"Динамо" програло фінал Кубка... Дуже шкода і не менш прикро. І тому, що Кубок не взяли, і тому, що програли своєму одвічному і принциповому супернику, і тому, що гра, за великим рахунком, була рівна. Сіренька, але рівна. У підсумку, все вирішилося в серії післяматчевих пенальті.
Відразу про пенальті.
Вірніше, про нереалізований пенальті у виконанні Караваєва. Не хочеться його звинувачувати - пенальті не забивали і більш майстерні футболісти, зокрема й володарі "Золотого м'яча". Якщо говорити про гравців ДК минулих років, то пенальті не забивали і Сабо, і Мунтян, і Буряк, і Блохін, і Бєланов, і Шевченко, і Ребров... Але у випадку з Карававим, мені незрозуміло одне. Зрозуміло, що відповідальність, а звідси й надмірний тиск. І в зв'язку з цим, напрошувалося бити, як умієш, як найкраще виходить. Не можу сказати, що Караваєв володіє добре поставленим ударом, і найпростішим для нього, як мені здається, було б пробити внутрішнім боком стопи його "робочою", правою ногою в правий від Різника кут. Причому, пробити на силу. Караваєв же вирішив по іншому - пробив у протилежний, лівий від Різника кут. Для цього йому довелося вивертати свою праву ногу, і тому сильний удар у нього не вийшов.До речі, про Різника, який парирував цей пенальті. Тут сьогодні з'явився пост одного "колеги", в якому він пише, що судді не помітили або не захотіли побачити крок вперед Різника під час удару Караваєва. Типу, Різник порушив правила, ще до удару Караваєва, вийшовши з воріт. Я подивився на Ютубі повтор цього моменту, на якому чітко видно, що Різник правила не порушував - під час удару одна нога його залишалася на лінії воріт:
Як видно на другому скріні, одна нога Різника залишалася на лінії воріт навіть після того, як Караваєв уже завдав удару. Я написав цьому "колезі" (пробач, Господи!), що він неправий, і що його вигадки з цього приводу, очевидно, розраховані на дурників, і що він, найімовірніше, не знає правил. "У відповідь", він просто видалив мій коментар. Ну, а що йому залишалося робити? Проте лайки за своє "вкидання" він уже отримав - буде чим мінусувати...
Оскільки про саму гру писати, загалом-то, особливо нічого, зупинюся на іншому. На суддівстві. Як на мене, Балакін вирішив дозволити командам "поборотися" і до певного моменту не поспішав роздавати картки. Знову ж таки, як мені здається, така манера суддівства була більше на руку "Динамо". Ну, погодьтеся, що в технічному плані, більш підготовлені гравці ШД. Особливо, бразильці. У боротьбі "один на один" у них складніше чисто відібрати м'яч. І якби Балакін від самого початку почав роздавати картки, то, швидше за все, хтось із динамівців не дограв би цей матч до кінця.
До речі, ось статистика цього матчу. Зверніть увагу на порушення, покарання і час володіння м'ячем. Як на мене, вона красномовна:
Тепер про найбільш обговорювані моменти. Поштовхи в спину Ванатом і поштовх у спину Волошина. Як на мене, це ланки одного ланцюга. Балакін із самого початку матчу дозволив жорстку силову боротьбу. Думаю, якби другий поштовх у спину у виконанні Ваната не трапився б лише через кілька секунд після першого, то Балакін не діставав би жовту картку. Тож, найімовірніше, ця картка стала своєрідною профілактикою...
А поштовх Волошина... У мене одне пояснення: якщо вже Балакін дозволив поштовхи в спину, то і тут він вирішив не свистіти і не "карати". Хоча, якщо розглядати цей епізод не в контексті вищесказаного, то це пенальті - поштовх у спину суперника, який володіє м'ячем у штрафному майданчику...
Я розумію, що більшій частині читачів цього блогу моя оцінка суддівства не сподобається. Але схожу оцінку суддівства дав і колишній суддя Ступар. Він "лицемір", як назвав його відомий "любитель старовини"? А хто ж такий Ярмоленко, який теж назвав суддівство Балакіна нормальним? Він теж лицемір?
Я прекрасно розумію, що це сайт уболівальників "Динамо". І прекрасно розумію ті емоції, які відчули всі ми і під час гри, і відразу після неї. Але сьогодні, на другий день, можна було подивитися всі спірні моменти в оглядах або подивитися в повторі повний матч і вже після цього "виходити на люди" зі своїми висновками з приводу тих чи інших суддівських рішень?
Ніхто не хоче ще раз у сповільненій швидкості подивитися епізод, який стався на 24-й хвилині матчу, коли Михайленко зрубав Бондаренка? А то ніхто з "коментаторів" цього сайту навіть не заїкнувся з цього приводу? То тут жовта чи червона? А Балакін не показав ані першу, ані другу.
Ось посилання на повний матч: https://www.youtube.com/watch?v=Hqk5sRcI5NU
Дивитися відео з позначки 1:47:00.
А то "любитель старовини" постійно докоряє мені, що я роблю "підленькі скриншотики". Ну, хай тоді сам зробить потрібні йому скриншоти, а то все з Трухи та з Трухи...
То хто в нас тут лицемір? Чи, як у тій старій гуморесці: "Тут граємо, тут не граємо"?
П.С. Тут запитують, чи не було зупинки під час розбігу під час виконання пенальті. Ось скріншот цього моменту. Так, обидві ноги торкаються газону, але чи можна вважати це зупинкою, вирішуйте самі:
Дивитися з позначки 4:01:00. Посилання дано трохи вище.
Але звинувачую в провалі в йлго роботі. Ще раз: відстороняти потрібно!
-
Major Just
- Наставник
17.05.2025 19:12
Согласен с автором: уже почти чемпионы играли просто отвратительно, а поведение некоторых из них, особенно Шапаренко и Ваната - не то что неспортивное, а хамское. Судья абсолютно не справился со своей работой - пропустил огромное количество 100% нарушений.
- 1
-
Tomas Torquemada
- Эксперт
16.05.2025 19:35
Возможно бег и приостанавливается , но движение то продолжается
- 0
-
Pike
- Старожил
16.05.2025 12:03
Підтримую автора-гріх скаржитися на те,як судять ДК.Стосовно фіналу-суддя давав грати у футбол.
- 0
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
16.05.2025 09:59
ДЯКУЮ саме цей момент... 4.01... обидві ноги торкаються земли...тобто це "зупинка"...- Перебити!
- -3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
16.05.2025 10:11
По-моему, эту игру судил не Балакин:
- -1
-
Віктор Василюк(Viktor77750)
- Наставник
16.05.2025 00:00
За пост дякую ! ЦІкаво і все по ділу!
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
16.05.2025 00:02
Дякую й Вам!
- -1
-
Вячеслав Марченко(slaventiy_m)
- Наставник
15.05.2025 23:15
По пенальті. Здається останнім часом пенальті майже всі б'ють не так як раніше. Раніше гатили по кутах, тож воротарям логічніше було вгадувати щоб мати реальну можливість дотягнутися та відбити. Зараз майже не виконують так. Зараз багато грають по воротареві. Мені здається у сучасному футболі є сенс грати по удару воротареві. Тобто стрибати за напрямком удару а не навмання. Навіть вчорашня серія це показала. Більшість ударів була б відбита голкіперами якби вони просто стрибали по удару
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
15.05.2025 23:26
Існує думка, що реакція воротаря повільніша, ніж швидкість польоту м'яча з 11-метрової позначки після удару середньої сили. Тому воротарі й гадають, щоб компенсувати час на реакцію.
- 1
-
Вячеслав Марченко(slaventiy_m)
- Наставник
15.05.2025 23:33
Це зрозуміло. Але мені здається що гравці на це й розраховують. Головне перехитрити гіолкіпера. На техніку бʼють дуже мало. На цьому можна зіграти сучасному воротареві. Памʼятаєте Луніна проти МанСіті?
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
15.05.2025 23:48
Пам'ятаю:-))
- 2
-
Вячеслав Марченко(slaventiy_m)
- Наставник
15.05.2025 23:03
Якшо бути чесним то до Михайленка дуже схожий фол зробив Матвієнко на Буяльському, хоча й фол суддя призначив у бік Динамо. Але на повторах було чітко видно шо Буяльський зіграв чітко в м'яч, а Матвієнко тупо наступив на ногу йому. Там теж тоді треба було реагувати, перш за все ВАРу. Але судді не захотіли псувати матч, може й добре шо так. Бо це могло перетворитися на казна що...
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
15.05.2025 23:21
Щодо цього епізоду є мій коментар десь там у самому низу...
- 2
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
15.05.2025 21:42
В моменті з фолом Міхайленка на Бондренкові був впевнений, що Микола отримає червону. В цьому моменті потрібно подякувати і арбітру на ВАРі (там здається Деревинскький був), який не звурнув увагу Балакіна на цей фол.
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
15.05.2025 21:47
Я відразу теж так подумав, але пронесло.
- 2
-
Shapych
- Эксперт
15.05.2025 22:02
після цього гра і перетворилася в сєчу.
- -5
-
Николай
- Наставник
15.05.2025 20:28
Подяка автору за скріншоти з пенальті у виконанні Караваєва. Нерезультативний удар було зараховано відразу без жодних сумнівів. Можливо, якби під час фіксації результату Балакін звернувся до ВАР і продемонстрував відсутність порушення, менше було б всіляких домислів.
- -3
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
15.05.2025 20:12
Дякую за пост.
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
15.05.2025 20:26
1. Хотів виправити, коли перевіряв написане, але забув - вік уже не той. Зараз вже виправив. Дякую!
- 2
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
15.05.2025 20:59
Не в заангажованості - згоден.
- 4
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
15.05.2025 21:04
Це вже нехай вирішують професіонали.
- 2
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
15.05.2025 21:24
Шкода, що професіонали бувають заполітизованими. В Україні таке - не виняток. Я думаю, у випадку з цим фіналом - так і буде. У всяк випадку, серед журиків при оцінці арбітражу таку заполітизованність помітив.
- 4
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
15.05.2025 21:28
А є такі журики, яким суддівство не сподобалося і вони його критикують?
- 2
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
15.05.2025 21:29
в конкретному випадку - ще не бачив :)
- 4
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
15.05.2025 21:30
Я поки ще також не бачив.
- 2
-
Олександр Хмельницький(hmelnickiy)
- Эксперт
15.05.2025 18:45
Суддя був послідовний у своїх діях.
- 3
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
15.05.2025 20:25
Тому що "послідовний".
- -2
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
15.05.2025 18:43
Как говорил мне в 9 веке в пабе Тигусигальпы великий и мудрый основатель СССР По Ху Ю: "Чего ты пылишь, как Катла? Кури бамбук и е..ись оно всё конём!"
- -2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
15.05.2025 18:48
Тема судейства (судьи убивают ДК) - это отголоски "информационной войны". Поиск стрелочника. На этой теме здесь зарабатывается дешёвый авторитет.
- -3
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
15.05.2025 18:45
"Е", конечно.
- -5
-
Седой (Григорий)
- Опытный писатель
15.05.2025 18:20
А де були всі ці "ліцеміри" 13 років тому, коли суддя не зарахував на Євро-2012 м'яч збірної України у ворота Англії. Тому що англосакси "правлять" світом, а суддя був прихільником Орбана, а Орбан путінський ...сос ? А якщо без іронії, то тема суддівства, то як любов у гумовому виробі. Процес є, а результату нема. Але як засіб випустити пару підійде. А "мінуси" це ті ж плюси, тіко навпаки.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
15.05.2025 18:32
Только с минусовой кармой никому плюс не поставишь:-))
- 0
-
Олег Олег
- Эксперт
15.05.2025 18:12
Судья принимал неоднозначные решения в обе стороны. Со стороны Шахтёра тоже хватало незафиксированных нарушений. Но нам точно грех жаловаться. Вспомнить хотя бы пощёчину от Шапаренко. Как по мне, - чистая красная за неспортивное поведение. Ну, ладно... Жёлтая, как минимум. Был ли Балакин предвзят, сложно сказать. Если он подсуживал нам, то, что мешало ему поставить пенальти на Волошине. Нарушение правил Нещеретом во время пенальти, конечно, весьма трудно было не заметить. А вот при ударе Караваева, мне тоже показалось, что Ризнык выскочил чуть раньше. Но это во время трансляции на эмоциях...
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
15.05.2025 18:28
Неприятно... Но если размещать блог на судейскую тематику или просто писать комментарий, то желательно убедиться, что ты прав. А иначе, можно попасть в дурацкое положение.
- -3
-
Олег Олег
- Эксперт
15.05.2025 18:34
Справедливости ради, там не только о судействе.
- -2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
15.05.2025 18:38
На этом сайте "за судейство" принято плюсовать. И за авторитета можно сойти... среди своих.
- -2
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
15.05.2025 18:12
А шо, вот эту замануху про динамику движения бьющим пенальти отменили уже?
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
15.05.2025 18:25
В правилах я ничего на этот счёт не нашёл.
- -3
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
15.05.2025 18:28
Был же трёп, что при приостановке бьющий получает преимущество перед вратарём, поэтому остановки перед ударом запрещены.
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
15.05.2025 18:35
По-моему, раньше так разбегаться было запрещено.
- -1
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
16.05.2025 15:17
именно перед ударом. В процессе разбега пауза допустима.
- -1
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
16.05.2025 15:36
Мы уже выяснили, спасибо.
- -3
Еще комментарииАле...
І ще... пару тиднів назад.. пенальті відмінили за подвійне торкання...сота доля мм.
У НАШОМУ випадку вар повине був ...вкащати
"перебити" удар ...але !!!..?.
Я о правилах і варі...як дишло
.
Не діють вони...
https://www.dynamomania.com/ru/news/771380-al-riyad---al-shabab-13-videoobzor-matcha-s-uchastiem-buschana
Смотреть с отметки 1:16.
А вот комментарий Красавчика:
Сергей Красавчик(crasavchic) 16.05.2025 09:22
Это ИИ из Правил IFAB (п.14)
Что запрещено (ложный финт):
Если игрок уже завершил разбег (дошёл до мяча), но останавливается полностью перед ударом, а затем резко бьёт — это считается неспортивным поведением.
✅ Допускается: финт во время разбега
❌ Запрещено: финт после завершения разбега (у мяча)
????
❌ Что запрещено:
Игрок не может полностью останавливаться после завершения разбега — это считается нарушением (неспортивное поведение);
Нельзя выполнять ложный замах после завершения разбега — это также карается жёлтой карточкой.
А за мову , двічі - велике дякую !!!
Приємно що незважаючи на свої роки , люди можуть змінюватися, приходить якась " ідентика" і це туже тішить!
Стосовно неупередженості суддівства. Показовий момент з «порушенням» правил Поповим на Різнику на початку гри. Попов грає головою в м’яч, Різник влітає/врізається в Попова і порушення фіксується з боку «Динамо». Для порівняння напрошується яскравий приклад, коли Селезньов заніс головою м’яч у ворота Динамо разом з Ковалем, матч Дніпро-Динамо, жовтень 2012, за правилами, зараховано.
І ще, статистика матчу від «Шуріка» чомусь відрізняється від поширеної, наприклад, на https://www.flashscore.ua/, причому, не на користь «Динамо», малоінформативна, без ділення на перший/другий тайм.
Два актуальних заперечення:
1). Заголовок: правильно "ПРО лицеміРІВ". Але вітаю за намагання писати дежавною. Все вийде! Повірте, я також в побуті - ворожою, як не прикро; публічно - тільки державною. І, вважаю, в мене виходить, і досить таки непогано :)
По-друге: Ви самі абсолютно правильно зауважили "Балакин с самого начала очень высоко загнал планку допустимого" Я уточню: не просто занадто високо, а поза межами допустимого, яке регламентується правилами. Нехай це стосувалось обох команд - але це не просто мінус для арбітра, це провал. За таке відстороняти потрібно, попри всі благі наміри.
Нехай би і Динамо догравало би вдев'ятьох - але правила є правилами.
До речі, в скілького матчах минулої групи ЛЄ Динамо догравало в меншості? Ото ж бо воно.
2. Балакіна можна звинувачувати в чому завгодно, тільки не в заангажованості.
Але звинувачую в провалі в йлго роботі. Ще раз: відстороняти потрібно!
Это к теме о судействе.
На скрине видно, что всё там по правилам. Спасибо! Сам бы не стал искать в записи. Неприятно пересматривать проигранные матчи.
Жаль.
Может, и отменили, я не видел сообщений.
Как и с правилом 6 секунд примерно.
Умному троллю там для работы поле непаханное.