами , Минаями и "короновании" Шахтёра ?
- 0
-
Игорь Бока Хуниор
- Наставник
14.05.2024 13:24
Разные
- -2
-
Игорь Бока Хуниор
- Наставник
14.05.2024 13:25
И что, гол Колосу не читается потому что это Колосу??? Радоваться не чему???
- -1
-
- Phoenix
- Наставник
14.05.2024 14:02
У Вас когда -нибудь было такое чувство, что игра подходит к финалу и становится грустно ? Нет, Динамо выиграло, но хочется чтобы матч никогда не заканчивался. Вот когда это испытаете, тогда всё и поймёте. А пока....Радуйтесь когда динамовцы изредка попадают по мячу и даже иногда в ворота. Удачи.
- 1
-
Игорь Бока Хуниор
- Наставник
14.05.2024 14:08
И вам удачи
- -1
-
- Phoenix
- Наставник
14.05.2024 14:47
Я больше смотрю футбол заграничный и получаю удовольствие от игры Байера, Жироны, Ливерпуля.... А ведь когда-то и игра Динамо была сопоставима с ними ...
- 0
-
Shapych
- Эксперт
14.05.2024 15:10
Боже, как давно это было, помнит только мутной реки вода...
- -2
-
Игорь Бока Хуниор
- Наставник
14.05.2024 15:20
Возможно и было.. склонен варить. Но сегодня 2024! (и война, к несчастью)
- 0
-
Shapych
- Эксперт
14.05.2024 15:31
Ежики кололись, но упорно лезли на кактус (с)
- -2
-
Shapych
- Эксперт
14.05.2024 15:08
Так Ви піддали сумніву колишнє Динамо... Я Вам про колишнє і розповів.
- -1
-
Игорь Бока Хуниор
- Наставник
14.05.2024 15:22
Я многих знаю и прекрасно понимаю
- 0
-
Nika Blanca
- Опытный писатель
13.05.2024 23:57
Луческу на короткому відрзку дав результат,а на перспективу,як показав час,при всіх його регаліях то не тренер для Динамо.М"язова память то вже чиста фізіолігія спорту,а фізіологія як наука вивчає закони життєдіяльності живих організмів.З досвідом прожитих років людина все більше стає реалістом. Динамо на сьогдні в Україні реально на своєму місці,в єврокубках вихід із групи Ліги Європи чи Ліги конференцій уже буде успіхом.В житті також є місце мріям надіям та ілюзіям і звичайно в серці є любов до Динамо яка ніколи не вмирає.
- 1
-
Денис Борщов
- Эксперт
13.05.2024 17:27
Не согласен по поводу одной из последних реплик. ====Не знаю, чи бачили, як вболівальники гірників підтримували в останньому матчі з Динамо-ю-19 своїх, але я ж розумію, що це не випадково, а робота клубу в цьому напрямку , і відсутність такої в нашому клубі.===== В том матче с обеих сторон очень активно поддерживали болельщики и особенно дети. А как выбежали потом поздравлять команду в лучших европейских традициях. Ну а от детей такие кричалки были слышны что уши завернутся,ну накоут Белика- Ищенко, это как вишенка на блюде) Правда этого уже в кадрах нет. Так что с организацией там все нормально, когда захотят,А вот зачем это делать с детьми 8-14 лет? Видимо для того что бы они правильно росли и ненавидели все оранжево- черное уже с детства)
- -2
-
Василь Дудник(betelgeuze1948)
- Эксперт
14.05.2024 06:37
А на матчі з Колосом теж були діти, яки підтримували киян? Я дивлюсь всі матчи за участю Динамо навіть Ю-19 і давно все зрозумів. Так, на матч з Шахтарем приїхали молоді динамівці, бо тут як лід і полум"я, а чому на іншіх їх не було видно?
- -3
-
Aleksandr
- Наставник
13.05.2024 16:46
В нашому Динамо склалась дивна ситуація. Був тренер (при всьому моєму несприйнятті Луческу у якості ГТ Динамо) з досвідом, з регаліями, з міжнародним ім'ям. Але останні два роки команда просто летіла в тартарари. І от приходить поважна людина, легенда Динамо в якості гравця, але без хоч-якогось досвіду в якості головного тренера. І команда, з тими ж самими гравцями, починає грати в футбол і здобувати результат. Не мучитись, а грати. Диво? А може президент Динамо нарешті перестав втручатися у тренерський процес?
- -2
-
виктор петров(kulon)
- Наставник
13.05.2024 18:53
Оце якраз і визиває неспокій: що Ігорьоша знов займеться "селекцією!" ,або надума керувати "процессом" та Шовковським.((
- -2
-
Aleksandr
- Наставник
13.05.2024 19:06
Точно. Отримав би вже тренерську ліцензію і призначив би себе ГТ. Хоч ясність якась була б.
- -1
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
13.05.2024 16:32
Слава Україні!
- 3
-
Валерий Сикорский(VTS)
- Эксперт
13.05.2024 14:21
Полностью с вами согласен. Я уже давно писал, что проблемы Динамо не в тренерах, а в руководстве клуба. Шахтер претерпел столько перетрубацией, что Динамо и не снилось. И после всего этого возраждался и шел вперёд. Чего стоил год начала войны. Практически команда развалилась и руководство клуба смогло создать практически новую команду и дважды стать чемпионом. А Динамо? А Динамо жило и живёт воспоминаниями и ничем не подкрепленными мечтами. Многие болельщики ссылаются, на деньги Шахтера. Но он, по большому счету их заработал. Заработал от продаж футболистов, постоянном участии в ЛЧ, вливания Ахметова крайне ограничены регламентом УЕФА. При Лобановском Динамо тоже шло этим путем, сейчас все хуже и хуже. Как говорил Кузьма Прудков: "зрите в корень".
- 4
-
Yuriy(ExplorerYG_fkDK)
- Эксперт
13.05.2024 13:26
Очень хороший пост с временным анализом. Спасибо, с удовольствием прочитал.
- -2
-
Василь Дудник(betelgeuze1948)
- Эксперт
14.05.2024 06:32
Якщо до цього сезону ще сподівався на позитивний результат, то тепер остаточно зрозумів, що нічого хорошого "Динамо" не світить. Ця теорія про своїх вихованців в основі не витримує жодної критики, тому що практика довела її хибність. Ось спробуйте їсти шоколад щодня і нічого, крім нього і за тиждень захочете солоного огірка. Так і у футболі, неможливо мати в основі тільки своїх доморощених. Та й з тренером я б не спокушався, перший сезон не привід робити висновки, а те, що Шовковський підсобив команді стати другою його помилки і його заслуга одночасно. Але він вчиться ще. Сумно інше, вболівальник не сприймає реальність, йому краще казати брехню, але солодку , ніж гірку правду. Мінусі про це відверто кажуть
- -1
-
alex 69
- Наставник
13.05.2024 13:05
Середній вік гравців Шахтаря,які вийшли в основі в матчі проти Динамо 23.8 років,середній вік гравців Динамо 24.5.Де пенсіонери?Луческу в свій перший сезон взяв требл.В другому сезоні до початку війни Динамо мало стільки очок як кроти.У Суркісів не такі фінансові можливості щоб купувати ноунеймів в Бразилії і переплачувати в 2-4 рази.Ви будете заперечувати,що Павелко працював в інтересах Ахметова?Подивіться хто вніс заставу за Павелка.
- 1
-
Василь Дудник(betelgeuze1948)
- Эксперт
14.05.2024 06:50
Збіговисько пенсіонерів не на полі, а в керівництві клубом, невже це незрозуміло. Один Чохонелідзе чого вартий. а ще є Семененко, Гінзбург. а це не молодь. Те що Ахметов вміє працювати ми вже побачили за останні роки. , побачили, що Суркіс не може це робити, бо він вічно другийза характером . І до чого тут фінансові можливості , якщо багато помилок у менеджменті, підбору тренерів тощо. Тренерів з динамівськими серцями не Ахметов привів, та й підібрав збитого льотчика теж не він. Тренери як в естафеті повинні тільки посилювати гру команди, вони повинні мати погляд на футбол , що сповідує Динамо, бо інакше будемо в спину суперникам дивитись, що і сталось.
- -2
-
ник Совян
- Наставник
13.05.2024 12:46
Куда падает клуб ДК? Да никуда он не падает. Он давно уже упал на твёрдое второе место в чемпионате Украины. Бывает, конечно, и четвёртое место, но были и чемпионства при Сёмине, Реброве и том же Луческу. Этот же чемпионат проигран в личных встречах с Шахтёром. Шахтёр, безусловно, сильнее. Так и хозяин вкладывает в клуб намного больше, отсюда и результат. А Суркиса нам не изменить. И прибавление денег у него не предвидится. Продать клуб? Кто купит и поднимет Динамо на хотя бы уровень Шахтёра? У Вас есть ответ?
- -1
-
Ба вовна
- Старожил
13.05.2024 12:33
Ну ніби обіцяли вже посаду Ярмоленку, щоправда незрозуміло з якими повноваженнями. Але якщо з можливістю кадрових питань на рівні Срни у Шахтарі, то може щось на краще і зміниться.
- -3
-
Assertive human
- Наставник
13.05.2024 13:12
- 1
-
nickmax
- Старожил
13.05.2024 12:26
Скільки вже сказано-пересказано про динамівські проблеми... А ІМС і нині там.
- 0
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
13.05.2024 12:15
> для команди, яка ніколи не грали у тримання м'яча
- 0
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
13.05.2024 11:59
Даже не знаю что добавить..
- -1
Еще комментарииТільки для ІМС це як серпом по одному місцю. В основному назначав тих хто були під рукой. Локальні успіхи були не більше. Без чіткої стратегії розвитку клубу на стабільні успіхи сподіватися не приходиться.
Но !!!
Вы опоздали, как минимум на лет 15 !!!
И это просто удивительно...
Неужели только сейчас стало понятно, кто именно виноват в упадке ДК ???
И да, вы стали мало писать.
Пишите больше, пожалуйста !!!
Вы один, из малого количества тех, кого мнение всегда интересно знать.
Старые записи..... Есть много нового футбола ))))
Старые заслуги? Так по статистике Динамо не было Грандом Европейского футбола, как бы кто не рассказывал ))))
"Раньше было хорошо, теперь всё плохо"
Я по любому поводу это слышу почти от всех, кому за 60 (а иногда и только за 50)
....как вообще молодёжь живёт - это же кошмар просто!!!!
Для меня Динамо - это то, что я вижу сегодня. Я за них искренне болею ))))
За них!!! Ха Ваната, Буяльского, Шапаренко, и так далее ))))
Я смотрю на их игру, за них топлю
Плохое руководство?
Так какое есть )))
Я на это не влияю
Я люблю шоколад от 82% (Эквадор делает)
Он горький )))))
тренерів, які заявляли, що не хотіли б на жеребкуванні отримати Динамо Лобановського.
А рівень визнання підкріплювався тим фактом, що наше Динамо постійно запрошували на комерційні турніри за участю топів. І там ми не пасли задніх , а нерідко й вигравали ці турніри.
Я читал, что Ноттингем Форест гремел на всю Европу. Сейчас )))) такое
Предлагается 20-ти летним смотреть это "ТО" Динамо?
А в чём прикол?
Я эмоции ищу. А они только в игре в реальном времени ))))
Вам не кажется, что вы (не лично, но все старички) застряли в прошлом веке, как раки отшельники в ракушках умерших улиток????
Ничего не вижу плохого в эмоциях )))
Через 30 лет посмотрим ))))
Зачем?
Есть много, чем надо прямо сейчас париться
Хороший момент - класс
Плохой момент, конечно, негатив
А вы, простите просто в ящик втычите?
Не интересно же вам! Сочувствую
Смешно )))
Но грустно вам. Только не понимаю, зачем же тогда вы "это" делаете (смотрите футбол).
Якось так.
Згоден, зараз, на жаль, пацани навіть на Рівненщині і Львівщині віддають перевагу шахтарю.
шахта в ЛЧ регулярно. Ещё и побеждает периодически. И Динамо регулярно дрюкает
Кто за неудачников болеет?
Только те, чей город они представляют ))))
С некоторыми утверждениями не полностью согласен, но хочется высказаться немного на другую тему.
Мне вот интересно, а что думают люди о перспективах сегодняшнего Динамо на следующий сезон и дальше.
По поводу УПЛ у меня нет больших надежд - нет, сердцем я продолжаю верить в победы и т.д. как настоящий болельщик. Но вот здравый смысл мне подсказывает, что отставание от штольни будет только увеличиваться....
Обьясню. штольня выдала прекрасную серию из 15 побед с новым тренером, в том числе обыграла дважды Динамо в очных встречах, то есть они нашли своего правильного тренера, класс игроков у них уже сегодня повыше нашего и они продолжают тратить немалые деньги на усиление.
Что может противопоставить этому сегодняшнее Динамо ? С тренером у нас вроде все неплохо. За счет чего мы можем улучшить свои показатели в УПЛ ? В усиление за счет молодёжки слабо верится - разве что Пономаренко и Михавко стучатся в основу. А дорогих покупок у нас точно не будет. Так что в обещаные будущие успехи в УПЛ я слабо верю, хотя и надеюсь
Посмотрев последний классико у меня появилась надежда, что предстоящий евро-сезон для Динамо будет лучше предыдущего (хотя куда уж хуже).
Ну вот как то так, немного пессимистично, просто поводов для оптимизма я пока не вижу.
учетная запись этого пользователя была удалена
Вспоминаем все же игру Динамо при Реброве. Его упрекали в том же, нетрадиционной для ДК игры во владение.
И проблемы успехов и последующих неудач ДК при Реброве были те же, что у Луческу - зона комфорта у ключевых игроков, отказ менеджмента инвестировать в новых игроков. У Луческу была еще и тотальная распродажа без всякой замены.
https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=F3U8w4Vaas0