Права на назву стадіону у Львові будуть продані одному з брендів. Уряд вирішив оголосити конкурс серед приватних компаній на право протягом не менше 5 років використовувати в назві стадіону їхню марку. Найбільш вірогідним покупцем учасники ринку називають офіційного спонсора Євро-2012 - "Славутич" Carlsberg Group".
У Львові віце-прем'єр-міністр інфраструктури Борис Колесников заявив, що права на назву львівського стадіону будуть продані. Частиною назви може стати торговельна марка, "але головне, щоб в назві також було присутнє слово 'Львів'", - уточнив Колесников. Конкурс серед претендентів уряд планує провести 1 липня, а результати оголосити - 15 серпня. Контракт буде укладений на 5-20 років. Стартової ціни немає - уряд готовий розглянути всі пропозиції. "Це мають бути найбільші пивні, харчові бренди або бренди побутової техніки - їх назви повинні знати всі", - відзначив віце-прем'єр.
Ідея продажу прав на назву стадіону виникла на зустрічі уряду і спонсорів чемпіонату, розповів директор "'Славутич' Carlsberg Group" (офіційний спонсор Євро-2012) Петро Чернишов. Причому ініціатором був якраз "Славутич", додав Борис Колесников. "Конкретної пропозиції нам поки не зробили. Про умови і деталі повідомить уряд", - відзначив Чернишов, відмовившись від подальших коментарів.
Потенційні рекламодавці не квапляться відгукуватися на пропозицію уряду. "Поки немає чітких умов, ми не можемо сказати, наскільки компанія зацікавлена в неймінгу стадіону", - говорить менеджер з корпоративних зв'язків пивоварної компанії "Міллер Брендс Україна" (ТМ "Сармат", Miller, Pilsner Urquell) Валентин Бойницький. За його словами, необхідно оцінити можливу ефективність такого каналу комунікацій, а для цього недостатньо інформації.
"Славутич" має очевидну перевагу в майбутньому тендері, вважають учасники ринку. "Компанія підходить по всіх параметрах - вона є офіційним спонсором чемпіонату, глобальною корпорацією, тому зацікавлена в позиціюванні на міжнародних ринках. До того ж в Carlsberg є торговельна марка "Львівське пиво", - говорить один з менеджерів пивоварної компанії на правах анонімності. За даними Комерсант-Україна, "Славутич" Carlsberg Group" запропонував назвати стадіон Tuborg Lviv Arena.
Продаж прав на неймінг стадіону - поширена світова практика. Серед найдорожчих операцій - $400 млн за 20 років, заплачених компаніями Barclays і Citibank NA за назви Barclays Center і Citi Field в Нью-Йорку. В Україні, за оцінками керівника маркетингової компанії fedoriv.com Андрія Федорова, це може коштувати декілька мільйонів доларів. На його думку, подібний маркетинговий хід логічний для виробників пива - зачіпається їх цільова аудиторія. "Чемпіонат транслюватиметься по всьому світу, тому пропозиція має зацікавити глобальних міжнародних гравців", - додає Федоров. Львівський стадіон вміщає 33 тис. осіб, під час чемпіонату Євро-2012 на ньому пройдуть три міжнародні матчі. Ефективність кампанії посилюється ще і тим, що в назві стадіону буде слово "Львів", вважає директор маркетингової компанії "Слідопит" Вадим Пустотін. "Львів - розкручений український бренд. Рекламодавець виграє через те, що його марка асоціюватиметься з цим містом", - говорить він.
Джерело: http://galsports.com/
Подписывайтесь на Dynamo.kiev.ua в Telegram: @dynamo_kiev_ua! Только самые горячие новости