Права на назву стадіону у Львові будуть продані одному з брендів. Уряд вирішив оголосити конкурс серед приватних компаній на право протягом не менше 5 років використовувати в назві стадіону їхню марку. Найбільш вірогідним покупцем учасники ринку називають офіційного спонсора Євро-2012 - "Славутич" Carlsberg Group".
У Львові віце-прем'єр-міністр інфраструктури Борис Колесников заявив, що права на назву львівського стадіону будуть продані. Частиною назви може стати торговельна марка, "але головне, щоб в назві також було присутнє слово 'Львів'", - уточнив Колесников. Конкурс серед претендентів уряд планує провести 1 липня, а результати оголосити - 15 серпня. Контракт буде укладений на 5-20 років. Стартової ціни немає - уряд готовий розглянути всі пропозиції. "Це мають бути найбільші пивні, харчові бренди або бренди побутової техніки - їх назви повинні знати всі", - відзначив віце-прем'єр.
Ідея продажу прав на назву стадіону виникла на зустрічі уряду і спонсорів чемпіонату, розповів директор "'Славутич' Carlsberg Group" (офіційний спонсор Євро-2012) Петро Чернишов. Причому ініціатором був якраз "Славутич", додав Борис Колесников. "Конкретної пропозиції нам поки не зробили. Про умови і деталі повідомить уряд", - відзначив Чернишов, відмовившись від подальших коментарів.
Потенційні рекламодавці не квапляться відгукуватися на пропозицію уряду. "Поки немає чітких умов, ми не можемо сказати, наскільки компанія зацікавлена в неймінгу стадіону", - говорить менеджер з корпоративних зв'язків пивоварної компанії "Міллер Брендс Україна" (ТМ "Сармат", Miller, Pilsner Urquell) Валентин Бойницький. За його словами, необхідно оцінити можливу ефективність такого каналу комунікацій, а для цього недостатньо інформації.
"Славутич" має очевидну перевагу в майбутньому тендері, вважають учасники ринку. "Компанія підходить по всіх параметрах - вона є офіційним спонсором чемпіонату, глобальною корпорацією, тому зацікавлена в позиціюванні на міжнародних ринках. До того ж в Carlsberg є торговельна марка "Львівське пиво", - говорить один з менеджерів пивоварної компанії на правах анонімності. За даними Комерсант-Україна, "Славутич" Carlsberg Group" запропонував назвати стадіон Tuborg Lviv Arena.
Продаж прав на неймінг стадіону - поширена світова практика. Серед найдорожчих операцій - $400 млн за 20 років, заплачених компаніями Barclays і Citibank NA за назви Barclays Center і Citi Field в Нью-Йорку. В Україні, за оцінками керівника маркетингової компанії fedoriv.com Андрія Федорова, це може коштувати декілька мільйонів доларів. На його думку, подібний маркетинговий хід логічний для виробників пива - зачіпається їх цільова аудиторія. "Чемпіонат транслюватиметься по всьому світу, тому пропозиція має зацікавити глобальних міжнародних гравців", - додає Федоров. Львівський стадіон вміщає 33 тис. осіб, під час чемпіонату Євро-2012 на ньому пройдуть три міжнародні матчі. Ефективність кампанії посилюється ще і тим, що в назві стадіону буде слово "Львів", вважає директор маркетингової компанії "Слідопит" Вадим Пустотін. "Львів - розкручений український бренд. Рекламодавець виграє через те, що його марка асоціюватиметься з цим містом", - говорить він.
Джерело: http://galsports.com/
учетная запись этого пользователя была удалена
Футбол-спорт,пропагандирующий здоровую нацию,а стадионы называют в честь пива..Нет бы в честь человека какого то назвать..или просто Львов Арена.
Деньги решают.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена